Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

If you wok away, wok away,
I will wok away, wok away,
I will follow!
Henk, held, bedankt

dizzhead

But I would wok 500 miles
And I would wok 500 more!

Harry L.

I don't like wokken, O no, I love it ...yeah

poelie-lwd

Komt Wok Propsma ook?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Helaas, kan ik niet aanwezig zijn. (Waar ik oprecht van baal)
Ik had graag willen  :proost en wokken, maar heb helaas andere verplichtingen waar ik niet onderuit kan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Wok, wok, wok.... Het zal wel. Hoop dat het bier koud staat. Dat is van meer belang dan die wok!
:X
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 02, 2014, 07:16:24
Wok, wok, wok.... Het zal wel. Hoop dat het bier koud staat. Dat is van meer belang dan die wok!
:X
Speciaal voor u het volgende nummertje..

Wokday thirsty wokday :devil

pvanbuijtene


Len Cantello

Nog ff een huishoudelijke vraag: krijgen de mensen die de poen hebben overgemaakt / of contant hebben betaald nog een terugkoppeling dat ze betaald hebben en kunnen aanschuiven de 10e? Desnoods via een PB op dit forum?

Daarnaast, wellicht is het ook wel leuk om hier even een overzicht van de forumnamen van de deelnemers te publiceren?

:monk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Taurus

Die van dei is binnen Len.

Galdiano

Komt er ook een sfeer compilatie van de TokkieWokkie, gefilmd door Ruppppert?  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Wat mij betreft niet!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2014, 16:56:07
Komt er ook een sfeer compilatie van de TokkieWokkie, gefilmd door Ruppppert?  :devil
Ik hoop het niet. Zo'n filmpje doet meer stof opwaaien dan de vervroegde vrijlating van een politiek moordenaar........
:devil
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli