Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Voor iedereen die vanavond gaat:heel veel plezier!! :proost

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

drg

Veel plezier, juich stiekem ook even mee voor AZ  :_schater

Taurus Jr

Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Schijnt een memorabel avondje te worden...

Goblin

Geachte Cambuur Tokkies,

We hebben een mooie avond gehad met bijna alle Cambuur tokkies.
Mochten de foto's een beetje toonbaar zijn, dan volgens ze snel hier.
Het was leuk genoeg om er aan te denken om dit elk jaar te organiseren.
Een klein minpunt, het zingen in groep moet nog geoefend worden,......... l0l

Groet,
de organisatie.
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

SCCornjum

Bier en kroepoek jalalalalala........ Iedereen bedankt top avondje..
Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

Wiekie laat je kont eens zien!!? Whuuuuuuuuuuuuuuuu!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

You never wok alone!! Fantastisch avondje had! Volgend jaar pannen koek schip  :insane
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Citaat van: Len Cantello op mei 11, 2014, 07:43:24
Wiekie laat je kont eens zien!!? Whuuuuuuuuuuuuuuuu!

Nou, Wokkie heeft die bilspleet iig weer even laten zien aan de bar. _O_

:_schater :_schater

kannenman

#160
ik vond de middag leuk in het gouden pilsje.

De Wok .

Aangezien wij aan de drukste tafel zaten met allemaal Tokkies (Wokkies) ging de drank niet zo snel.

De eigenaresse van Jasmine kwam steeds langs, dat we rustig moesten zijn. Wiekie in de blote komt haha.

Het eten smaakte lekker . Was er tot 21 uur, toen was het weer tijd om naar de kroeg te gaan.

Bedankt allen.

Len Cantello

Citaat van: kannenman op mei 12, 2014, 09:08:18
De eigenaresse van Jasmine kwam steeds langs, dat we rustig moesten zijn.
:0= JUIST!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Vooral dat drukke meneertje in de hoek die steeds op de tafel sloeg....

Len Cantello

Niet op de tafels slaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Daar komen de volle glazen aaaaaaan. Ja, zuster. Nee, zuster. Ik zie jullie liever niet komen, maar onmiddellijk gaan. Jaaaa, zuster. Neeee zusterrrrr!
:_spank :zweep :X :X :X
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

wiekie1969

Was  een leuke avond ondanks de SCHANDALIG SLECHTE bediening, of is het normaal dat je 25 minuten op een biertje moet wachten??? Diep triest juh. Dat gezeik van de eigenaresse hing mie oek de keel uit na een uur.  Was achteraf blij dat ik eerst even in het "gouden clitje" had ingedronken. Mensen bedankt voor de topavond!!! :thumbsup

Wokkie.