Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 10, 2026, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
13 (50%)
Galvez
1 (3.8%)
Balk
4 (15.4%)
Souren
0 (0%)
Diemers
7 (26.9%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Berkhout
1 (3.8%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: februari 22, 2026, 01:39:38

Trainert!

Het lijkt nu wel echt klaar met Souren

Korezev

Citaat van: Trainert! op februari 16, 2026, 20:56:33
Doet onze slome duitser ook mee?


Volgens mij heb je niet een heel klein beetje hekel aan duitsers, zielepootje ben je.

CambuurArnhem

Best lekker, zonder commentator.

papier


wiekie1969

Citaat van: Specuveter op februari 16, 2026, 20:55:09
Qua beeld ook drama.
Heb meer die trainer in beeld gezien dan de wedstrijd
Vreselijk :R

45 man op de bank daar. Om te janken su triest die club.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2026, 21:05:58
Je mag er toch van uitgaan dat er meer gif in zou zitten. De enige die het snapt is Balkie.
Ferrah zit nog in de winterslaap en R?lke is nog niet wakker..
Dit moet beter, want anders gaan we weer de bieten bult op en de scheids zal niet dralen zijn steentje daarin bij te dragen.

Staat ook een grensrechter alles voor Jong Ajax te vlaggen.

wiekie1969

Klap die vd Sande dur in man. Gvd.

Trainert!

Citaat van: Korezev op februari 16, 2026, 21:08:23
Volgens mij heb je niet een heel klein beetje hekel aan duitsers, zielepootje ben je.

Kom eens met een inhoudelijk antwoord. En ja
klopt, ik ben heel zielig

wiekie1969

Nog niet een fatsoenlijke voorzet vanaf de vleugels gezien.  Matig allemaal hoor

AL

Mulders is echt de zwakste schakel(al langere tijd).
Zet Marsman daar gewoon neer man ook al is hij links.

Korezev

Citaat van: wiekie1969 op februari 16, 2026, 21:16:10
Staat ook een grensrechter alles voor Jong Ajax te vlaggen.
CALIMERO mocht ook weer een avond opblijven

Bens

Wat een domme actie van van der Sande.

Leeuwarder94

Niet om aan te gluren deze 2e helft
De wens is de vader van de gedachte

TheDutchman

Citaat van: AL op februari 16, 2026, 21:19:15
Mulders is echt de zwakste schakel(al langere tijd).
Zet Marsman daar gewoon neer man ook al is hij links.
Er gebeurt in ieder geval wel altijd iets wanneer Marsman binnen de lijnen komt. Ik zeg doen..

Oud Cambuur

Citaat van: AL op februari 16, 2026, 21:19:15
Mulders is echt de zwakste schakel(al langere tijd).
Zet Marsman daar gewoon neer man ook al is hij links.
Niks mis met mulders begin ff slecht daarna prima