Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 02, 2014, 19:30:28
Ik hoop het niet. Zo'n filmpje doet meer stof opwaaien dan de vervroegde vrijlating van een politiek moordenaar........
:devil
De situatie in Oekraïne en Syrië zijn peanuts vergeleken bij deze totale anarchie :devil

John Hiatt

Ben al aan het vasten...

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op mei 07, 2014, 08:27:49
Ben al aan het vasten...
Heb je wel dorst? En kom je nog naar Cleint's pre party?
:clint :grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kannenman

Citaat van: John Hiatt op mei 07, 2014, 08:27:49
Ben al aan het vasten...

kunnen wel wat kilootjes af  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op mei 07, 2014, 09:43:08
Heb je wel dorst? En kom je nog naar Cleint's pre party?
:clint :grolsch

Hou nog ff hele kleine slag om de arm, maar zoals het nu staat ben ik er. Ook bij de pre party!

Clint

Daar kunnen we natuurlijk niet iedereen zomaar toelaten. :P

Dat moet je wel verdiend hebben. :devil

Len Cantello

Citaat van: Clint op mei 09, 2014, 07:27:58
Daar kunnen we natuurlijk niet iedereen zomaar toelaten. :P

Dat moet je wel verdiend hebben. :devil

Aanvang nog steeds 1600 uur, heer  :clint

@Hiatt: tot zaterdag!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

#142
Uiteraard. Zoals in de uitnodiging stond aangegeven. Van Cafe tot Blauw(t)huus.

kannenman

ik ben niet op een pre party , waar die ook mag zijn. Misschien bij de afterparty  :ams

De Taurus

You never wok alone:  Inloop vanaf 19:15 uur morgen. #mooifut

John Hiatt


albert54

 :scc

Vanavond 'Wok-avond'.
Ik wok dat su ver was, hef honger  :D

w:)

Dokkumer

Woktokken, veel plezier vanavond! Geniet en drink vooral met maten! :proost

Len Cantello

 :grolsch  :fant  :proost  :monk :clint

:0= Ik heb zin in bierrrrrrrrrr!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Inmiddels bijna 3 uur verder dus ik vermoed dat u de weg naar de koelkast inmiddels heeft gevonden :grolsch