Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 10, 2026, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
13 (50%)
Galvez
1 (3.8%)
Balk
4 (15.4%)
Souren
0 (0%)
Diemers
7 (26.9%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Berkhout
1 (3.8%)
Jermoumi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: februari 22, 2026, 01:39:38

sunderland

Straks training in stadion

Specuveter

Citaat van: sunderland op februari 15, 2026, 10:30:04
Straks training in stadion
wou met zoon even kijken.
Is het toegankelijk?

zeewolde

Iedereen fit voor morgen?

Mogelijke opstelling?

Derkx R.H.

#18
Citaat van: zeewolde op februari 15, 2026, 14:47:49
Iedereen fit voor morgen?

Mogelijke opstelling?
Ja.. Jansen; Mulders, Baouf, Amofa, Galvez; Souren, Rolke, Diemers; Ferrah, Balk, Sjostrand. Zo maar beginnen dan zal ik er niet heel veel naast zitten.

Inferno-058

Wedstrijd van morgen is ook een vraagteken

Bernardo

Citaat van: Inferno-058 op februari 15, 2026, 19:49:55
Wedstrijd van morgen is ook een vraagteken

Want? 6 graden boven nul, dus dat beetje sneeuw is morgenochtend wel weer weg

Poetser


michello



Proppie

Mooie foto van de Dam van 11 januari.....

michello

#25
Citaat van: Proppie op februari 16, 2026, 08:25:15
Mooie foto van de Dam van 11 januari.....

Live beeld van een sneeuwvrij Amsterdam. Komt wel goed vanavond, nu de punten nog. :koffie



Noordcambuur

Ben benieuwd naar de opstelling van jong Ajax dat er nu een andere trainer is aangesteld.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2026, 08:51:31
Ben benieuwd naar de opstelling van jong Ajax dat er nu een andere trainer is aangesteld.
ben benieuwd naar onszelf. Dat moet kloppen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op februari 16, 2026, 10:50:23
ben benieuwd naar onszelf. Dat moet kloppen
jaaa s ook zo of heb je er geen vertrouwen in?