Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 10, 2026, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
13 (50%)
Galvez
1 (3.8%)
Balk
4 (15.4%)
Souren
0 (0%)
Diemers
7 (26.9%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Berkhout
1 (3.8%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: februari 22, 2026, 01:39:38

Lore

Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2026, 07:18:01
Gezien het drukke programma toch maar weer eens met Nap praten dan?

Nee man. Principes!  :koffie

michello

Nap speelde met de beloften mee tegen Feyenoord.

Derkx R.H.


Derkx R.H.


Derkx R.H.


Tanjajeah

Citaat van: michello op februari 17, 2026, 07:56:32
Nap speelde met de beloften mee tegen Feyenoord.

Dat blijft toch ook een ongelooflijk verhaal. Had gewoon onderdeel kunnen zijn van een elftal dat gaat promoveren. W?t een slechte zaakwaarnemer heb je dan.

sunderland

Bedankt Frans voor de interviews

michello

Citaat van: Tanjajeah op februari 17, 2026, 10:22:42
Dat blijft toch ook een ongelooflijk verhaal. Had gewoon onderdeel kunnen zijn van een elftal dat gaat promoveren. W?t een slechte zaakwaarnemer heb je dan.

Wie van de drie? https://rondo.football/#teamSection Allemaal net begonnen, snappen het blijkbaar nog niet helemaal.  :_schater

Derkx R.H.

Citaat van: michello op februari 17, 2026, 11:59:32
Wie van de drie? https://rondo.football/#teamSection Allemaal net begonnen, snappen het blijkbaar nog niet helemaal.  :_schater
Gijsje Luirink is the one.... :zucht

denistel

Citaat van: Yellow Army op februari 16, 2026, 22:51:36
Duidelijk een gebrek aan ritme, maar de 3 punten zijn heilig

zal zeker mee spelen maar wel 5 tot 6 keer de bal vanaf de achter lijn zo slecht
heeft volgens mij weinig met ritme te maken  gewoon beter kijken waar de vrije
spelers staan dan is kassa,verder Ferrah die 2 beste kansen had maar recht op
de keeper schoot.leg je die ballen in het hoekje dan ist ook kassa,

super blij met de 3 punten trouwens nog 7 winsten te gaan

Proppie

Was gisteren bij de wedstrijd en zat op de hoofdtribune. Om me heen Amsterdammers die vol lof waren over Cambuur. Veel beter en hadden dik moeten winnen. Bij de gelijkmaker ook meteen zeiden dat het onterecht was.
Natuurlijk had Cambuur het eerder moeten afmaken en alles was zeker niet perfect. Maar lees net de berichten hier van onze supporters. Wat ongelooflijk negatief vaak! Zou mooi zijn als we dat van ons kunnen afschudden! Allemaal achter onze club! :scc  |:)

PePe

Slechte entourage bij de jong teams. (motivatie moeilijk?) Thuis met ons publiek is nogal een verschil.
Door weinig speelminuten, verminderd vertrouwen? Geloof in eigen kunnen gaat nu wel weer komen!

Huizen

Troosteloze ambiance gisteren. Blij dat wij daar voorlopig niet meer heen hoeven.

Heerlijke punten, hopelijk groeit het team weer naar wat meer vertrouwen en flitsende aanvallen. Ferrah en Oscar waren gisteren beide ongelukkig.

Verder hoop ik dat de spelers zelf ook wat meer losgaan na de overwinning. Ik vind het vaak maar een beetje schaapachtig overkomen met het bedanken van het publiek. Daar mag wel wat meer pit in komen! Kian Visser maakt er bijvoorbeeld wel vaak een feestje van. Dat zouden meer gasten moeten doen, al was gisteren daar de wedstrijd/uitvak niet echt voor.

Op naar de volgende  |:)

Noordcambuur

De twee buitenspelers kunnen net een uurtje volhouden en dan zijn ze kapot?

Vlampiep

Gisteravond een heel belangrijke stap gemaakt. Als we vrijdagavond van RKC weten te winnen ( als het veld niet wordt afgekeurd) is de weg naar het het Oldehoofsterkerkhof weer duidelijk in zicht en is de druk ook aanzienlijk minder aanwezig.