Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Het is wat het is. Benadeeld door de arbitrage. Schandalig.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Laatste 20 minuten ging natuurlijk nergens over.

Veel te veel aanvallers, hele spel was verdwenen.

Het zat allemaal niet mee vanavond.

Leeuwarder94

Reden nummer 1 is gewoon teveel kansen missen. Arbitrage ook niet geweldig, maar los daarvan hadden we moeten winnen.  Hopelijk valt het mee met Ferrah
De wens is de vader van de gedachte

AL

Tja fantasie wissels waarmee je de volledige controle lwijt raakte.
Je had deze gewoon 5-1 moeten winnen.
Amofa en Diemers uitmuntend.
Sj?strand moet echt meer overspelen.

Bankzitter

Over 90 minuten een klasse beter maar de kansen gingen er dit keer niet in. Sj?strand was gewoon een goal toch?
Verder keurig puntje. Gewoon zo doorgaan, een volgende keer maken we de kansen wel af.

En er komen weer at spelers terug waardoor er minder ge?mproviseerd hoeft te worn.

Mooi dat Henstra zijn eerste goal maakt  |:)

Destroyer

Citaat van: AL op oktober 17, 2025, 21:56:43
Tja fantasie wissels waarmee je de volledige controle lwijt raakte.
Je had deze gewoon 5-1 moeten winnen.
Amofa en Diemers uitmuntend.
Sj?strand moet echt meer overspelen.

Tsja, dat denken ze bij Almere ook afgelopen tig wedstrijden.maar je hebt gelijk, deze hadden we moeten winnen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Die aanvoerder zegt dat ze ons de eerste helft compleet onder druk hebben gezet  :_schater 8P

Harry L.

Zodra we gaan wisselen zakt het in elkaar, als we blessures en schorsingen krijgen is het echt te smal.
Laatste fase gewoon veel te veel wisselingen en leek het nergens meer op.

Noordcambuur

Hoe deze scheidsrechter met deze wedstrijd omging was echt niet best een 3

Maar nogmaals we hadden deze wedstrijd moeten winnen.

zeewolde

Citaat van: Harry L. op oktober 17, 2025, 22:02:32
Zodra we gaan wisselen zakt het in elkaar, als we blessures en schorsingen krijgen is het echt te smal.
Laatste fase gewoon veel te veel wisselingen en leek het nergens meer op.
toch raar dat een wisselspeler scoort en een andere , Visser, nog een beste kans had.

Harry L.

Citaat van: zeewolde op oktober 17, 2025, 22:04:53
toch raar dat een wisselspeler scoort en een andere , Visser, nog een beste kans had.

Top voor Henstra, en gelukkig een puntje. Lui krijgen ook nog wat mogelijkheden. Ik heb het niet meer gezien in de laatste fase, maar jij blijkbaar wel. Prima

Eewal

Citaat van: zeewolde op oktober 17, 2025, 22:04:53
toch raar dat een wisselspeler scoort en een andere , Visser, nog een beste kans had.
Dat is helemaal top! Maar denk wel dat Harry gelijk heeft.

Galdiano

Wat vinden jullie van Chalvez de laatste wedstrijden.

Hij is zo verschrikkelijk slordig met passing.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Voorin zijn we te afhankelijk van Ferrah. Wanneer hij weg valt heb je een probleem.

PePe

Dit is voetbal tegen de koploper, thuis op de counter spelen.
Wel een kut scheids, en kut commentaar van ESPN.