Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

NRG

Citaat van: Galdiano op november 30, 2025, 09:48:40
Dit dus.

Maar ook al zou het tot de laatste stoel uitverkocht zijn de hoeken blijven leeg. Daar doe je niets tegen.


Natuurlijk doe je daar wel iets tegen. Alleen wil Cambuur er kennelijk niks tegen doen. Dus dan hou je dit.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op november 30, 2025, 09:48:40
Dit dus.

Maar ook al zou het tot de laatste stoel uitverkocht zijn de hoeken blijven leeg. Daar doe je niets tegen.
Staanplaatsen + handhaven op supporters die op trappen staan

Yellow Army

Citaat van: Inferno-058 op november 30, 2025, 10:51:18
Staanplaatsen + handhaven op supporters die op trappen staan

Precies. Er staan letterlijk honderden op het plateau en de trappen. Het systeem voor doorverkoop van afwezigen kan ook iets helpen.
Area 58

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 09:21:58
je kunt geen kaarten meer bestellen voor de noordtribune  :y
Dat wil niet zeggen dat het vol is. Resale systeem graag!

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op november 30, 2025, 10:51:18
Staanplaatsen + handhaven op supporters die op trappen staan
idd , viel mij dat het tegen ADO wel goed vol zat. Afgelopen wedstrijd waren er honderden niet. Toen was het erg leeg. Wel uitverkocht, hoe dan.

sunderland

Amofa deed weer volledig mee op de training. Die gaat spelen vrijdag.
Denk dat vd Sande weer wissel wordt

Yellow Army

Citaat van: sunderland op december 02, 2025, 12:49:00
Amofa deed weer volledig mee op de training. Die gaat spelen vrijdag.
Denk dat vd Sande weer wissel wordt

En R?lke in de spits?
Area 58

sunderland


Johan-12

De kans is groot dat Den Bosch ook uit de omschakeling gaat spelen.
Hopelijk zijn er bij ons dat wat meer loopacties in de diepte, het veelal uit stilstand voetballen op middenveld en voorhoede was tegen Helmond te voorspelbaar voor hun verdediging.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op december 02, 2025, 20:42:24
De kans is groot dat Den Bosch ook uit de omschakeling gaat spelen.
Hopelijk zijn er bij ons dat wat meer loopacties in de diepte, het veelal uit stilstand voetballen op middenveld en voorhoede was tegen Helmond te voorspelbaar voor hun verdediging.
denk dat Balk iets meer naar rechts en dus meer achter Ferrah komt te spelen. En Denbosch hun centrum is fysiek heel sterk. Denbosch is vaak alles of niks. Beste ploeg

denistel

Citaat van: michello op november 30, 2025, 09:43:04
Hoeveel seizoenskaarten hebben we op de noordtribune? Er zijn ook genoeg mensen die niet standaard elke week komen. Misschien wel een paar honderd.  Ikzelf heb ook een seizoenskaart van oost maar kan ook niet elke week.

wij hebben er 7 kaarten al vaak genoeg met 3 of 4 gezeten .zelf ben ik er wel altijd

denistel

Citaat van: sunderland op december 02, 2025, 21:07:33
denk dat Balk iets meer naar rechts en dus meer achter Ferrah komt te spelen. En Denbosch hun centrum is fysiek heel sterk. Denbosch is vaak alles of niks. Beste ploeg

Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez


----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

zo zou ik het liefst zien.je moet iemand achter de spits hebben
met een goed schot .amofa  en baouf om de beurt inschuiven
en diemers door.maar we gaan het zien de ts zet balk altijd basis

Specuveter

Vandaag even bij training gekeken
Opstelling zal zo worden....
                       Jansen
Mulders    Baoef     Amofa    Galvez

                       Nap

                     Diemers Balk
Ferrah             Rolke        Sjostrand

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op december 03, 2025, 17:50:29
Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez


----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

Eens! :thumbsup :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Johan-12

#29
Citaat van: denistel op december 03, 2025, 17:50:29
Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez


----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

zo zou ik het liefst zien.je moet iemand achter de spits hebben
met een goed schot .amofa  en baouf om de beurt inschuiven
en diemers door.maar we gaan het zien de ts zet balk altijd basis
Ik vond vd Sande nog niet 100% fit overkomen tegen Helmond. Laat hem laatste half uur zoals tegen Ado maar weer het verschil maken.
Hij dacht ook dat hij gewisseld zou worden vorige week, toen uiteindelijk Balk naar de kant ging.