Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 10, 2026, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
13 (50%)
Galvez
1 (3.8%)
Balk
4 (15.4%)
Souren
0 (0%)
Diemers
7 (26.9%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Berkhout
1 (3.8%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: februari 22, 2026, 01:39:38

wiekie1969

Zeer matig Cambuur vanavond, wissels brachten ook niet veel. De vorm is er overduidelijk niet maar wat ken het rotten. 3 hele belangrijke punten gepakt vanavond. Baouf, wat ken die knaap goed koppen.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2026, 22:01:08
Jep. De uitwedstrijden bij de Jong teams nu gehad. AZ en Utrecht thuis zou geen probleem moeten zijn.
dat denk je?. :_schater

sunderland

Citaat van: oost op februari 16, 2026, 22:01:06
Heerlijke 3 punten  |:) genoeg clubs die het hier laten liggen en ondanks 0 ritme in de benen gewoon de betere partij zijn. Hele 2e helft geen kans weggeven. Die 1-1 valt echt echt het niets
precies! Goede analyse. En een waardeloze scheids , in blessuretijd nog 100% pennel

Bankzitter

Baouf kopte in de blessuretijd ook al die ballen van die keeper weer terug |:)

De Gast

Lekker lekker lekker.
Maar wat was het billen knijpen.

Balkie toch weer onmisbaar.. foutje van Henk. Kun je niet meer omheen.
Voor de rest veel blaffen maar niet bijten zoals het een elftal zonder afmaker betaamt. Sjostrand wat een mogelijkheden maar 0 rendement. Zonde man.

Cruciale punten vanavond  |:)

Eewal

Citaat van: oost op februari 16, 2026, 22:01:06
Heerlijke 3 punten  |:) genoeg clubs die het hier laten liggen en ondanks 0 ritme in de benen gewoon de betere partij zijn. Hele 2e helft geen kans weggeven. Die 1-1 valt echt echt het niets
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup

James

Was de eerste helft niet denderend. Tweede helft de controle. Hele belangrijke overwinning gezien het hoge aantal thuiswedstrijden. Nu hopen dat het allemaal doorgaat dan zit je, zeker gezien de thuis status, zo weer in de goede flow. Al zou je van de komende drie wedstrijden maar ??n winnen dan heb je al 11 punten meer dan de nummer drie op basis van de stand nu. Wordt een fantastisch einde van het seizoen en deze was cruciaal met het oog op het kampioenschap!

Poetser

Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 22:15:43
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup

Ah nee juh. De flow en vorm komen wel weer. Gouden punten, we winnen bijna nooit daar.

sunderland

Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 22:15:43
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup
wat vond je van Ajax?

carlo de leeuw

.Die lui 4 keer gewonnen in 26 wedstrijden. Mooie 3 punten maar daar is ook wel alles mee gezegd.

R058

Citaat van: Eewal op februari 16, 2026, 22:15:43
ik vond cambuur echt vreselijk slecht, om je zorgen om te maken. Maar goed, 3 punten zijn binnen  :thumbsup
2 weken niet gespeeld, matig kunnen trainen door het weer en de velden, tegen een jong ploeg die zich wil bewijzen voor een nieuwe trainer en in zo'n leeg stadion zonder sfeer.
Vind het niet gek dat het dan niet meteen geweldig loopt. Gewoon gewonnen en nu proberen de flow weer te vinden. Denk dat thuis spelen met je eigen publiek erachter daar al veel bij helpt.

Poetser

Citaat van: carlo de leeuw op februari 16, 2026, 22:25:43
.Die lui 4 keer gewonnen in 26 wedstrijden. Mooie 3 punten maar daar is ook wel alles mee gezegd.

Je had liever verloren?

sunderland

Citaat van: Poetser op februari 16, 2026, 22:19:53
Ah nee juh. De flow en vorm komen wel weer. Gouden punten, we winnen bijna nooit daar.
klopt. Win daar maar eens, iedereen was er weer daar hele bestuur, hoofdtrainer. Ze zouden een nieuwe start maken. Was gewoon heel lastig en nu al helemaal.
3 punten is belangrijkste .

Eewal

Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 22:25:13
wat vond je van Ajax?
Wat maakt het uit wat ik van Ajax vind?

Galdiano

Wie liet eigenlijk zo gemakkelijk zijn man lopen bij de 1-1? Ik kon het niet zien, maar het leek erop dat een speler hem gewoon liet lopen door erachteraan te sjokken. Net of die het niet kon belopen. Berkhout?

Jong Ajax uit op maandag, troosteloze ambiance en klote weer. Ik ben blij met de 3 punten.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets