Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 10, 2026, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
13 (50%)
Galvez
1 (3.8%)
Balk
4 (15.4%)
Souren
0 (0%)
Diemers
7 (26.9%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Berkhout
1 (3.8%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: februari 22, 2026, 01:39:38

zeewolde

Citaat van: Huizen op februari 17, 2026, 13:56:04
Troosteloze ambiance gisteren. Blij dat wij daar voorlopig niet meer heen hoeven.

Heerlijke punten, hopelijk groeit het team weer naar wat meer vertrouwen en flitsende aanvallen. Ferrah en Oscar waren gisteren beide ongelukkig.

Verder hoop ik dat de spelers zelf ook wat meer losgaan na de overwinning. Ik vind het vaak maar een beetje schaapachtig overkomen met het bedanken van het publiek. Daar mag wel wat meer pit in komen! Kian Visser maakt er bijvoorbeeld wel vaak een feestje van. Dat zouden meer gasten moeten doen, al was gisteren daar de wedstrijd/uitvak niet echt voor.

Op naar de volgende  |:)

Nogmaals bedankt voor je hulp gisteren!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op februari 17, 2026, 14:53:18
De twee buitenspelers kunnen net een uurtje volhouden en dan zijn ze kapot?

Werden ook gespaard, denk ik. Enigszins een risico, maar wel verstandig
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 22:33:54
jou grote vriend! Die daar helemaal niet hoefde te staan. Vraag aan jou, wie moest er knijpen vanuit het centrum op dat moment?

Kijk eens naar het interview van Henk bij de omrop. En dit gebeurd hem echt wel wat te vaak. Maar verder niks op aan te merken op zijn spel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Proppie op februari 17, 2026, 13:40:28
Was gisteren bij de wedstrijd en zat op de hoofdtribune. Om me heen Amsterdammers die vol lof waren over Cambuur. Veel beter en hadden dik moeten winnen. Bij de gelijkmaker ook meteen zeiden dat het onterecht was.
Natuurlijk had Cambuur het eerder moeten afmaken en alles was zeker niet perfect. Maar lees net de berichten hier van onze supporters. Wat ongelooflijk negatief vaak! Zou mooi zijn als we dat van ons kunnen afschudden! Allemaal achter onze club! :scc  |:)

klopt allemaal wel maar je moet het dan wel eerder afmaken nu pakken we em gelukkig nog
en ook terecht maar je moet wedstrijden eerder beslissen.

sunderland

Citaat van: denistel op februari 17, 2026, 17:47:48
klopt allemaal wel maar je moet het dan wel eerder afmaken nu pakken we em gelukkig nog
en ook terecht maar je moet wedstrijden eerder beslissen.
allemaal open deuren

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 17, 2026, 18:29:57
allemaal open deuren
Dou doest vaak un deur dicht en slaast de discussie plat.
Denistel het in dizze de keutel bij ut skoane eind.

Drumfather SCC

Citaat van: Derkx R.H. op februari 17, 2026, 08:16:42
Baouf aan het woord...



Over dat juichen gesproken; Ik vraag het me toch af...
Ik weet niet of het eerder is besproken maar Ferrah en hij deden weer dat schietgebaar en de handen voor de mond/ogen

Is dit ongein, een gebbetje onderling, een statement wellicht?

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2026, 18:51:47
Dou doest vaak un deur dicht en slaast de discussie plat.
Denistel het in dizze de keutel bij ut skoane eind.
ja 100%  maar Henk heeft dat gisteren gezegd en Diemers en heel veel hier ook . We hebben het allemaal gezien

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op februari 17, 2026, 18:52:19
Over dat juichen gesproken; Ik vraag het me toch af...
Ik weet niet of het eerder is besproken maar Ferrah en hij deden weer dat schietgebaar en de handen voor de mond/ogen

Is dit ongein, een gebbetje onderling, een statement wellicht?

Hij legt het uit dat een beetje uit.

?We kill eachother, we kill the game?

zeewolde

#189
Appiah die nummer 2 staat inboeten elftal van de week :_schater

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op februari 18, 2026, 09:34:01
Appartement, die nummer 2 staat inboeten elftal van de week :_schater
welke straat? :koffie

zeewolde


sunderland

Citaat van: zeewolde op februari 18, 2026, 09:34:01
Appiah die nummer 2 staat inboeten elftal van de week :_schater
ongelovelijk, vond hem juist 1 van hun slechtsten. Sj?strand ging er minimaal 8 x langs en die Appiah dekte op 2/3 meter. Ons spelers konden gemakkelijk de bal aannemen.

Huizen

Citaat van: Drumfather SCC op februari 17, 2026, 18:52:19
Over dat juichen gesproken; Ik vraag het me toch af...
Ik weet niet of het eerder is besproken maar Ferrah en hij deden weer dat schietgebaar en de handen voor de mond/ogen

Is dit ongein, een gebbetje onderling, een statement wellicht?

Ze kopi?ren het juichgedrag van 2 bij Liverpool. The next generation  8)

Volgende keer wel voor het uitvak, graag!  :0= |:)

Derkx R.H.

Citaat van: Huizen op februari 18, 2026, 17:22:06
Ze kopi?ren het juichgedrag van 2 bij Liverpool. The next generation  8)

Volgende keer wel voor het uitvak, graag!  :0= |:)

En dan massaal omvallen....