Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

Noordcambuur

Hele belangrijke wedstrijd tegen Den Bosch ze staan nu 3e deze mag je niet verliezen.

Sinterklaasavond ben heel bang dat het niet vol komt.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2025, 08:48:22
Hele belangrijke wedstrijd tegen Den Bosch ze staan nu 3e deze mag je niet verliezen.
Sinterklaasavond ben heel bang dat het niet vol komt.
Ben bang dat het geen pakjes avond voor ons wordt als Den Bosch de zelfde speelstijl hanteert als Helmond.

Arno A

De trainer van Den Bosch moet wel aanvallen. Hij wil de meest scorende ploeg worden.

Vlampiep

Citaat van: Arno A op november 29, 2025, 10:16:02
De trainer van Den Bosch moet wel aanvallen. Hij wil de meest scorende ploeg worden.
En dan in het mes lopen van je tegenstander die op de 2e plaats staat ?
Nee ik denk dat ze komen voor een punt en gewoon ook spelen met 11 op eigen helft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op november 29, 2025, 11:31:02
En dan in het mes lopen van je tegenstander die op de 2e plaats staat ?
Nee ik denk dat ze komen voor een punt en gewoon ook spelen met 11 op eigen helft.
Geen probleem, met de standaard achterhoede gaan we er overheen
Henk, held, bedankt

Noordcambuur


Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op november 29, 2025, 13:36:27
Noordtribune uitverkocht  :thumbsup
Het wordt een repeterend verhaal maar ook gister zag Noord er weer erg leeg uit! Wanneer doet de club daar eens wat mee?

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op november 29, 2025, 19:01:07
Het wordt een repeterend verhaal maar ook gister zag Noord er weer erg leeg uit! Wanneer doet de club daar eens wat mee?
Wat moeten ze doen als die tribune elke x uitverkocht is?..

Trainert!

Citaat van: Zuid1991 op november 29, 2025, 20:05:28
Wat moeten ze doen als die tribune elke x uitverkocht is?..


Stoppen met aankondigen 'uitverkocht' als het niet is uitverkocht

Galdiano

Citaat van: Trainert! op november 29, 2025, 21:26:54

Stoppen met aankondigen 'uitverkocht' als het niet is uitverkocht

Wat begrijp je niet aan het woord uitverkocht?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op november 29, 2025, 22:50:11
Wat begrijp je niet aan het woord uitverkocht?
je kunt geen kaarten meer bestellen voor de noordtribune  :y

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 09:21:58
je kunt geen kaarten meer bestellen voor de noordtribune  :y
en wat begrijp jij niet aan het woord uitverkocht?

michello

Citaat van: Inferno-058 op november 29, 2025, 19:01:07
Het wordt een repeterend verhaal maar ook gister zag Noord er weer erg leeg uit! Wanneer doet de club daar eens wat mee?

Hoeveel seizoenskaarten hebben we op de noordtribune? Er zijn ook genoeg mensen die niet standaard elke week komen. Misschien wel een paar honderd.  Ikzelf heb ook een seizoenskaart van oost maar kan ook niet elke week.

Galdiano

Citaat van: michello op november 30, 2025, 09:43:04
Hoeveel seizoenskaarten hebben we op de noordtribune? Er zijn ook genoeg mensen die niet standaard elke week komen. Misschien wel een paar honderd.  Ikzelf heb ook een seizoenskaart van oost maar kan ook niet elke week.

Dit dus.

Maar ook al zou het tot de laatste stoel uitverkocht zijn de hoeken blijven leeg. Daar doe je niets tegen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

De Noord tribune ziet er niet uit op deze manier. Veel clubs hebben tegenwoordig staan plaatsen. Leeft de club op dat gebied onder een steen?