Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 10, 2026, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
13 (50%)
Galvez
1 (3.8%)
Balk
4 (15.4%)
Souren
0 (0%)
Diemers
7 (26.9%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Berkhout
1 (3.8%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: februari 22, 2026, 01:39:38

Specuveter

Word er dan eindelijk weer gevoetbald door ons clubje volgende week?
Weer afwachten met wat voor elftal ze komen.
Hopelijk niet zo'n deceptie als tegen Jong PSV.
Vandaag een oefenwedstrijd in ieder geval
Wederom onderling?

NRG

Ik hoor net deze wedstrijd naar vrijdag de 13e gaat. Almere thuis naar maandag de 16e. Kan het nog niet terugvinden. Weet iemand meer?

zeewolde

Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.

NRG

Citaat van: zeewolde op februari 10, 2026, 16:33:44
Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.

Helder. Dank voor je reactie.

Poetser

Citaat van: zeewolde op februari 10, 2026, 16:33:44
Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.

Jammer. Hak liever had.

sunderland

Citaat van: zeewolde op februari 10, 2026, 16:33:44
Dit schrijft Andor:

Blijkbaar heeft op de KNVB-site vanochtend gestaan dat Jong Ajax-Cambuur van maandag 16 naar vrijdag 13 wordt verplaatst.

Navraag bij #Cambuur leert dat daar geen sprake meer van is. Het scenario heeft wel op tafel gelegen, maar bleek onhaalbaar.
ajax kon dit er niet bij hebben want hebben vandaag trainer jong eruit gegooid. Ajax is baas van de Knjb

Korezev

Citaat van: sunderland op februari 10, 2026, 18:16:48
ajax kon dit er niet bij hebben want hebben vandaag trainer jong eruit gegooid. Ajax is baas van de Knjb
Volgens mij heb jij nog NOOIT van het woordje POSITIEF gehoord, wat komt er elke keer weer een fles azijn uit je strot

okkele

terwijl jij zo positief en vriendelijk bent.
snap t ook niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op februari 11, 2026, 00:42:54
terwijl jij zo positief en vriendelijk bent.
snap t ook niet.
begrijp dat ook niet :zweep

sunderland

Komt natuurlijk erg slecht uit dat ze een nieuwe trainer hebben. Als speler wil je alles geven bij een nieuwe trainer

janou

Citaat van: sunderland op februari 11, 2026, 18:17:23
Komt natuurlijk erg slecht uit dat ze een nieuwe trainer hebben. Als speler wil je alles geven bij een nieuwe trainer

Normaal zeker inderdaad. Maar vraag mij af of dat bij een jong ploeg net zo gaat, aangezien daar toch meer wordt gekeken naar ontwikkeling van talentvolle spelers dan naar het resultaat. Als de resultaten slecht zijn, zijn ze daar minder geneigd om een ander (minder talentvolle speler) de kans te geven omdat resultaten bijzaak zijn.

Maar een voordeel zal het idd niet zijn.

Arno A

 Ajax is baas van de Knjb


Zo is het helemaal. Hoe lang duurt het al eer er een straf wordt uitgedeeld na het staken tegen Groningen. November was het toch?

Bondscoaches hebben ook bijna altijd een verleden bij Ajax.

van Basten en Rijkaard hadden bijna geen ervaring. Ze hebben het niet slecht gedaan, maar ik vond het geen logische keuzes van de bond.

sunderland

Citaat van: janou op februari 12, 2026, 08:41:30
Normaal zeker inderdaad. Maar vraag mij af of dat bij een jong ploeg net zo gaat, aangezien daar toch meer wordt gekeken naar ontwikkeling van talentvolle spelers dan naar het resultaat. Als de resultaten slecht zijn, zijn ze daar minder geneigd om een ander (minder talentvolle speler) de kans te geven omdat resultaten bijzaak zijn.

Maar een voordeel zal het idd niet zijn.
jong Ajax ging heel slecht voor hun doen. Nu zal dat anders zijn, verwacht zelfde als jong PSV dat ze met zo sterk mogelijk team spelen. Jong psv had na ons een ander team. Je weet het nooit bij hun

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 12, 2026, 11:11:53
jong Ajax ging heel slecht voor hun doen. Nu zal dat anders zijn, verwacht zelfde als jong PSV dat ze met zo sterk mogelijk team spelen. Jong psv had na ons een ander team. Je weet het nooit bij hun
klopt je moet afwachten wat h?n basiself gaat worden.
Dat er een nieuwe trainer is geeft Ajax misschien ook meer moed de spelers willen laten zien wat ze kunnen.

michello

Komt weer een zooi sneeuw aan, het zal toch niet? :_schater
Al zal t maandag vast wel weer ok? zijn in de avond en anders uitwijken naar arena?