Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

In mijn beleving had/heeft Almere op papier de beste selectie. Sowieso geweldige aanvallers.
Je zal net zien dat dit er tegen ons uitkomt.
Had Almere als kampioen. Hun spelers begroting is bijna het dubbele van ons.
Onderschat ze niet !

Stanley

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 15:01:08
In mijn beleving had/heeft Almere op papier de beste selectie. Sowieso geweldige aanvallers.
Je zal net zien dat dit er tegen ons uitkomt.
Had Almere als kampioen. Hun spelers begroting is bijna het dubbele van ons.
Onderschat ze niet !
Onjuist, de begroting was in de eredivisie 12 miljoen en is na degradatie 9 miljoen.

Lore

Citaat van: Stanley op oktober 14, 2025, 18:03:24
Onjuist, de begroting was in de eredivisie 12 miljoen en is na degradatie 9 miljoen.

Dat kan natuurliik beide waar zijn!


Stanley

Citaat van: Lore op oktober 14, 2025, 19:08:54
Dat kan natuurliik beide waar zijn!
klopt, de exacte spelersbegroting weten we niet.

sunderland

#19
Citaat van: Stanley op oktober 14, 2025, 18:03:24
Onjuist, de begroting was in de eredivisie 12 miljoen en is na degradatie 9 miljoen.
wat is ons spelersbegroting? Nog geen 4.5 miljoen juh. Mooi dat Henk aangaf dat ie na Telstar even de directie bij elkaar had geroepen dat het zo niet goed zou komen.
Wat ( Kooi) ze er nog even bij hebben gedaan?.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 15:01:08
In mijn beleving had/heeft Almere op papier de beste selectie. Sowieso geweldige aanvallers.
Je zal net zien dat dit er tegen ons uitkomt.
Had Almere als kampioen. Hun spelers begroting is bijna het dubbele van ons.
Onderschat ze niet !

Je bent zo goed als de trainer is.
Die Rijsdijk ken er niet een houtje touwtje van. Dat blijkt al jarenlang.  Wij hewwe Henk.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 14, 2025, 23:28:03
Je bent zo goed als de trainer is.
Die Rijsdijk ken er niet een houtje touwtje van. Dat blijkt al jarenlang.  Wij hewwe Henk.
had al lang verwacht dat ie er uit zou leggen. Hoop na vrijdag dan wel

Specuveter

Vrijdag word zijn afscheidswedstrijd |:)l

fred

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 23:32:40
had al lang verwacht dat ie er uit zou leggen. Hoop na vrijdag dan wel

Hoezo....tegen de koploper kun je toch een ingecalculeerde nederlaag permitteren?  |:)

Stanley

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2025, 23:32:40
had al lang verwacht dat ie er uit zou leggen. Hoop na vrijdag dan wel
Waarom hoop je dat?

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op oktober 14, 2025, 23:28:03
Je bent zo goed als de trainer is.
Die Rijsdijk ken er niet een houtje touwtje van. Dat blijkt al jarenlang.  Wij hewwe Henk.

Wel blij dat je de kwaliteit van Henk ziet en dat er veel trainers zijn die weinig toevoegen.  Daarom zeg ik altijd laten we nou maar  blij zijn met een trainer zoals Henk. Want er zijn er maar weinig goede trainers. Veel prutsers en die hoef ik hier niet. Blij dat wij niet steeds van trainer hoeven te wisselen.
Maar ook als  het slecht gaat erachter blijven staan.



Bankzitter

Bij Cambuur is het ook lastig werken... veel trainers hebben moeite met hoe hier voetbal beleefd wordt. We willen prestaties en aantrekkelijk voetbal. Het is hier alles of niks en daar moet je wel een beetje tegen kunnen.

Lore



sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2025, 19:45:24
Bij Cambuur is het ook lastig werken... veel trainers hebben moeite met hoe hier voetbal beleefd wordt. We willen prestaties en aantrekkelijk voetbal. Het is hier alles of niks en daar moet je wel een beetje tegen kunnen.
waarom? Als je bij Cambuur goed werkt wordt je op handen gedragen