Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Specuveter op februari 10, 2026, 14:01:05

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Janssen stemmen: 0
Optie 2: Mulders stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 0
Optie 4: Baouf stemmen: 13
Optie 5: Galvez stemmen: 1
Optie 6: Balk stemmen: 4
Optie 7: Souren stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 7
Optie 9: Ferrah stemmen: 0
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 0
Optie 12: van der Sande stemmen: 0
Optie 13: Henstra stemmen: 0
Optie 14: Kooistra stemmen: 0
Optie 15: Berkhout stemmen: 1
Optie 16: Jermoumi stemmen: 0
Titel: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Specuveter op februari 10, 2026, 14:01:05
Word er dan eindelijk weer gevoetbald door ons clubje volgende week?
Weer afwachten met wat voor elftal ze komen.
Hopelijk niet zo'n deceptie als tegen Jong PSV.
Vandaag een oefenwedstrijd in ieder geval
Wederom onderling?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: NRG op februari 10, 2026, 16:20:53
Ik hoor net deze wedstrijd naar vrijdag de 13e gaat. Almere thuis naar maandag de 16e. Kan het nog niet terugvinden. Weet iemand meer?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 10, 2026, 16:33:44
Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: NRG op februari 10, 2026, 16:36:14
Citaat van: zeewolde op februari 10, 2026, 16:33:44
Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.

Helder. Dank voor je reactie.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Poetser op februari 10, 2026, 18:05:31
Citaat van: zeewolde op februari 10, 2026, 16:33:44
Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.

Jammer. Hak liever had.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 10, 2026, 18:16:48
Citaat van: zeewolde op februari 10, 2026, 16:33:44
Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.
ajax kon dit er niet bij hebben want hebben vandaag trainer jong eruit gegooid. Ajax is baas van de Knjb
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Korezev op februari 10, 2026, 23:00:24
Citaat van: sunderland op februari 10, 2026, 18:16:48
ajax kon dit er niet bij hebben want hebben vandaag trainer jong eruit gegooid. Ajax is baas van de Knjb
Volgens mij heb jij nog NOOIT van het woordje POSITIEF gehoord, wat komt er elke keer weer een fles azijn uit je strot
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: okkele op februari 11, 2026, 00:42:54
terwijl jij zo positief en vriendelijk bent.
snap t ook niet.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 11, 2026, 08:43:28
Citaat van: okkele op februari 11, 2026, 00:42:54
terwijl jij zo positief en vriendelijk bent.
snap t ook niet.
begrijp dat ook niet :zweep
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 11, 2026, 18:17:23
Komt natuurlijk erg slecht uit dat ze een nieuwe trainer hebben. Als speler wil je alles geven bij een nieuwe trainer
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: janou op februari 12, 2026, 08:41:30
Citaat van: sunderland op februari 11, 2026, 18:17:23
Komt natuurlijk erg slecht uit dat ze een nieuwe trainer hebben. Als speler wil je alles geven bij een nieuwe trainer

Normaal zeker inderdaad. Maar vraag mij af of dat bij een jong ploeg net zo gaat, aangezien daar toch meer wordt gekeken naar ontwikkeling van talentvolle spelers dan naar het resultaat. Als de resultaten slecht zijn, zijn ze daar minder geneigd om een ander (minder talentvolle speler) de kans te geven omdat resultaten bijzaak zijn.

Maar een voordeel zal het idd niet zijn.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Arno A op februari 12, 2026, 09:12:20
 Ajax is baas van de Knjb


Zo is het helemaal. Hoe lang duurt het al eer er een straf wordt uitgedeeld na het staken tegen Groningen. November was het toch?

Bondscoaches hebben ook bijna altijd een verleden bij Ajax.

van Basten en Rijkaard hadden bijna geen ervaring. Ze hebben het niet slecht gedaan, maar ik vond het geen logische keuzes van de bond.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 12, 2026, 11:11:53
Citaat van: janou op februari 12, 2026, 08:41:30
Normaal zeker inderdaad. Maar vraag mij af of dat bij een jong ploeg net zo gaat, aangezien daar toch meer wordt gekeken naar ontwikkeling van talentvolle spelers dan naar het resultaat. Als de resultaten slecht zijn, zijn ze daar minder geneigd om een ander (minder talentvolle speler) de kans te geven omdat resultaten bijzaak zijn.

Maar een voordeel zal het idd niet zijn.
jong Ajax ging heel slecht voor hun doen. Nu zal dat anders zijn, verwacht zelfde als jong PSV dat ze met zo sterk mogelijk team spelen. Jong psv had na ons een ander team. Je weet het nooit bij hun
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 12, 2026, 11:30:44
Citaat van: sunderland op februari 12, 2026, 11:11:53
jong Ajax ging heel slecht voor hun doen. Nu zal dat anders zijn, verwacht zelfde als jong PSV dat ze met zo sterk mogelijk team spelen. Jong psv had na ons een ander team. Je weet het nooit bij hun
klopt je moet afwachten wat h?n basiself gaat worden.
Dat er een nieuwe trainer is geeft Ajax misschien ook meer moed de spelers willen laten zien wat ze kunnen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 14, 2026, 20:53:08
Komt weer een zooi sneeuw aan, het zal toch niet? :_schater
Al zal t maandag vast wel weer ok? zijn in de avond en anders uitwijken naar arena?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 15, 2026, 10:30:04
Straks training in stadion
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Specuveter op februari 15, 2026, 10:44:40
Citaat van: sunderland op februari 15, 2026, 10:30:04
Straks training in stadion
wou met zoon even kijken.
Is het toegankelijk?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 15, 2026, 14:47:49
Iedereen fit voor morgen?

Mogelijke opstelling?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 14:48:45
Citaat van: zeewolde op februari 15, 2026, 14:47:49
Iedereen fit voor morgen?

Mogelijke opstelling?
Ja.. Jansen; Mulders, Baouf, Amofa, Galvez; Souren, Rolke, Diemers; Ferrah, Balk, Sjostrand. Zo maar beginnen dan zal ik er niet heel veel naast zitten.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Inferno-058 op februari 15, 2026, 19:49:55
Wedstrijd van morgen is ook een vraagteken
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bernardo op februari 15, 2026, 20:33:50
Citaat van: Inferno-058 op februari 15, 2026, 19:49:55
Wedstrijd van morgen is ook een vraagteken

Want? 6 graden boven nul, dus dat beetje sneeuw is morgenochtend wel weer weg
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Poetser op februari 15, 2026, 21:07:51
Citaat van: Inferno-058 op februari 15, 2026, 19:49:55
Wedstrijd van morgen is ook een vraagteken

Bron?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 15, 2026, 21:52:27
Citaat van: Inferno-058 op februari 15, 2026, 19:49:55
Wedstrijd van morgen is ook een vraagteken

Ohja?

Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Inferno-058 op februari 16, 2026, 08:24:44
Eindelijk weer een competitiewedstrijd voor Cambuur. Of toch niet? https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18199780/weer-sneeuw-verwacht-voor-wedstrijd-cambuur-ik-blijf-rustig-want-die-wedstrijden-zullen-worden-gespeeld?shared_id=51b0f69d-cbc5-39f4-a942-184f34d8d677&at_medium=sharing&at_campaign=sharedLiveblogItem #omropfryslan
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Proppie op februari 16, 2026, 08:25:15
Mooie foto van de Dam van 11 januari.....
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 16, 2026, 08:41:44
Citaat van: Proppie op februari 16, 2026, 08:25:15
Mooie foto van de Dam van 11 januari.....

Live beeld van een sneeuwvrij Amsterdam. Komt wel goed vanavond, nu de punten nog. :koffie

Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 16, 2026, 08:44:41
Citaat van: Inferno-058 op februari 16, 2026, 08:24:44
Eindelijk weer een competitiewedstrijd voor Cambuur. Of toch niet? https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18199780/weer-sneeuw-verwacht-voor-wedstrijd-cambuur-ik-blijf-rustig-want-die-wedstrijden-zullen-worden-gespeeld?shared_id=51b0f69d-cbc5-39f4-a942-184f34d8d677&at_medium=sharing&at_campaign=sharedLiveblogItem #omropfryslan
:_schater Kijk live beelden op Youtube en je weet dat achterhaald is....
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 08:51:31
Ben benieuwd naar de opstelling van jong Ajax dat er nu een andere trainer is aangesteld.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 10:50:23
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2026, 08:51:31
Ben benieuwd naar de opstelling van jong Ajax dat er nu een andere trainer is aangesteld.
ben benieuwd naar onszelf. Dat moet kloppen
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 12:45:33
Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 10:50:23
ben benieuwd naar onszelf. Dat moet kloppen
jaaa s ook zo of heb je er geen vertrouwen in?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 12:58:17
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2026, 12:45:33
jaaa s ook zo of heb je er geen vertrouwen in?
jawel.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2026, 13:06:02
Vind het wel ontzettend spannend eigenlijk. Ben nog niet zo overtuigd als sommigen hier. Niet verliezen vandaag en vrijdag 3 punten, dan ben ik tevreden
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 13:22:24
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2026, 13:06:02
Vind het wel ontzettend spannend eigenlijk. Ben nog niet zo overtuigd als sommigen hier. Niet verliezen vandaag en vrijdag 3 punten, dan ben ik tevreden
ik heb het niet met die jonge teams?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 13:31:45
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2026, 13:06:02
Vind het wel ontzettend spannend eigenlijk. Ben nog niet zo overtuigd als sommigen hier. Niet verliezen vandaag en vrijdag 3 punten, dan ben ik tevreden

Ik zie ons ook wel verliezen hoor. Dat waardeloze spel tegen jong psv en het gebrek aan ritme geven zat reden daartoe.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2026, 13:49:51
We werden tegn j PSV ook wat verrast... even lekker rustig in de wedstrijd komen was er niet bij, die gasten vlogen er vol op. Deden zij gewoon goed.

Ze zullen nu wel voorbereid zijn dat ze even anders moeten gaan spelen als het de eerste 10 minuten niet lekker loopt. We kunnen ook gewoon leunen op een prima defensie en voorin op een individuele actie gokken,
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2026, 14:06:22
Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2026, 13:49:51
We werden tegn j PSV ook wat verrast... even lekker rustig in de wedstrijd komen was er niet bij, die gasten vlogen er vol op. Deden zij gewoon goed.

Ze zullen nu wel voorbereid zijn dat ze even anders moeten gaan spelen als het de eerste 10 minuten niet lekker loopt. We kunnen ook gewoon leunen op een prima defensie en voorin op een individuele actie gokken,
Tegen psv hadden we trouwens nog een beter expected goals ook
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 14:23:56
Jong Ajax 25 wedstrijden gespeeld 4 gewonnen 33 doelpunten gemaakt en 50 tegen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2026, 14:56:21
Toch zit het me niet helemaal lekker voor vanavond
Zal me niks verbazen als die nieuwe trainer vanavond gewoon een paar reserves van het eerste team er in zet. :gelekaart
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 16, 2026, 15:06:28
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2026, 14:56:21
Toch zit het me niet helemaal lekker voor vanavond
Zal me niks verbazen als die nieuwe trainer vanavond gewoon een paar reserves van het eerste team er in zet. :gelekaart


Vriend Fred zorgt er wel voor dat dat niet gaat gebeuren.  8)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 15:40:31
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2026, 14:23:56
Jong Ajax 25 wedstrijden gespeeld 4 gewonnen 33 doelpunten gemaakt en 50 tegen.

wonderdokter cambuur komt langs
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2026, 15:52:24
Iemand die hierheen gaat al wel de reisinformatie binnengekregen?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: SCC op februari 16, 2026, 16:03:29
Iedere (oud)voetballer weet toch dat wanneer je tegen jonge jongens speelt, je vooral de eerste 5 minuten moet zorgen dat je er een fysieke strijd van maakt. Even doorlopen, voet laten staan, etc.
Tegen PSV zijn we afgetroefd en kwamen we niet in de duels, je mag toch van Amofa, Diemers, vd Sande en hopelijk vanaf de start Balk verwachten dat die vanavond even een signaal afgeven?
Ik zou tegen een jong ploeg altijd starten met Balk: die is irritant, zuigt, loopt op alles en kan ritme tegenstander eruit halen. Ik verwacht dat we dat vanavond nodig hebben, ons spel aan de bal zal namelijk onwennig zijn.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 16:12:27
Citaat van: SCC op februari 16, 2026, 16:03:29
Iedere (oud)voetballer weet toch dat wanneer je tegen jonge jongens speelt, je vooral de eerste 5 minuten moet zorgen dat je er een fysieke strijd van maakt. Even doorlopen, voet laten staan, etc.
Tegen PSV zijn we afgetroefd en kwamen we niet in de duels, je mag toch van Amofa, Diemers, vd Sande en hopelijk vanaf de start Balk verwachten dat die vanavond even een signaal afgeven?
Ik zou tegen een jong ploeg altijd starten met Balk: die is irritant, zuigt, loopt op alles en kan ritme tegenstander eruit halen. Ik verwacht dat we dat vanavond nodig hebben, ons spel aan de bal zal namelijk onwennig zijn.
denk niet dat Balk speelt
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: SCC op februari 16, 2026, 16:43:12
Ok, dan hoop ik in ieder geval dat de andere spelers geleerd hebben van jong PSV en ons niet weer een loer laten draaien.
Jong ploegen kunnen allemaal goed (en vooral vrijuit) voetballen, maar de intensiteit (het duelleren, snelheid spel) dat moeten ze nog leren.
Balk heeft een fantastische instelling vwb arbeid en (soms onnodig) vuile meters maken. Aan de bal zou ik voor andere spelers kiezen, zodoende juist tegen deze jong ploegen, zie ik hem er graag bij.

Ben benieuwd vanavond. Ik zeg 3 punten mee de tas in naar Lwdn!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2026, 16:57:50
Waarschijnlijk bij ons iets misgegaan bij de parkeerkaart.

Is er iemand die 3 man mee kan krijgen in de auto naar de toekomst. Dat wij ergens in Amstersam in kunnen stappen. We hebben wel gewoon kaarten voor de wedstrijd.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2026, 17:55:18
Citaat van: zeewolde op februari 16, 2026, 16:57:50
Waarschijnlijk bij ons iets misgegaan bij de parkeerkaart.

Is er iemand die 3 man mee kan krijgen in de auto naar de toekomst. Dat wij ergens in Amstersam in kunnen stappen. We hebben wel gewoon kaarten voor de wedstrijd.

Zou echt alleen om de laatste 100 -200 meter gaan om mee te rijden.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Huizen op februari 16, 2026, 17:57:51
Ik rij straks vanuit Bussum aan. Wat mij betreft kunnen jullie instappen bij begin van parkeerterrein daar. Heb eigenlijk plek voor 2. Laat maar weten, stuur maar DM
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2026, 17:59:21
Ik stuur je een bericht. Mocht er nog iemand een plek hebben. Dan hou ik me aanbevolen
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 16, 2026, 18:48:26
(https://pbs.twimg.com/media/HBSbHHbWoAALuRR?format=jpg&name=small)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 19:02:53
Wel Balk dus? geen vd Sande.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 16, 2026, 19:24:24
Ajax dus met redelijk dezelfde spelers. Come on!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 19:26:33
Citaat van: michello op februari 16, 2026, 19:24:24
Ajax dus met redelijk dezelfde spelers. Come on!
paar veranderingen ingevoerd Bouma B.v.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 19:27:06
Ik heb een thuiswedstrijd nodig, want ik ben het hele gevoel kwijt door al die afgelastingen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 19:56:05
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 19:27:06
Ik heb een thuiswedstrijd nodig, want ik ben het hele gevoel kwijt door al die afgelastingen.

Ja eens. Ben benieuwd of we dat nog meemaken.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 19:57:17
Waarom zit Akpakou niet bij de selectie?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: TheDutchman op februari 16, 2026, 19:58:59
Citaat van: Trainert! op februari 16, 2026, 19:57:17
Waarom zit Akpakou niet bij de selectie?
Blessure, weet even niet meer zo wat precies
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: AL op februari 16, 2026, 20:07:54
Zijn we wakker??
Man man wat gaat dit weer moeizaam.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:18:36
Hoppaaaa |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: AL op februari 16, 2026, 20:19:01
Hoppa!!!!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:27:18
Geluk van de kampioen?  :devil
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 16, 2026, 20:27:38
Poeha, komen we goed weg
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 20:28:53
Citaat van: AL op februari 16, 2026, 20:07:54
Zijn we wakker??
Man man wat gaat dit weer moeizaam.


Ze laten veel te veel ruimte achterin.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Harry L. op februari 16, 2026, 20:34:55
Citaat van: Trainert! op februari 16, 2026, 20:28:53

Ze laten veel te veel ruimte achterin.

Precies, en dat moet je juist niet doen. slappe hap tot nu, maar we staan voor
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:42:54
Wat een kans....
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 16, 2026, 20:43:01
Had Ferrah wel mogen maken...
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 20:43:15
Het is echt niet goed?.na 60 minuten gaat Sjostrand gewisseld is hij kapot.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 20:43:20
Deze moeten erin
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 20:43:41
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 16, 2026, 20:43:01
Had Ferrah wel mogen maken...
dit seizoen niet zijn eerste 8P
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 16, 2026, 20:44:24
Heeft de meeste moeite met juist de makkelijkste ballen lijkt het soms wel
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:44:33
Willem2 achter _O_
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 20:48:53
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:44:33
Willem2 achter _O_
wij moeten ook nog ??n helft  :y
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 20:50:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:44:33
Willem2 achter _O_

Daar hebben we toch helemaal geen last van beste man. Er zijn nog 2 over, Graafschap en Dordrecht
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op februari 16, 2026, 20:51:06
Wel behoorlijk moeizaam tegen de nr laatst. Duidelijk gebrek aan ritme lijkt het. Maar wel op voorsprong   |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 20:51:25
Mauig Cambuur, maar we staan voor. Rechterkant dramatisch slecht. Mulders man wat een fouten. Ferrah totaal niet scherp en dat geldt voor meer spelers. 0-1 is genoeg
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Poetser op februari 16, 2026, 20:52:45
Moeten we het ook over de arbitrage hebben?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 20:53:08
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2026, 20:51:25
Mauig Cambuur, maar we staan voor. Rechterkant dramatisch slecht. Mulders man wat een fouten. Ferrah totaal niet scherp en dat geldt voor meer spelers. 0-1 is genoeg
totaal oneens. Mulders begon slecht maar laatste half uur prima. Souren is slecht.
En Ferrah prima maar mut scoren
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 20:53:33
Citaat van: Poetser op februari 16, 2026, 20:52:45
Moeten we het ook over de arbitrage hebben?

Tsja classic KKD niveau
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:53:38
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2026, 20:50:11
Daar hebben we toch helemaal geen last van beste man. Er zijn nog 2 over, Graafschap en Dordrecht

:?
Ik vermoed toch dat je Dordt verward met Willem II

https://nos.nl/teletekst/830 (https://nos.nl/teletekst/830)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2026, 20:53:44
Mogen van mij wel affluiten
Het is niet goed maar dat intreseert me niet
3 punten is alles wat telt
Wat vonden jullie eigenlijk van die penalty tegen?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 20:54:35
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2026, 20:53:44
Mogen van mij wel affluiten
Het is niet goed maar dat intreseert me niet
3 punten is alles wat telt
Wat vonden jullie eigenlijk van die penalty tegen?

Makkelijk gegeven maar kan wel
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 16, 2026, 20:54:39
Leek voora op hands van ajax
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: SCC op februari 16, 2026, 20:54:41
Die nummer 8 van hun is slechts 16 jaar!! En die heeft al 3x een hele slimme loopactie gemaakt, waarbij zowel Souren als een van de beide centralen hem goed kwijt was. Slim ventje met zijn 16 jaar
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 20:54:58
Citaat van: Poetser op februari 16, 2026, 20:52:45
Moeten we het ook over de arbitrage hebben?
walgelijk, de overtreding was rood . Was geen gewone overtreding
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2026, 20:55:09
Qua beeld ook drama.
Heb meer die trainer in beeld gezien dan de wedstrijd
Vreselijk :R
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: oost op februari 16, 2026, 20:55:28
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2026, 20:53:44
Mogen van mij wel affluiten
Het is niet goed maar dat intreseert me niet
3 punten is alles wat telt
Wat vonden jullie eigenlijk van die penalty tegen?

Echt een cadeautje gebeurde Echt helemaal niks :rodekaart
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 20:55:45
Citaat van: SCC op februari 16, 2026, 20:54:41
Die nummer 8 van hun is slechts 16 jaar!! En die heeft al 3x een hele slimme loopactie gemaakt, waarbij zowel Souren als een van de beide centralen hem goed kwijt was. Slim ventje met zijn 16 jaar
zeker weten maar gelukkig is dan de voortzetting niet goed.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 20:56:33
Doet onze slome duitser ook mee?

Veel te veel
ruimte achterin bij Cambuur, vragen om problemen.
Ferrah had best 0-2 mogen maken.

Lijkt mij ook duidelijk dat Balk in het huidige team
nooit meer op de bank mag komen.

Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:57:44
Citaat van: Trainert! op februari 16, 2026, 20:56:33
Doet onze slome duitser ook mee?

Ferrah had best 0-2 mogen maken.

Mooie assist was dat geweest h?  |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Vlampiep op februari 16, 2026, 21:05:58
Je mag er toch van uitgaan dat er meer gif in zou zitten. De enige die het snapt is Balkie.
Ferrah zit nog in de winterslaap en R?lke is nog niet wakker..
Dit moet beter, want anders gaan we weer de bieten bult op en de scheids zal niet dralen zijn steentje daarin bij te dragen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 21:07:35
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 20:57:44
Mooie assist was dat geweest h?  |:)


fantastische pass
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 21:08:07
Het lijkt nu wel echt klaar met Souren
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Korezev op februari 16, 2026, 21:08:23
Citaat van: Trainert! op februari 16, 2026, 20:56:33
Doet onze slome duitser ook mee?


Volgens mij heb je niet een heel klein beetje hekel aan duitsers, zielepootje ben je.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: CambuurArnhem op februari 16, 2026, 21:10:54
Best lekker, zonder commentator.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 21:13:47
Citaat van: Trainert! op februari 16, 2026, 21:08:07
Het lijkt nu wel echt klaar met Souren

Had ook al geel h?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 21:15:13
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2026, 20:55:09
Qua beeld ook drama.
Heb meer die trainer in beeld gezien dan de wedstrijd
Vreselijk :R

45 man op de bank daar. Om te janken su triest die club.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 21:16:10
Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2026, 21:05:58
Je mag er toch van uitgaan dat er meer gif in zou zitten. De enige die het snapt is Balkie.
Ferrah zit nog in de winterslaap en R?lke is nog niet wakker..
Dit moet beter, want anders gaan we weer de bieten bult op en de scheids zal niet dralen zijn steentje daarin bij te dragen.

Staat ook een grensrechter alles voor Jong Ajax te vlaggen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 21:16:47
Klap die vd Sande dur in man. Gvd.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 21:18:01
Citaat van: Korezev op februari 16, 2026, 21:08:23
Volgens mij heb je niet een heel klein beetje hekel aan duitsers, zielepootje ben je.

Kom eens met een inhoudelijk antwoord. En ja
klopt, ik ben heel zielig
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 21:18:07
Nog niet een fatsoenlijke voorzet vanaf de vleugels gezien.  Matig allemaal hoor
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: AL op februari 16, 2026, 21:19:15
Mulders is echt de zwakste schakel(al langere tijd).
Zet Marsman daar gewoon neer man ook al is hij links.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Korezev op februari 16, 2026, 21:25:50
Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2026, 21:16:10
Staat ook een grensrechter alles voor Jong Ajax te vlaggen.
CALIMERO mocht ook weer een avond opblijven
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bens op februari 16, 2026, 21:27:27
Wat een domme actie van van der Sande.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 16, 2026, 21:28:17
Niet om aan te gluren deze 2e helft
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: TheDutchman op februari 16, 2026, 21:29:10
Citaat van: AL op februari 16, 2026, 21:19:15
Mulders is echt de zwakste schakel(al langere tijd).
Zet Marsman daar gewoon neer man ook al is hij links.
Er gebeurt in ieder geval wel altijd iets wanneer Marsman binnen de lijnen komt. Ik zeg doen..
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Oud Cambuur op februari 16, 2026, 21:32:57
Citaat van: AL op februari 16, 2026, 21:19:15
Mulders is echt de zwakste schakel(al langere tijd).
Zet Marsman daar gewoon neer man ook al is hij links.
Niks mis met mulders begin ff slecht daarna prima
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 21:42:09
Wauw. Tot nu toe 0x punten verloren na een voorsprong. :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 21:45:00
Dus we gaan nog een keer scoren!  :(
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 21:45:34
Eigen schuld wat een ellende weer
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: AL op februari 16, 2026, 21:45:38
Dit gaat nog een zwaar gevecht worden om plek 2.
Het is helemaal niets.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 16, 2026, 21:45:45
Lamlendige bende. Denken dat we er wel zijn en dus de deksel op de neus
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Korezev op februari 16, 2026, 21:46:57
Wat zijn de PUBERS goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Jules058 op februari 16, 2026, 21:47:11
Wat een verschrikkelijke wedstrijd is dit ook. Laat nu eens echt even wat zien...
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: TheDutchman op februari 16, 2026, 21:48:27
Hopen dat we vrijdag gewoon kunnen spelen, want het gebrek aan ritme is te merken. man man wat een kutpot ;(
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: AL op februari 16, 2026, 21:49:18
Jaaaaa wat is dit een belanrijke zeg!!!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 21:49:20
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 21:45:00
Dus we gaan nog een keer scoren!  :(

Tuurlijk  :)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Stiens op februari 16, 2026, 21:49:25
Goud waard die ouwe Boef!  |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 16, 2026, 21:49:28
Gelukkig hebben we BAOEF!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: papier op februari 16, 2026, 21:49:56
En nu pas voetballen
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Oud Cambuur op februari 16, 2026, 21:54:25
Wat een gejammer door sommige hier je geeft helemaal niks weg op dat ene  moment na en ja we zijn nog niet helemaal scherp maar dat komt wel weer
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 21:55:31
Fantastisch |:)

Z? belangrijk aan het begin van deze reeks!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bernardo op februari 16, 2026, 21:56:05
Hoppa lekker!!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Eewal op februari 16, 2026, 21:56:45
3 punten, het enige dat telt. Willem 2 gelijk. Topavond.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: CambuurArnhem op februari 16, 2026, 21:57:08
Citaat van: Oud Cambuur op februari 16, 2026, 21:54:25
Wat een gejammer door sommige hier je geeft helemaal niks weg op dat ene  moment na en ja we zijn nog niet helemaal scherp maar dat komt wel weer

:thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bens op februari 16, 2026, 21:57:23
Cambuur wint met een beetje geluk. Cambuur is duidelijk nog niet in vorm.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 21:57:35
Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 21:56:45
3 punten, het enige dat telt. Willem 2 gelijk. Topavond.

Je moet op Dordt letten in plaats van Willem 2 las ik ergens :proost
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Scc0511 op februari 16, 2026, 21:58:52
Maakt niet uit hoe, heerlijke 3 punten!!! |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 16, 2026, 21:58:55
Blij dat deze achter de rug is.
Moet echt wat gedaan worden aan de ruimtea die we achterin weggeven.

Baouf weer in waarde gestegen
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bernardo op februari 16, 2026, 21:59:05
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 21:57:35
Je moet op Dordt letten in plaats van Willem 2 las ik ergens :proost

Elke week moeten we op een andere letten, zo wisselvallig zijn ze allemaal. :_schater
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2026, 22:00:46
Lekker 3 punten... de rest is niet belangrijk.
Het goede voetbal komt wel weer als we in het ritme komen.

De wissel van Souren was wel heel pijnlijk.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: oost op februari 16, 2026, 22:01:06
Heerlijke 3 punten  |:) genoeg clubs die het hier laten liggen en ondanks 0 ritme in de benen gewoon de betere partij zijn. Hele 2e helft geen kans weggeven. Die 1-1 valt echt echt het niets
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 22:01:08
Citaat van: Trainert! op februari 16, 2026, 21:58:55
Blij dat deze achter de rug is.

Jep. De uitwedstrijden bij de Jong teams nu gehad. AZ en Utrecht thuis zou geen probleem moeten zijn.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bernardo op februari 16, 2026, 22:04:51
Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2026, 22:00:46
Lekker 3 punten... de rest is niet belangrijk.
Het goede voetbal komt wel weer als we in het ritme komen.

De wissel van Souren was wel heel pijnlijk.

Pijnlijk, maar logisch met al geel op zak en hoop 1 op 1 duels
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 22:05:59
 :clintBaouf held
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2026, 22:06:54
3 punten.
Dat is het belangrijkste
Goede voetbal komt wel weer.
Ergelijk avondje Ajax tv gezien.
Wat een ellende  :R
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 22:07:33
Was toch terecht, hoeveel kansen Ajax in 2 e helft, 0. ! Wij 4 .
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 22:07:36
Zeer matig Cambuur vanavond, wissels brachten ook niet veel. De vorm is er overduidelijk niet maar wat ken het rotten. 3 hele belangrijke punten gepakt vanavond. Baouf, wat ken die knaap goed koppen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 16, 2026, 22:08:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 22:01:08
Jep. De uitwedstrijden bij de Jong teams nu gehad. AZ en Utrecht thuis zou geen probleem moeten zijn.
dat denk je?. :_schater
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 22:09:26
Citaat van: oost op februari 16, 2026, 22:01:06
Heerlijke 3 punten  |:) genoeg clubs die het hier laten liggen en ondanks 0 ritme in de benen gewoon de betere partij zijn. Hele 2e helft geen kans weggeven. Die 1-1 valt echt echt het niets
precies! Goede analyse. En een waardeloze scheids , in blessuretijd nog 100% pennel
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2026, 22:10:06
Baouf kopte in de blessuretijd ook al die ballen van die keeper weer terug |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 16, 2026, 22:15:32
Lekker lekker lekker.
Maar wat was het billen knijpen.

Balkie toch weer onmisbaar.. foutje van Henk. Kun je niet meer omheen.
Voor de rest veel blaffen maar niet bijten zoals het een elftal zonder afmaker betaamt. Sjostrand wat een mogelijkheden maar 0 rendement. Zonde man.

Cruciale punten vanavond  |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Eewal op februari 16, 2026, 22:15:43
Citaat van: oost op februari 16, 2026, 22:01:06
Heerlijke 3 punten  |:) genoeg clubs die het hier laten liggen en ondanks 0 ritme in de benen gewoon de betere partij zijn. Hele 2e helft geen kans weggeven. Die 1-1 valt echt echt het niets
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: James op februari 16, 2026, 22:17:58
Was de eerste helft niet denderend. Tweede helft de controle. Hele belangrijke overwinning gezien het hoge aantal thuiswedstrijden. Nu hopen dat het allemaal doorgaat dan zit je, zeker gezien de thuis status, zo weer in de goede flow. Al zou je van de komende drie wedstrijden maar ??n winnen dan heb je al 11 punten meer dan de nummer drie op basis van de stand nu. Wordt een fantastisch einde van het seizoen en deze was cruciaal met het oog op het kampioenschap!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Poetser op februari 16, 2026, 22:19:53
Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 22:15:43
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup

Ah nee juh. De flow en vorm komen wel weer. Gouden punten, we winnen bijna nooit daar.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 22:25:13
Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 22:15:43
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup
wat vond je van Ajax?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: carlo de leeuw op februari 16, 2026, 22:25:43
.Die lui 4 keer gewonnen in 26 wedstrijden. Mooie 3 punten maar daar is ook wel alles mee gezegd.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: R058 op februari 16, 2026, 22:27:59
Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 22:15:43
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup
2 weken niet gespeeld, matig kunnen trainen door het weer en de velden, tegen een jong ploeg die zich wil bewijzen voor een nieuwe trainer en in zo'n leeg stadion zonder sfeer.
Vind het niet gek dat het dan niet meteen geweldig loopt. Gewoon gewonnen en nu proberen de flow weer te vinden. Denk dat thuis spelen met je eigen publiek erachter daar al veel bij helpt.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Poetser op februari 16, 2026, 22:28:12
Citaat van: carlo de leeuw op februari 16, 2026, 22:25:43
.Die lui 4 keer gewonnen in 26 wedstrijden. Mooie 3 punten maar daar is ook wel alles mee gezegd.

Je had liever verloren?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 22:29:29
Citaat van: Poetser op februari 16, 2026, 22:19:53
Ah nee juh. De flow en vorm komen wel weer. Gouden punten, we winnen bijna nooit daar.
klopt. Win daar maar eens, iedereen was er weer daar hele bestuur, hoofdtrainer. Ze zouden een nieuwe start maken. Was gewoon heel lastig en nu al helemaal.
3 punten is belangrijkste .
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Eewal op februari 16, 2026, 22:30:34
Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 22:25:13
wat vond je van Ajax?
Wat maakt het uit wat ik van Ajax vind?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 16, 2026, 22:31:08
Wie liet eigenlijk zo gemakkelijk zijn man lopen bij de 1-1? Ik kon het niet zien, maar het leek erop dat een speler hem gewoon liet lopen door erachteraan te sjokken. Net of die het niet kon belopen. Berkhout?

Jong Ajax uit op maandag, troosteloze ambiance en klote weer. Ik ben blij met de 3 punten.  |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 22:31:11
Citaat van: carlo de leeuw op februari 16, 2026, 22:25:43
.Die lui 4 keer gewonnen in 26 wedstrijden. Mooie 3 punten maar daar is ook wel alles mee gezegd.
dan kijk jij dus alleen maar cijfermatig naar de stand en verder niet. Tja
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 22:32:30
Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 22:30:34
Wat maakt het uit wat ik van Ajax vind?
noem dan ook even dat die nog slechter waren
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 22:33:54
Citaat van: Galdiano op februari 16, 2026, 22:31:08
Wie liet eigenlijk zo gemakkelijk zijn man lopen bij de 1-1? Ik kon het niet zien, maar het leek erop dat een speler hem gewoon liet lopen door erachteraan te sjokken. Net of die het niet kon belopen. Berkhout?

Jong Ajax uit op maandag, troosteloze ambiance en klote weer. Ik ben blij met de 3 punten.  |:)
jou grote vriend! Die daar helemaal niet hoefde te staan. Vraag aan jou, wie moest er knijpen vanuit het centrum op dat moment?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2026, 22:34:17
Citaat van: Galdiano op februari 16, 2026, 22:31:08
Wie liet eigenlijk zo gemakkelijk zijn man lopen bij de 1-1? Ik kon het niet zien, maar het leek erop dat een speler hem gewoon liet lopen door erachteraan te sjokken. Net of die het niet kon belopen. Berkhout?

Jong Ajax uit op maandag, troosteloze ambiance en klote weer. Ik ben blij met de 3 punten.  |:)
volgens mij Diemers
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 16, 2026, 22:43:25
Ajax eigenlijk amper grote kansen gehad de hele wedstrijd. Wij toch wel een stuk of 4. Voetballend erg slordig en het leek onwennig. Maar boeiend, punten binnen!

Nu een heerlijke reeks met 5 thuiswedstrijden in 6 wedstrijden. Daar kunnen we het al zo goed als beslissen!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 22:47:32
Enigste wat vanavond telt binne de 3 punten. Hopelijk gaat het door vrijdag tegen Rkc.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: wiekie1969 op februari 16, 2026, 22:48:34
Citaat van: michello op februari 16, 2026, 22:43:25
Ajax eigenlijk amper grote kansen gehad de hele wedstrijd. Wij toch wel een stuk of 4. Voetballend erg slordig en het leek onwennig. Maar boeiend, punten binnen!

Nu een heerlijke reeks met 5 thuiswedstrijden in 6 wedstrijden. Daar kunnen we het al zo goed als beslissen!

Precies, en hoe dat gebeurt zal mij mijn reet roesten.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Yellow Army op februari 16, 2026, 22:51:36
Duidelijk een gebrek aan ritme, maar de 3 punten zijn heilig
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 23:01:53
Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2026, 22:00:46
De wissel van Souren was wel heel pijnlijk.

Ziekjes volgens Henk.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 16, 2026, 23:06:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 23:01:53
Ziekjes volgens Henk.
en geel
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 16, 2026, 23:20:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 23:01:53
Ziekjes volgens Henk.

Die is wel vaak ziek h?? Volgens mij al de 3e keer dit seizoen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Trainert! op februari 17, 2026, 06:58:02
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 23:01:53
Ziekjes volgens Henk.

En het dan gek vinden dat hij weinig speelt...eerst maar even in de spiegel kijken
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2026, 07:18:01
Gezien het drukke programma toch maar weer eens met Nap praten dan?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: De Gast op februari 17, 2026, 07:28:11
Het die jongen nog steeds geen club? Waar zijn die lui mee bezig.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Lore op februari 17, 2026, 07:55:54
Citaat van: Trainert! op februari 17, 2026, 06:58:02
En het dan gek vinden dat hij weinig speelt...eerst maar even in de spiegel kijken

Waarom moet je in de spiegel kijken als je ziek bent?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Lore op februari 17, 2026, 07:56:19
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2026, 07:18:01
Gezien het drukke programma toch maar weer eens met Nap praten dan?

Nee man. Principes!  :koffie
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 17, 2026, 07:56:32
Nap speelde met de beloften mee tegen Feyenoord.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 08:13:52
Henk aan het woord....
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 08:15:11
Mark aan het woord....

Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 08:16:42
Baouf aan het woord...


Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Tanjajeah op februari 17, 2026, 10:22:42
Citaat van: michello op februari 17, 2026, 07:56:32
Nap speelde met de beloften mee tegen Feyenoord.

Dat blijft toch ook een ongelooflijk verhaal. Had gewoon onderdeel kunnen zijn van een elftal dat gaat promoveren. W?t een slechte zaakwaarnemer heb je dan.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 17, 2026, 11:54:47
Bedankt Frans voor de interviews
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: michello op februari 17, 2026, 11:59:32
Citaat van: Tanjajeah op februari 17, 2026, 10:22:42
Dat blijft toch ook een ongelooflijk verhaal. Had gewoon onderdeel kunnen zijn van een elftal dat gaat promoveren. W?t een slechte zaakwaarnemer heb je dan.

Wie van de drie?  https://rondo.football/#teamSection (https://rondo.football/#teamSection) Allemaal net begonnen, snappen het blijkbaar nog niet helemaal.  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 12:57:02
Citaat van: michello op februari 17, 2026, 11:59:32
Wie van de drie?  https://rondo.football/#teamSection (https://rondo.football/#teamSection) Allemaal net begonnen, snappen het blijkbaar nog niet helemaal.  :_schater
Gijsje Luirink is the one.... :zucht
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: denistel op februari 17, 2026, 13:23:20
Citaat van: Yellow Army op februari 16, 2026, 22:51:36
Duidelijk een gebrek aan ritme, maar de 3 punten zijn heilig

zal zeker mee spelen maar wel 5 tot 6 keer de bal vanaf de achter lijn zo slecht
heeft volgens mij weinig met ritme te maken  gewoon beter kijken waar de vrije
spelers staan dan is kassa,verder Ferrah die 2 beste kansen had maar recht op
de keeper schoot.leg je die ballen in het hoekje dan ist ook kassa,

super blij met de 3 punten trouwens nog 7 winsten te gaan
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Proppie op februari 17, 2026, 13:40:28
Was gisteren bij de wedstrijd en zat op de hoofdtribune. Om me heen Amsterdammers die vol lof waren over Cambuur. Veel beter en hadden dik moeten winnen. Bij de gelijkmaker ook meteen zeiden dat het onterecht was.
Natuurlijk had Cambuur het eerder moeten afmaken en alles was zeker niet perfect. Maar lees net de berichten hier van onze supporters. Wat ongelooflijk negatief vaak! Zou mooi zijn als we dat van ons kunnen afschudden! Allemaal achter onze club! :scc  |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: PePe op februari 17, 2026, 13:42:57
Slechte entourage bij de jong teams. (motivatie moeilijk?) Thuis met ons publiek is nogal een verschil.
Door weinig speelminuten, verminderd vertrouwen? Geloof in eigen kunnen gaat nu wel weer komen!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Huizen op februari 17, 2026, 13:56:04
Troosteloze ambiance gisteren. Blij dat wij daar voorlopig niet meer heen hoeven.

Heerlijke punten, hopelijk groeit het team weer naar wat meer vertrouwen en flitsende aanvallen. Ferrah en Oscar waren gisteren beide ongelukkig.

Verder hoop ik dat de spelers zelf ook wat meer losgaan na de overwinning. Ik vind het vaak maar een beetje schaapachtig overkomen met het bedanken van het publiek. Daar mag wel wat meer pit in komen! Kian Visser maakt er bijvoorbeeld wel vaak een feestje van. Dat zouden meer gasten moeten doen, al was gisteren daar de wedstrijd/uitvak niet echt voor.

Op naar de volgende  |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Noordcambuur op februari 17, 2026, 14:53:18
De twee buitenspelers kunnen net een uurtje volhouden en dan zijn ze kapot?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2026, 15:43:44
Gisteravond een heel belangrijke stap gemaakt. Als we vrijdagavond van RKC weten te winnen ( als het veld niet wordt afgekeurd) is de weg naar het het Oldehoofsterkerkhof weer duidelijk in zicht en is de druk ook aanzienlijk minder aanwezig.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2026, 15:46:01
Citaat van: Huizen op februari 17, 2026, 13:56:04
Troosteloze ambiance gisteren. Blij dat wij daar voorlopig niet meer heen hoeven.

Heerlijke punten, hopelijk groeit het team weer naar wat meer vertrouwen en flitsende aanvallen. Ferrah en Oscar waren gisteren beide ongelukkig.

Verder hoop ik dat de spelers zelf ook wat meer losgaan na de overwinning. Ik vind het vaak maar een beetje schaapachtig overkomen met het bedanken van het publiek. Daar mag wel wat meer pit in komen! Kian Visser maakt er bijvoorbeeld wel vaak een feestje van. Dat zouden meer gasten moeten doen, al was gisteren daar de wedstrijd/uitvak niet echt voor.

Op naar de volgende  |:)

Nogmaals bedankt voor je hulp gisteren!
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2026, 15:46:15
Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2026, 14:53:18
De twee buitenspelers kunnen net een uurtje volhouden en dan zijn ze kapot?

Werden ook gespaard, denk ik. Enigszins een risico, maar wel verstandig
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Galdiano op februari 17, 2026, 17:42:42
Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 22:33:54
jou grote vriend! Die daar helemaal niet hoefde te staan. Vraag aan jou, wie moest er knijpen vanuit het centrum op dat moment?

Kijk eens naar het interview van Henk bij de omrop. En dit gebeurd hem echt wel wat te vaak. Maar verder niks op aan te merken op zijn spel.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: denistel op februari 17, 2026, 17:47:48
Citaat van: Proppie op februari 17, 2026, 13:40:28
Was gisteren bij de wedstrijd en zat op de hoofdtribune. Om me heen Amsterdammers die vol lof waren over Cambuur. Veel beter en hadden dik moeten winnen. Bij de gelijkmaker ook meteen zeiden dat het onterecht was.
Natuurlijk had Cambuur het eerder moeten afmaken en alles was zeker niet perfect. Maar lees net de berichten hier van onze supporters. Wat ongelooflijk negatief vaak! Zou mooi zijn als we dat van ons kunnen afschudden! Allemaal achter onze club! :scc  |:)

klopt allemaal wel maar je moet het dan wel eerder afmaken nu pakken we em gelukkig nog
en ook terecht maar je moet wedstrijden eerder beslissen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 17, 2026, 18:29:57
Citaat van: denistel op februari 17, 2026, 17:47:48
klopt allemaal wel maar je moet het dan wel eerder afmaken nu pakken we em gelukkig nog
en ook terecht maar je moet wedstrijden eerder beslissen.
allemaal open deuren
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Vlampiep op februari 17, 2026, 18:51:47
Citaat van: sunderland op februari 17, 2026, 18:29:57
allemaal open deuren
Dou doest vaak un deur dicht en slaast de discussie plat.
Denistel het in dizze de keutel bij ut skoane eind.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Drumfather SCC op februari 17, 2026, 18:52:19
Citaat van: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 08:16:42
Baouf aan het woord...



Over dat juichen gesproken; Ik vraag het me toch af...
Ik weet niet of het eerder is besproken maar Ferrah en hij deden weer dat schietgebaar en de handen voor de mond/ogen

Is dit ongein, een gebbetje onderling, een statement wellicht?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 17, 2026, 19:03:32
Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2026, 18:51:47
Dou doest vaak un deur dicht en slaast de discussie plat.
Denistel het in dizze de keutel bij ut skoane eind.
ja 100%  maar Henk heeft dat gisteren gezegd en Diemers en heel veel hier ook . We hebben het allemaal gezien
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Lore op februari 17, 2026, 19:39:41
Citaat van: Drumfather SCC op februari 17, 2026, 18:52:19
Over dat juichen gesproken; Ik vraag het me toch af...
Ik weet niet of het eerder is besproken maar Ferrah en hij deden weer dat schietgebaar en de handen voor de mond/ogen

Is dit ongein, een gebbetje onderling, een statement wellicht?

Hij legt het uit dat een beetje uit.

?We kill eachother, we kill the game?
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2026, 09:34:01
Appiah die nummer 2 staat inboeten elftal van de week :_schater
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 18, 2026, 09:38:02
Citaat van: zeewolde op februari 18, 2026, 09:34:01
Appartement, die nummer 2 staat inboeten elftal van de week :_schater
welke straat? :koffie
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: zeewolde op februari 18, 2026, 09:57:20
Citaat van: Derkx R.H. op februari 18, 2026, 09:38:02
welke straat? :koffie
lekker die autocorrect en niet meer lezen 8P
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: sunderland op februari 18, 2026, 16:57:28
Citaat van: zeewolde op februari 18, 2026, 09:34:01
Appiah die nummer 2 staat inboeten elftal van de week :_schater
ongelovelijk, vond hem juist 1 van hun slechtsten. Sj?strand ging er minimaal 8 x langs en die Appiah dekte op 2/3 meter. Ons spelers konden gemakkelijk de bal aannemen.
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Huizen op februari 18, 2026, 17:22:06
Citaat van: Drumfather SCC op februari 17, 2026, 18:52:19
Over dat juichen gesproken; Ik vraag het me toch af...
Ik weet niet of het eerder is besproken maar Ferrah en hij deden weer dat schietgebaar en de handen voor de mond/ogen

Is dit ongein, een gebbetje onderling, een statement wellicht?

Ze kopi?ren het juichgedrag van 2 bij Liverpool. The next generation  8)

Volgende keer wel voor het uitvak, graag!  :0= |:)
Titel: Re: Jong Ajax-Cambuur
Bericht door: Derkx R.H. op februari 18, 2026, 17:54:01
Citaat van: Huizen op februari 18, 2026, 17:22:06
Ze kopi?ren het juichgedrag van 2 bij Liverpool. The next generation  8)

Volgende keer wel voor het uitvak, graag!  :0= |:)

En dan massaal omvallen....