Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Heel snel een doelpunt maken, nog voordat de bus geparkeerd staat.

janou

Citaat van: denistel op december 03, 2025, 17:50:29
Balk ken wel eens op het bankje vind ik

----------------------------jansen---------------

mulders------baouf--------amofa-------galvez

----------------nap--------------diemers-------

-------------------------rolke-------------------

ferrah------------------vd sande----------sjostrand

zo zou ik het liefst zien.je moet iemand achter de spits hebben
met een goed schot .amofa  en baouf om de beurt inschuiven
en diemers door.maar we gaan het zien de ts zet balk altijd basis

Ik denk dat je dan diepte mist vanuit middenveld. Van der Sande is een speler die in de bal komt, net als R?lke. Leuk als Amofa en Baouf indribbelen, maar moeten zij wel opties hebben om de bal kwijt te kunnen. En als iedereen in de bal speelt ben je extreem makkelijk te verdedigen denk ik. In deze opstelling heb je alleen Sjostrand die af en toe diep gaat.

Ik zou zelf beginnen met Van der Sande in de spits en Balk als rechter diepgaande middenvelder, dat levert ook Diemers en Nap meer ruimte op. Dat heeft al veel doelpunten opgeleverd.

Bankzitter

Balk moet verder naar rechts om Ferrah te helpen (dat gaf vdWey ook al aan en die heb ik hoog zitten). Links staan er vaak drie, rechts maar 2.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 04, 2025, 09:35:04
Balk moet verder naar rechts om Ferrah te helpen (dat gaf vdWey ook al aan en die heb ik hoog zitten). Links staan er vaak drie, rechts maar 2.
dat is hoe wij spelen. Van de wey zei eigenlijk dat Ferrah misschien iets meer steun nodig heeft en dat Balk daar vaker onder moet komen om vooral verdedigend te helpen en dan Ferrah hoger op het veld 1 tegen 1 te krijgen.

sunderland

Morgen Amofa terug en duo Balk R?lke en vd Sande op de bank .

michello

Helemaal eens met Henk (interview OF) spelers als Ferrah er niet uithalen omdat die ook beslissend voor je kunnen zijn, net als Pauwels vorig jaar.

okkele

Citaat van: sunderland op december 04, 2025, 13:01:08
Morgen Amofa terug en duo Balk R?lke en vd Sande op de bank .
dat is je wens of een feit?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Specuveter

sunderland

Citaat van: okkele op december 04, 2025, 17:57:32
dat is je wens of een feit?
nee geen wens, zou misschien liever vd Sande zien. Het duo R?lke Balk heeft het goed gedaan. Het publiek weet niet wat ze doen omdat ze onberekenbaar zijn en dat geld zeker voor de tegenstander. We gaan het zien. Gelukkig kunnen we meerdere kanten op

papier

Voor zowel Rolke als Van de Sande geldt dat ze geen echte spits zijn. Jammer dat dit wederom niet is gelukt om voor elkaar te boksen.

PePe

Citaat van: papier op december 04, 2025, 20:52:50
Voor zowel Rolke als Van de Sande geldt dat ze geen echte spits zijn. Jammer dat dit wederom niet is gelukt om voor elkaar te boksen.

2x een 9.5 hebben we.

papier

Citaat van: PePe op december 04, 2025, 21:25:52
2x een 9.5 hebben we.

En dat is prima. Maar we verwachten van een 9.5 dat ze de 9 goed invullen. En net als van Souren die een 8 is dat hij de 6 kan invullen. Dat is toch jammer. Dat ze niet kunnen spelen op de positie waar ze in principe op hun best zijn.

denistel

Citaat van: janou op december 04, 2025, 09:06:48
Ik denk dat je dan diepte mist vanuit middenveld. Van der Sande is een speler die in de bal komt, net als R?lke. Leuk als Amofa en Baouf indribbelen, maar moeten zij wel opties hebben om de bal kwijt te kunnen. En als iedereen in de bal speelt ben je extreem makkelijk te verdedigen denk ik. In deze opstelling heb je alleen Sjostrand die af en toe diep gaat.

Ik zou zelf beginnen met Van der Sande in de spits en Balk als rechter diepgaande middenvelder, dat levert ook Diemers en Nap meer ruimte op. Dat heeft al veel doelpunten opgeleverd.

die buitens moeten de ballen gewoon goed neer leggen en dat gebeurd bijna  nooit,
vd sande en rolke zouden ze dan af moeten maken