Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 17, 2025, 22:41:21
Misschien toch meer een 10?

Hij was toch ook meer een 10 die ook in de spits uit de voeten kan?

Ik kijk wel met jaloezie naar jongens als vd Hurk en Breij. Wij missen echt een jongen die makkelijk de goals maakt. Ik hoop dat we na dit seizoen niet w??r moeten gaan zeggen ?als we nou een echte spits hadden gehad??

De Gast

Citaat van: Leeuwarder94 op oktober 17, 2025, 21:56:29
Reden nummer 1 is gewoon teveel kansen missen. Arbitrage ook niet geweldig, maar los daarvan hadden we moeten winnen.  Hopelijk valt het mee met Ferrah

In mijn beleving hebben we nauwelijks echte kansen gehad.

michello

We hadden er in de eindfase veel meer uit moeten halen. Schoten op goal waren allemaal recht op de keeper. Balk had ook de 0-1 moeten maken, dat was nog de grootste kans.

Bankzitter

Alleen De Haag scoort meer dan ons, we hebben echt geen probleem met goals maken. Ook al spelen tegenstanders nu verdedigend dan heb je met name met Ferrah nog steeds de kwaliteit om genoeg kansen te cre?eren. Alleen zit het de ene wedstrijd wat meer mee dan de andere.

Na de duels met Willem II, Roda, J PSV en Almere durf ik wel te zeggen dat we beter spelen dan de teams onder ons en ook meer individuele kwaliteit hebben.
De jongens uit O21 doe het op zich ook prima maar er zit gewoon kwailteitsverschil omdat onze topspelers ook echt erg goed zijn.

Ik vond wel mooi hoe Marsman gewoon het simpel hield omdat 'ie ook wel snapt dat Ferrah de bal moet hebben en hij niet.


wiekie1969

We missen een afmaker voorin.  Willem 2 heeft Verheijdt, Roda heeft vd Hurk. Zulke spitsen hewwe wij niet. Met alle respect voor Balk, maar die raakte niet een knikker gisteravond. Zoals in meerdere wedstrijden niet. Het zat ons niet mee gisteravond, laat ik het daar maar bij houden. Binder valt in, het is half oktober en de man is nog steeds niet fit, ik vind dat onbegrijpelijk. Bovendien heeft ie het niveau ook niet.  Heel jammer. In de winterstop mut er dus een spits bij. Vooraf voor een punt getekend, dus ik bin tevreden. Waar ik mij wel dood aan ergerde was het gedrag van die clown van Almere met sien Josef Mengele gebit, met naast hem die onnozele kneus van een Boukhari. Wat een treurigheid juh.

Korezev

Geef Binder dan een paar wedstrijden de kans vanaf het begin en brandt hem niet af na de nauwelijks gespeelde minuten. Die van der Sande  blijft toch ook de hele wedstrijd zonder dat er ook maar 1% rendement uit voort komt.

wiekie1969

#126
Ik snap precies wat je bedoelt maar hoe kan je volledige wedstrijden spelen als je niet fit bent. Vanaf de voorbereiding is het al kwakkelen met die man. Daar kun je dus niet op bouwen. Wat vd Sande betreft, die was ongelukkig maar gaf alles.

De Gast

Citaat van: Korezev op oktober 18, 2025, 09:47:40
Geef Binder dan een paar wedstrijden de kans vanaf het begin en brandt hem niet af na de nauwelijks gespeelde minuten. Die van der Sande  blijft toch ook de hele wedstrijd zonder dat er ook maar 1% rendement uit voort komt.

Kansen moet je ook verdienen he. Laat 0,0 zien.

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op oktober 18, 2025, 09:29:11
We missen een afmaker voorin.  Willem 2 heeft Verheijdt, Roda heeft vd Hurk. Zulke spitsen hewwe wij niet. Met alle respect voor Balk, maar die raakte niet een knikker gisteravond. Zoals in meerdere wedstrijden niet. Het zat ons niet mee gisteravond, laat ik het daar maar bij houden. Binder valt in, het is half oktober en de man is nog steeds niet fit, ik vind dat onbegrijpelijk. Bovendien heeft ie het niveau ook niet.  Heel jammer. In de winterstop mut er dus een spits bij. Vooraf voor een punt getekend, dus ik bin tevreden. Waar ik mij wel dood aan ergerde was het gedrag van die clown van Almere met sien Josef Mengele gebit, met naast hem die onnozele kneus van een Boukhari. Wat een treurigheid juh.

Rijsdijk isn hun Ultee. Daar hewwe wij niks van te duchten.

Tenzij ze Binder kunnen verhuren vrees ik dat we het hier mee moeten doen.

Specuveter

Mocht Baouf wel sneller verkocht worden als verwacht zou ik toch maar eens gaan kijken naar een bewezen goaltjes maker.

wiekie1969

We hebben al meer gezien dan de afgelopen 3 seizoenen. Genieten van een Ferrah, Amofa, mooi hoor. Dit soort wedstrijden heb je er tussen zitten. Dat de bal net even niet goed valt, dat de keeper een paar reddingen heeft. De voetbalwet trad gisteren in werking. Dat je dan toch nog een punt pakt is mooi en dik verdiend. Die lui gaan eraan in Leeuwarden.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op oktober 18, 2025, 09:54:04
Rijsdijk isn hun Ultee. Daar hewwe wij niks van te duchten.

Tenzij ze Binder kunnen verhuren vrees ik dat we het hier mee moeten doen.

Als we met de winterstop nog meedoen op de 2e plaats, dan is er wellicht wel wat mogelijk.
En  waarom niet? we zullen best eens gaan verliezen maar een echte dip zie ik niet aankomen. Tot nu toe ligt de ondergrens hoog ... we verspelen wel wat punten maar het spel blijft goed en we krijgen genoeg kansen.

kapseltje

Genoeg gecreeerd. Deze win je 8/9 van de 10.

Niet vd Sande wisselen. Echt goeie voetballer en past goed in het speltype. We scoren genoeg laatste weken. Daar zit het probleem niet.

Galvez had ik op rechts gezet. Marsman is stijf links en is afhankelijk van zijn linker bij loopacties. Galvez komt toch vaak naar binnen. Beetje vergelijkbaar met Sai van Wermerskeren. Daarnaast loopt het niet lekker met Diemers en Galvez op links. Marsman, mits hij stabieler wordt, past beter op de linksback.

Hetgeen ik nog wel mis, is in de laatste 20 minuten de echte wil om te winnen. Laatst kwartier leek het zelfs alsof er tijd werd gerekt. Je wil toch winnen tegen zo'n zwak team/Almere. Had je hier vol gasgegeven had je niet 8/9 van de 10 gewonnen maar 9.5 van de 10 zeg maar

Noordcambuur

Gisteren viel het voetballend mee maar ik ben er nu wel achter gekomen dat je meer ruimte moet hebben met Sjostrand en Ferrah.
We hadden de 3 punten meekunnen nemen naar Leeuwarden maar helaas.

Yellow Army

Wanneer de tegenstander in de kont hangt dan werkt het koppeltje vd Sande-Balk gewoon minder goed. Dit rendeert veel beter met ruimte achter de verdediging. In dit soort wedstrijden zou je imo eerder een Binder of Kian moeten brengen met wellicht Ferrah op 10
Area 58