Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 10, 2026, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
13 (50%)
Galvez
1 (3.8%)
Balk
4 (15.4%)
Souren
0 (0%)
Diemers
7 (26.9%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Berkhout
1 (3.8%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: februari 22, 2026, 01:39:38

sunderland


Kuzmanovic-Apeldoorn

Vind het wel ontzettend spannend eigenlijk. Ben nog niet zo overtuigd als sommigen hier. Niet verliezen vandaag en vrijdag 3 punten, dan ben ik tevreden
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2026, 13:06:02
Vind het wel ontzettend spannend eigenlijk. Ben nog niet zo overtuigd als sommigen hier. Niet verliezen vandaag en vrijdag 3 punten, dan ben ik tevreden
ik heb het niet met die jonge teams?

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2026, 13:06:02
Vind het wel ontzettend spannend eigenlijk. Ben nog niet zo overtuigd als sommigen hier. Niet verliezen vandaag en vrijdag 3 punten, dan ben ik tevreden

Ik zie ons ook wel verliezen hoor. Dat waardeloze spel tegen jong psv en het gebrek aan ritme geven zat reden daartoe.

Bankzitter

We werden tegn j PSV ook wat verrast... even lekker rustig in de wedstrijd komen was er niet bij, die gasten vlogen er vol op. Deden zij gewoon goed.

Ze zullen nu wel voorbereid zijn dat ze even anders moeten gaan spelen als het de eerste 10 minuten niet lekker loopt. We kunnen ook gewoon leunen op een prima defensie en voorin op een individuele actie gokken,

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2026, 13:49:51
We werden tegn j PSV ook wat verrast... even lekker rustig in de wedstrijd komen was er niet bij, die gasten vlogen er vol op. Deden zij gewoon goed.

Ze zullen nu wel voorbereid zijn dat ze even anders moeten gaan spelen als het de eerste 10 minuten niet lekker loopt. We kunnen ook gewoon leunen op een prima defensie en voorin op een individuele actie gokken,
Tegen psv hadden we trouwens nog een beter expected goals ook
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Jong Ajax 25 wedstrijden gespeeld 4 gewonnen 33 doelpunten gemaakt en 50 tegen.

Specuveter

Toch zit het me niet helemaal lekker voor vanavond
Zal me niks verbazen als die nieuwe trainer vanavond gewoon een paar reserves van het eerste team er in zet. :gelekaart

Galdiano

Citaat van: Specuveter op februari 16, 2026, 14:56:21
Toch zit het me niet helemaal lekker voor vanavond
Zal me niks verbazen als die nieuwe trainer vanavond gewoon een paar reserves van het eerste team er in zet. :gelekaart


Vriend Fred zorgt er wel voor dat dat niet gaat gebeuren.  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2026, 14:23:56
Jong Ajax 25 wedstrijden gespeeld 4 gewonnen 33 doelpunten gemaakt en 50 tegen.

wonderdokter cambuur komt langs

zeewolde

Iemand die hierheen gaat al wel de reisinformatie binnengekregen?

SCC

Iedere (oud)voetballer weet toch dat wanneer je tegen jonge jongens speelt, je vooral de eerste 5 minuten moet zorgen dat je er een fysieke strijd van maakt. Even doorlopen, voet laten staan, etc.
Tegen PSV zijn we afgetroefd en kwamen we niet in de duels, je mag toch van Amofa, Diemers, vd Sande en hopelijk vanaf de start Balk verwachten dat die vanavond even een signaal afgeven?
Ik zou tegen een jong ploeg altijd starten met Balk: die is irritant, zuigt, loopt op alles en kan ritme tegenstander eruit halen. Ik verwacht dat we dat vanavond nodig hebben, ons spel aan de bal zal namelijk onwennig zijn.

sunderland

Citaat van: SCC op februari 16, 2026, 16:03:29
Iedere (oud)voetballer weet toch dat wanneer je tegen jonge jongens speelt, je vooral de eerste 5 minuten moet zorgen dat je er een fysieke strijd van maakt. Even doorlopen, voet laten staan, etc.
Tegen PSV zijn we afgetroefd en kwamen we niet in de duels, je mag toch van Amofa, Diemers, vd Sande en hopelijk vanaf de start Balk verwachten dat die vanavond even een signaal afgeven?
Ik zou tegen een jong ploeg altijd starten met Balk: die is irritant, zuigt, loopt op alles en kan ritme tegenstander eruit halen. Ik verwacht dat we dat vanavond nodig hebben, ons spel aan de bal zal namelijk onwennig zijn.
denk niet dat Balk speelt

SCC

Ok, dan hoop ik in ieder geval dat de andere spelers geleerd hebben van jong PSV en ons niet weer een loer laten draaien.
Jong ploegen kunnen allemaal goed (en vooral vrijuit) voetballen, maar de intensiteit (het duelleren, snelheid spel) dat moeten ze nog leren.
Balk heeft een fantastische instelling vwb arbeid en (soms onnodig) vuile meters maken. Aan de bal zou ik voor andere spelers kiezen, zodoende juist tegen deze jong ploegen, zie ik hem er graag bij.

Ben benieuwd vanavond. Ik zeg 3 punten mee de tas in naar Lwdn!

zeewolde

Waarschijnlijk bij ons iets misgegaan bij de parkeerkaart.

Is er iemand die 3 man mee kan krijgen in de auto naar de toekomst. Dat wij ergens in Amstersam in kunnen stappen. We hebben wel gewoon kaarten voor de wedstrijd.