Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - Den Bosch vrijdag 5 December 20:00

Gestart door Noordcambuur, november 29, 2025, 08:48:22

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (7.4%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
4 (14.8%)
Baouf
15 (55.6%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
3 (11.1%)
Ferrah
1 (3.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
2 (7.4%)
van der Sande
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Marsman
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: december 11, 2025, 15:19:05

michello

Marsman trouwens weer een uitstekende invalbeurt. Mag van mij Galvez wel vervangen als basisspeler, brengt veel meer power mee en is verdedigend zeker niet minder.

Huizen

Wederom een geweldige avond gehad. Merk dat de gemiddelde Cambuur supporter altijd kritisch blijft en betrap mijzelf daar ook op. Dan denk ik: hoe gaat de Eredivisie reageren op bijv. zulke domme ballen van Jansen. En hoe stom we die 2-0 weggeven een hakje. Rolke die vaak lui oogt.

Maar...
Dan terug naar de basis. Je hebt een selectie van gemiddeld 22 jaar. Hele voorbereiding ruk. Kijk waar we staan.

TROTS  |:)

Huizen

Citaat van: michello op december 06, 2025, 08:51:09
Marsman trouwens weer een uitstekende invalbeurt. Mag van mij Galvez wel vervangen als basisspeler, brengt veel meer power mee en is verdedigend zeker niet minder.

Wat een beest  |:) Ideaal om vanaf de 60e minuut te brengen

Johan-12

Citaat van: Bussum op december 06, 2025, 09:11:48
Wat een beest  |:) Ideaal om vanaf de 60e minuut te brengen
Had Galvez de drive maar van Marsman. Die extra energie kan dit team soms wel ff gebruiken om wakker te blijven. Dat was vorige week laatste kwartier ook even nodig geweest.
Marsman ontwikkelt zich leuk!

Tanjajeah

Citaat van: Bussum op december 06, 2025, 00:30:54
Laten we a.u.b. mooie songs maken voor Baouf, Sjostrand, Diemers en wat jonge gasten om ze wat extra power te geven. Heb je veel meer aan. Beetje creativiteit zoals I Like Amofa Mofa  :0= |:)

Dat is bijna helemaal verdwenen, liedjes voor individuele spelers. Ja Amofa dan en voor Muhren een paar jaar terug. Maar voor de rest zie je dat bijna niet meer. Vroeger had je werd er nog gezongen voor Roembiak, Goudmijn, Peter van der Vlag, en dan mis ik er nog een hele hoop?

Arno A

Citaat van: Oud Cambuur op december 06, 2025, 08:47:54
Die 75 k gaat gewoon naar Ado die pakt de 2de periode bij winst op Helmond was je ook 3 punten tekort gekomen

Doordat de ADO Den Haag al een periodetitel wist te winnen, ontvangen zij alleen het fysieke Bronzen Schild. Het Keuken Kampioen Play-Offs-ticket ?n prijzengeld schuift door naar de nummer twee van de perioderanglijst. Deze zal na speelronde 20 bekend zijn.

wiekie1969

Citaat van: Bussum op december 06, 2025, 09:11:24
Wederom een geweldige avond gehad. Merk dat de gemiddelde Cambuur supporter altijd kritisch blijft en betrap mijzelf daar ook op. Dan denk ik: hoe gaat de Eredivisie reageren op bijv. zulke domme ballen van Jansen. En hoe stom we die 2-0 weggeven een hakje. Rolke die vaak lui oogt.

Maar...
Dan terug naar de basis. Je hebt een selectie van gemiddeld 22 jaar. Hele voorbereiding ruk. Kijk waar we staan.

TROTS  |:)

Precies!!!!!!!! 17 van de 19 wedstrijden niet verloren, beste seizoen sinds de laatste 8 jaar!!!!!!!!!!!

wiekie1969

Citaat van: michello op december 06, 2025, 08:51:09
Marsman trouwens weer een uitstekende invalbeurt. Mag van mij Galvez wel vervangen als basisspeler, brengt veel meer power mee en is verdedigend zeker niet minder.

Marsman is op de rechtsback beter dan Mulders op dit moment. Op alle fronten.

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:48:29
Marsman is op de rechtsback beter dan Mulders op dit moment. Op alle fronten.
met mulders is echt helemaal niks mis.

wiekie1969

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:22:28
We misten vandaag wel een spits h?

Dat wordt het hele seizoen toch al opgevangen? We hebben 41 goals gemaakt. 17 vd 19 wedstrijden verlies je niet. Wat een geleuter.

wiekie1969

Citaat van: Eewal op december 06, 2025, 12:53:19
met mulders is echt helemaal niks mis.

Dat klopt. Maar Marsman maakt grote stappen op dit moment.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op december 06, 2025, 12:56:01
Dat wordt het hele seizoen toch al opgevangen? We hebben 41 goals gemaakt. 17 vd 19 wedstrijden verlies je niet. Wat een geleuter.

Even los van het feit dat dit een grapje was richting Sunderland: er mist wel echt iemand in het centrum toch. Zo vaak combineren we goed tot de rand 16, maar dan gaat er een bal richting de penaltystip waar niemand staat.... Daardoor laat je bijvoorbeeld tegen Helmond punten liggen, maar ook nu had de wedstrijd veel eerder in het slot gemoeten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 13:05:26
Even los van het feit dat dit een grapje was richting Sunderland: er mist wel echt iemand in het centrum toch. Zo vaak combineren we goed tot de rand 16, maar dan gaat er een bal richting de penaltystip waar niemand staat.... Daardoor laat je bijvoorbeeld tegen Helmond punten liggen, maar ook nu had de wedstrijd veel eerder in het slot gemoeten.
helemaal mee eens. scheelt ons misschien wel een doelpunt per wedstrijd. corners zijn nog  steeds een ergenis.

Bankzitter

Ik snap niet dat we zo weinig scoren uit corners. Alle ballen op Baouf of zet R?lke en Diemers op 20 meter  als variant.