Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

AL

Scheidsrechterijke dwalingen. Niet best.

Trainert!

man man deze moet je toch moeiteloos winnen.

De Gast

Had Souren niet wat meer actie kunnen ondernemen.

Je voelde dit al aankomen. Niks in te brengen die lui maar kans, doelpunt.

Poetser

Wat hebben we toch ongelofelijk slechte scheidsrechters in dit land.

Leeuwarder94

Souren had toch gewoon met die man mee moeten lopen
De wens is de vader van de gedachte

Destroyer

Citaat van: Poetser op oktober 17, 2025, 21:17:40
Wat hebben we toch ongelofelijk slechte scheidsrechters in dit land.

Onvoorstelbaar
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op oktober 17, 2025, 21:17:40
Wat hebben we toch ongelofelijk slechte scheidsrechters in dit land.
deze man snapt er helemaal niks van wat een lul na eerste helft wordt hij er niet beter op.
Je speelt tegen 14 man ?.

Noordcambuur

Maar we hadden allang 2 doelpunten moeten maken.

papier


TheDutchman

ai ai ai ferrah. Hopelijk niet al te serieus

Korezev

natuurlijk de scheidsrechter heeft het weer gedaan, zet er maar een SPITS in en 2 jonge honden, dan heb je hier niets te vrezen

Harry L.

Citaat van: Noordcambuur op oktober 17, 2025, 21:21:43
Maar we hadden allang 2 doelpunten moeten maken.

Precies, je moet de trekker alleen wel overhalen.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2025, 21:24:05
Is vandaag wel echt collectief hoor.

Het is gewoon goed h? qua spel. Alleen die bal moet je wel
Een beetje mikken waar geen keeper is

Harry L.

Citaat van: Korezev op oktober 17, 2025, 21:23:46
natuurlijk de scheidsrechter heeft het weer gedaan, zet er maar een SPITS in en 2 jonge honden, dan heb je hier niets te vrezen

We missen echt een spits, van der Sande en Balk echt matig vandaag