Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

sunderland

Citaat van: papier op december 04, 2025, 20:52:50
Voor zowel Rolke als Van de Sande geldt dat ze geen echte spits zijn. Jammer dat dit wederom niet is gelukt om voor elkaar te boksen.
vind het ook wel gezeur hoor. Almere heeft 2 topspitsen en die presteren zwaar ondermaats. Willem 2 Verheyd , ook nergens. Dus totaal geen garantie? we weten dat dit het is en dan steeds over een spits beginnen. Hou eens op

papier

Citaat van: sunderland op december 04, 2025, 22:44:38
vind het ook wel gezeur hoor. Almere heeft 2 topspitsen en die presteren zwaar ondermaats. Willem 2 Verheyd , ook nergens. Dus totaal geen garantie? we weten dat dit het is en dan steeds over een spits beginnen. Hou eens op

Lol wat een drogreden. Laten we maar met amateurs gaan spelen want er zijn ook zat profs die zwaar ondermaats presteren.

sunderland

Citaat van: papier op december 04, 2025, 22:57:42
Lol wat een drogreden. Laten we maar met amateurs gaan spelen want er zijn ook zat profs die zwaar ondermaats presteren.
maar mooi door janken om een spits die er niet is daar heb je wat aan. Succes

Bankzitter

Al zo vaak gezegd: doelstelling was NC en er was geen budget voor een goalgetter. Wel voor een aanspeelpunt.Vd Sande is nog gehaald toen Binder niet fit uit de voorbereiding kwam.

Specuveter

Rolke
Vd Sande
Kian
Bij nood met ruimte in uitwedstrijden Balkie

Genoeg spitsen toch?

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 05, 2025, 07:27:42
Rolke
Vd Sande
Kian
Bij nood met ruimte in uitwedstrijden Balkie

Genoeg spitsen toch?
klopt. Kian trainde best vd week. Binder was de beoogde spits maar is het niet.
We gaan het zien.

papier

Citaat van: Specuveter op december 05, 2025, 07:27:42
Rolke
Vd Sande
Kian
Bij nood met ruimte in uitwedstrijden Balkie

Genoeg spitsen toch?

Genoeg mensen die in de spits kunnen. Met Binder en Visser hebben we ook genoeg spitsen in de selectie. Maar het feit dat die laatste twee structureel worden gepasseerd voor een basisplek toont wel aan dat die positie niet goed is ingevuld. Dat mogen we niet constateren van Sunderland maar is natuurlijk wel zo. Bij het aantrekken van Vd Sande is ook uitdrukkelijk gezegd dat hij een 9.5 is dus men is zich er echt wel van bewust dat hij geen echte spits is. Ook kunnen er prima argumenten zijn dat we nu geen goede spits hebben, financi?n, pech met scouting (je kan niet altijd 6 gooien). Maar dat laat allemaal niet onverlet dat die positie nog steeds en andermaal een zorgenkindje is.

Bankzitter


Tanjajeah

Heel belangrijk potje, zeker nadat Graafschap gister heeft gewonnen en dus op 7 punten staat. Zij winnen opeens alles  (behalve  tegen ADO)  sinds die Boersma is gaan scoren. Graafschap is daarmee imo de belangrijkste concurrent voor plaats 2.

Specuveter

Het trekt hier op mijn werk helem??l dicht door de mist.
Hoop dat het wat meevalt vanavond.

Andy King

Citaat van: papier op december 05, 2025, 08:37:58
Genoeg mensen die in de spits kunnen. Met Binder en Visser hebben we ook genoeg spitsen in de selectie. Maar het feit dat die laatste twee structureel worden gepasseerd voor een basisplek toont wel aan dat die positie niet goed is ingevuld. Dat mogen we niet constateren van Sunderland maar is natuurlijk wel zo. Bij het aantrekken van Vd Sande is ook uitdrukkelijk gezegd dat hij een 9.5 is dus men is zich er echt wel van bewust dat hij geen echte spits is. Ook kunnen er prima argumenten zijn dat we nu geen goede spits hebben, financi?n, pech met scouting (je kan niet altijd 6 gooien). Maar dat laat allemaal niet onverlet dat die positie nog steeds en andermaal een zorgenkindje is.

Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?

Poetser

Citaat van: Andy King op december 05, 2025, 11:04:28
Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?

Binder zou zelfs in ons derde elftal moeten vlaggen. De eerste helft dan. Als we 4-0 voorstaan, dan ist veilig en kan ie nog even een helftje op de back. Ballen inleveren.

Specuveter

Citaat van: Andy King op december 05, 2025, 11:04:28
Iedere club is zoekende naar een goede spits. Met ons budget is de keuze beperkt. Dus om daar ook een 6 te gooien wordt idd een lastige. Blijkbaar is Binder door velen al afgeschreven, maar hoeveel minuten heeft die jongen nou eigenlijk gespeeld? Ik vind het lastig om hem ?berhaupt nu al te beoordelen. Misschien wat tijd geven?
Ik zou zeggen kom eens bij training kijken.
Ik kom er elke week en heb nog niks bijzonders gezien

sunderland

Citaat van: papier op december 05, 2025, 08:37:58
Genoeg mensen die in de spits kunnen. Met Binder en Visser hebben we ook genoeg spitsen in de selectie. Maar het feit dat die laatste twee structureel worden gepasseerd voor een basisplek toont wel aan dat die positie niet goed is ingevuld. Dat mogen we niet constateren van Sunderland maar is natuurlijk wel zo. Bij het aantrekken van Vd Sande is ook uitdrukkelijk gezegd dat hij een 9.5 is dus men is zich er echt wel van bewust dat hij geen echte spits is. Ook kunnen er prima argumenten zijn dat we nu geen goede spits hebben, financi?n, pech met scouting (je kan niet altijd 6 gooien). Maar dat laat allemaal niet onverlet dat die positie nog steeds en andermaal een zorgenkindje is.
om nu iedere week voor iedere wedstrijd weer over een spits te beginnen? die is er niet. Doe dat dat dan in een andere rubriek maar niet in ?wedstrijden ? . Schrijf over wie er wel zijn en probeer daar wat van te maken. Een mening over R?lke Balk of toch Van de Sande zoals Janou met omschrijving waarom?

papier

Vd Sande was waardeloos tegen Helmond. Vertraagde het spel en wist keer op keer de verkeerde kant op te draaien. Doe maar Visser of Binder.