Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Len Cantello op mei 12, 2014, 12:56:17
Niet op de tafels slaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Daar komen de volle glazen aaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Ik zie jullie liever niet komen, maar onmiddellijk gaan. Jaaaa, zuster. Neeee zusterrrrr!
:_spank :zweep :X :X :X


:_schater :_schater :_schater :_schater  DAAR MUT EEN PIEMEL IN WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tukker

Citaat van: wiekie1969 op mei 13, 2014, 16:51:12
Was  een leuke avond ondanks de SCHANDALIG SLECHTE bediening, of is het normaal dat je 25 minuten op een biertje moet wachten??? Diep triest juh. Dat gezeik van de eigenaresse hing mie oek de keel uit na een uur.  Was achteraf blij dat ik eerst even in het "gouden clitje" had ingedronken. Mensen bedankt voor de topavond!!! :thumbsup

Wokkie.
25 minuten?? Het lijkt de Kuip wel  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist