Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

Trainert!

slap zooitje laatste kwartier. Geen fatsoenlijke aanval gezien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Trainert! op december 05, 2025, 20:55:11
slap zooitje laatste kwartier. Geen fatsoenlijke aanval gezien.
Geweldige 1ste 25 min. Toevalstreffer tegen, daarna veel minder
Henk, held, bedankt

AL

Heerlijke pot en o wat zijn deze punten belangrijk!!

michello

Zeer terechte overwinning. Jammer dat het af en toe zo slordig was, dat hadden we een makkelijkere avond gehad, maar maakt niet uit. Den Bosch, Roda en RKC?weer een douw gegeven.. Heerlijk!

denistel

knap 1e half uur na de tegen goal ging er weer heel veel fout
te makkelijk te veel alleen zo veel misverstanden de 3 pt zijn
kostbaar maar je moet er van leren want het had je op kunnen
breken,

Bernardo


CambuurAmersfoort

Ja voorlopig mag je stellen dat alleen De Graafschap, als ze maandag winnen nog enigszins bij kan blijven....maar dan nog mag je er 2 meer verliezen...
Het ziet er gewoon heel goed uit. Tot de winterstop alle punten blijven pakken en dan maken we gewoon een hele grote kans om te promoveren. We zijn er zeker nog niet, maar dit voelt wel verdomd lekker!

Eewal

Wat een belangrijke punten! En verdiend ook.

Wat ik niet snap he, de laatste minuten, alle hens aan dek en steun van publiek nodig en dan steeds dat akelige liedje over abe is dood. Triest vind ik 't.

Destroyer

Citaat van: Eewal op december 05, 2025, 22:43:00
Wat een belangrijke punten! En verdiend ook.

Wat ik niet snap he, de laatste minuten, alle hens aan dek en steun van publiek nodig en dan steeds dat akelige liedje over abe is dood. Triest vind ik 't.

Dat lied vind ik echt een dooddoener. De melodie fantastisch, maar de tekst afgrijselijk. Vooral om die rotziekte te benoemen  :R

Zingt eens originele liedjes om je spelers aan te moedigen, kunnen ze prima gebruiken.

Spannende pot, mooie overwinning. Blij dat Amofa er weer bij was zeg. Graafschap nog even punten laten liggen dan hebben we een top weekend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Citaat van: Destroyer op december 05, 2025, 23:05:02
Dat lied vind ik echt een dooddoener. De melodie fantastisch, maar de tekst afgrijselijk. Vooral om die rotziekte te benoemen  :R

Zingt eens originele liedjes om je spelers aan te moedigen, kunnen ze prima gebruiken.

Spannende pot, mooie overwinning. Blij dat Amofa er weer bij was zeg. Graafschap nog even punten laten liggen dan hebben we een top weekend.

AMEN  :thumbsup

Noordcambuur

Mooie puntjes en dik verdiend maar we maken het ons heel moeilijk.

Nap een dikke fout maar ook de kansen hadden we af moeten maken?.jeetje de 2e helft .
Ferrah,Diemers en marsman?.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op december 05, 2025, 23:05:02
Zingt eens originele liedjes om je spelers aan te moedigen, kunnen ze prima gebruiken.

Het oeuvre is tegenwoordig sowieso erg beperkt..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op december 05, 2025, 13:10:35
om nu iedere week voor iedere wedstrijd weer over een spits te beginnen? die is er niet.

We misten vandaag wel een spits h?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ChantiSCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:22:28
We misten vandaag wel een spits h?

Sinds het vertrek van M?hren missen we al een echte spits toch?

Johan-12

Citaat van: Eewal op december 05, 2025, 22:43:00
Wat een belangrijke punten! En verdiend ook.

Wat ik niet snap he, de laatste minuten, alle hens aan dek en steun van publiek nodig en dan steeds dat akelige liedje over abe is dood. Triest vind ik 't.
100% eens. Ik vind het ook triest om te horen. Die ziekte is vreselijk, en richt verder vooral op je eigen club en spelers.