Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

wiekie1969

#105
Citaat van: sunderland op december 05, 2025, 05:21:59
maar mooi door janken om een spits die er niet is daar heb je wat aan. Succes

Wat een stelletje negatievelingen hier. Paar weken niet op het forum geweest.  Geniet nou eens van het feit dat je tweede staat met tien punten voor op de nummer 3 plus het doelsaldo. We zijn heel erg moeilijk te verslaan. Dat het niet altijd met mooi voetbal gaat zal mij mijn reet roesten. Het gaat erom dat je de punten pakt. Er staan spelers in het veld die nog maar  19/20 jaar zijn. Vind je het vreemd dat het dan soms moeizaam gaat???  We staan gvd op een promotieplek. De concurrentie laat wekelijks de punten liggen. En dan lees je hier dat we geen fatsoenlijke spits hebben. Nou en???  We hebben 41 goals gemaakt man. Koester dat. Henkie haalt werkelijk alles uit deze selectie. De punten worden gepakt in de wedstrijden tegen de directe concurrenten. Daar gaat het om. 

Scc0511

Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:43:23
Wat een stelletje negatievelingen hier. Paar weken niet op het forum geweest.  Geniet nou eens van het feit dat je tweede staat met tien punten voor op de nummer 3 plus het doelsaldo. We zijn heel erg moeilijk te verslaan. Dat het niet altijd met mooi voetbal gaat zal mij mijn reet roesten. Er staan spelers in het veld die 19/20 jaar zijn. Vind je het dan vreemd dat het dan soms moeizaam gaat???  We staan gvd op een promotieplek. De concurrentie laat wekelijks de punten liggen. En dan lees je hier dat we geen fatsoenlijke spits hebben. Nou en???  We hebben 41 goals gemaakt man. Koester dat. Henkie haalt werkelijk alles uit deze selectie. De punten worden gepakt in de wedstrijden tegen de directe concurrenten. Daar gaat het om.

Amen... |:) Ophouden zo negatief te doen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:34:17
Wat zit jij  verschrikkelijk onnozel dom te lullen man. Er staan spelers in het veld die 19/20 jaar zijn. We hebben dit seizoen  maar 2 wedstrijden verloren. Dit was een 6 punten wedstrijd die we hebben gewonnen. We staan gvd op een promotie plek en staan 10 punten voor plus doelsaldo. En dan schrijf jij dat het een slap zooitje was. Die lui hebben de tweede helft niet een kans gehad. Dom figuur.

Hij schreef dit in de rust
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 06, 2025, 07:44:48
Hij schreef dit in de rust
[/quote

Dat maakt niet een fuck uit. Wat een jankerd is dat man. Wees blij dat je wint. Hoe of wat maakt niet een reet uit. Den Bosch deed er alles aan. We hebben niet of nauwelijks een kans weggegeven dankzij ons fenomenale centrale duo achterin. Daar hoor ik niemand over.  Marsman viel geweldig in. Staat hier ook nergens. We staan 2e man. Geniet ervan.

Harry L.

Prachtig resultaat in een 6 punten wedstrijd. Vind wel dat we het onnodig spannend hebben gemaakt, na de 2-0 werd het echt minder en komen de hakjes en balletjes buitenkant voet. Als we daar doorgedrukt hadden was het met de rust klaar geweest, nu werd nog billenknijpen en dan hoeft er maar 1 balletje verkeerd te vallen.

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:34:17
Wat zit jij  verschrikkelijk onnozel dom te lullen man. Er staan spelers in het veld die 19/20 jaar zijn. We hebben dit seizoen  maar 2 wedstrijden verloren. Dit was een 6 punten wedstrijd die we hebben gewonnen. We staan gvd op een promotie plek en staan 10 punten voor plus doelsaldo. En dan schrijf jij dat het een slap zooitje was. Die lui hebben de tweede helft niet een kans gehad. Dom figuur.


Als jij je bloeddruk eerst even laat zakken, om vervolgens in alle rust te kijken wanneer ik mijn stukje schreef had je je eigen stukje tekst kunnen besparen.

Mooie dag Wiekie! 3 punten Tsjakkkaaaaa!!!

wiekie1969

Je kunt niet altijd 90 minuten lang goed spelen, je hebt ook met een tegenstander te maken. En met het arbitrale trio.  De scheids gaf nog eventjes een corner in de 98e minuut. Gelukkig greep de grensrechter in. Dat had vorige week ook moeten gebeuren tegen H. Sport.

michello

Citaat van: Johan-12 op december 05, 2025, 23:48:24
100% eens. Ik vind het ook triest om te horen. Die ziekte is vreselijk, en richt verder vooral op je eigen club en spelers.

Het is ??n grote schande. Ik walg hiervan. En het zijn er niet 50 die het meezingen maar minstens een paar 100.  ;(

wiekie1969

Het is inherent aan de huidige verziekte maatschappij.

Hirsch

Als je ziet wie dit allemaal mee staan te zingen? Een paar jonkjes zetten dit in en dat geeft dan blijkbaar reden om dan al je fatsoen maar aan de kant te zetten en mee te gaan bl?ren. Triest kuddegedrag.


Verder mooie puntjes  |:)

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op december 05, 2025, 23:21:24

Nap een dikke fout maar ook de kansen hadden we af moeten maken?.jeetje de 2e helft .
Ferrah,Diemers en marsman?.

Werd in de moeilijkheden gebracht door Diemers. Hij stond tussen 3 man.
Verder hele goede wedstrijd van Nap.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Tot voor kort wist ik niet wat er werd gezongen, zit op Oost. Nu ik het wel weet vind ik dat noord groepje achter de goal een zielig groepje worden en blijkbaar vindt iedereen het daar verder ook allemaal maar best. Kan de club hier geen statement maken of schijten ze in hun broek?

Noordcambuur

We hadden de wedstrijd veel eerder op slot moeten zeker de eerste half uur in de eerste helft top gespeeld.
En de tweede helft met zoveel landen hetzelfde probleem maar blij met de 3 punten  :thumbsup

Bankzitter

Enige kritiek puntje is dat we de kansen niet afmaakten: Diemers, Ferrah, Marsman en Henstra. Die hadden allemaal moeten zitten met
hun kwaliteiten.

Toen we er met 4 tegen 2 uitkwamen, dat moet een goal zijn.

Verder prima de voorsprong verdedigt. Deno Bosch was geen moment echt gevaarlijk al namen ze wel kanp het initiatief over na de 2-0.

Oud Cambuur

Citaat van: PePe op december 06, 2025, 00:56:10
Ik hoop dat de graafschap maandag iets laat liggen, anders heeft kooij Cambuur mooi te pakken genomen, door de strafschoo niet te geven. Immers anders was de 2e periode nu al voor Cambuur geweest, plus de 75k euro's

Die 75 k gaat gewoon naar Ado die pakt de 2de periode bij winst op Helmond was je ook 3 punten tekort gekomen