Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op december 06, 2025, 13:42:08
Ik snap niet dat we zo weinig scoren uit corners. Alle ballen op Baouf of zet R?lke en Diemers op 20 meter  als variant.
Omdat bijna alle corners en vrije trappen te laag zijn of zo door de keeper geplukt kunnen worden.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe "hoog," we staan in de statistieken wat betreft doelpunten uit dode spelmomenten. We doen elkaar hetzelfde, er komt nooit wat uit maar blijven  er gewoon mee doorgaan  :?

Korezev

Citaat van: Eewal op december 06, 2025, 12:53:19
met mulders is echt helemaal niks mis.
Wiekie zegt dat Marsman beter is dan Mulders, hij zegt niet dat er iets mis is met Mulders.
In mijn ogen is Marsman ook een klasse beter dan Galvez, maar dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen.
Marsman hoort als ??n van de eersten in de opstelling te staan wat de achterhoede betreft

Inferno-058

We hadden het over het niveau van liederen hier, maar dat "incestkinderen uit Dkv blabla' lied vind ik ook wel tenenkrommend

Johan-12

Citaat van: Inferno-058 op december 06, 2025, 14:12:40
We hadden het over het niveau van liederen hier, maar dat "incestkinderen uit Dkv blabla' lied vind ik ook wel tenenkrommend
Inderdaad, je zet je als club en supporters zelf gewoon voor lul.
Ga zingen over je eigen club en spelers, maak je niet druk om andere clubs.
Vreselijk calimero gedrag, en totaal onnodig voor zo'n prachtige club als Cambuur!

denistel

Citaat van: Galdiano op december 06, 2025, 08:15:10
Werd in de moeilijkheden gebracht door Diemers. Hij stond tussen 3 man.
Verder hele goede wedstrijd van Nap.

juistum zei ik oek al diemers moest em weg roeien.

sunderland

Citaat van: Korezev op december 06, 2025, 13:47:48
Wiekie zegt dat Marsman beter is dan Mulders, hij zegt niet dat er iets mis is met Mulders.
In mijn ogen is Marsman ook een klasse beter dan Galvez, maar dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen.
Marsman hoort als ??n van de eersten in de opstelling te staan wat de achterhoede betreft
Tja , als hij vanaf eerste minuut speelt dan wil ik dat wel eens zien. Hij word nu half uur gebracht en geeft dan vol gas. Die jongen van Denbosch werd ook gewisseld. Mulders is echt wel beter

Lore

Citaat van: Korezev op december 06, 2025, 13:47:48
Wiekie zegt dat Marsman beter is dan Mulders, hij zegt niet dat er iets mis is met Mulders.
In mijn ogen is Marsman ook een klasse beter dan Galvez, maar dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen.
Marsman hoort als ??n van de eersten in de opstelling te staan wat de achterhoede betreft

Aanvallend ben ik dat wel met je eens, maar verdedigend niet. Dus blijf hem maar brengen later in de wedstrijd

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:47:22
Precies!!!!!!!! 17 van de 19 wedstrijden niet verloren, beste seizoen sinds de laatste 8 jaar!!!!!!!!!!!
iedereen in de ban van NEC omdat ze 39 x scoort hewwe, en wij hier maar overal commentaar op.

denistel

Citaat van: sunderland op december 07, 2025, 19:14:55
iedereen in de ban van NEC omdat ze 39 x scoort hewwe, en wij hier maar overal commentaar op.

klopt allemaal wel maar we mogen wel dingen benoemen die beter moeten of kunnen.
2e helft gewoon de ruimtes zeer slecht benut door steeds de foute keuze,s te maken.
waardoor je nog zo de 2-2 tegen kon krijgen,

sunderland

Citaat van: denistel op december 07, 2025, 19:35:25
klopt allemaal wel maar we mogen wel dingen benoemen die beter moeten of kunnen.
2e helft gewoon de ruimtes zeer slecht benut door steeds de foute keuze,s te maken.
waardoor je nog zo de 2-2 tegen kon krijgen,
zal de trainer van NEC ook zeggen

denistel


Oud Cambuur

Citaat van: De Gast op november 30, 2025, 10:09:32
De Noord tribune ziet er niet uit op deze manier. Veel clubs hebben tegenwoordig staan plaatsen. Leeft de club op dat gebied onder een steen?
Zeker niet maar het mag nou eenmaal niet van de licentie commissie van de knvb