Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Taurus Jr op april 11, 2014, 21:25:27
10-05-2014 :proost

Dlie kilo meeneemloempia's... Hiel opeten aub :devil

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goblin

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2014, 18:31:52
Nou én. We kennen elkaar al jaren.. Een mooi moment om elkaar definitief de hersens in te slaan.
Goblin, geef jij de namen even door aan Sarah? Hebben we er weer wat sv's bij :devil

Alvast ruimte maken op een overvol Noord bedoel je  :zweep
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Dokkumer

Citaat van: Goblin op april 18, 2014, 10:12:06
Alvast ruimte maken op een overvol Noord bedoel je  :zweep
Je was al druk bezig merkte ik om me heen.. Het regende sv's en ook nog eens van supporters waarvan ik niet wist dat ze zouden komen :devil

Goblin

Beste Cambuur fanaten,
De datum voor de wok avond is nu definitief op 10 mei vanaf 19:15
bij Jasmin Garden op de Groningerstraatweg.

Graag zouden we zien dat een ieder vooraf betaald, dat kan op twee manieren.
Bij mij, Ronald de Boer contant, tot uiterlijk 3 mei.
Bij de laatste thuiswedstrijd ben ik te vinden op Noord bovenaan de trap tussen vak 13&14, of even bellen voor een afspraak naar
06 346 037 64.
Contant bij Henk Albers is ook mogelijk.

Of via overboeking op rekening NL 16 RBRB 0983 4625 69 t.n.v.
H. Albers onder vermelding van wok avond met je naam. tot uiterlijk 2 mei.

Graag tot ziens op 10 mei ( Canmbuur kleuren of kleding is gewenst)
Ronald de Boer en Henk Albers.
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Dokkumer

Wok on, wok oohoon with beer in your hands
And you never wok alooooohoohooon
You'll neeeeeveeeeer wok Alone!

scclwd

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2014, 16:20:48
Wok on, wok oohoon with beer in your hands
And you never wok alooooohoohooon
You'll neeeeeveeeeer wok Alone!

Hahahaha. Zit hier luidkeels te lachen  :_schater

poelie-lwd

Wie wa wokkie, Dokkie is een tokkie

Graag de pang gang doorbakken, anders smoort Clint erin. Over Clint gesproken, is Jasmine Garden rollatorproof?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Rustig aan met :Clint Hij moet de pre-party nog regelen! U are invited!
:proost  :fant  :monk  |:)  :grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op april 21, 2014, 13:21:05
Rustig aan met :Clint Hij moet de pre-party nog regelen! U are invited!
:proost  :fant  :monk  |:)  :grolsch

Dat wordt pre party in grandcafe het GP!

Len Cantello

Juist! Kom je ook? Ff bijkletsen! En daarna 3 keer pootje over richting de wok!
:_schater :proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Nog ff over de prijs. Is het €25 of ongeveer €25,-? Ff duidelijkheid aub. Dan kan ik de centjes overboeken!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kannenman

Citaat van: Len Cantello op april 23, 2014, 10:13:51
Nog ff over de prijs. Is het €25 of ongeveer €25,-? Ff duidelijkheid aub. Dan kan ik de centjes overboeken!

25 euro Len Cantello. Mijn betaling is al binnen . PROOOOSTTTTTTTTTTTTTTT op 10 mei 2014