Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

Korezev

Citaat van: Andy King op december 05, 2025, 11:04:28
Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?
Oogkleppen op bij het scouten, ze hadden Bouke Boersma waarschijnlijk ook op kunnen pikken bij Jong Vitesse, die scoort in zijn eentje meer dan alle cambuur spitsen samen, maar ja, een probleem, hij is nog maar 21

sunderland

Citaat van: Korezev op december 05, 2025, 14:32:56
Oogkleppen op bij het scouten, ze hadden Bouke Boersma waarschijnlijk ook op kunnen pikken bij Jong Vitesse, die scoort in zijn eentje meer dan alle cambuur spitsen samen, maar ja, een probleem, hij is nog maar 21
och och krijgen we dat weer. Die jongen kwam er per toeval in en is nu een cultheld daar . Ook bij de Graaschap had niemand dat verwacht. Neemt niet weg dat het een topper word en is. Sommige dingen komen door toeval uit, niemand had hier verwacht dat Daan Visser zo goed was op 6?

Gasgeve

Citaat van: Korezev op december 05, 2025, 14:32:56
Oogkleppen op bij het scouten, ze hadden Bouke Boersma waarschijnlijk ook op kunnen pikken bij Jong Vitesse, die scoort in zijn eentje meer dan alle cambuur spitsen samen, maar ja, een probleem, hij is nog maar 21
Achteraf is het makkelijk praten. Het forum zou op zijn kop staan als Lambooij de spits van Jong Vitesse als eerste spits aan zou trekken voor het seizoen. En terecht.

Trainert!

Nou, gas erop vanavond!
Bij wederom puntenverlies moet ik het allemaal nog maar zien...

Eewal

Citaat van: Trainert! op december 05, 2025, 15:15:21
Nou, gas erop vanavond!
Bij wederom puntenverlies moet ik het allemaal nog maar zien...
want jij dacht dat we al gepromoveerd waren of zo?

Bankzitter

De Graafschap heeft oa Amofa, Baouf, Sj?strand en Ferrah gemist bij het scouten. Zo kun je het ook zien  :_schater
:zweep

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op december 05, 2025, 15:04:07
och och krijgen we dat weer. Die jongen kwam er per toeval in en is nu een cultheld daar . Ook bij de Graaschap had niemand dat verwacht. Neemt niet weg dat het een topper word en is. Sommige dingen komen door toeval uit, niemand had hier verwacht dat Daan Visser zo goed was op 6?

Ik wel  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Poetser

Geen Verbeek en Bakker bij hun. Van Grunsven vraagteken.

papier

Citaat van: Bankzitter op december 05, 2025, 15:19:34
De Graafschap heeft oa Amofa, Baouf, Sj?strand en Ferrah gemist bij het scouten. Zo kun je het ook zien  :_schater
:zweep

Lambooij heeft het onderaan de streep uitstekend gedaan. Op mijn eindlijst van de middelbare school staan ook alleen maar voldoendes terwijl ik toch zat onvoldoendes heb gehaald.

Leeuwarder94

Citaat van: Poetser op december 05, 2025, 16:37:37
Geen Verbeek en Bakker bij hun. Van Grunsven vraagteken.

De reserve keeper en een 35 jarige aanvaller met 0 goals die ontbreken maakt weinig verschil lijkt mij.
De wens is de vader van de gedachte

Trainert!

Citaat van: Eewal op december 05, 2025, 15:17:23
want jij dacht dat we al gepromoveerd waren of zo?


Ja dat denk ik inderdaad. Positief he?

Eewal


AL

Lekkere pot tot nu toe.
Verdedigend aan beide kanten niet best zeg.

papier

Citaat van: AL op december 05, 2025, 20:35:10
Lekkere pot tot nu toe.
Verdedigend aan beide kanten niet best zeg.

Dat uitverdedigen van Baouf eerder. Nu dat hakje van ik dacht Rolke. Onnodig en dom. Zo breng je Den Bosch zelf terug.

Korezev

Citaat van: papier op december 05, 2025, 20:36:54
Dat uitverdedigen van Baouf eerder. Nu dat hakje van ik dacht Rolke. Onnodig en dom. Zo breng je Den Bosch zelf terug.
Helaas geen Rolke, maar Nap