Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

waldkip

Ben blij dat we weer een trommel(tje) hebben, maar word helemaal gestoord van die drumband van Almere.

papier


Poetser


papier


Scc0511

Zuivere goal afgekeurd en een vind ik rode kaart voor Almere.

Poetser

Een rode kaart plus een goal ontnomen.

Spelen verder prima. Die lui spelen in eigen huis op de counter..

oost


michello

Prima helft. Alleen zelf wel iets beter op goal schieten de tweede helft.

oost

Citaat van: Scc0511 op oktober 17, 2025, 20:51:20
Zuivere goal afgekeurd en een vind ik rode kaart voor Almere.

Kun je eigenlijk nooit zien vanuit het camera standpunt

Leeuwarder94

Spelen een prima pot. Cambuur voetbalt makkelijk. Ferrah gevaarlijkste man. Misschien af en toe iets meer oog voor medespelers en wat scherper bij de goal en we mogen weer 3 punten bijschrijven.
De wens is de vader van de gedachte

Specuveter

Dan speel je als thuisploeg met 10 man voor je goal
Lekker als supporter
Maar zegt inmiddels wel iets over onze status.

Specuveter

Balk heeft het voetballend moeilijk.
Maar ziet er ook snel houterig uit natuurlijk vergeleken met Ferrah en Sjostrand.

AL

Hoeveel kansen wil je hebben zeg.
Voetballend wel uitstekend hoor.

Harry L.

Citaat van: AL op oktober 17, 2025, 21:09:49
Hoeveel kansen wil je hebben zeg.
Voetballend wel uitstekend hoor.

Een oude voetbalwet

zeewolde

Berkhout lekker wachten tot hij bij je is.
Gewoon uitstappen :(

Dit is overigens iets wat bij teams van Henk deJong te veel gebeurt.