https://cambuur.nl/nieuws/kaartverkoop-uitwedstrijd-tegen-almere-city-fc-begint-dinsdag-om-10-00-uur
Kaartverkoop is los!
Almere is dichtbij dus MOET gewoon een vol uitvak worden!
(https://i.postimg.cc/xT97mjQd/Almere-away.jpg)
Parkeerkaarten zijn al uitverkocht helaas.
Mocht er iemand nog 3 plekken over hebben.....
Helaas kunnen wij pas vanaf maandag kaarten kopen.
Wij hoeven pas in of om Almere dan in te stappen...
Het is om de hoek voor ons.
Op naar een vol uitvak
Het is lang geleden dat ik een uitwedstrijd heb bezocht. Dat moet veranderen. Noem me maar een succes supporter, ik vind het prima :). Wat moet ik regelen om mee te kunnen naar een uitwedstrijd?
Citaat van: Eewal op oktober 12, 2025, 15:53:43
Het is lang geleden dat ik een uitwedstrijd heb bezocht. Dat moet veranderen. Noem me maar een succes supporter, ik vind het prima :). Wat moet ik regelen om mee te kunnen naar een uitwedstrijd?
Waarom? Wellicht heb je er een goede reden voor gehad dat je tijd lang niet mee kon...
Citaat van: Eewal op oktober 12, 2025, 15:53:43
Het is lang geleden dat ik een uitwedstrijd heb bezocht. Dat moet veranderen. Noem me maar een succes supporter, ik vind het prima :). Wat moet ik regelen om mee te kunnen naar een uitwedstrijd?
He gloryhunter, digitale uitkaart regelen en dan hopen dat er nog kaarten/ plaatsen zijn als supporters zonder loyalty point kaartjes mogen kopen :D
Citaat van: Destroyer op oktober 12, 2025, 16:13:04
Waarom? Wellicht heb je er een goede reden voor gehad dat je tijd lang niet mee kon...
nee, eigenlijk niet :devil. Maar ik vond thuiswedstrijden altijd wel voldoende. Met cambuur een hoop stadions wel gezien hoor, maar dat is lang geleden.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 12, 2025, 16:13:32
He gloryhunter, digitale uitkaart regelen en dan hopen dat er nog kaarten/ plaatsen zijn als supporters zonder loyalty point kaartjes mogen kopen :D
want wij staan bekend om de uitverkochte uitvakken :devil
Kaartje op een thuistribune?
Op naar een vol uitvak en 19 punten los van Almere 8)
Ik heb weer zo een naar gevoel, dat het weer uitgerekend tegen ons gaat draaien bij Almere.
Maar wij maken er 1 meer |:)
Uitvak = uitverkocht.
|:)
Ik dacht even dat we het weer met ESPN Watch moesten doen, maar we komen LIVE op Starchannel vrijdag.
In mijn beleving had/heeft Almere op papier de beste selectie. Sowieso geweldige aanvallers.
Je zal net zien dat dit er tegen ons uitkomt.
Had Almere als kampioen. Hun spelers begroting is bijna het dubbele van ons.
Onderschat ze niet !
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 15:01:08
In mijn beleving had/heeft Almere op papier de beste selectie. Sowieso geweldige aanvallers.
Je zal net zien dat dit er tegen ons uitkomt.
Had Almere als kampioen. Hun spelers begroting is bijna het dubbele van ons.
Onderschat ze niet !
Onjuist, de begroting was in de eredivisie 12 miljoen en is na degradatie 9 miljoen.
Citaat van: Stanley op oktober 14, 2025, 18:03:24
Onjuist, de begroting was in de eredivisie 12 miljoen en is na degradatie 9 miljoen.
Dat kan natuurliik beide waar zijn!
Citaat van: Lore op oktober 14, 2025, 19:08:54
Dat kan natuurliik beide waar zijn!
klopt, de exacte spelersbegroting weten we niet.
Citaat van: Stanley op oktober 14, 2025, 18:03:24
Onjuist, de begroting was in de eredivisie 12 miljoen en is na degradatie 9 miljoen.
wat is ons spelersbegroting? Nog geen 4.5 miljoen juh. Mooi dat Henk aangaf dat ie na Telstar even de directie bij elkaar had geroepen dat het zo niet goed zou komen.
Wat ( Kooi) ze er nog even bij hebben gedaan?.
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 15:01:08
In mijn beleving had/heeft Almere op papier de beste selectie. Sowieso geweldige aanvallers.
Je zal net zien dat dit er tegen ons uitkomt.
Had Almere als kampioen. Hun spelers begroting is bijna het dubbele van ons.
Onderschat ze niet !
Je bent zo goed als de trainer is.
Die Rijsdijk ken er niet een houtje touwtje van. Dat blijkt al jarenlang. Wij hewwe Henk.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 14, 2025, 23:28:03
Je bent zo goed als de trainer is.
Die Rijsdijk ken er niet een houtje touwtje van. Dat blijkt al jarenlang. Wij hewwe Henk.
had al lang verwacht dat ie er uit zou leggen. Hoop na vrijdag dan wel
Vrijdag word zijn afscheidswedstrijd |:)l
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 23:32:40
had al lang verwacht dat ie er uit zou leggen. Hoop na vrijdag dan wel
Hoezo....tegen de koploper kun je toch een ingecalculeerde nederlaag permitteren? |:)
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 23:32:40
had al lang verwacht dat ie er uit zou leggen. Hoop na vrijdag dan wel
Waarom hoop je dat?
Citaat van: wiekie1969 op oktober 14, 2025, 23:28:03
Je bent zo goed als de trainer is.
Die Rijsdijk ken er niet een houtje touwtje van. Dat blijkt al jarenlang. Wij hewwe Henk.
Wel blij dat je de kwaliteit van Henk ziet en dat er veel trainers zijn die weinig toevoegen. Daarom zeg ik altijd laten we nou maar blij zijn met een trainer zoals Henk. Want er zijn er maar weinig goede trainers. Veel prutsers en die hoef ik hier niet. Blij dat wij niet steeds van trainer hoeven te wisselen.
Maar ook als het slecht gaat erachter blijven staan.
Bij Cambuur is het ook lastig werken... veel trainers hebben moeite met hoe hier voetbal beleefd wordt. We willen prestaties en aantrekkelijk voetbal. Het is hier alles of niks en daar moet je wel een beetje tegen kunnen.
Citaat van: Stanley op oktober 15, 2025, 18:16:30
Waarom hoop je dat?
Omdat ze dan van Cambuur hebben verloren |:)
Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2025, 19:45:24
Bij Cambuur is het ook lastig werken... veel trainers hebben moeite met hoe hier voetbal beleefd wordt. We willen prestaties en aantrekkelijk voetbal. Het is hier alles of niks en daar moet je wel een beetje tegen kunnen.
waarom? Als je bij Cambuur goed werkt wordt je op handen gedragen
Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 23:23:50
wat is ons spelersbegroting? Nog geen 4.5 miljoen juh. Mooi dat Henk aangaf dat ie na Telstar even de directie bij elkaar had geroepen dat het zo niet goed zou komen.
Wat ( Kooi) ze er nog even bij hebben gedaan?.
Een kleine 3.5 miljoen :thumbsup
(https://pbs.twimg.com/media/G3Y5DevWYAAiTn7?format=jpg&name=medium)Zo morgen maar beginnen is mijn idee...
Almere City Cambuur is morgen te zien op de volgende kanalen
AI-overzicht
STAR Channel is bij verschillende providers te vinden, waaronder op kanaal 11 bij Ziggo, kanaal 16 bij KPN, kanaal 16 bij Odido en kanaal 9 bij Canal Digitaal. De zender is ook beschikbaar bij andere providers zoals TriNed en snllr.
Ziggo: Kanaal 11
KPN: Kanaal 16
Odido: Kanaal 16
Canal Digitaal: Kanaal 9
Overig: TriNed en snllr
Bij ESPN zendt alleen op extra uit, kun je alleen met de app streamen
Citaat van: Stanley op oktober 16, 2025, 17:05:21
Almere City Cambuur is morgen te zien op de volgende kanalen
AI-overzicht
STAR Channel is bij verschillende providers te vinden, waaronder op kanaal 11 bij Ziggo, kanaal 16 bij KPN, kanaal 16 bij Odido en kanaal 9 bij Canal Digitaal. De zender is ook beschikbaar bij andere providers zoals TriNed en snllr.
Ziggo: Kanaal 11
KPN: Kanaal 16
Odido: Kanaal 16
Canal Digitaal: Kanaal 9
Overig: TriNed en snllr
Goeie tip!
Citaat van: Stanley op oktober 16, 2025, 17:07:53
Bij ESPN zendt alleen op extra uit, kun je alleen met de app streamen
Dus star channel kijken ;)
(https://pbs.twimg.com/media/G3eeRPOX0AElEoE?format=jpg&name=large)
Jermoumi?
Marsman basis? wie is afgevallen?
Mulders dus.
Citaat van: Bankzitter op oktober 17, 2025, 20:00:00
Marsman basis? wie is afgevallen?
Mulders dus.
En dan heb je dus geen rechtsback meer, dat kan ons wel opbreken
Citaat van: papier op oktober 17, 2025, 20:12:43
En dan heb je dus geen rechtsback meer, dat kan ons wel opbreken
Wiebe kan dat ook.
Ik maak me meer zorgen om het scorende vermogen van vd Sande.
Citaat van: zeewolde op oktober 17, 2025, 20:26:06
Wiebe kan dat ook.
Ik maak me meer zorgen om het scorende vermogen van vd Sande.
Moet je wel ballen krijgen he
Hoezo is dit geen rood?
Citaat van: Poetser op oktober 17, 2025, 20:32:14
Hoezo is dit geen rood?
Het was in ieder geval donkergeel.
Marsman is wel stijf links zeg.
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 17, 2025, 20:31:16
Moet je wel ballen krijgen he
2 kopballen waar hij niet als een spits mee omgaat.
Kian kan dan ook in de spits, die krijgt de ballen ook niet.
Ben blij dat we weer een trommel(tje) hebben, maar word helemaal gestoord van die drumband van Almere.
Lekker hoor scheids
Buitenspel :_schater 8P
Nooit buitenspe
Joh
Zuivere goal afgekeurd en een vind ik rode kaart voor Almere.
Een rode kaart plus een goal ontnomen.
Spelen verder prima. Die lui spelen in eigen huis op de counter..
Citaat van: Poetser op oktober 17, 2025, 20:32:14
Hoezo is dit geen rood?
Echt ongelofelijk dit vond ik ook :rodekaart
Prima helft. Alleen zelf wel iets beter op goal schieten de tweede helft.
Citaat van: Scc0511 op oktober 17, 2025, 20:51:20
Zuivere goal afgekeurd en een vind ik rode kaart voor Almere.
Kun je eigenlijk nooit zien vanuit het camera standpunt
Spelen een prima pot. Cambuur voetbalt makkelijk. Ferrah gevaarlijkste man. Misschien af en toe iets meer oog voor medespelers en wat scherper bij de goal en we mogen weer 3 punten bijschrijven.
Dan speel je als thuisploeg met 10 man voor je goal
Lekker als supporter
Maar zegt inmiddels wel iets over onze status.
Balk heeft het voetballend moeilijk.
Maar ziet er ook snel houterig uit natuurlijk vergeleken met Ferrah en Sjostrand.
Hoeveel kansen wil je hebben zeg.
Voetballend wel uitstekend hoor.
Citaat van: AL op oktober 17, 2025, 21:09:49
Hoeveel kansen wil je hebben zeg.
Voetballend wel uitstekend hoor.
Een oude voetbalwet
Berkhout lekker wachten tot hij bij je is.
Gewoon uitstappen :(
Dit is overigens iets wat bij teams van Henk deJong te veel gebeurt.
Scheidsrechterijke dwalingen. Niet best.
man man deze moet je toch moeiteloos winnen.
Had Souren niet wat meer actie kunnen ondernemen.
Je voelde dit al aankomen. Niks in te brengen die lui maar kans, doelpunt.
Wat hebben we toch ongelofelijk slechte scheidsrechters in dit land.
Souren had toch gewoon met die man mee moeten lopen
Citaat van: Poetser op oktober 17, 2025, 21:17:40
Wat hebben we toch ongelofelijk slechte scheidsrechters in dit land.
Onvoorstelbaar
Citaat van: Poetser op oktober 17, 2025, 21:17:40
Wat hebben we toch ongelofelijk slechte scheidsrechters in dit land.
deze man snapt er helemaal niks van wat een lul na eerste helft wordt hij er niet beter op.
Je speelt tegen 14 man ?.
Maar we hadden allang 2 doelpunten moeten maken.
Ferrah er ook nog maar af
ai ai ai ferrah. Hopelijk niet al te serieus
natuurlijk de scheidsrechter heeft het weer gedaan, zet er maar een SPITS in en 2 jonge honden, dan heb je hier niets te vrezen
Citaat van: Noordcambuur op oktober 17, 2025, 21:21:43
Maar we hadden allang 2 doelpunten moeten maken.
Precies, je moet de trekker alleen wel overhalen.
Is vandaag wel echt collectief hoor.
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 21:24:05
Is vandaag wel echt collectief hoor.
Het is gewoon goed h? qua spel. Alleen die bal moet je wel
Een beetje mikken waar geen keeper is
Citaat van: Korezev op oktober 17, 2025, 21:23:46
natuurlijk de scheidsrechter heeft het weer gedaan, zet er maar een SPITS in en 2 jonge honden, dan heb je hier niets te vrezen
We missen echt een spits, van der Sande en Balk echt matig vandaag
Citaat van: Harry L. op oktober 17, 2025, 21:24:51
We missen echt een spits, van der Sande en Balk echt matig vandaag
Noem je dat matig...SLECHT is meer op zijn plaats
Wtf wordt je hier benadeeld zeg
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 21:27:39
Wtf wordt je hier benadeeld zeg
Het stopt ook niet h?.
Commentator komt ook uit Almere volgens mij.
Lekker, nu doortrekken |:)
Henstra |:) |:)
Volgende week gewoon weer op de bank en beginnen met vd Sande
Stoppen nu met open huis houden.
Citaat van: AL op oktober 17, 2025, 21:29:33
Henstra |:) |:)
Ja lekker mooi man. Volhouden nu!
Galvez niet heel best vandaag..
Vreemde wissel van Henk toch?
Hopelijk weten ze zelf de opstelling nog met al die wisselingen
Citaat van: AL op oktober 17, 2025, 21:40:49
Vreemde wissel van Henk toch?
Als je echt 3 punten wil hebben niet
Doelpunten van vorige week en nu allemaal gemaakt door spelers O21 :thumbsup
Frustrerende avond. Voorin was het niet best.. Veel te weinig gehaald uit de mogelijkheden en doelpogingen.
Hopen dat blessures meevallen.
Het gaat veel te wild met zoveel aanvallers.
Het is wat het is. Benadeeld door de arbitrage. Schandalig.
Laatste 20 minuten ging natuurlijk nergens over.
Veel te veel aanvallers, hele spel was verdwenen.
Het zat allemaal niet mee vanavond.
Reden nummer 1 is gewoon teveel kansen missen. Arbitrage ook niet geweldig, maar los daarvan hadden we moeten winnen. Hopelijk valt het mee met Ferrah
Tja fantasie wissels waarmee je de volledige controle lwijt raakte.
Je had deze gewoon 5-1 moeten winnen.
Amofa en Diemers uitmuntend.
Sj?strand moet echt meer overspelen.
Over 90 minuten een klasse beter maar de kansen gingen er dit keer niet in. Sj?strand was gewoon een goal toch?
Verder keurig puntje. Gewoon zo doorgaan, een volgende keer maken we de kansen wel af.
En er komen weer at spelers terug waardoor er minder ge?mproviseerd hoeft te worn.
Mooi dat Henstra zijn eerste goal maakt |:)
Citaat van: AL op oktober 17, 2025, 21:56:43
Tja fantasie wissels waarmee je de volledige controle lwijt raakte.
Je had deze gewoon 5-1 moeten winnen.
Amofa en Diemers uitmuntend.
Sj?strand moet echt meer overspelen.
Tsja, dat denken ze bij Almere ook afgelopen tig wedstrijden.maar je hebt gelijk, deze hadden we moeten winnen.
Die aanvoerder zegt dat ze ons de eerste helft compleet onder druk hebben gezet :_schater 8P
Zodra we gaan wisselen zakt het in elkaar, als we blessures en schorsingen krijgen is het echt te smal.
Laatste fase gewoon veel te veel wisselingen en leek het nergens meer op.
Hoe deze scheidsrechter met deze wedstrijd omging was echt niet best een 3
Maar nogmaals we hadden deze wedstrijd moeten winnen.
Citaat van: Harry L. op oktober 17, 2025, 22:02:32
Zodra we gaan wisselen zakt het in elkaar, als we blessures en schorsingen krijgen is het echt te smal.
Laatste fase gewoon veel te veel wisselingen en leek het nergens meer op.
toch raar dat een wisselspeler scoort en een andere , Visser, nog een beste kans had.
Citaat van: zeewolde op oktober 17, 2025, 22:04:53
toch raar dat een wisselspeler scoort en een andere , Visser, nog een beste kans had.
Top voor Henstra, en gelukkig een puntje. Lui krijgen ook nog wat mogelijkheden. Ik heb het niet meer gezien in de laatste fase, maar jij blijkbaar wel. Prima
Citaat van: zeewolde op oktober 17, 2025, 22:04:53
toch raar dat een wisselspeler scoort en een andere , Visser, nog een beste kans had.
Dat is helemaal top! Maar denk wel dat Harry gelijk heeft.
Wat vinden jullie van Chalvez de laatste wedstrijden.
Hij is zo verschrikkelijk slordig met passing.
Voorin zijn we te afhankelijk van Ferrah. Wanneer hij weg valt heb je een probleem.
Dit is voetbal tegen de koploper, thuis op de counter spelen.
Wel een kut scheids, en kut commentaar van ESPN.
Citaat van: Trainert! op oktober 17, 2025, 22:18:50
Voorin zijn we te afhankelijk van Ferrah. Wanneer hij weg valt heb je een probleem.
Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 22:26:29
Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder
Heeft Binder wel een bal aangeraakt?
Citaat van: Galdiano op oktober 17, 2025, 22:17:18
Wat vinden jullie van Chalvez de laatste wedstrijden.
Hij is zo verschrikkelijk slordig met passing.
Matig, inderdaad slordig en nonchalant. Aanvallend soms hele aardige momenten. Verdedigend matig en zit er zelden kort op.
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 22:26:29
Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder
Zou mooi zijn als hij eens vanaf de 1e minuut de kans krijgt. Das eerlijker beoordelen dan op soms 5-10 minuten.
En Vd Sande blijkt ook niet d? goaltjesdief te zijn.
11 op rij niet verloren _O_
Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 22:26:29
Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder
Lachwekkend. Dit is wel echt een misser. Het kan natuurlijk een keer tegenvallen met een aankoop maar hij kan helemaal niks, sjokt een beetje wat over het veld.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 17, 2025, 22:33:49
Zou mooi zijn als hij eens vanaf de 1e minuut de kans krijgt. Das eerlijker beoordelen dan op soms 5-10 minuten.
En Vd Sande blijkt ook niet d? goaltjesdief te zijn.
Sande was weer erg ongelukkig, tegen DG ook in veel momenten.
Citaat van: michello op oktober 17, 2025, 22:39:06
Sande was weer erg ongelukkig, tegen DG ook in veel momenten.
Misschien toch meer een 10?
Uitslag is uitermate kut, maar ik ben toch trots.
Er zijn twee aspecten voor mij tekenend voor de nieuwe status van onze club:
1. Wij spelen ze weg, waardoor volledig thuis op de counter spelen. Almere h?? Ze speelde thuis tegen ons als Top Oss bij ons speelt
2. Wij komen op 1 - 1 en spelen met drie verdedigers. Na die 1 - 1 zetten wij een buiten op de back en blijven wij met drie verdedigers staan. Is dat ideaal? Geen idee, maar het straalt wel uit dat wij uit bij Almere gewoon vol op de avond spelen.
11 wedstrijden op rij niet verloren!
Niks gezien, wel gehoord. 100 % doelpunt ontnomen en nog 2 x zeer discutabel moment met penel. Je hebt weer niet verloren en in het laatst stonden er nog 2 echte verdedigers in het veld. Wat kun je er meer aandoen in een uit wedstrijd. Een punt en door, het ziet er zoveel beter uit dan de laatste 5 jaar. ( en Andor Faber een overtreding in het strafschopgebied is een penel en dat heeft niks te maken met waar en als je de bal nog kunt spelen)
Citaat van: Lore link=topic=2868.msg397055# |:) date=1760737991
Uitslag is uitermate kut, maar ik ben toch trots.
Er zijn twee aspecten voor mij tekenend voor de nieuwe status van onze club:
1. Wij spelen ze weg, waardoor volledig thuis op de counter spelen. Almere h?? Ze speelde thuis tegen ons als Top Oss bij ons speelt
2. Wij komen op 1 - 1 en spelen met drie verdedigers. Na die 1 - 1 zetten wij een buiten op de back en blijven wij met drie verdedigers staan. Is dat ideaal? Geen idee, maar het straalt wel uit dat wij uit bij Almere gewoon vol op de avond spelen.
11 wedstrijden op rij niet verloren!
|:)
Niet met zekerheid te zeggen, maar de kans dat dat geen buitenspel was lijkt me heel behoorlijk..
Ado is op dit moment echt een geoliede machine. Ook Ado zal wel een mindere periode krijgen en Willem II zie ik wel terugkomen. Maar als we onze basis wat kunnen vasthouden dan denk ik dat Ado, Cambuur en Willem II wel gaan uitmaken wie er rechtstreek gaan promoveren.
Het is fijn dat we bij Almere dominant voetballen, bij Roda JC uit ??n punt en eigelijk Willem II van de mat spelen. Ik denk dat het vooral een kwestie is van deze ploeg intact houden en bij een minder periode vertrouwen blijven houden. Dan zie ik ons bij de eerste 3 eindigen.
Almere valt vies tegen zeg!
We moeten ADO loslaten. Verwacht dat Willem 2 ook terug komt. Denk dat gaat tussen ons Willem 2 en misschien Roda.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 17, 2025, 22:41:21
Misschien toch meer een 10?
Hij was toch ook meer een 10 die ook in de spits uit de voeten kan?
Ik kijk wel met jaloezie naar jongens als vd Hurk en Breij. Wij missen echt een jongen die makkelijk de goals maakt. Ik hoop dat we na dit seizoen niet w??r moeten gaan zeggen ?als we nou een echte spits hadden gehad??
Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 17, 2025, 21:56:29
Reden nummer 1 is gewoon teveel kansen missen. Arbitrage ook niet geweldig, maar los daarvan hadden we moeten winnen. Hopelijk valt het mee met Ferrah
In mijn beleving hebben we nauwelijks echte kansen gehad.
We hadden er in de eindfase veel meer uit moeten halen. Schoten op goal waren allemaal recht op de keeper. Balk had ook de 0-1 moeten maken, dat was nog de grootste kans.
Alleen De Haag scoort meer dan ons, we hebben echt geen probleem met goals maken. Ook al spelen tegenstanders nu verdedigend dan heb je met name met Ferrah nog steeds de kwaliteit om genoeg kansen te cre?eren. Alleen zit het de ene wedstrijd wat meer mee dan de andere.
Na de duels met Willem II, Roda, J PSV en Almere durf ik wel te zeggen dat we beter spelen dan de teams onder ons en ook meer individuele kwaliteit hebben.
De jongens uit O21 doe het op zich ook prima maar er zit gewoon kwailteitsverschil omdat onze topspelers ook echt erg goed zijn.
Ik vond wel mooi hoe Marsman gewoon het simpel hield omdat 'ie ook wel snapt dat Ferrah de bal moet hebben en hij niet.
We missen een afmaker voorin. Willem 2 heeft Verheijdt, Roda heeft vd Hurk. Zulke spitsen hewwe wij niet. Met alle respect voor Balk, maar die raakte niet een knikker gisteravond. Zoals in meerdere wedstrijden niet. Het zat ons niet mee gisteravond, laat ik het daar maar bij houden. Binder valt in, het is half oktober en de man is nog steeds niet fit, ik vind dat onbegrijpelijk. Bovendien heeft ie het niveau ook niet. Heel jammer. In de winterstop mut er dus een spits bij. Vooraf voor een punt getekend, dus ik bin tevreden. Waar ik mij wel dood aan ergerde was het gedrag van die clown van Almere met sien Josef Mengele gebit, met naast hem die onnozele kneus van een Boukhari. Wat een treurigheid juh.
Geef Binder dan een paar wedstrijden de kans vanaf het begin en brandt hem niet af na de nauwelijks gespeelde minuten. Die van der Sande blijft toch ook de hele wedstrijd zonder dat er ook maar 1% rendement uit voort komt.
Ik snap precies wat je bedoelt maar hoe kan je volledige wedstrijden spelen als je niet fit bent. Vanaf de voorbereiding is het al kwakkelen met die man. Daar kun je dus niet op bouwen. Wat vd Sande betreft, die was ongelukkig maar gaf alles.
Citaat van: Korezev op oktober 18, 2025, 09:47:40
Geef Binder dan een paar wedstrijden de kans vanaf het begin en brandt hem niet af na de nauwelijks gespeelde minuten. Die van der Sande blijft toch ook de hele wedstrijd zonder dat er ook maar 1% rendement uit voort komt.
Kansen moet je ook verdienen he. Laat 0,0 zien.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 18, 2025, 09:29:11
We missen een afmaker voorin. Willem 2 heeft Verheijdt, Roda heeft vd Hurk. Zulke spitsen hewwe wij niet. Met alle respect voor Balk, maar die raakte niet een knikker gisteravond. Zoals in meerdere wedstrijden niet. Het zat ons niet mee gisteravond, laat ik het daar maar bij houden. Binder valt in, het is half oktober en de man is nog steeds niet fit, ik vind dat onbegrijpelijk. Bovendien heeft ie het niveau ook niet. Heel jammer. In de winterstop mut er dus een spits bij. Vooraf voor een punt getekend, dus ik bin tevreden. Waar ik mij wel dood aan ergerde was het gedrag van die clown van Almere met sien Josef Mengele gebit, met naast hem die onnozele kneus van een Boukhari. Wat een treurigheid juh.
Rijsdijk isn hun Ultee. Daar hewwe wij niks van te duchten.
Tenzij ze Binder kunnen verhuren vrees ik dat we het hier mee moeten doen.
Mocht Baouf wel sneller verkocht worden als verwacht zou ik toch maar eens gaan kijken naar een bewezen goaltjes maker.
We hebben al meer gezien dan de afgelopen 3 seizoenen. Genieten van een Ferrah, Amofa, mooi hoor. Dit soort wedstrijden heb je er tussen zitten. Dat de bal net even niet goed valt, dat de keeper een paar reddingen heeft. De voetbalwet trad gisteren in werking. Dat je dan toch nog een punt pakt is mooi en dik verdiend. Die lui gaan eraan in Leeuwarden.
Citaat van: De Gast op oktober 18, 2025, 09:54:04
Rijsdijk isn hun Ultee. Daar hewwe wij niks van te duchten.
Tenzij ze Binder kunnen verhuren vrees ik dat we het hier mee moeten doen.
Als we met de winterstop nog meedoen op de 2e plaats, dan is er wellicht wel wat mogelijk.
En waarom niet? we zullen best eens gaan verliezen maar een echte dip zie ik niet aankomen. Tot nu toe ligt de ondergrens hoog ... we verspelen wel wat punten maar het spel blijft goed en we krijgen genoeg kansen.
Genoeg gecreeerd. Deze win je 8/9 van de 10.
Niet vd Sande wisselen. Echt goeie voetballer en past goed in het speltype. We scoren genoeg laatste weken. Daar zit het probleem niet.
Galvez had ik op rechts gezet. Marsman is stijf links en is afhankelijk van zijn linker bij loopacties. Galvez komt toch vaak naar binnen. Beetje vergelijkbaar met Sai van Wermerskeren. Daarnaast loopt het niet lekker met Diemers en Galvez op links. Marsman, mits hij stabieler wordt, past beter op de linksback.
Hetgeen ik nog wel mis, is in de laatste 20 minuten de echte wil om te winnen. Laatst kwartier leek het zelfs alsof er tijd werd gerekt. Je wil toch winnen tegen zo'n zwak team/Almere. Had je hier vol gasgegeven had je niet 8/9 van de 10 gewonnen maar 9.5 van de 10 zeg maar
Gisteren viel het voetballend mee maar ik ben er nu wel achter gekomen dat je meer ruimte moet hebben met Sjostrand en Ferrah.
We hadden de 3 punten meekunnen nemen naar Leeuwarden maar helaas.
Wanneer de tegenstander in de kont hangt dan werkt het koppeltje vd Sande-Balk gewoon minder goed. Dit rendeert veel beter met ruimte achter de verdediging. In dit soort wedstrijden zou je imo eerder een Binder of Kian moeten brengen met wellicht Ferrah op 10
Clubs die spelen tegen de koploper geven altijd iets extra's om zich te bewijzen. Met Binder is gegokt, helaas mis gegokt. Ferrah is helaas te klein voor de spitspositie.
Er waren gister genoeg mogelijkheden om tot een goede kans te komen. Ik vind dat de keuzes die voorin gemaakt worden niet altijd goed. Balk maakt heel vaak dezelfde fout door te snel een voorzet te willen geven, waarbij hij tegen een tegenstander aanschiet. Beter om nog 1 keer te kappen en dan een snelle voorzet te geven.
Ook in de afwerking kunnen betere keuzes gemaakt worden. Ik vind het schieten op goal niet overtuigend. Er waren een paar momenten, waarbij een hard laag (iets van de grond) schot waarschijnlijk een goal zou zijn. Bijvoorbeeld de kans van Diemers.
Daarbij werkt inderdaad het koppel Balk - Vd Sande iets minder goed als er weinig ruimte is. Balk staat nog steeds vaak te diep. Als een soort 2e spits. Terwijl hij vanuit het middenveld moet komen.
Cambuur is erg kwetsbaar in de omschakeling. Zowel Diemers en Souren zijn verdedigend zijn niet heel sterk. Daarbij vind ik dat Souren af en toe strakker moet dekken en sneller reageren. Hij blijft soms staan kijken terwijl je als 6 soms ook een gat moet dicht lopen in de defensie.
Al met al vind ik wel dat Cambuur goed gespeeld heeft.
Wmb 3 sleutelmomenten.
Waarom geen rood?
Onterecht afgekeurde goal.
Souren die niet meeloopt met die gast die scoort.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 18, 2025, 09:29:11
We missen een afmaker voorin. Willem 2 heeft Verheijdt, Roda heeft vd Hurk. Zulke spitsen hewwe wij niet. Met alle respect voor Balk, maar die raakte niet een knikker gisteravond. Zoals in meerdere wedstrijden niet. Het zat ons niet mee gisteravond, laat ik het daar maar bij houden. Binder valt in, het is half oktober en de man is nog steeds niet fit, ik vind dat onbegrijpelijk. Bovendien heeft ie het niveau ook niet. Heel jammer. In de winterstop mut er dus een spits bij. Vooraf voor een punt getekend, dus ik bin tevreden. Waar ik mij wel dood aan ergerde was het gedrag van die clown van Almere met sien Josef Mengele gebit, met naast hem die onnozele kneus van een Boukhari. Wat een treurigheid juh.
Foeke bepaalt daar anders had ie er allang uit gelegen. Vriendjespolitiek.
Lees het nergens maar doelpunt Almere was blunder keeper
Citaat van: Poetser op oktober 18, 2025, 14:40:37
Wmb 3 sleutelmomenten.
Waarom geen rood?
Onterecht afgekeurde goal.
Souren die niet meeloopt met die gast die scoort.
Volgens mij had Berkhout gewoon eerder in moeten stappen
Mag nooit uit die hoek er in. Blunder
Citaat van: Yellow Army op oktober 18, 2025, 17:15:42
Volgens mij had Berkhout gewoon eerder in moeten stappen
Helemaal mee eens heeft niks met Jansen te maken
Berkhout stapt voor de zoveelste keer niet in. Diemers gaf het ook terecht aan in ??n van z?n interviews.
Citaat van: michello op oktober 18, 2025, 22:46:16
Berkhout stapt voor de zoveelste keer niet in. Diemers gaf het ook terecht aan in ??n van z?n interviews.
Ik weet zeker als Baouf daar stond was het nooit een goal. Wat een klasbak is dat.
Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2025, 20:06:09
Helemaal mee eens heeft niks met Jansen te maken
pfff dus een bal mag vanaf bijna de achterlijn in de korte hoek
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2025, 02:17:38
pfff dus een bal mag vanaf bijna de achterlijn in de korte hoek
Was dat met emmen ook niet zo?
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2025, 02:17:38
pfff dus een bal mag vanaf bijna de achterlijn in de korte hoek
Lastig te zien, maar volgens mij zat hij in de lange hoek. Plaats van het schot was op de 5-meter lijn en valt binnen in het zijnet net naast de paal
Edit: nog even goed bekekn, maar bal lijkt zelfs recht op hem af te gaan
Citaat van: Yellow Army op oktober 19, 2025, 18:21:55
Lastig te zien, maar volgens mij zat hij in de lange hoek. Plaats van het schot was op de 5-meter lijn en valt binnen in het zijnet net naast de paal
Edit: nog even goed bekekn, maar bal lijkt zelfs recht op hem af te gaan
was met links geschoten vanaf bijna de achterlijn, zou nog grotere blunder zijn als wat jij zegt waar is