Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

wordt een prachtavond denk ik hevve die lui genoeg vreten in huis want er komen nogal wat bik tokkies :proost

wiekie1969

Zit dur meer over in of dur wel genoeg BIER is. :thumbsup

wiekie1969

Bin trouwens oek van de partij!!! |:)

dizzhead

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:27
Zit dur meer over in of dur wel genoeg BIER is. :thumbsup

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:54
Bin trouwens oek van de partij!!! |:)
ben bang van niet dan.  :proost
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:54
alle dagen dorst, 't is nooit te laat om te slapen

Ronnie tng

Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 14:30:27
Zit dur meer over in of dur wel genoeg BIER is. :thumbsup

Niet vervelend worden hé, en blijf van het personeel af  :devil

OuweSkeve

Zelf bier halen aan de bar daar, want as je op die lui mutte wachte dan hef je de scheuren in de rug.

poelie-lwd

Citaat van: OuweSkeve op april 28, 2014, 15:22:48
Zelf bier halen aan de bar daar, want as je op die lui mutte wachte dan hef je de scheuren in de rug.

:0= MEER, MEER, MEER!!

Dan regelen we dat!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

roepieh


dizzhead

Ondanks dat ik niet aanwezig ben de 10e, toch een bijdrage:
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2014, 16:20:48
Wok on, wok oohoon with beer in your hands
And you never wok alooooohoohooon
You'll neeeeeveeeeer wok Alone!
No, I can't dance, I can't talk / Only thing about me is the way I wok.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

There is only one Jasmin Garden! One Jasmin Garden...
Wokking alone  singing a song, wokking in a winter wonderland.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

By the way, komt wokkie ook?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Breaking:

Clint zijn broer komt ook,

Luke Skywokker!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 30, 2014, 17:49:35
By the way, komt wokkie ook?
Wokkumer staat wel op de lijst, maar is nog niet zeker van aanwezigheid wegens persoonlijke omstandigheden.