Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Clubs die spelen tegen de koploper geven altijd iets extra's om zich te bewijzen. Met Binder is gegokt, helaas mis gegokt. Ferrah is helaas te klein voor de spitspositie.

mark1989

Er waren gister genoeg mogelijkheden om tot een goede kans te komen. Ik vind dat de keuzes die voorin gemaakt worden niet altijd goed. Balk maakt heel vaak dezelfde fout door te snel een voorzet te willen geven, waarbij hij tegen een tegenstander aanschiet. Beter om nog 1 keer te kappen en dan een snelle voorzet te geven.
Ook in de afwerking kunnen betere keuzes gemaakt worden. Ik vind het schieten op goal niet overtuigend. Er waren een paar momenten, waarbij een hard laag (iets van de grond) schot waarschijnlijk een goal zou zijn. Bijvoorbeeld de kans van Diemers.

Daarbij werkt inderdaad het koppel Balk - Vd Sande iets minder goed als er weinig ruimte is. Balk staat nog steeds vaak te diep. Als een soort 2e spits. Terwijl hij vanuit het middenveld moet komen.

Cambuur is erg kwetsbaar in de omschakeling. Zowel Diemers en Souren zijn verdedigend zijn niet heel sterk. Daarbij vind ik dat Souren af en toe strakker moet dekken en sneller reageren. Hij blijft soms staan kijken terwijl je als 6 soms ook een gat moet dicht lopen in de defensie.

Al met al vind ik wel dat Cambuur goed gespeeld heeft.

Poetser

Wmb 3 sleutelmomenten.

Waarom geen rood?
Onterecht afgekeurde goal.
Souren die niet meeloopt met die gast die scoort.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 18, 2025, 09:29:11
We missen een afmaker voorin.  Willem 2 heeft Verheijdt, Roda heeft vd Hurk. Zulke spitsen hewwe wij niet. Met alle respect voor Balk, maar die raakte niet een knikker gisteravond. Zoals in meerdere wedstrijden niet. Het zat ons niet mee gisteravond, laat ik het daar maar bij houden. Binder valt in, het is half oktober en de man is nog steeds niet fit, ik vind dat onbegrijpelijk. Bovendien heeft ie het niveau ook niet.  Heel jammer. In de winterstop mut er dus een spits bij. Vooraf voor een punt getekend, dus ik bin tevreden. Waar ik mij wel dood aan ergerde was het gedrag van die clown van Almere met sien Josef Mengele gebit, met naast hem die onnozele kneus van een Boukhari. Wat een treurigheid juh.
Foeke bepaalt daar anders had ie er allang uit gelegen. Vriendjespolitiek.

sunderland

Lees het nergens maar doelpunt Almere was blunder keeper

Yellow Army

Citaat van: Poetser op oktober 18, 2025, 14:40:37
Wmb 3 sleutelmomenten.

Waarom geen rood?
Onterecht afgekeurde goal.
Souren die niet meeloopt met die gast die scoort.

Volgens mij had Berkhout gewoon eerder in moeten stappen
Area 58

sunderland

Mag nooit uit die hoek er in. Blunder

Oud Cambuur

Citaat van: Yellow Army op oktober 18, 2025, 17:15:42
Volgens mij had Berkhout gewoon eerder in moeten stappen
Helemaal mee eens heeft niks met Jansen te maken

michello

Berkhout stapt voor de zoveelste keer niet in. Diemers gaf het ook terecht aan in ??n van z?n interviews.

ChantiSCC

Citaat van: michello op oktober 18, 2025, 22:46:16
Berkhout stapt voor de zoveelste keer niet in. Diemers gaf het ook terecht aan in ??n van z?n interviews.

Ik weet zeker als Baouf daar stond was het nooit een goal. Wat een klasbak is dat.

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2025, 20:06:09
Helemaal mee eens heeft niks met Jansen te maken
pfff dus een bal mag vanaf bijna de achterlijn in de korte hoek

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2025, 02:17:38
pfff dus een bal mag vanaf bijna de achterlijn in de korte hoek
Was dat met emmen ook niet zo?
Henk, held, bedankt

Yellow Army

#147
Citaat van: sunderland op oktober 19, 2025, 02:17:38
pfff dus een bal mag vanaf bijna de achterlijn in de korte hoek

Lastig te zien, maar volgens mij zat hij in de lange hoek. Plaats van het schot was op de 5-meter lijn en valt binnen in het zijnet net naast de paal

Edit: nog even goed bekekn, maar bal lijkt zelfs recht op hem af te gaan
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op oktober 19, 2025, 18:21:55
Lastig te zien, maar volgens mij zat hij in de lange hoek. Plaats van het schot was op de 5-meter lijn en valt binnen in het zijnet net naast de paal

Edit: nog even goed bekekn, maar bal lijkt zelfs recht op hem af te gaan
was met links geschoten vanaf bijna de achterlijn, zou nog grotere blunder zijn als wat jij zegt waar is