Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Trainert! op oktober 17, 2025, 22:18:50
Voorin zijn we te afhankelijk van Ferrah. Wanneer hij weg valt heb je een probleem.

Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 22:26:29
Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder

Heeft Binder wel een bal aangeraakt?

Harry L.

Citaat van: Galdiano op oktober 17, 2025, 22:17:18
Wat vinden jullie van Chalvez de laatste wedstrijden.

Hij is zo verschrikkelijk slordig met passing.

Matig, inderdaad slordig en nonchalant. Aanvallend soms hele aardige momenten. Verdedigend matig en zit er zelden kort op.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 22:26:29
Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder

Zou mooi zijn als hij eens vanaf de 1e minuut de kans krijgt. Das eerlijker beoordelen dan op soms 5-10 minuten.

En Vd Sande blijkt ook niet d? goaltjesdief te zijn.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 22:26:29
Tsja dan nog maar te spreken over onze Binder

Lachwekkend. Dit is wel echt een misser. Het kan natuurlijk een keer tegenvallen met een aankoop maar hij kan helemaal niks, sjokt een beetje wat over het veld.

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 17, 2025, 22:33:49
Zou mooi zijn als hij eens vanaf de 1e minuut de kans krijgt. Das eerlijker beoordelen dan op soms 5-10 minuten.

En Vd Sande blijkt ook niet d? goaltjesdief te zijn.

Sande was weer erg ongelukkig, tegen DG ook in veel momenten.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op oktober 17, 2025, 22:39:06
Sande was weer erg ongelukkig, tegen DG ook in veel momenten.

Misschien toch meer een 10?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Uitslag is uitermate kut, maar ik ben toch trots.

Er zijn twee aspecten voor mij tekenend voor de nieuwe status van onze club:

1. Wij spelen ze weg, waardoor volledig thuis op de counter spelen. Almere h?? Ze speelde thuis tegen ons als Top Oss bij ons speelt

2. Wij komen op 1 - 1 en spelen met drie verdedigers. Na die 1 - 1 zetten wij een buiten op de back en blijven wij met drie verdedigers staan. Is dat ideaal? Geen idee, maar het straalt wel uit dat wij uit bij Almere gewoon vol op de avond spelen.

11 wedstrijden op rij niet verloren!

sunderland

#114
Niks gezien, wel gehoord. 100 % doelpunt ontnomen en nog 2 x zeer discutabel moment met penel. Je hebt weer niet verloren en in het laatst stonden er nog 2 echte verdedigers in het veld. Wat kun je er meer aandoen in een uit wedstrijd.  Een punt en door, het ziet er zoveel beter uit dan de laatste 5 jaar. ( en  Andor Faber een overtreding in het strafschopgebied is een penel en dat heeft niks te maken met waar en als je de bal nog kunt spelen)

Zuid1991

Citaat van: Lore link=topic=2868.msg397055# |:) date=1760737991
Uitslag is uitermate kut, maar ik ben toch trots.

Er zijn twee aspecten voor mij tekenend voor de nieuwe status van onze club:

1. Wij spelen ze weg, waardoor volledig thuis op de counter spelen. Almere h?? Ze speelde thuis tegen ons als Top Oss bij ons speelt

2. Wij komen op 1 - 1 en spelen met drie verdedigers. Na die 1 - 1 zetten wij een buiten op de back en blijven wij met drie verdedigers staan. Is dat ideaal? Geen idee, maar het straalt wel uit dat wij uit bij Almere gewoon vol op de avond spelen.

11 wedstrijden op rij niet verloren!
|:)

Holwerd voor Cambuur

Niet met zekerheid te zeggen, maar de kans dat dat geen buitenspel was lijkt me heel behoorlijk..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

diekhuzen

#118
Ado is op dit moment echt een geoliede machine. Ook Ado zal wel een mindere periode krijgen en Willem II zie ik wel terugkomen. Maar als we onze basis wat kunnen vasthouden dan denk ik dat Ado, Cambuur en Willem II wel gaan uitmaken wie er rechtstreek gaan promoveren.
Het is fijn dat we bij Almere dominant voetballen, bij Roda JC uit ??n punt en eigelijk Willem II van de mat spelen.  Ik denk dat het vooral een kwestie is van deze ploeg intact houden en bij een minder periode vertrouwen blijven houden. Dan zie ik ons bij de eerste 3 eindigen.
Almere valt vies tegen zeg!

sunderland

We moeten ADO loslaten. Verwacht dat Willem 2 ook terug komt. Denk dat gaat tussen ons Willem 2 en misschien Roda.