Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Heb je al een datum? Zet me r anders gewoon maar bij. Dan maken we het na bekendmaking  datum wel ff officieel :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Taurus Jr

Ergens in april, op Facebook staat 30 april maar dat is puur omdat een evenement op Facebook een datum moet hebben, heb erbij staan dat dit nog word bekendgemaakt.
Meld dat hier ook maar even want dit is NIET de datum waarop het gebeurt.

Zodra Cambuur handhaaft word in de week erop op vrijdag/zaterdag gewokt!
Stuur me even een berichtje met je volledige naam dan zet ik je in de lijst :)


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Don

Kan er geen exacte datum en tijd worden vastgelegd? Ik zou dat graag willen weten voordat ik me aanmeld en anderen misschien ook wel.

Leuk initiatief!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Len Cantello

OK! Dat berichtje doe ik morgen wel even!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goblin

Citaat van: Don op februari 26, 2014, 21:56:35
Kan er geen exacte datum en tijd worden vastgelegd? Ik zou dat graag willen weten voordat ik me aanmeld en anderen misschien ook wel.

Leuk initiatief!

Helaas niet, puur omdat we niet weten vanaf welke wedstrijd/ datum Cambuur zeker is.
Uiteraard proberen we dit allemaal zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Maar let wel opgeven mag altijd........
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Don

Citaat van: Goblin op februari 26, 2014, 21:59:45
Helaas niet, puur omdat we niet weten vanaf welke wedstrijd/ datum Cambuur zeker is.
Uiteraard proberen we dit allemaal zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Maar let wel opgeven mag altijd........
Handhaven of niet. Ik zou zoiets gewoon door laten gaan en er een mooie avond van maken.

Ik wacht nog wel even met opgeven.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Galdiano

Citaat van: Don op februari 26, 2014, 22:03:15
Handhaven of niet. Ik zou zoiets gewoon door laten gaan en er een mooie avond van maken.

Ik wacht nog wel even met opgeven.

Ah gewoon gaan! Gas gevuhh!  :proost

Moet sowieso doorgaan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Daddy T.

Citaat van: Goblin op februari 26, 2014, 21:59:45
Helaas niet, puur omdat we niet weten vanaf welke wedstrijd/ datum Cambuur zeker is.
Uiteraard proberen we dit allemaal zo vroeg mogelijk duidelijk te maken.
Maar let wel opgeven mag altijd........

Plan gewoon de week na Ado thuis, weet je het 100% zeker en heeft iedereen ruim de tijd om het vrij te houden...paar weken eerder of later maakt ook geen zak uit toch?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

poelie-lwd

Citaat van: Leovardiascc op februari 26, 2014, 20:53:28
ik ken de mensen hier niet zo goed dus lijkt me wel vet om de mensen te leren kennen  |:)

:_schater

Geloof me, dat wil je niet. Echt niet.  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gobo

Ik vind het een verdomd goed plan, maar ben dan 2 weken op vakantie. Helaas. Beetje de hele avond die zelf verheerlijking van poelie aanhoren.....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

scc-aaron

Geweldig initiatief, hulde. Ik hou me aanbevolen, ook omdat ik graag de forumleden wil ontmoeten.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk


Ronnie tng

Super leuk idee!! Eten en zuipen met onze Cambuurfamilie is altijd goed!!!


Ik ben er bij mochten we handhaven...  |:)

Dokkumer

Ik kom NIET. De oude garde kent me wel, maar ik kan de nieuwe generatie forumgangers dit niet aandoen...

CMI, uiteraard moet the King of Spam aanwezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Galdiano

Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2014, 11:51:24
Ik kom NIET. De oude garde kent me wel, maar ik kan de nieuwe generatie forumgangers dit niet aandoen...

CMI, uiteraard moet the King of Spam aanwezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Krijgen we ook een optreden ala facebook?  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op februari 27, 2014, 11:51:24
Ik kom NIET.
ook niet als chauffeur? Moet 's avonds ook weer naar huis met m'n lamme kop....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli