Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr


Geachte Cambuur fanaten,

ALS Cambuur zich handhaaft in de eredivisie, gaan wij (Henk Albers en Ronald de Boer) een wok avond organiseren voor de Cambuur supporter.

Ergens halverwege April hopen we deze avond te kunnen houden.
Dit alles zal plaats vinden in Jasmine garden te Leeuwarden, bij een minimale bezetting van 20 personen zijn de kosten ongeveer 25 euro per persoon!!!
Dan kan er worden genoten van onbeperkt eten, bier, fris en wijn! (Tevens kan er maximaal 120 man meegaan.)

Opgeven kan via eten@cambuuronline.nl of bij: Henk Albers, Ronald de Boer of Klaas, het liefst via een privé bericht op Facebook/Cambuur Online.
De opgave telt alleen als het duidelijk bij een van de bovenstaande personen is gemeld.



Graag tot zien bij het feest van handhaving,

Henk Albers, Ronald de Boer en Klaas Albers.


PS
Cambuur kleuren zijn zeer gewenst die avond!!! |:) |:)



https://www.facebook.com/events/1427180624191222/


Opgave formulier Wok Avond Cambuur in Word formaat (.doc)
Opgave formulier Wok Avond Cambuur in Open Document formaat (.odt)
Opgave formulier Wok Avond Cambuur in Tekst formaat (.txt)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Galdiano

Had het al op facebook voorbij zien komen.
Leuk idee, ik ga mee!
Soort forum meeting.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Taurus Jr

#2
Zo kan je het ook zien haha, geef je maar op dan kunnen we het inventariseren  w:) :proost

EDIT: Stuur mij een berichtje met je volledige naam dan kan ik je erbij zetten.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Len Cantello

Top! Lees dat het inclusief drank is? Ghe ghe!
Zodra de datum bekend is, laat ik weten of ik kan!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Leovardiascc

leuk inititiatief!

handhaven doen we zowieso  |:)

poelie-lwd

Wokken en suupen met oa Cantello en Clint is onbetaalbaar!

Present!

Benieuwd wat we gaan doen als we europees voetbal halen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Taurus Jr

Zoals het nu staat komen er al aardig wat mensen :D

Stuur even een mailtje naar eten@cambuuronline.nl met het formulier dan kunnen we precies rekening houden hoe en wat :D:D
Hou die €25,- maar gereed voor de handhaving!

Deel dit bericht trouwens even op je Facebook enzovoort en laat iedereen weten hoe en wat want er kan maximaal 120 man met!!

Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Len Cantello


Citaat van: poelie-lwd op februari 26, 2014, 19:06:30
Benieuwd wat we gaan doen als we europees voetbal halen!
Met De Taurus de ballenbak in, daarna is de fontein op het Europaplein aan de beurt en tot slot de Bierbus de mottenballen uit voor de Europese campagne!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Citaat van: Taurus Jr op februari 26, 2014, 19:10:05
Zoals het nu staat komen er al aardig wat mensen :D

Stuur even een mailtje naar eten@cambuuronline.nl met het formulier dan kunnen we precies rekening houden hoe en wat :D:D
Hou die €25,- maar gereed voor de handhaving!

Deel dit bericht trouwens even op je Facebook enzovoort en laat iedereen weten hoe en wat want er kan maximaal 120 man met!!

Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk

Mooiste zou gewoon zijn een groep van het forum mijn inziens!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Taurus Jr

#9
Citaat van: Galdiano op februari 26, 2014, 19:12:26
Mooiste zou gewoon zijn een groep van het forum mijn inziens!

Heb door deze opmerking ook gebruikersnamen eraan gekoppeld, dus als iemand aangeeft welke naam ie op CO gebruikt dan komt dit erbij te staan, zo niet dan niet  :y :proost
Dit weet ik alleen om te zien hoeveel er van het forum zijn om even in aantallen aan te geven hoeveel er van het forum er zijn.

Let wel op mensen: Opgeven kan via eten@cambuuronline.nl of bij: Henk, Ronald de Boer of Klaas, het liefst via een privé bericht op Facebook/Cambuur Online.
De opgave telt alleen als het duidelijk bij een van de bovenstaande personen is gemeld.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Leovardiascc

Citaat van: poelie-lwd op februari 26, 2014, 19:06:30
Wokken en suupen met oa Cantello en Clint is onbetaalbaar!

Present!

Benieuwd wat we gaan doen als we europees voetbal halen!

ik ken de mensen hier niet zo goed dus lijkt me wel vet om de mensen te leren kennen  |:)

Len Cantello


Citaat van: Leovardiascc op februari 26, 2014, 20:53:28
ik ken de mensen hier niet zo goed dus lijkt me wel vet om de mensen te leren kennen  |:)
Ze zijn allemaal hetzelfde. Ze hebben een SCC hart, de wijsheid in pacht en na 10 bier komt er geen zinnig woord meer uit ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Taurus Jr


Citaat van: Len Cantello op februari 26, 2014, 21:20:35
Ze zijn allemaal hetzelfde. Ze hebben een SCC hart, de wijsheid in pacht en na 10 bier komt er geen zinnig woord meer uit ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Daarom is je bericht ook verzonden met behulp van Tapatalk haha :p


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Goblin

Het gaat al lekker mede Cambuur fanaten, nu al meer dan 30 aanmeldingen  _O_
Wees er op tijd bij van vol is vol (max 120)  :scc
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Taurus Jr


Citaat van: Goblin op februari 26, 2014, 21:35:18
Het gaat al lekker mede Cambuur fanaten, nu al meer dan 30 aanmeldingen  _O_
Wees er op tijd bij van vol is vol (max 120)  :scc

Inderdaad :)
Wat ook mogelijk is om via CO mij berichtje te sturen.

Zal zometeen even de lijst bijwerken dan weten we precies hoeveel er nu zijn.


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik