Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op november 29, 2025, 08:48:22

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Jansen stemmen: 2
Optie 2: Mulders stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 4
Optie 4: Baouf stemmen: 15
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 0
Optie 7: Nap stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 3
Optie 9: Ferrah stemmen: 1
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 2
Optie 12: van der Sande stemmen: 0
Optie 13: Souren stemmen: 0
Optie 14: Henstra stemmen: 0
Optie 15: Kooistra stemmen: 0
Optie 16: Jonker stemmen: 0
Optie 17: Marsman stemmen: 0
Titel: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Noordcambuur op november 29, 2025, 08:48:22
Hele belangrijke wedstrijd tegen Den Bosch ze staan nu 3e deze mag je niet verliezen.

Sinterklaasavond ben heel bang dat het niet vol komt.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Vlampiep op november 29, 2025, 09:53:05
Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2025, 08:48:22
Hele belangrijke wedstrijd tegen Den Bosch ze staan nu 3e deze mag je niet verliezen.
Sinterklaasavond ben heel bang dat het niet vol komt.
Ben bang dat het geen pakjes avond voor ons wordt als Den Bosch de zelfde speelstijl hanteert als Helmond.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Arno A op november 29, 2025, 10:16:02
De trainer van Den Bosch moet wel aanvallen. Hij wil de meest scorende ploeg worden.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Vlampiep op november 29, 2025, 11:31:02
Citaat van: Arno A op november 29, 2025, 10:16:02
De trainer van Den Bosch moet wel aanvallen. Hij wil de meest scorende ploeg worden.
En dan in het mes lopen van je tegenstander die op de 2e plaats staat ?
Nee ik denk dat ze komen voor een punt en gewoon ook spelen met 11 op eigen helft.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 29, 2025, 12:45:43
Citaat van: Vlampiep op november 29, 2025, 11:31:02
En dan in het mes lopen van je tegenstander die op de 2e plaats staat ?
Nee ik denk dat ze komen voor een punt en gewoon ook spelen met 11 op eigen helft.
Geen probleem, met de standaard achterhoede gaan we er overheen
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Noordcambuur op november 29, 2025, 13:36:27
Noordtribune uitverkocht  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op november 29, 2025, 19:01:07
Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2025, 13:36:27
Noordtribune uitverkocht  :thumbsup
Het wordt een repeterend verhaal maar ook gister zag Noord er weer erg leeg uit! Wanneer doet de club daar eens wat mee?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Zuid1991 op november 29, 2025, 20:05:28
Citaat van: Inferno-058 op november 29, 2025, 19:01:07
Het wordt een repeterend verhaal maar ook gister zag Noord er weer erg leeg uit! Wanneer doet de club daar eens wat mee?
Wat moeten ze doen als die tribune elke x uitverkocht is?..
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Trainert! op november 29, 2025, 21:26:54
Citaat van: Zuid1991 op november 29, 2025, 20:05:28
Wat moeten ze doen als die tribune elke x uitverkocht is?..


Stoppen met aankondigen 'uitverkocht' als het niet is uitverkocht
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Galdiano op november 29, 2025, 22:50:11
Citaat van: Trainert! op november 29, 2025, 21:26:54

Stoppen met aankondigen 'uitverkocht' als het niet is uitverkocht

Wat begrijp je niet aan het woord uitverkocht?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Noordcambuur op november 30, 2025, 09:21:58
Citaat van: Galdiano op november 29, 2025, 22:50:11
Wat begrijp je niet aan het woord uitverkocht?
je kunt geen kaarten meer bestellen voor de noordtribune  :y
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Eewal op november 30, 2025, 09:27:39
Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 09:21:58
je kunt geen kaarten meer bestellen voor de noordtribune  :y
en wat begrijp jij niet aan het woord uitverkocht?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: michello op november 30, 2025, 09:43:04
Citaat van: Inferno-058 op november 29, 2025, 19:01:07
Het wordt een repeterend verhaal maar ook gister zag Noord er weer erg leeg uit! Wanneer doet de club daar eens wat mee?

Hoeveel seizoenskaarten hebben we op de noordtribune? Er zijn ook genoeg mensen die niet standaard elke week komen. Misschien wel een paar honderd.  Ikzelf heb ook een seizoenskaart van oost maar kan ook niet elke week.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Galdiano op november 30, 2025, 09:48:40
Citaat van: michello op november 30, 2025, 09:43:04
Hoeveel seizoenskaarten hebben we op de noordtribune? Er zijn ook genoeg mensen die niet standaard elke week komen. Misschien wel een paar honderd.  Ikzelf heb ook een seizoenskaart van oost maar kan ook niet elke week.

Dit dus.

Maar ook al zou het tot de laatste stoel uitverkocht zijn de hoeken blijven leeg. Daar doe je niets tegen.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: De Gast op november 30, 2025, 10:09:32
De Noord tribune ziet er niet uit op deze manier. Veel clubs hebben tegenwoordig staan plaatsen. Leeft de club op dat gebied onder een steen?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: NRG op november 30, 2025, 10:10:51
Citaat van: Galdiano op november 30, 2025, 09:48:40
Dit dus.

Maar ook al zou het tot de laatste stoel uitverkocht zijn de hoeken blijven leeg. Daar doe je niets tegen.


Natuurlijk doe je daar wel iets tegen. Alleen wil Cambuur er kennelijk niks tegen doen. Dus dan hou je dit.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op november 30, 2025, 10:51:18
Citaat van: Galdiano op november 30, 2025, 09:48:40
Dit dus.

Maar ook al zou het tot de laatste stoel uitverkocht zijn de hoeken blijven leeg. Daar doe je niets tegen.
Staanplaatsen + handhaven op supporters die op trappen staan
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Yellow Army op november 30, 2025, 11:01:03
Citaat van: Inferno-058 op november 30, 2025, 10:51:18
Staanplaatsen + handhaven op supporters die op trappen staan

Precies. Er staan letterlijk honderden op het plateau en de trappen. Het systeem voor doorverkoop van afwezigen kan ook iets helpen.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op november 30, 2025, 11:01:18
Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 09:21:58
je kunt geen kaarten meer bestellen voor de noordtribune  :y
Dat wil niet zeggen dat het vol is. Resale systeem graag!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op november 30, 2025, 11:13:59
Citaat van: Inferno-058 op november 30, 2025, 10:51:18
Staanplaatsen + handhaven op supporters die op trappen staan
idd , viel mij dat het tegen ADO wel goed vol zat. Afgelopen wedstrijd waren er honderden niet. Toen was het erg leeg. Wel uitverkocht, hoe dan.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 02, 2025, 12:49:00
Amofa deed weer volledig mee op de training. Die gaat spelen vrijdag.
Denk dat vd Sande weer wissel wordt
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Yellow Army op december 02, 2025, 17:11:18
Citaat van: sunderland op december 02, 2025, 12:49:00
Amofa deed weer volledig mee op de training. Die gaat spelen vrijdag.
Denk dat vd Sande weer wissel wordt

En R?lke in de spits?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 02, 2025, 18:21:39
Citaat van: Yellow Army op december 02, 2025, 17:11:18
En R?lke in de spits?
ja, zo werd er getraind in alle oefen vormen
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Johan-12 op december 02, 2025, 20:42:24
De kans is groot dat Den Bosch ook uit de omschakeling gaat spelen.
Hopelijk zijn er bij ons dat wat meer loopacties in de diepte, het veelal uit stilstand voetballen op middenveld en voorhoede was tegen Helmond te voorspelbaar voor hun verdediging.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 02, 2025, 21:07:33
Citaat van: Johan-12 op december 02, 2025, 20:42:24
De kans is groot dat Den Bosch ook uit de omschakeling gaat spelen.
Hopelijk zijn er bij ons dat wat meer loopacties in de diepte, het veelal uit stilstand voetballen op middenveld en voorhoede was tegen Helmond te voorspelbaar voor hun verdediging.
denk dat Balk iets meer naar rechts en dus meer achter Ferrah komt te spelen. En Denbosch hun centrum is fysiek heel sterk. Denbosch is vaak alles of niks. Beste ploeg
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 03, 2025, 17:41:24
Citaat van: michello op november 30, 2025, 09:43:04
Hoeveel seizoenskaarten hebben we op de noordtribune? Er zijn ook genoeg mensen die niet standaard elke week komen. Misschien wel een paar honderd.  Ikzelf heb ook een seizoenskaart van oost maar kan ook niet elke week.

wij hebben er 7 kaarten al vaak genoeg met 3 of 4 gezeten .zelf ben ik er wel altijd
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 03, 2025, 17:50:29
Citaat van: sunderland op december 02, 2025, 21:07:33
denk dat Balk iets meer naar rechts en dus meer achter Ferrah komt te spelen. En Denbosch hun centrum is fysiek heel sterk. Denbosch is vaak alles of niks. Beste ploeg

Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez


----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

zo zou ik het liefst zien.je moet iemand achter de spits hebben
met een goed schot .amofa  en baouf om de beurt inschuiven
en diemers door.maar we gaan het zien de ts zet balk altijd basis
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 03, 2025, 19:06:54
Vandaag even bij training gekeken
Opstelling zal zo worden....
                       Jansen
Mulders    Baoef     Amofa    Galvez

                       Nap

                     Diemers Balk
Ferrah             Rolke        Sjostrand
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 03, 2025, 20:37:28
Citaat van: denistel op december 03, 2025, 17:50:29
Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez


----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

Eens! :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Johan-12 op december 03, 2025, 20:43:44
Citaat van: denistel op december 03, 2025, 17:50:29
Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez


----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

zo zou ik het liefst zien.je moet iemand achter de spits hebben
met een goed schot .amofa  en baouf om de beurt inschuiven
en diemers door.maar we gaan het zien de ts zet balk altijd basis
Ik vond vd Sande nog niet 100% fit overkomen tegen Helmond. Laat hem laatste half uur zoals tegen Ado maar weer het verschil maken.
Hij dacht ook dat hij gewisseld zou worden vorige week, toen uiteindelijk Balk naar de kant ging.

Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: okkele op december 03, 2025, 22:31:09
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 03, 2025, 20:37:28
Eens! :thumbsup :thumbsup
de eerste regel was al genoeg.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 03, 2025, 22:32:51
Citaat van: okkele op december 03, 2025, 22:31:09
de eerste regel was al genoeg.

Eens! :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: PePe op december 03, 2025, 23:28:57
Heel snel een doelpunt maken, nog voordat de bus geparkeerd staat.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: janou op december 04, 2025, 09:06:48
Citaat van: denistel op december 03, 2025, 17:50:29
Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez


----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

zo zou ik het liefst zien.je moet iemand achter de spits hebben
met een goed schot .amofa  en baouf om de beurt inschuiven
en diemers door.maar we gaan het zien de ts zet balk altijd basis

Ik denk dat je dan diepte mist vanuit middenveld. Van der Sande is een speler die in de bal komt, net als R?lke. Leuk als Amofa en Baouf indribbelen, maar moeten zij wel opties hebben om de bal kwijt te kunnen. En als iedereen in de bal speelt ben je extreem makkelijk te verdedigen denk ik. In deze opstelling heb je alleen Sjostrand die af en toe diep gaat.

Ik zou zelf beginnen met Van der Sande in de spits en Balk als rechter diepgaande middenvelder, dat levert ook Diemers en Nap meer ruimte op. Dat heeft al veel doelpunten opgeleverd.

Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Bankzitter op december 04, 2025, 09:35:04
Balk moet verder naar rechts om Ferrah te helpen (dat gaf vdWey ook al aan en die heb ik hoog zitten). Links staan er vaak drie, rechts maar 2.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 04, 2025, 13:00:03
Citaat van: Bankzitter op december 04, 2025, 09:35:04
Balk moet verder naar rechts om Ferrah te helpen (dat gaf vdWey ook al aan en die heb ik hoog zitten). Links staan er vaak drie, rechts maar 2.
dat is hoe wij spelen. Van de wey zei eigenlijk dat Ferrah misschien iets meer steun nodig heeft en dat Balk daar vaker onder moet komen om vooral verdedigend te helpen en dan Ferrah hoger op het veld 1 tegen 1 te krijgen.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 04, 2025, 13:01:08
Morgen Amofa terug en duo Balk R?lke en vd Sande op de bank .
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: michello op december 04, 2025, 15:32:06
Helemaal eens met Henk (interview OF) spelers als Ferrah er niet uithalen omdat die ook beslissend voor je kunnen zijn, net als Pauwels vorig jaar.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: okkele op december 04, 2025, 17:57:32
Citaat van: sunderland op december 04, 2025, 13:01:08
Morgen Amofa terug en duo Balk R?lke en vd Sande op de bank .
dat is je wens of een feit?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 04, 2025, 18:01:58
Citaat van: okkele op december 04, 2025, 17:57:32
dat is je wens of een feit?
Feit
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 04, 2025, 20:09:54
Citaat van: okkele op december 04, 2025, 17:57:32
dat is je wens of een feit?
nee geen wens, zou misschien liever vd Sande zien. Het duo R?lke Balk heeft het goed gedaan. Het publiek weet niet wat ze doen omdat ze onberekenbaar zijn en dat geld zeker voor de tegenstander. We gaan het zien. Gelukkig kunnen we meerdere kanten op
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: papier op december 04, 2025, 20:52:50
Voor zowel Rolke als Van de Sande geldt dat ze geen echte spits zijn. Jammer dat dit wederom niet is gelukt om voor elkaar te boksen.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: PePe op december 04, 2025, 21:25:52
Citaat van: papier op december 04, 2025, 20:52:50
Voor zowel Rolke als Van de Sande geldt dat ze geen echte spits zijn. Jammer dat dit wederom niet is gelukt om voor elkaar te boksen.

2x een 9.5 hebben we.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: papier op december 04, 2025, 21:31:36
Citaat van: PePe op december 04, 2025, 21:25:52
2x een 9.5 hebben we.

En dat is prima. Maar we verwachten van een 9.5 dat ze de 9 goed invullen. En net als van Souren die een 8 is dat hij de 6 kan invullen. Dat is toch jammer. Dat ze niet kunnen spelen op de positie waar ze in principe op hun best zijn.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 04, 2025, 21:38:27
Citaat van: janou op december 04, 2025, 09:06:48
Ik denk dat je dan diepte mist vanuit middenveld. Van der Sande is een speler die in de bal komt, net als R?lke. Leuk als Amofa en Baouf indribbelen, maar moeten zij wel opties hebben om de bal kwijt te kunnen. En als iedereen in de bal speelt ben je extreem makkelijk te verdedigen denk ik. In deze opstelling heb je alleen Sjostrand die af en toe diep gaat.

Ik zou zelf beginnen met Van der Sande in de spits en Balk als rechter diepgaande middenvelder, dat levert ook Diemers en Nap meer ruimte op. Dat heeft al veel doelpunten opgeleverd.

die buitens moeten de ballen gewoon goed neer leggen en dat gebeurd bijna  nooit,
vd sande en rolke zouden ze dan af moeten maken
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 04, 2025, 22:44:38
Citaat van: papier op december 04, 2025, 20:52:50
Voor zowel Rolke als Van de Sande geldt dat ze geen echte spits zijn. Jammer dat dit wederom niet is gelukt om voor elkaar te boksen.
vind het ook wel gezeur hoor. Almere heeft 2 topspitsen en die presteren zwaar ondermaats. Willem 2 Verheyd , ook nergens. Dus totaal geen garantie? we weten dat dit het is en dan steeds over een spits beginnen. Hou eens op
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: papier op december 04, 2025, 22:57:42
Citaat van: sunderland op december 04, 2025, 22:44:38
vind het ook wel gezeur hoor. Almere heeft 2 topspitsen en die presteren zwaar ondermaats. Willem 2 Verheyd , ook nergens. Dus totaal geen garantie? we weten dat dit het is en dan steeds over een spits beginnen. Hou eens op

Lol wat een drogreden. Laten we maar met amateurs gaan spelen want er zijn ook zat profs die zwaar ondermaats presteren.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 05, 2025, 05:21:59
Citaat van: papier op december 04, 2025, 22:57:42
Lol wat een drogreden. Laten we maar met amateurs gaan spelen want er zijn ook zat profs die zwaar ondermaats presteren.
maar mooi door janken om een spits die er niet is daar heb je wat aan. Succes
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Bankzitter op december 05, 2025, 06:50:15
Al zo vaak gezegd: doelstelling was NC en er was geen budget voor een goalgetter. Wel voor een aanspeelpunt.Vd Sande is nog gehaald toen Binder niet fit uit de voorbereiding kwam.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 05, 2025, 07:27:42
Rolke
Vd Sande
Kian
Bij nood met ruimte in uitwedstrijden Balkie

Genoeg spitsen toch?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 05, 2025, 08:35:23
Citaat van: Specuveter op december 05, 2025, 07:27:42
Rolke
Vd Sande
Kian
Bij nood met ruimte in uitwedstrijden Balkie

Genoeg spitsen toch?
klopt. Kian trainde best vd week. Binder was de beoogde spits maar is het niet.
We gaan het zien.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: papier op december 05, 2025, 08:37:58
Citaat van: Specuveter op december 05, 2025, 07:27:42
Rolke
Vd Sande
Kian
Bij nood met ruimte in uitwedstrijden Balkie

Genoeg spitsen toch?

Genoeg mensen die in de spits kunnen. Met Binder en Visser hebben we ook genoeg spitsen in de selectie. Maar het feit dat die laatste twee structureel worden gepasseerd voor een basisplek toont wel aan dat die positie niet goed is ingevuld. Dat mogen we niet constateren van Sunderland maar is natuurlijk wel zo. Bij het aantrekken van Vd Sande is ook uitdrukkelijk gezegd dat hij een 9.5 is dus men is zich er echt wel van bewust dat hij geen echte spits is. Ook kunnen er prima argumenten zijn dat we nu geen goede spits hebben, financi?n, pech met scouting (je kan niet altijd 6 gooien). Maar dat laat allemaal niet onverlet dat die positie nog steeds en andermaal een zorgenkindje is.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Bankzitter op december 05, 2025, 10:18:40
Een 6 heeft nu de hoogste prio.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Tanjajeah op december 05, 2025, 10:40:05
Heel belangrijk potje, zeker nadat Graafschap gister heeft gewonnen en dus op 7 punten staat. Zij winnen opeens alles  (behalve  tegen ADO)  sinds die Boersma is gaan scoren. Graafschap is daarmee imo de belangrijkste concurrent voor plaats 2.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 05, 2025, 10:45:36
Het trekt hier op mijn werk helem??l dicht door de mist.
Hoop dat het wat meevalt vanavond.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Andy King op december 05, 2025, 11:04:28
Citaat van: papier op december 05, 2025, 08:37:58
Genoeg mensen die in de spits kunnen. Met Binder en Visser hebben we ook genoeg spitsen in de selectie. Maar het feit dat die laatste twee structureel worden gepasseerd voor een basisplek toont wel aan dat die positie niet goed is ingevuld. Dat mogen we niet constateren van Sunderland maar is natuurlijk wel zo. Bij het aantrekken van Vd Sande is ook uitdrukkelijk gezegd dat hij een 9.5 is dus men is zich er echt wel van bewust dat hij geen echte spits is. Ook kunnen er prima argumenten zijn dat we nu geen goede spits hebben, financi?n, pech met scouting (je kan niet altijd 6 gooien). Maar dat laat allemaal niet onverlet dat die positie nog steeds en andermaal een zorgenkindje is.

Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Poetser op december 05, 2025, 11:06:40
Citaat van: Andy King op december 05, 2025, 11:04:28
Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?

Binder zou zelfs in ons derde elftal moeten vlaggen. De eerste helft dan. Als we 4-0 voorstaan, dan ist veilig en kan ie nog even een helftje op de back. Ballen inleveren.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 05, 2025, 11:59:51
Citaat van: Andy King op december 05, 2025, 11:04:28
Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?
Ik zou zeggen kom eens bij training kijken.
Ik kom er elke week en heb nog niks bijzonders gezien
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 05, 2025, 13:10:35
Citaat van: papier op december 05, 2025, 08:37:58
Genoeg mensen die in de spits kunnen. Met Binder en Visser hebben we ook genoeg spitsen in de selectie. Maar het feit dat die laatste twee structureel worden gepasseerd voor een basisplek toont wel aan dat die positie niet goed is ingevuld. Dat mogen we niet constateren van Sunderland maar is natuurlijk wel zo. Bij het aantrekken van Vd Sande is ook uitdrukkelijk gezegd dat hij een 9.5 is dus men is zich er echt wel van bewust dat hij geen echte spits is. Ook kunnen er prima argumenten zijn dat we nu geen goede spits hebben, financi?n, pech met scouting (je kan niet altijd 6 gooien). Maar dat laat allemaal niet onverlet dat die positie nog steeds en andermaal een zorgenkindje is.
om nu iedere week voor iedere wedstrijd weer over een spits te beginnen? die is er niet. Doe dat dat dan in een andere rubriek maar niet in ?wedstrijden ? . Schrijf over wie er wel zijn en probeer daar wat van te maken. Een mening over R?lke Balk of toch Van de Sande zoals Janou met omschrijving waarom?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: papier op december 05, 2025, 13:23:51
Vd Sande was waardeloos tegen Helmond. Vertraagde het spel en wist keer op keer de verkeerde kant op te draaien. Doe maar Visser of Binder.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Korezev op december 05, 2025, 14:32:56
Citaat van: Andy King op december 05, 2025, 11:04:28
Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?
Oogkleppen op bij het scouten, ze hadden Bouke Boersma waarschijnlijk ook op kunnen pikken bij Jong Vitesse, die scoort in zijn eentje meer dan alle cambuur spitsen samen, maar ja, een probleem, hij is nog maar 21
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 05, 2025, 15:04:07
Citaat van: Korezev op december 05, 2025, 14:32:56
Oogkleppen op bij het scouten, ze hadden Bouke Boersma waarschijnlijk ook op kunnen pikken bij Jong Vitesse, die scoort in zijn eentje meer dan alle cambuur spitsen samen, maar ja, een probleem, hij is nog maar 21
och och krijgen we dat weer. Die jongen kwam er per toeval in en is nu een cultheld daar . Ook bij de Graaschap had niemand dat verwacht. Neemt niet weg dat het een topper word en is. Sommige dingen komen door toeval uit, niemand had hier verwacht dat Daan Visser zo goed was op 6?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Gasgeve op december 05, 2025, 15:12:15
Citaat van: Korezev op december 05, 2025, 14:32:56
Oogkleppen op bij het scouten, ze hadden Bouke Boersma waarschijnlijk ook op kunnen pikken bij Jong Vitesse, die scoort in zijn eentje meer dan alle cambuur spitsen samen, maar ja, een probleem, hij is nog maar 21
Achteraf is het makkelijk praten. Het forum zou op zijn kop staan als Lambooij de spits van Jong Vitesse als eerste spits aan zou trekken voor het seizoen. En terecht.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Trainert! op december 05, 2025, 15:15:21
Nou, gas erop vanavond!
Bij wederom puntenverlies moet ik het allemaal nog maar zien...
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 05, 2025, 15:17:23
Citaat van: Trainert! op december 05, 2025, 15:15:21
Nou, gas erop vanavond!
Bij wederom puntenverlies moet ik het allemaal nog maar zien...
want jij dacht dat we al gepromoveerd waren of zo?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Bankzitter op december 05, 2025, 15:19:34
De Graafschap heeft oa Amofa, Baouf, Sj?strand en Ferrah gemist bij het scouten. Zo kun je het ook zien  :_schater
:zweep
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: poelie-lwd op december 05, 2025, 15:26:38
Citaat van: sunderland op december 05, 2025, 15:04:07
och och krijgen we dat weer. Die jongen kwam er per toeval in en is nu een cultheld daar . Ook bij de Graaschap had niemand dat verwacht. Neemt niet weg dat het een topper word en is. Sommige dingen komen door toeval uit, niemand had hier verwacht dat Daan Visser zo goed was op 6?

Ik wel  ;)
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Poetser op december 05, 2025, 16:37:37
Geen Verbeek en Bakker bij hun. Van Grunsven vraagteken.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: papier op december 05, 2025, 16:49:25
Citaat van: Bankzitter op december 05, 2025, 15:19:34
De Graafschap heeft oa Amofa, Baouf, Sj?strand en Ferrah gemist bij het scouten. Zo kun je het ook zien  :_schater
:zweep

Lambooij heeft het onderaan de streep uitstekend gedaan. Op mijn eindlijst van de middelbare school staan ook alleen maar voldoendes terwijl ik toch zat onvoldoendes heb gehaald.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Leeuwarder94 op december 05, 2025, 17:52:09
Citaat van: Poetser op december 05, 2025, 16:37:37
Geen Verbeek en Bakker bij hun. Van Grunsven vraagteken.

De reserve keeper en een 35 jarige aanvaller met 0 goals die ontbreken maakt weinig verschil lijkt mij.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Trainert! op december 05, 2025, 18:29:26
Citaat van: Eewal op december 05, 2025, 15:17:23
want jij dacht dat we al gepromoveerd waren of zo?


Ja dat denk ik inderdaad. Positief he?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 05, 2025, 18:43:16
Citaat van: Trainert! op december 05, 2025, 18:29:26

Ja dat denk ik inderdaad. Positief he?
na?ef noem ik dat eerder  :devil
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: AL op december 05, 2025, 20:35:10
Lekkere pot tot nu toe.
Verdedigend aan beide kanten niet best zeg.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: papier op december 05, 2025, 20:36:54
Citaat van: AL op december 05, 2025, 20:35:10
Lekkere pot tot nu toe.
Verdedigend aan beide kanten niet best zeg.

Dat uitverdedigen van Baouf eerder. Nu dat hakje van ik dacht Rolke. Onnodig en dom. Zo breng je Den Bosch zelf terug.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Korezev op december 05, 2025, 20:38:38
Citaat van: papier op december 05, 2025, 20:36:54
Dat uitverdedigen van Baouf eerder. Nu dat hakje van ik dacht Rolke. Onnodig en dom. Zo breng je Den Bosch zelf terug.
Helaas geen Rolke, maar Nap
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Trainert! op december 05, 2025, 20:55:11
slap zooitje laatste kwartier. Geen fatsoenlijke aanval gezien.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 05, 2025, 21:00:23
Citaat van: Trainert! op december 05, 2025, 20:55:11
slap zooitje laatste kwartier. Geen fatsoenlijke aanval gezien.
Geweldige 1ste 25 min. Toevalstreffer tegen, daarna veel minder
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: AL op december 05, 2025, 22:14:03
Heerlijke pot en o wat zijn deze punten belangrijk!!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: michello op december 05, 2025, 22:15:58
Zeer terechte overwinning. Jammer dat het af en toe zo slordig was, dat hadden we een makkelijkere avond gehad, maar maakt niet uit. Den Bosch, Roda en RKC?weer een douw gegeven.. Heerlijk!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 05, 2025, 22:34:25
knap 1e half uur na de tegen goal ging er weer heel veel fout
te makkelijk te veel alleen zo veel misverstanden de 3 pt zijn
kostbaar maar je moet er van leren want het had je op kunnen
breken,
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Bernardo op december 05, 2025, 22:35:13
Nog 1 concurrent over... |:)
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: CambuurAmersfoort op december 05, 2025, 22:41:29
Ja voorlopig mag je stellen dat alleen De Graafschap, als ze maandag winnen nog enigszins bij kan blijven....maar dan nog mag je er 2 meer verliezen...
Het ziet er gewoon heel goed uit. Tot de winterstop alle punten blijven pakken en dan maken we gewoon een hele grote kans om te promoveren. We zijn er zeker nog niet, maar dit voelt wel verdomd lekker!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 05, 2025, 22:43:00
Wat een belangrijke punten! En verdiend ook.

Wat ik niet snap he, de laatste minuten, alle hens aan dek en steun van publiek nodig en dan steeds dat akelige liedje over abe is dood. Triest vind ik 't.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Destroyer op december 05, 2025, 23:05:02
Citaat van: Eewal op december 05, 2025, 22:43:00
Wat een belangrijke punten! En verdiend ook.

Wat ik niet snap he, de laatste minuten, alle hens aan dek en steun van publiek nodig en dan steeds dat akelige liedje over abe is dood. Triest vind ik 't.

Dat lied vind ik echt een dooddoener. De melodie fantastisch, maar de tekst afgrijselijk. Vooral om die rotziekte te benoemen  :R

Zingt eens originele liedjes om je spelers aan te moedigen, kunnen ze prima gebruiken.

Spannende pot, mooie overwinning. Blij dat Amofa er weer bij was zeg. Graafschap nog even punten laten liggen dan hebben we een top weekend.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: oost op december 05, 2025, 23:18:26
Citaat van: Destroyer op december 05, 2025, 23:05:02
Dat lied vind ik echt een dooddoener. De melodie fantastisch, maar de tekst afgrijselijk. Vooral om die rotziekte te benoemen  :R

Zingt eens originele liedjes om je spelers aan te moedigen, kunnen ze prima gebruiken.

Spannende pot, mooie overwinning. Blij dat Amofa er weer bij was zeg. Graafschap nog even punten laten liggen dan hebben we een top weekend.

AMEN  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Noordcambuur op december 05, 2025, 23:21:24
Mooie puntjes en dik verdiend maar we maken het ons heel moeilijk.

Nap een dikke fout maar ook de kansen hadden we af moeten maken?.jeetje de 2e helft .
Ferrah,Diemers en marsman?.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:21:34
Citaat van: Destroyer op december 05, 2025, 23:05:02
Zingt eens originele liedjes om je spelers aan te moedigen, kunnen ze prima gebruiken.

Het oeuvre is tegenwoordig sowieso erg beperkt..
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:22:28
Citaat van: sunderland op december 05, 2025, 13:10:35
om nu iedere week voor iedere wedstrijd weer over een spits te beginnen? die is er niet.

We misten vandaag wel een spits h?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: ChantiSCC op december 05, 2025, 23:25:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:22:28
We misten vandaag wel een spits h?

Sinds het vertrek van M?hren missen we al een echte spits toch?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Johan-12 op december 05, 2025, 23:48:24
Citaat van: Eewal op december 05, 2025, 22:43:00
Wat een belangrijke punten! En verdiend ook.

Wat ik niet snap he, de laatste minuten, alle hens aan dek en steun van publiek nodig en dan steeds dat akelige liedje over abe is dood. Triest vind ik 't.
100% eens. Ik vind het ook triest om te horen. Die ziekte is vreselijk, en richt verder vooral op je eigen club en spelers.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: zeewolde op december 05, 2025, 23:59:12
Citaat van: ChantiSCC op december 05, 2025, 23:25:31
Sinds het vertrek van M?hren missen we al een echte spits toch?
echt niet.
Vorig jaar hadden we Afolabi nog :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: ChantiSCC op december 06, 2025, 00:04:51
Citaat van: Johan-12 op december 05, 2025, 23:48:24
100% eens. Ik vind het ook triest om te horen. Die ziekte is vreselijk, en richt verder vooral op je eigen club en spelers.

Welke ziekte?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Marc S op december 06, 2025, 00:08:05
Citaat van: zeewolde op december 05, 2025, 23:59:12
echt niet.
Vorig jaar hadden we Afolabi nog :_schater

The man, the myth, het verbaasd me dat die uberhaupt nog voor ons heeft gescoord
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Tom op december 06, 2025, 00:20:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:21:34
Het oeuvre is tegenwoordig sowieso erg beperkt..

Tenenkrommend inderdaad. Zijn een paar leuke nieuwe liedjes, maar de dkv-gerelateerde liedjes zijn triest.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Huizen op december 06, 2025, 00:30:54
Laten we a.u.b. mooie songs maken voor Baouf, Sjostrand, Diemers en wat jonge gasten om ze wat extra power te geven. Heb je veel meer aan. Beetje creativiteit zoals I Like Amofa Mofa  :0= |:)
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: ChantiSCC op december 06, 2025, 00:45:00
Citaat van: zeewolde op december 05, 2025, 23:59:12
echt niet.
Vorig jaar hadden we Afolabi nog :_schater

Oh shit, idd. Die topspits had ik even vergeten  :_schater
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: PePe op december 06, 2025, 00:56:10
Ik hoop dat de graafschap maandag iets laat liggen, anders heeft kooij Cambuur mooi te pakken genomen, door de strafschoo niet te geven. Immers anders was de 2e periode nu al voor Cambuur geweest, plus de 75k euro's
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: zeewolde op december 06, 2025, 00:59:42
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:21:34
Het oeuvre is tegenwoordig sowieso erg beperkt..
ik heb me meer ge?rriteerd aan die zwaaivlag met wapen (die blauwe).

Ik weet nu nog niet of Sjostrand meedeed in de 2e helft.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 01:06:34
Citaat van: zeewolde op december 06, 2025, 00:59:42
ik heb me meer ge?rriteerd aan die zwaaivlag met wapen (die blauwe).

Ik weet nu nog niet of Sjostrand meedeed in de 2e helft.

Maar wel MotM, die we ineens blijkbaar weer uitroepen na j?ren
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: zeewolde op december 06, 2025, 01:30:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 01:06:34
Maar wel MotM, die we ineens blijkbaar weer uitroepen na j?ren
MoTM na een half uur had ik Rolke genoemd. Na 90 minuten misschien toch wel Baoef of Diemers.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2025, 02:33:16
Spits van hunnie volgend jaar bij onsie?? Ik vond m best gevaarlijk...
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 06, 2025, 03:36:20
Citaat van: Noordcambuur op december 05, 2025, 23:21:24
Mooie puntjes en dik verdiend maar we maken het ons heel moeilijk.

Nap een dikke fout maar ook de kansen hadden we af moeten maken?.jeetje de 2e helft .
Ferrah,Diemers en marsman?.

nap werd in de problemen gebracht door diemers die moest de bal weg roeien.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Mp op december 06, 2025, 06:43:19
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2025, 02:33:16
Spits van hunnie volgend jaar bij onsie?? Ik vond m best gevaarlijk...

Kevin Monzialo, goede speler inderdaad.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Poetser op december 06, 2025, 07:28:27
Citaat van: Eewal op december 05, 2025, 22:43:00
Wat een belangrijke punten! En verdiend ook.

Wat ik niet snap he, de laatste minuten, alle hens aan dek en steun van publiek nodig en dan steeds dat akelige liedje over abe is dood. Triest vind ik 't.

Helemaal mee eens. Iedereen om me heen zat er ook hoofdschuddend naar te kijken.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:34:17
Citaat van: Trainert! op december 05, 2025, 20:55:11
slap zooitje laatste kwartier. Geen fatsoenlijke aanval gezien.

Wat zit jij  verschrikkelijk onnozel dom te lullen man. Er staan spelers in het veld die 19/20 jaar zijn. We hebben dit seizoen  maar 2 wedstrijden verloren. Dit was een 6 punten wedstrijd die we hebben gewonnen. We staan gvd op een promotie plek en staan 10 punten voor plus doelsaldo. En dan schrijf jij dat het een slap zooitje was. Die lui hebben de tweede helft niet een kans gehad. Dom figuur.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:43:23
Citaat van: sunderland op december 05, 2025, 05:21:59
maar mooi door janken om een spits die er niet is daar heb je wat aan. Succes

Wat een stelletje negatievelingen hier. Paar weken niet op het forum geweest.  Geniet nou eens van het feit dat je tweede staat met tien punten voor op de nummer 3 plus het doelsaldo. We zijn heel erg moeilijk te verslaan. Dat het niet altijd met mooi voetbal gaat zal mij mijn reet roesten. Het gaat erom dat je de punten pakt. Er staan spelers in het veld die nog maar  19/20 jaar zijn. Vind je het vreemd dat het dan soms moeizaam gaat???  We staan gvd op een promotieplek. De concurrentie laat wekelijks de punten liggen. En dan lees je hier dat we geen fatsoenlijke spits hebben. Nou en???  We hebben 41 goals gemaakt man. Koester dat. Henkie haalt werkelijk alles uit deze selectie. De punten worden gepakt in de wedstrijden tegen de directe concurrenten. Daar gaat het om. 
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Scc0511 op december 06, 2025, 07:44:36
Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:43:23
Wat een stelletje negatievelingen hier. Paar weken niet op het forum geweest.  Geniet nou eens van het feit dat je tweede staat met tien punten voor op de nummer 3 plus het doelsaldo. We zijn heel erg moeilijk te verslaan. Dat het niet altijd met mooi voetbal gaat zal mij mijn reet roesten. Er staan spelers in het veld die 19/20 jaar zijn. Vind je het dan vreemd dat het dan soms moeizaam gaat???  We staan gvd op een promotieplek. De concurrentie laat wekelijks de punten liggen. En dan lees je hier dat we geen fatsoenlijke spits hebben. Nou en???  We hebben 41 goals gemaakt man. Koester dat. Henkie haalt werkelijk alles uit deze selectie. De punten worden gepakt in de wedstrijden tegen de directe concurrenten. Daar gaat het om.

Amen... |:) Ophouden zo negatief te doen.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2025, 07:44:48
Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:34:17
Wat zit jij  verschrikkelijk onnozel dom te lullen man. Er staan spelers in het veld die 19/20 jaar zijn. We hebben dit seizoen  maar 2 wedstrijden verloren. Dit was een 6 punten wedstrijd die we hebben gewonnen. We staan gvd op een promotie plek en staan 10 punten voor plus doelsaldo. En dan schrijf jij dat het een slap zooitje was. Die lui hebben de tweede helft niet een kans gehad. Dom figuur.

Hij schreef dit in de rust
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:51:13
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2025, 07:44:48
Hij schreef dit in de rust
[/quote

Dat maakt niet een fuck uit. Wat een jankerd is dat man. Wees blij dat je wint. Hoe of wat maakt niet een reet uit. Den Bosch deed er alles aan. We hebben niet of nauwelijks een kans weggegeven dankzij ons fenomenale centrale duo achterin. Daar hoor ik niemand over.  Marsman viel geweldig in. Staat hier ook nergens. We staan 2e man. Geniet ervan.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Harry L. op december 06, 2025, 07:51:26
Prachtig resultaat in een 6 punten wedstrijd. Vind wel dat we het onnodig spannend hebben gemaakt, na de 2-0 werd het echt minder en komen de hakjes en balletjes buitenkant voet. Als we daar doorgedrukt hadden was het met de rust klaar geweest, nu werd nog billenknijpen en dan hoeft er maar 1 balletje verkeerd te vallen.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Trainert! op december 06, 2025, 07:52:54
Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:34:17
Wat zit jij  verschrikkelijk onnozel dom te lullen man. Er staan spelers in het veld die 19/20 jaar zijn. We hebben dit seizoen  maar 2 wedstrijden verloren. Dit was een 6 punten wedstrijd die we hebben gewonnen. We staan gvd op een promotie plek en staan 10 punten voor plus doelsaldo. En dan schrijf jij dat het een slap zooitje was. Die lui hebben de tweede helft niet een kans gehad. Dom figuur.


Als jij je bloeddruk eerst even laat zakken, om vervolgens in alle rust te kijken wanneer ik mijn stukje schreef had je je eigen stukje tekst kunnen besparen.

Mooie dag Wiekie! 3 punten Tsjakkkaaaaa!!!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:55:43
Je kunt niet altijd 90 minuten lang goed spelen, je hebt ook met een tegenstander te maken. En met het arbitrale trio.  De scheids gaf nog eventjes een corner in de 98e minuut. Gelukkig greep de grensrechter in. Dat had vorige week ook moeten gebeuren tegen H. Sport.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: michello op december 06, 2025, 07:58:34
Citaat van: Johan-12 op december 05, 2025, 23:48:24
100% eens. Ik vind het ook triest om te horen. Die ziekte is vreselijk, en richt verder vooral op je eigen club en spelers.

Het is ??n grote schande. Ik walg hiervan. En het zijn er niet 50 die het meezingen maar minstens een paar 100.  ;(
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:59:58
Het is inherent aan de huidige verziekte maatschappij.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Hirsch op december 06, 2025, 08:06:48
Als je ziet wie dit allemaal mee staan te zingen? Een paar jonkjes zetten dit in en dat geeft dan blijkbaar reden om dan al je fatsoen maar aan de kant te zetten en mee te gaan bl?ren. Triest kuddegedrag.


Verder mooie puntjes  |:)
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Galdiano op december 06, 2025, 08:15:10
Citaat van: Noordcambuur op december 05, 2025, 23:21:24

Nap een dikke fout maar ook de kansen hadden we af moeten maken?.jeetje de 2e helft .
Ferrah,Diemers en marsman?.

Werd in de moeilijkheden gebracht door Diemers. Hij stond tussen 3 man.
Verder hele goede wedstrijd van Nap.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 06, 2025, 08:16:19
Tot voor kort wist ik niet wat er werd gezongen, zit op Oost. Nu ik het wel weet vind ik dat noord groepje achter de goal een zielig groepje worden en blijkbaar vindt iedereen het daar verder ook allemaal maar best. Kan de club hier geen statement maken of schijten ze in hun broek?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Noordcambuur op december 06, 2025, 08:32:42
We hadden de wedstrijd veel eerder op slot moeten zeker de eerste half uur in de eerste helft top gespeeld.
En de tweede helft met zoveel landen hetzelfde probleem maar blij met de 3 punten  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Bankzitter op december 06, 2025, 08:43:20
Enige kritiek puntje is dat we de kansen niet afmaakten: Diemers, Ferrah, Marsman en Henstra. Die hadden allemaal moeten zitten met
hun kwaliteiten.

Toen we er met 4 tegen 2 uitkwamen, dat moet een goal zijn.

Verder prima de voorsprong verdedigt. Deno Bosch was geen moment echt gevaarlijk al namen ze wel kanp het initiatief over na de 2-0.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op december 06, 2025, 08:47:54
Citaat van: PePe op december 06, 2025, 00:56:10
Ik hoop dat de graafschap maandag iets laat liggen, anders heeft kooij Cambuur mooi te pakken genomen, door de strafschoo niet te geven. Immers anders was de 2e periode nu al voor Cambuur geweest, plus de 75k euro's

Die 75 k gaat gewoon naar Ado die pakt de 2de periode bij winst op Helmond was je ook 3 punten tekort gekomen
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: michello op december 06, 2025, 08:51:09
Marsman trouwens weer een uitstekende invalbeurt. Mag van mij Galvez wel vervangen als basisspeler, brengt veel meer power mee en is verdedigend zeker niet minder.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Huizen op december 06, 2025, 09:11:24
Wederom een geweldige avond gehad. Merk dat de gemiddelde Cambuur supporter altijd kritisch blijft en betrap mijzelf daar ook op. Dan denk ik: hoe gaat de Eredivisie reageren op bijv. zulke domme ballen van Jansen. En hoe stom we die 2-0 weggeven een hakje. Rolke die vaak lui oogt.

Maar...
Dan terug naar de basis. Je hebt een selectie van gemiddeld 22 jaar. Hele voorbereiding ruk. Kijk waar we staan.

TROTS  |:)
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Huizen op december 06, 2025, 09:11:48
Citaat van: michello op december 06, 2025, 08:51:09
Marsman trouwens weer een uitstekende invalbeurt. Mag van mij Galvez wel vervangen als basisspeler, brengt veel meer power mee en is verdedigend zeker niet minder.

Wat een beest  |:) Ideaal om vanaf de 60e minuut te brengen
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Johan-12 op december 06, 2025, 09:20:50
Citaat van: Bussum op december 06, 2025, 09:11:48
Wat een beest  |:) Ideaal om vanaf de 60e minuut te brengen
Had Galvez de drive maar van Marsman. Die extra energie kan dit team soms wel ff gebruiken om wakker te blijven. Dat was vorige week laatste kwartier ook even nodig geweest.
Marsman ontwikkelt zich leuk!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Tanjajeah op december 06, 2025, 10:56:28
Citaat van: Bussum op december 06, 2025, 00:30:54
Laten we a.u.b. mooie songs maken voor Baouf, Sjostrand, Diemers en wat jonge gasten om ze wat extra power te geven. Heb je veel meer aan. Beetje creativiteit zoals I Like Amofa Mofa  :0= |:)

Dat is bijna helemaal verdwenen, liedjes voor individuele spelers. Ja Amofa dan en voor Muhren een paar jaar terug. Maar voor de rest zie je dat bijna niet meer. Vroeger had je werd er nog gezongen voor Roembiak, Goudmijn, Peter van der Vlag, en dan mis ik er nog een hele hoop?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Arno A op december 06, 2025, 11:50:03
Citaat van: Oud Cambuur op december 06, 2025, 08:47:54
Die 75 k gaat gewoon naar Ado die pakt de 2de periode bij winst op Helmond was je ook 3 punten tekort gekomen

Doordat de ADO Den Haag al een periodetitel wist te winnen, ontvangen zij alleen het fysieke Bronzen Schild. Het Keuken Kampioen Play-Offs-ticket ?n prijzengeld schuift door naar de nummer twee van de perioderanglijst. Deze zal na speelronde 20 bekend zijn.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:47:22
Citaat van: Bussum op december 06, 2025, 09:11:24
Wederom een geweldige avond gehad. Merk dat de gemiddelde Cambuur supporter altijd kritisch blijft en betrap mijzelf daar ook op. Dan denk ik: hoe gaat de Eredivisie reageren op bijv. zulke domme ballen van Jansen. En hoe stom we die 2-0 weggeven een hakje. Rolke die vaak lui oogt.

Maar...
Dan terug naar de basis. Je hebt een selectie van gemiddeld 22 jaar. Hele voorbereiding ruk. Kijk waar we staan.

TROTS  |:)

Precies!!!!!!!! 17 van de 19 wedstrijden niet verloren, beste seizoen sinds de laatste 8 jaar!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:48:29
Citaat van: michello op december 06, 2025, 08:51:09
Marsman trouwens weer een uitstekende invalbeurt. Mag van mij Galvez wel vervangen als basisspeler, brengt veel meer power mee en is verdedigend zeker niet minder.

Marsman is op de rechtsback beter dan Mulders op dit moment. Op alle fronten.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 06, 2025, 12:53:19
Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:48:29
Marsman is op de rechtsback beter dan Mulders op dit moment. Op alle fronten.
met mulders is echt helemaal niks mis.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:56:01
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:22:28
We misten vandaag wel een spits h?

Dat wordt het hele seizoen toch al opgevangen? We hebben 41 goals gemaakt. 17 vd 19 wedstrijden verlies je niet. Wat een geleuter.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:56:43
Citaat van: Eewal op december 06, 2025, 12:53:19
met mulders is echt helemaal niks mis.

Dat klopt. Maar Marsman maakt grote stappen op dit moment.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 13:05:26
Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:56:01
Dat wordt het hele seizoen toch al opgevangen? We hebben 41 goals gemaakt. 17 vd 19 wedstrijden verlies je niet. Wat een geleuter.

Even los van het feit dat dit een grapje was richting Sunderland: er mist wel echt iemand in het centrum toch. Zo vaak combineren we goed tot de rand 16, maar dan gaat er een bal richting de penaltystip waar niemand staat.... Daardoor laat je bijvoorbeeld tegen Helmond punten liggen, maar ook nu had de wedstrijd veel eerder in het slot gemoeten.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 13:06:03
Citaat van: Eewal op december 06, 2025, 12:53:19
met mulders is echt helemaal niks mis.

Eens.
Liever Marsman op links.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 06, 2025, 13:28:44
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 13:05:26
Even los van het feit dat dit een grapje was richting Sunderland: er mist wel echt iemand in het centrum toch. Zo vaak combineren we goed tot de rand 16, maar dan gaat er een bal richting de penaltystip waar niemand staat.... Daardoor laat je bijvoorbeeld tegen Helmond punten liggen, maar ook nu had de wedstrijd veel eerder in het slot gemoeten.
helemaal mee eens. scheelt ons misschien wel een doelpunt per wedstrijd. corners zijn nog  steeds een ergenis.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Bankzitter op december 06, 2025, 13:42:08
Ik snap niet dat we zo weinig scoren uit corners. Alle ballen op Baouf of zet R?lke en Diemers op 20 meter  als variant.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Johan-12 op december 06, 2025, 13:46:09
Citaat van: Bankzitter op december 06, 2025, 13:42:08
Ik snap niet dat we zo weinig scoren uit corners. Alle ballen op Baouf of zet R?lke en Diemers op 20 meter  als variant.
Omdat bijna alle corners en vrije trappen te laag zijn of zo door de keeper geplukt kunnen worden.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe "hoog," we staan in de statistieken wat betreft doelpunten uit dode spelmomenten. We doen elkaar hetzelfde, er komt nooit wat uit maar blijven  er gewoon mee doorgaan  :?
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Korezev op december 06, 2025, 13:47:48
Citaat van: Eewal op december 06, 2025, 12:53:19
met mulders is echt helemaal niks mis.
Wiekie zegt dat Marsman beter is dan Mulders, hij zegt niet dat er iets mis is met Mulders.
In mijn ogen is Marsman ook een klasse beter dan Galvez, maar dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen.
Marsman hoort als ??n van de eersten in de opstelling te staan wat de achterhoede betreft
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 06, 2025, 14:12:40
We hadden het over het niveau van liederen hier, maar dat "incestkinderen uit Dkv blabla' lied vind ik ook wel tenenkrommend
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Johan-12 op december 06, 2025, 14:19:36
Citaat van: Inferno-058 op december 06, 2025, 14:12:40
We hadden het over het niveau van liederen hier, maar dat "incestkinderen uit Dkv blabla' lied vind ik ook wel tenenkrommend
Inderdaad, je zet je als club en supporters zelf gewoon voor lul.
Ga zingen over je eigen club en spelers, maak je niet druk om andere clubs.
Vreselijk calimero gedrag, en totaal onnodig voor zo'n prachtige club als Cambuur!
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 06, 2025, 14:56:06
Citaat van: Galdiano op december 06, 2025, 08:15:10
Werd in de moeilijkheden gebracht door Diemers. Hij stond tussen 3 man.
Verder hele goede wedstrijd van Nap.

juistum zei ik oek al diemers moest em weg roeien.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 07, 2025, 18:42:36
Citaat van: Korezev op december 06, 2025, 13:47:48
Wiekie zegt dat Marsman beter is dan Mulders, hij zegt niet dat er iets mis is met Mulders.
In mijn ogen is Marsman ook een klasse beter dan Galvez, maar dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen.
Marsman hoort als ??n van de eersten in de opstelling te staan wat de achterhoede betreft
Tja , als hij vanaf eerste minuut speelt dan wil ik dat wel eens zien. Hij word nu half uur gebracht en geeft dan vol gas. Die jongen van Denbosch werd ook gewisseld. Mulders is echt wel beter
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Lore op december 07, 2025, 19:06:08
Citaat van: Korezev op december 06, 2025, 13:47:48
Wiekie zegt dat Marsman beter is dan Mulders, hij zegt niet dat er iets mis is met Mulders.
In mijn ogen is Marsman ook een klasse beter dan Galvez, maar dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen.
Marsman hoort als ??n van de eersten in de opstelling te staan wat de achterhoede betreft

Aanvallend ben ik dat wel met je eens, maar verdedigend niet. Dus blijf hem maar brengen later in de wedstrijd
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 07, 2025, 19:14:55
Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:47:22
Precies!!!!!!!! 17 van de 19 wedstrijden niet verloren, beste seizoen sinds de laatste 8 jaar!!!!!!!!!!!
iedereen in de ban van NEC omdat ze 39 x scoort hewwe, en wij hier maar overal commentaar op.
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 07, 2025, 19:35:25
Citaat van: sunderland op december 07, 2025, 19:14:55
iedereen in de ban van NEC omdat ze 39 x scoort hewwe, en wij hier maar overal commentaar op.

klopt allemaal wel maar we mogen wel dingen benoemen die beter moeten of kunnen.
2e helft gewoon de ruimtes zeer slecht benut door steeds de foute keuze,s te maken.
waardoor je nog zo de 2-2 tegen kon krijgen,
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 07, 2025, 23:13:36
Citaat van: denistel op december 07, 2025, 19:35:25
klopt allemaal wel maar we mogen wel dingen benoemen die beter moeten of kunnen.
2e helft gewoon de ruimtes zeer slecht benut door steeds de foute keuze,s te maken.
waardoor je nog zo de 2-2 tegen kon krijgen,
zal de trainer van NEC ook zeggen
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: denistel op december 08, 2025, 13:50:23
Citaat van: sunderland op december 07, 2025, 23:13:36
zal de trainer van NEC ook zeggen

ik kijk naar ons zelf
Titel: Re: Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op december 08, 2025, 21:49:15
Citaat van: De Gast op november 30, 2025, 10:09:32
De Noord tribune ziet er niet uit op deze manier. Veel clubs hebben tegenwoordig staan plaatsen. Leeft de club op dat gebied onder een steen?
Zeker niet maar het mag nou eenmaal niet van de licentie commissie van de knvb