Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Almere City FC - SC Cambuur [17-10-25]

Gestart door Inferno-058, september 30, 2025, 10:31:31

Vorige topic - Volgende topic

D-to-f

Almere is dichtbij dus MOET gewoon een vol uitvak worden!


zeewolde

Parkeerkaarten zijn al uitverkocht helaas.
Mocht er iemand nog 3 plekken over hebben.....

Helaas kunnen wij pas vanaf maandag kaarten kopen.

Wij hoeven pas in of om Almere dan in te stappen...
Het is om de hoek voor ons.

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Eewal

Het is lang geleden dat ik een uitwedstrijd heb bezocht. Dat moet veranderen. Noem me maar een succes supporter, ik vind het prima   :). Wat moet ik regelen om mee te kunnen naar een uitwedstrijd?

Destroyer

Citaat van: Eewal op oktober 12, 2025, 15:53:43
Het is lang geleden dat ik een uitwedstrijd heb bezocht. Dat moet veranderen. Noem me maar een succes supporter, ik vind het prima   :). Wat moet ik regelen om mee te kunnen naar een uitwedstrijd?

Waarom? Wellicht heb je er een goede reden voor gehad dat je tijd lang niet mee kon...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op oktober 12, 2025, 15:53:43
Het is lang geleden dat ik een uitwedstrijd heb bezocht. Dat moet veranderen. Noem me maar een succes supporter, ik vind het prima   :). Wat moet ik regelen om mee te kunnen naar een uitwedstrijd?

He gloryhunter, digitale uitkaart regelen en dan hopen dat er nog kaarten/ plaatsen zijn als supporters zonder loyalty point kaartjes mogen kopen  :D
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Destroyer op oktober 12, 2025, 16:13:04
Waarom? Wellicht heb je er een goede reden voor gehad dat je tijd lang niet mee kon...
nee, eigenlijk niet  :devil. Maar ik vond thuiswedstrijden altijd wel voldoende. Met cambuur een hoop stadions wel gezien hoor, maar dat is lang geleden.

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 12, 2025, 16:13:32
He gloryhunter, digitale uitkaart regelen en dan hopen dat er nog kaarten/ plaatsen zijn als supporters zonder loyalty point kaartjes mogen kopen  :D
want wij staan bekend om de uitverkochte uitvakken  :devil

Specuveter


Huizen

Op naar een vol uitvak en 19 punten los van Almere  8)

fred

Ik heb weer zo een naar gevoel, dat het weer uitgerekend tegen ons gaat draaien bij Almere.
Maar wij maken er 1 meer  |:)

Inferno-058


michello

Ik dacht even dat we het weer met ESPN Watch moesten doen, maar we komen LIVE op Starchannel vrijdag.