Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Op naar de top 2 !
Mooi kut begin
Weet je meteen waar je staat
Citaat van: sunderland op juni 17, 2025, 18:16:48
Mooi kut begin
Zij denken misschien wel hetzelfde...
Citaat van: fred op juni 17, 2025, 17:14:33
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Op naar de top 2 !
En rond kerst horen dat het een jonge groep is en moet groeien.
Als het dit jaar niet lukt, proberen we volgend seizoen
(Zo gaat het de komende jaren)
Daarna volgende programma in de eerste periode:
Vrij 8 aug Dordrecht - Cambuur
Vrij 15 augCambuur - Top Oss
Ma 25 aug Jong AZ - Cambuur
Zon 31 aug Cambuur - VVV
Zat 6 sept Cambuur - Willem II
Vrij 12 sept MVV - Cambuur
Ma 22 sept JUT- Cambuur
Vrij 26 sept Cambuur - JPSV
Ma 29 sept Roda - Cambuur
Vrij 3 okt Cambuur - Emmen
Hele programma hier:
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/29463/competitieprogrammakeukenkampioendivisie202526 (https://www.knvb.nl/downloads/bestand/29463/competitieprogrammakeukenkampioendivisie202526)
Opvallend spelen we slechts 1 keer thuis op een maandag. Fijn!
Citaat van: michello op juni 18, 2025, 09:37:58
Opvallend spelen we slechts 1 keer thuis op een maandag. Fijn!
En we spelen weer in de interland weekenden. Hierdoor spelen we ook wedstrijden op zaterdag en zondag. Oa tegen Willem.
Vitesse ook weer een doorstart. Beginnen met min??? punten...
Citaat van: Arno A op juni 18, 2025, 09:57:33
Vitesse ook weer een doorstart. Beginnen met min??? punten...
De laatste speelronde zijn we vrij als Vitesse verdwijnt.
Citaat van: Arno A op juni 18, 2025, 09:57:33
Vitesse ook weer een doorstart. Beginnen met min??? punten...
Die gaan sowieso met -6 beginnen omdat die een beroep hebben aangetekend, maar nooit zullen winnen. Daar komen nog - punten van de afgelopen weken bovenop.
Ze hebben nog niet eens een trainer, dus dat zal weer een jaar onderin bungelen worden.
Citaat van: michello op juni 18, 2025, 09:37:58
Daarna volgende programma in de eerste periode:
Vrij 8 aug Dordrecht - Cambuur
Vrij 15 augCambuur - Top Oss
Ma 25 aug Jong AZ - Cambuur
Zon 31 aug Cambuur - VVV
Zat 6 sept Cambuur - Willem II
Vrij 12 sept MVV - Cambuur
Ma 22 sept JUT- Cambuur
Vrij 26 sept Cambuur - JPSV
Ma 29 sept Roda - Cambuur
Vrij 3 okt Cambuur - Emmen
Hele programma hier:
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/29463/competitieprogrammakeukenkampioendivisie202526 (https://www.knvb.nl/downloads/bestand/29463/competitieprogrammakeukenkampioendivisie202526)
Opvallend spelen we slechts 1 keer thuis op een maandag. Fijn!
En dat is dan ook nog op paasmaandag in de middag
Citaat van: michello op juni 18, 2025, 09:37:58
Daarna volgende programma in de eerste periode:
Vrij 8 aug Dordrecht - Cambuur
Vrij 15 augCambuur - Top Oss
Ma 25 aug Jong AZ - Cambuur
Zon 31 aug Cambuur - VVV
Zat 6 sept Cambuur - Willem II
Vrij 12 sept MVV - Cambuur
Ma 22 sept JUT- Cambuur
Vrij 26 sept Cambuur - JPSV
Ma 29 sept Roda - Cambuur
Vrij 3 okt Cambuur - Emmen
Hele programma hier:
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/29463/competitieprogrammakeukenkampioendivisie202526 (https://www.knvb.nl/downloads/bestand/29463/competitieprogrammakeukenkampioendivisie202526)
Opvallend spelen we slechts 1 keer thuis op een maandag. Fijn!
Wel top affiches de Graafschap en Willem II thuis op een zaterdag...
Citaat van: michello op juni 18, 2025, 10:06:15
Die gaan sowieso met -6 beginnen omdat die een beroep hebben aangetekend, maar nooit zullen winnen. Daar komen nog - punten van de afgelopen weken bovenop.
Ze hebben nog niet eens een trainer, dus dat zal weer een jaar onderin bungelen worden.
Tot wanneer hebben ze nog een stadion.....eigenaar van de gelredome wil geen nieuwe huurovereenkomst aan gaan.
Citaat van: michello op juni 18, 2025, 10:06:15
Die gaan sowieso met -6 beginnen omdat die een beroep hebben aangetekend, maar nooit zullen winnen. Daar komen nog - punten van de afgelopen weken bovenop.
Ze hebben nog niet eens een trainer, dus dat zal weer een jaar onderin bungelen worden.
Sportief meedraaien zijn wel de laatste zorgen in Arnhem. Dan is het mekkeren over dat die groei bij ons niet snel gaat absolute luxe.
Compleet off topic allemaal dit maar wat maakt het uit :_schater
Vitesse is nog steeds financieel en organisatorisch een enorme puinzooi.
Geen concurrent.
We beginnen met Kuyt uit!
Citaat van: Bussum op juni 24, 2025, 13:32:06
We beginnen met Kuyt uit!
Een concurrent minder in ieder geval aankomend seizoen.
Citaat van: Bussum op juni 24, 2025, 13:32:06
We beginnen met Kuyt uit!
6 punten als hij de kerst haalt
Nog minder dan een maand alweer. Laten we voor een vol uitvak gaan daar!
De eerste klap..
Dit seizoen moet je gewoon promoveren. Klaar met de kkd!
Dus eerste vijf potjes winnen en niet meer achterom kijken.
Citaat van: Galdiano op juni 24, 2025, 13:38:50
Een concurrent minder in ieder geval aankomend seizoen.
Juist zulke potjes laten we punten liggen.
Wanneer begint de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht?
De kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht begint donderdag 24 juli om 13.00 uur. Meer informatie hierover volgt woensdag.
We kunnen in ieder geval een serieuze basisopstelling - mits fit w:) - neerzetten die niet meer gaat veranderen op Balk na.
Jansen
Galvez Amofa Berkhout Mulders
Souren Diemers Nartey
Sjostrand Binder Balk
Aanvallend materiaal om in te brengen:
Henstra, Rolke, Visser
Op naar de Krommedijk |:)
Citaat van: Bussum op juli 23, 2025, 15:00:16
We kunnen in ieder geval een serieuze basisopstelling - mits fit w:) - neerzetten die niet meer gaat veranderen op Balk na.
Jansen
Galvez Amofa Berkhout Mulders
Souren Diemers Nartey
Sjostrand Binder Balk
Aanvallend materiaal om in te brengen:
Henstra, Rolke, Visser
Op naar de Krommedijk |:)
staat er idd beter op dan vorig jaar.
Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:04:05
staat er idd beter op dan vorig jaar.
zo ver is het nog niet kan nog van alles gebeuren zijn nog dikke 2 weken te gaan.
Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:04:05
staat er idd beter op dan vorig jaar.
De basis elf lijkt prima, maar in de breedte is het niet denderend.
Was vorig seizoen ook zo. Op de bank hest niks.
Citaat van: sunderland op juli 23, 2025, 16:04:05
staat er idd beter op dan vorig jaar.
In wat voor opzicht. De oefenwedstrijden zijn tot nu toe niet al te best door de vele blessures.
Citaat van: diekhuzen op juli 23, 2025, 17:33:20
De basis elf lijkt prima, maar in de breedte is het niet denderend.
Jeugd zou wel weer een stap verder moeten zijn dan vorig jaar.
Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 09:47:55
Was vorig seizoen ook zo. Op de bank hest niks.
Er komt nog een rechtsbuiten, linksbenige centrale verdediger en een middenvelder bij...en de komende 3 versterkingen zijn ook daadwerkelijk van een hoger niveau(dan we nu hebben), dus toppers(voor ons). Het papierwerk voor Galvez zal de komende dagen wel gefikst zijn.. Dus niet su zuur ouwe...
Citaat van: Gasgeve op juli 25, 2025, 09:55:49
Jeugd zou wel weer een stap verder moeten zijn dan vorig jaar.
Zijn ze ook, maar moeten nog verder groeien...
Citaat van: Derkx R.H. op juli 25, 2025, 09:56:00
Er komt nog een rechtsbuiten, linksbenige centrale verdediger en een middenvelder bij...en de komende 3 versterkingen zijn ook daadwerkelijk van een hoger niveau(dan we nu hebben), dus toppers(voor ons). Het papierwerk voor Galvez zal de komende dagen wel gefikst zijn.. Dus niet su zuur ouwe...
klinkt alsof ze zo goed als rond zijn met nieuwe spelers.
Citaat van: Gasgeve op juli 25, 2025, 09:55:49
Jeugd zou wel weer een stap verder moeten zijn dan vorig jaar.
zeker Kooistra en Nartey?
Kan iemand mij aangeven waarom Henstra een groter talent is dan Kooistra?
En waarom we Kooistra dan al meer in het eerste zien?
Zijn even oud.
Bij de eerste ronde al het volledig aantal auto's bezet zie ik. Dat zullen dus wel niet veel uitpotjes zijn dit seizoen voor mij XD
Er is een Facebook groep waar je je kan aanmelden voor andere auto's. Samen met Zoltan beheren we die daar. Stuur je een DM
Citaat van: Bussum op juli 28, 2025, 13:33:42
Er is een Facebook groep waar je je kan aanmelden voor andere auto's. Samen met Zoltan beheren we die daar. Stuur je een DM
Thanx, heb alleen geen Facebook meer! Wellicht dat ik Kuzmanovic nog een appje stuur, die heeft immers 80.000 loyaliteitspunten.
Henstra is technisch vaardiger en creatiever dan Kooistra en is het laatste half jaar vooral fysiek met grote sprongen vooruitgegaan waardoor hij Kooistra nu voorbij is.
Citaat van: RG op juli 28, 2025, 15:36:27
Henstra is technisch vaardiger en creatiever dan Kooistra en is het laatste half jaar vooral fysiek met grote sprongen vooruitgegaan waardoor hij Kooistra nu voorbij is.
En veel doelgerichter.
Citaat van: RG op juli 28, 2025, 15:36:27
Henstra is technisch vaardiger en creatiever dan Kooistra en is het laatste half jaar vooral fysiek met grote sprongen vooruitgegaan waardoor hij Kooistra nu voorbij is.
:thumbsup
Citaat van: papier op juli 28, 2025, 14:02:26
Thanx, heb alleen geen Facebook meer! Wellicht dat ik Kuzmanovic nog een appje stuur, die heeft immers 80.000 loyaliteitspunten.
Helaas ik had een te oude uitkaart, nog uit 1834, en toen had ik opeens geen loyaliteitspunten meer... die komen weer terug als ik de nieuwe kaart heb.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 28, 2025, 17:39:38
Helaas ik had een te oude uitkaart, nog uit 1834, en toen had ik opeens geen loyaliteitspunten meer... die komen weer terug als ik de nieuwe kaart heb.
Haha, nou ik heb de nieuwe kaart wel aangevraagd. Zie de loyaliteitspunten ook in m?n nieuwe account. Maar een nieuwe kaart? niks gehoord van Cambuur. Niet eens een ontvangstbevestiging.
Citaat van: papier op juli 28, 2025, 20:55:33
Haha, nou ik heb de nieuwe kaart wel aangevraagd. Zie de loyaliteitspunten ook in m?n nieuwe account. Maar een nieuwe kaart? niks gehoord van Cambuur. Niet eens een ontvangstbevestiging.
Je krijgt geen nieuwe kaart, uitkaart word alleen toegevoegd aan je online account.
Citaat van: Bernardo op juli 28, 2025, 21:36:45
Je krijgt geen nieuwe kaart, uitkaart word alleen toegevoegd aan je online account.
Des te onzinniger dat ik een pasfoto moest toevoegen? Los daarvan was s een ontvangstbericht niet zo bijzonder toch.
Wie moeten er voor ons aan de aftrap beginnen?
Vind de nieuwe interface vd awaydays in de huidige staat geen verbetering. Je kan niet eens zien hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn.
Ik denk dat dit de basiself gaat worden.
Doel Jansen
Verd Mulders,Berkhout,Amofa,Galvez
Midv Nartey,Diemers,Souren
Aanv Balk,Binder,Sj?strand
Nog geen v/d Sande,Saljic omdat die nog aansluiten moeten bij de selectie en je moet nog afwachten hoelang Amofa kan voetballen gisteren heeft hij rond de 30 minuten meegedaan.
Citaat van: Inferno-058 op juli 31, 2025, 08:52:43
Vind de nieuwe interface vd awaydays in de huidige staat geen verbetering. Je kan niet eens zien hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn.
Ik zie het inderdaad, beetje jammer.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 03, 2025, 10:34:21
Ik denk dat dit de basiself gaat worden.
Doel Jansen
Verd Mulders,Berkhout,Amofa,Galvez
Midv Nartey,Diemers,Souren
Aanv Balk,Binder,Sj?strand
Nog geen v/d Sande,Saljic omdat die nog aansluiten moeten bij de selectie en je moet nog afwachten hoelang Amofa kan voetballen gisteren heeft hij rond de 30 minuten meegedaan.
denk niet dat amofa gaat starte en galvez ook niet dan heb je kans dat je al
na 30 min 2x moet wisselen.
En wie zie je dan starten zonder Galvez en Amofa?. :?
Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2025, 18:50:47
En wie zie je dan starten zonder Galvez en Amofa?. :?
ja zeg het maar maar als ze er er na 30 minuten anderen beer moet zetten zit je
met het zelfde probleem
Citaat van: denistel op augustus 04, 2025, 21:44:30
ja zeg het maar maar als ze er er na 30 minuten anderen beer moet zetten zit je
met het zelfde probleem
dus Marsman voor Galvez en Jonker voor Amofa.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 04, 2025, 21:54:23
dus Marsman voor Galvez en Jonker voor Amofa.
Ik las dat Jonker geschorst is? Dat zou de puzzel niet makkelijker maken, want wie moet dan Amofa (speelt denk ik hooguit een helft) vervangen?
Ja, dit wordt niks maar vorig jaar ook verloren dus och potato potato.
Citaat van: papier op augustus 05, 2025, 10:25:36
Ja, dit wordt niks maar vorig jaar ook verloren dus och potato potato.
Zullen we dat eerst maar eens afwachten Dordt heeft ook een nieuwe ploeg
De openingswedstrijd van SC Cambuur, komende vrijdag uit tegen FC Dordrecht, wordt geleid door Alex Bos. Assistenten zijn Bodde en Nanninga.
De ploeg die de meeste intensiteit brengt en het graagst wil winnen wint.
Ruim 117 man/vrouw stonden er maandag op papier om mee te gaan. De kleine parkeercapaciteit nekt ons...
Citaat van: sunderland op augustus 05, 2025, 21:09:01
De ploeg die de meeste intensiteit brengt en het graagst wil winnen wint.
Vandaag even bij HHC geweest met trainer Ren? van de Weij. Over intensiteit gesproken wat een ploegje. Wat die gasten brachten heb ik Cambuur in oefenperiode niet zien doen.
Citaat van: richard op augustus 05, 2025, 23:30:30
Vandaag even bij HHC geweest met trainer Ren? van de Weij. Over intensiteit gesproken wat een ploegje. Wat die gasten brachten heb ik Cambuur in oefenperiode niet zien doen.
Dus de hest dien kaart voor Cambuur inlevert en daar een kocht?
Citaat van: Poetser op augustus 06, 2025, 07:23:57
Dus de hest dien kaart voor Cambuur inlevert en daar een kocht?
Nou ik ga daar zeker een paar x kijken, echt wat een genot. Wedstrijd vloog voorbij.
Citaat van: richard op augustus 06, 2025, 07:49:35
Nou ik ga daar zeker een paar x kijken, echt wat een genot. Wedstrijd vloog voorbij.
Mooi. Dan heft dat het verschrikkelijke Cambuur weer op. Blij te horen dat je nog wel ergens van kan genieten.
Je kunt zoiets wel weer wegpoetsen.. maar het doet mij denken aan de uitspraak onlangs van Henk dat hij de energie mist op het middenveld. Ik vind dat wel zorgelijk. Ergens klopt er iets niet.
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2025, 08:33:22
Je kunt zoiets wel weer wegpoetsen.. maar het doet mij denken aan de uitspraak onlangs van Henk dat hij de energie mist op het middenveld. Ik vind dat wel zorgelijk. Ergens klopt er iets niet.
Daar hebben we vd Sande voor toch.
Citaat van: Poetser op augustus 06, 2025, 09:10:36
Daar hebben we vd Sande voor toch.
die ie nog niet fit h?
Bij hhc loopt een 6, 21 jaar die kan je zo ophalen wat een heerlijke voetballer. Zo'n type missen wij.
Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2025, 09:15:05
die ie nog niet fit h?
Cambuur en niet fitte spelers...
Citaat van: Poetser op augustus 06, 2025, 09:10:36
Daar hebben we vd Sande voor toch.
ja en dus flikker je de eerste wedstrijd weer in de sloot. Van de Sande is er niet en met Marsman en centraal wat zonder Amofa zal beginnen.
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2025, 08:33:22
Je kunt zoiets wel weer wegpoetsen.. maar het doet mij denken aan de uitspraak onlangs van Henk dat hij de energie mist op het middenveld. Ik vind dat wel zorgelijk. Ergens klopt er iets niet.
klopt er is totaal geen intensiteit en dat is zo erg nodig.
Amofa start in de basis.
Vd Sande is er ws volgende week alweer bij.
Ook zonder automatismen en met 1 of 2 jeugdspelers kun je om de punten spelen.
Verdedigend : Compact spelen, elkaar helpen, duels winnen. En dan hebben we nog een van de beste keepers van de KKD.
Aanvallend: gokken op snelheid en een individuele acties ipv opbouw/combinaties. Maximale halen uit de spelhrevattingen.
Het hoeft niet mooi.
Overigens kun je bij Marsman aardig wat tekortkomingen noemen, maar geen gebrek aan intensiteit.
inmiddels meer dan 117 away supporters?
Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2025, 17:29:03
Ook zonder automatismen en met 1 of 2 jeugdspelers kun je om de punten spelen.
Verdedigend : Compact spelen, elkaar helpen, duels winnen. En dan hebben we nog een van de beste keepers van de KKD.
Aanvallend: gokken op snelheid en een individuele acties ipv opbouw/combinaties. Maximale halen uit de spelhrevattingen.
Het hoeft niet mooi.
Overigens kun je bij Marsman aardig wat tekortkomingen noemen, maar geen gebrek aan intensiteit.
duels winnen hoort bij intensiteit en elkaar helpen. En lopen op iedere 2 e bal en niet op een sukkel drafje. Zie Feyenoord hoe die vechten
Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2025, 16:31:14
Amofa start in de basis.
Vd Sande is er ws volgende week alweer bij.
mooi dat die begint, erg belangrijk
Citaat van: Specuveter op augustus 06, 2025, 16:31:14
Amofa start in de basis.
Vd Sande is er ws volgende week alweer bij.
Dit zal niet zonder pijnstillers gaan...
Wat een gedoe met die uitkaart, maar is nu net op tijd gelukt, morgen toch maar die kant op.
Alle loyalty points worden naar boven afgerond, behalve boven de 100... ben opeens 30 tot 40 punten kwijt :_schater
Wedstrijd live te zien op het open net Starchannel.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2025, 10:31:49
Wat een gedoe met die uitkaart, maar is nu net op tijd gelukt, morgen toch maar die kant op.
Alle loyalty points worden naar boven afgerond, behalve boven de 100... ben opeens 30 tot 40 punten kwijt :_schater
Daar zou ik nog een mailtje achteraan sturen. Goed dat je erbij bent! Ik zal maar starchannel erbij pakken.
Nartey geblesseerd.. Balk weer op die positie? R?lke fit genoeg?
(https://pbs.twimg.com/media/GxvyD9SWkAAvbKZ?format=jpg&name=medium)Zo maar beginnen morgen, is mijn gedachte...
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 07, 2025, 10:30:10
Dit zal niet zonder pijnstillers gaan...
Denk dat het hooguit een helft zal zijn, is nog niet fit. Rolke trainde volop mee en zie ik wel als vervanger van de wederom geblesseerde Nartey. Dat enkeltje van hem is niet zo best.
Vd Sande kan nog wel eens 3 weken duren, wat ik van de heren rond het trainingsveld begreep.
We gaan het zien morgen.
Citaat van: Sonnema op augustus 07, 2025, 13:58:49
Denk dat het hooguit een helft zal zijn, is nog niet fit. Rolke trainde volop mee en zie ik wel als vervanger van de wederom geblesseerde Nartey. Dat enkeltje van hem is niet zo best.
Vd Sande kan nog wel eens 3 weken duren, wat ik van de heren rond het trainingsveld begreep.
We gaan het zien morgen.
Wat ik van hem en de medische staf begreep zit hij morgen al op de bank... Nartey is een paar weken eruit is de verwachting(van de zelfde medische staf)
Amofa kan een uur spelen en dan zal er een O21 speler zijn debuut moeten maken...of de ts heeft nog een troef in de hoge hoed zitten.
Mooie dat jij je bronnen vermeld, zullen sommige mensen erg blij mee zijn. :P ;) ;)
Citaat van: Sonnema op augustus 07, 2025, 14:11:01
Mooie dat jij je bronnen vermeld, zullen sommige mensen erg blij mee zijn. :P ;) ;)
:D Werd niet bij gezegd dat ik het voor mezelf moest houden...dus in dit geval kan het :zweep
Daan visser waarschijnlijk in de basis op de plaats van Nartey volgens Ploeg van de LC
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 07, 2025, 15:44:33
Daan visser waarschijnlijk in de basis op de plaats van Nartey volgens Ploeg van de LC
zet dan R?lke daar neer man. Die kan intensiteit leveren en lopen en heeft goed schot :zucht
R?lke is niet fit. Komt terug van een hamstringblessure en kan max 15 min. spelen.
Daan Visser toch ook net terug van een blessure?
Wordt knokken morgen als je een resultaat wil wegslepen.
Intensiteit :)
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 07, 2025, 15:44:33
Daan visser waarschijnlijk in de basis op de plaats van Nartey volgens Ploeg van de LC
Verrassend, de speler met de minste minuten in de voorbereiding..
Dan was Henk dus niet tevreden met Balk op middenveld.
Citaat van: Bernardo op augustus 07, 2025, 16:58:09
Dan was Henk dus niet tevreden met Balk op middenveld.
Nee dat was niet een succes
ik lees het al, en hoor het al van Diemers in de sportcast. Op karakter moet het gebeuren morgen. De helft is niet fit
. Wordt weer een hopeloze beginstart. Aankoopbeleid = faalbeleid!!
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 07, 2025, 16:45:50
Verrassend, de speler met de minste minuten in de voorbereiding..
tja logica is ver te zoeken
Citaat van: Stiens op augustus 07, 2025, 16:22:13
R?lke is niet fit. Komt terug van een hamstringblessure en kan max 15 min. spelen.
nou en dan wel voluit trainen zag ik . Wat een gedoe en softies
Citaat van: Trainert! op augustus 07, 2025, 18:29:45
ik lees het al, en hoor het al van Diemers in de sportcast. Op karakter moet het gebeuren morgen. De helft is niet fit
. Wordt weer een hopeloze beginstart. Aankoopbeleid = faalbeleid!!
Man er is nog geen bal trapt. Maar even wachten hoe de wedstrijd verloopt als ze winnen horen we dei niet mocht het anders wezen kest weer lekker schellen en raggen
Deze gaan we dik winnen
Wederom spelers niet fit, net zoals vorig seizoen. Benieuwd wat hij morgen gaat opstellen, maar een jongen waarschijnlijk gebruiken die weinig minuten heeft gemaakt. Rolke die vandaag voluit traint en op de goal staat te vegen, wordt niet gebruikt vanwege dat hij terugkomt van een blessure. Puntje zou al netjes zijn.
Ik snap echt niet waarom we morgen ?berhaupt afreizen naar Dordrecht. Gewoon afbellen en een reguliere 3-0 voor hun. Totaal kansloos. Gelukkig kunnen we niet degraderen.
Citaat van: Poetser op augustus 07, 2025, 20:04:24
Gewoon afbellen en een reguliere 3-0 voor hun
Opzich wel verstandig, want dan raken er ook niet meer spelers ziek, zwak en misselijk :thumbsup
Citaat van: Trainert! op augustus 07, 2025, 18:29:45
ik lees het al, en hoor het al van Diemers in de sportcast. Op karakter moet het gebeuren morgen. De helft is niet fit
. Wordt weer een hopeloze beginstart. Aankoopbeleid = faalbeleid!!
Kan je de winnende lotto nummers ook zien in je glazen bol? Wacht eerst nu maar eens af.
Citaat van: Poetser op augustus 07, 2025, 20:04:24
Ik snap echt niet waarom we morgen ?berhaupt afreizen naar Dordrecht. Gewoon afbellen en een reguliere 3-0 voor hun. Totaal kansloos. Gelukkig kunnen we niet degraderen.
jank jank
Citaat van: Sonnema op augustus 07, 2025, 19:50:26
Wederom spelers niet fit, net zoals vorig seizoen. Benieuwd wat hij morgen gaat opstellen, maar een jongen waarschijnlijk gebruiken die weinig minuten heeft gemaakt. Rolke die vandaag voluit traint en op de goal staat te vegen, wordt niet gebruikt vanwege dat hij terugkomt van een blessure. Puntje zou al netjes zijn.
gaat echt helemaal nergens over, ik zag dat ook. Wordt je toch gek van als je dan leest 15 min maximaal. :(
Citaat van: Trainert! op augustus 07, 2025, 18:29:45
ik lees het al, en hoor het al van Diemers in de sportcast. Op karakter moet het gebeuren morgen. De helft is niet fit
. Wordt weer een hopeloze beginstart. Aankoopbeleid = faalbeleid!!
De selectie heeft 22 man.
Iedereen kan minuten maken., waarvan er 16 gewoon fit zijn en Amofa, vd Sande , Galvez, Nartey en R?lke niet helemaal fit zijn voor een hele wedstrijd maar wel kunnen spelen. En ??n schorsing (Jonker).
Binnen 2 weken nog 2 goede spelers erbij.
1-3 drie x binder. Ons nieuwe fenomeen.
Een zakelijke 0-2 overwinning vandaag. Dordrecht ook nog lang niet compleet. :scc :thumbsup
Matchday!! Veel plezier allemaal
Op naar Dordt |:)
Citaat van: Scc0511 op augustus 08, 2025, 09:31:59
Een zakelijke 0-2 overwinning vandaag. Dordrecht ook nog lang niet compleet. :scc :thumbsup
Klopt. Moeten nog spelers van Feyenoord inpassen. En missen Schuurman, Slory en die Italiaan. Dus toeslaan en einde reeks Dordt.
188 supporters gaan mee.
Is de wedstrijd vanavond ergens live te zien op tv?
ESPN zend het niet uit. Kiest voor den bosch - jong ajax oa. Wat ik belachelijk vind, maar ok.
Citaat van: mark1989 op augustus 08, 2025, 18:08:48
Is de wedstrijd vanavond ergens live te zien op tv?
ESPN zend het niet uit. Kiest voor den bosch - jong ajax oa. Wat ik belachelijk vind, maar ok.
Word uitgezonden op Star channel |:)
Citaat van: Oebieman op augustus 08, 2025, 18:13:08
Word uitgezonden op Star channel |:)
Dank voor de tip _O_ Nog nooit van gehoord. Ik wist niet eens dat ik die zender had :-)
Ik be eigenlijk best benieuwd naar Binder .... eigenlijk kan het alleen maar meevallen na alle negatieve verhalen.
En hopelijk ook al wat van de klasse van Sj?land te zien en een mooie invalbeurt van Henstra of Kooistra.
Ik verwacht nog geen soepele combinaties maar wel een team dat voor elkaar knokt en elkaars fouten herstelt. En voorin lekker opportunistisch op snelheid of een individuele actie.
Zou ook wel lekker zijn als de eerste wedstrijd er meteen een corner van ons invliegt. Ben je daar ook maar weer vanaf.
(https://pbs.twimg.com/media/Gx1b-GyXoAAHky2?format=jpg&name=large)
Moet ook niks gebeuren qua blessures, dan ben je teveel afhankelijk van niveau Harkema op een enkeling na.
Dirk Kuijt altijd al een top vent gevonden. Zouden wij niet gewoon een van de urinoirs naar hem moeten vernoemen?
wanneer je met Binder speelt moeten er wel ballen van de zijkanten komen. Balk heeft geen voorzet. Dus graag een echte buitenspeler zoals Henstra of Kooistra.
Citaat van: Arno A op augustus 08, 2025, 20:22:19
wanneer je met Binder speelt moeten er wel ballen van de zijkanten komen. Balk heeft geen voorzet. Dus graag een echte buitenspeler zoals Henstra of Kooistra.
Balk krijgt net een bal aan de zijkant met alle ruimte en dribbelt dan heel langzaam naar voren en geeft daarna een kutbal. Als buitenspeler moet je dan toch snelheid maken en je tegenstander opzoeken? Ik snap daar echt niks van.
Wat een kutbal.
Kak.
Ongelofelijk wat een slappe hap weer
Balk is alleen bruikbaar op 9 (in uitwedstrijden).
Zou hem eerder op 9 zetten en Henstra op rechts deze wedstrijd..
Half uur gespeeld, niks gecreeerd. Slappe hap! zo voorspelbaar
wat een drama half uur bezigen nog geen kans of doelpoging gehad...
als dit de trend is maken we wel 10 goals dit seizoen
Henk de Jong ole ole.... :clint 8P
We zijn er klaar voor...
Totaal niets in te bregen maar dat was toch ook te verwachten toch.
Ook weer fantasieopstelling van Henk hoor.
Geen schat op goal gehad of een fatsoenlijke aanval gezien :X
Citaat van: AL op augustus 08, 2025, 20:35:13
Totaal niets in te bregen maar dat was toch ook te verwachten toch.
Ook weer fantasieopstelling van Henk hoor.
Met het tactisch vermorgen van Henk was het zeker te verwachten. Maar hij houdt wel van zijn jongens en ze trainen fantastisch
Citaat van: Scc0511 op augustus 08, 2025, 20:38:04
Citaat van: AL op augustus 08, 2025, 20:35:13
Totaal niets in te bregen maar dat was toch ook te verwachten toch.
Ook weer fantasieopstelling van Henk hoor.
Met het tactisch vermorgen van Henk was het zeker te verwachten. Maar hij houdt wel van zijn jongens en ze trainen fantastisch
Dat is oek wat waard 8P :zweep :X
Daan Visser kan het ook niet belopen, heeft natuurlijk ivm zijn blessure bijna niets meegedaan in de voorbereiding. Echt wel zuur dat zowel Nartey als R?lke dan niet fit genoeg zijn.
Citaat van: AL op augustus 08, 2025, 20:35:13
Totaal niets in te bregen maar dat was toch ook te verwachten toch.
Ook weer fantasieopstelling van Henk hoor.
Visser wellicht onverwacht, maar verder niet onlogisch toch?
Behalve dat er nu wel een spits rondloopt, lijkt het weer hetzelfde probleem als vorig jaar te zijn. Benieuwd wat Vd Sande hierin gaat veranderen.
De voorbereiding wordt moeiteloos doorgetrokken tot in de competitie geen beleving, geen diepgang balletje breed balletje terug pff
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2025, 20:43:22
Visser wellicht onverwacht, maar verder niet onlogisch toch?
Behalve dat er nu wel een spits rondloopt, lijkt het weer hetzelfde probleem als vorig jaar te zijn. Benieuwd wat Vd Sande hierin gaat veranderen.
Hier kun je de spits de schuld niet van geven heeft precies 0 ballen gehad
Citaat van: papier op augustus 08, 2025, 20:41:56
Daan Visser kan het ook niet belopen, heeft natuurlijk ivm zijn blessure bijna niets meegedaan in de voorbereiding. Echt wel zuur dat zowel Nartey als R?lke dan niet fit genoeg zijn.
Had Balk er neer gezet en henstra op de buiten
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 20:44:57
Hier kun je de spits de schuld niet van geven heeft precies 0 ballen gehad
Oh nee, zo bedoel ik em ook niet. De verbinding tussen midden en voor is er gewoon niet. Iemand die het spel verdeelt hoger op het veld.
Wat een drama...echt helemaal niks zit erin.
Enige lichtpuntje is Sjostrand. Daar zit wel lekker voetbal in.
Verder echt om te janken, terwijl nagenoeg de selectie al een aardige tijd samenspeelt...
Ach, alsof dat Dordrecht zo geweldig speelt. Het is gewoon geen beste wedstrijd tot nu toe.
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 20:43:52
De voorbereiding wordt moeiteloos doorgetrokken tot in de competitie geen beleving, geen diepgang balletje breed balletje terug pff
Dat is het erge. Geen diepteloopacties geen intensiteit. Je zou toch hopen dat dat er wel inzit in de competitie, maar nee. Eerste fase opbouw loopt nog prima met vooral Galvez die aan de bal echt heel goed is. De fase erna doen ze maar wat en staat iedereen stil. Dat mag na vorig seizoen er toch wel eens inzitten, maar de technische staf krijgt het niet voor elkaar.
Vind verder vooral Balk, Visser en Amofa niet goed.
Schop hier waarschijnlijk veel lui tegen de schenen maar ben bang dat we te lang met Henk de Jong door zijn gegaan. Ondanks dat een eventuele vervanger het hier ook lastig gaat hebben. Ik zie al zo'n 2.5 jaar weinig vooruitgang in het team helaas. Tactisch is hij m.i. makkelijk te overtreffen.
Het grote probleem is en blijft het middenveld.
Daar klopt helemaal niks van. Op rechts (balk) is gewoon te matig, Ik heb vaker gezegd dat ze hem als 9 moeten zien maar ze luisteren niet :devil.
Hopelijk een betere 2e helft want dit is gewoon echt niet goed.
Het is echr bedroevend. Liever aanvallend ten onder, dan dit slaapverwekkende spel.
Je wordt moedeloos als supporter van het van te voren indekken... en des cambuurs het ook weer uit handen geeft zoals verwacht
Citaat van: Scc0511 op augustus 08, 2025, 20:49:59
Schop hier waarschijnlijk veel lui tegen de schenen maar ben bang dat we te lang met Henk de Jong door zijn gegaan. Ondanks dat een eventuele vervanger het hier ook lastig gaat hebben. Ik zie al zo'n 2.5 jaar weinig vooruitgang in het team helaas. Tactisch is hij m.i. makkelijk te overtreffen.
Tsja welke trainer zou je hier dan willen zien die ook haalbaar is ?
Nee ik denk dat Henk nog steeds de juiste man is, maar er mag in elke linie wel wat bij. Hopelijk dat van der Sande het verschil weet te maken
Citaat van: Scc0511 op augustus 08, 2025, 20:49:59
Schop hier waarschijnlijk veel lui tegen de schenen maar ben bang dat we te lang met Henk de Jong door zijn gegaan. Ondanks dat een eventuele vervanger het hier ook lastig gaat hebben. Ik zie al zo'n 2.5 jaar weinig vooruitgang in het team helaas. Tactisch is hij m.i. makkelijk te overtreffen.
het is allemaal zo doorzichtig. Daan Visser heeft die mee gedaan?
We hebben nog een helft!!! Slechter kan het bijna niet. 0 kansen
Citaat van: Scc0511 op augustus 08, 2025, 20:49:59
Schop hier waarschijnlijk veel lui tegen de schenen maar ben bang dat we te lang met Henk de Jong door zijn gegaan. Ondanks dat een eventuele vervanger het hier ook lastig gaat hebben. Ik zie al zo'n 2.5 jaar weinig vooruitgang in het team helaas. Tactisch is hij m.i. makkelijk te overtreffen.
klopt helemaal er is ??n verantwoordelijk en dat is Henk.
Henk moet eens af van dat geknuffel en verdom pak je spelers een keer aan.
Knuffelbeer HENK :_schater
Wat heeft hij gisteren verteld we moer vol tegenaan :_schater
Amofa, Galvez prima.. verder allemaal ondermaats. Basis moet op 4 plaatsen veranderen.
Dan maar op karakter aldus onze trainer.
Ik zie het niet....
Henk is onderaan de streep wel derde geworden vorig seizoen. Niet altijd even fraai maar toch twee spelers met flinke winst kunnen transfereren in een seizoen. Gewoon boven verwachting maar beneden wat we altijd hopen. Rustig blijven. We beginnen het seizoen pas in september.
Balk op rechts(waar hij niets kan) terwijl hii bijna hele voorbereiding daar niet speelt.
Visser in basis met 0 minuten in voorbereiding..
Gewoon onthutsend slecht maar wees eerlijk dit zag je toch ook aankomen?
Citaat van: papier op augustus 08, 2025, 20:59:37
Henk is onderaan de streep wel derde geworden vorig seizoen. Niet altijd even fraai maar toch twee spelers met flinke winst kunnen transfereren in een seizoen. Gewoon boven verwachting maar beneden wat we altijd hopen. Rustig blijven. We beginnen het seizoen pas in september.
3 spelers getransfereerd niet 2 met veel winst
Nu weer Van der Veen en geen Kooistra of Henstra? Geen touw aan vast te knopen lijkt mij. Maar ben benieuwd.
Ben ik de enige of zijn er meer die die. alk er wel af willen halen wat een drama
Rare wissel hoor. Henk denkt dat het nog voorbereiding is?
Citaat van: AL op augustus 08, 2025, 21:01:17
Balk op rechts(waar hij niets kan) terwijl hii bijna hele voorbereiding daar niet speelt.
Visser in basis met 0 minuten in voorbereiding..
Gewoon onthutsend slecht maar wees eerlijk dit zag je toch ook aankomen?
Visser heeft dan toch A niet de conditie, is B niet ingespeeld in dit team, heeft C niet de ervaring. Dus hem hierop beoordelen is niet fair. Pure pech dat gisteren dan zowel Rolke als Nartey uitvallen. Dat kon er ook nog wel bij.
Citaat van: papier op augustus 08, 2025, 20:59:37
Henk is onderaan de streep wel derde geworden vorig seizoen. Niet altijd even fraai maar toch twee spelers met flinke winst kunnen transfereren in een seizoen. Gewoon boven verwachting maar beneden wat we altijd hopen. Rustig blijven. We beginnen het seizoen pas in september.
als je alweer 15 punten achter staat
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 21:02:36
3 spelers getransfereerd niet 2 met veel winst
Bedoelde met binnen een seizoen vanaf binnenhalen. Daarom Mercera niet, al had hi daar natuurlijk ook een rol in.
Citaat van: AL op augustus 08, 2025, 21:01:17
Balk op rechts(waar hij niets kan) terwijl hii bijna hele voorbereiding daar niet speelt.
Visser in basis met 0 minuten in voorbereiding..
Gewoon onthutsend slecht maar wees eerlijk dit zag je toch ook aankomen?
henk is de trainer die heeft opstelling gemaakt.
Citaat van: mindra op augustus 08, 2025, 21:03:15
Ben ik de enige of zijn er meer die die. alk er wel af willen halen wat een drama
Die moet gewoon nog verkocht worden :)
Citaat van: Trainert! op augustus 08, 2025, 21:03:53
als je alweer 15 punten achter staat
Na vanavond pas 3 dus dat valt mee
Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 21:04:38
henk is de trainer die heeft opstelling gemaakt.
En die De Graaf zegt er ook niks van. Ken oek wel weer weg!
Weer zo'n kans tegen door het drukzetten met de back op de back. Altijd zijn ze te laat. Snap niet waarom ze dat blijven doen.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2025, 21:05:57
En die De Graaf zegt er ook niks van. Ken oek wel weer weg!
En Rutte doet niks
Aan het uitvak zal het in elk geval niet liggen.
Mulders moet nog een beetje inkomen h?.....
Gelukkig hebben we nu Galvez die corners kan nemen...
En die Mulders is ook wel een versterking 8)
Jaap Stam kwam bij ons eerst op de rechtsback te staan een drama was dat je weet wat er van hem geworden is
gelukkig trainen ze elke week fantastisch de jongens
Over en uit
En dat is het einde van de wedstrijd, fluit maar af.. ;(
Marsman komt er in nu hebben we het .ek boven
Wat een aanfluiting ! Doodschamen
Geweldig domme rode kaart
Bob Ross er nog even in zie ik wel. Gvd wat een ergernis.
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 21:21:19
Marsman komt er in nu hebben we het .ek boven
:_schater
Onze aanwinsten laten hun wel zien 8P
Citaat van: Trainert! op augustus 08, 2025, 21:21:41
Geweldig domme rode kaart
Bob Ross er nog even in zie ik wel. Gvd wat een ergernis.
Was niet dom maar heel ongelukkig
:_schater
Citaat van: Trainert! op augustus 08, 2025, 21:21:41
Geweldig domme rode kaart
Bob Ross er nog even in zie ik wel. Gvd wat een ergernis.
:_schater :_schater :_schater
goh, verassende wissel van Galvez
Het lek is onze knuffelbeer
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 21:22:36
Was niet dom maar heel ongelukkig
Eerste gele kaart was wel dom. Totaal onnodig.
Citaat van: Trainert! op augustus 08, 2025, 21:23:07
goh, verassende wissel van Galvez
60 minuten en klaar :thumbsup
Man man tactische tekortkomingen van Henk de Jong. Balk fladdert als kip zonder kop rond. Ze kunnen beter lid worden van dd breiclub plattelandsvrouwen.
We mogen blij zijn dat het nog maar 1-0 staat
Sjostrand er af vond ik een apparte keuze. Zal wel niet meer dan 60 minuten mogen spelen. Speelde beter dan Balk
Is Henstra geblesseerd of wachten tot de 89e minuut
Citaat van: Lore op augustus 08, 2025, 20:00:39
Dirk Kuijt altijd al een top vent gevonden. Zouden wij niet gewoon een van de urinoirs naar hem moeten vernoemen?
Hahaha
Mulders is verdedigend wel heel matig hoor. Tering Jantje.
Wat een actie van R?lke zeg. Had een goal verdiend.
Godverdomme Rolke, wat een knal. Helaas net als vorig jaar toen ie ook meermaals de paal raakte ;(
Rolke!!!! Zo dichtbij
Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:39:43
Wat een actie van R?lke zeg. Had een goal verdiend.
Dat is nou een middenvelder met diepgang maar te vaak last van kleine pijntjes
R?lke, heerlijke actie en knal. Leider kein Tor.
Het ziet ons ook niet mee hoor?.jammer we spelen een hele goede 2e helft.
(Huile) Balk is vandaag ook weer1 grote ergenis
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 21:44:54
(Huile) Balk is vandaag ook weer1 grote ergenis
Ik schaam me soms echt dat hij voor ons speelt. Zo irritant.
Daarnaast heeft Van der Veen in 5 minuten net zo vaak zn man gepasseerd als Balk in 1 hele wedstrijd. Visser zelfs meer goede voorzetten dan Balk. Snap niet waarom hij dan weer wel de hele wedstrijd mag blijven staan.
Als je speelt zoals laatste 15 min met veel inzet dan heb geen moeite met dit resultaat. Daarvoor dramatisch
Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:47:48
Ik schaam me soms echt dat hij voor ons speelt. Zo irritant.
Daarnaast heeft Van der Veen in 5 minuten net zo vaak zn man gepasseerd als Balk in 1 hele wedstrijd. Visser zelfs meer goede voorzetten dan Balk. Snap niet waarom hij dan weer wel de hele wedstrijd mag blijven staan.
Zelfs Bob ross doet het veel beter
Citaat van: sunderland op augustus 08, 2025, 21:48:03
Als je speelt zoals laatste 15 min met veel inzet dan heb geen moeite met dit resultaat. Daarvoor dramatisch
Helemaal eens
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 21:50:46
Zelfs Bob ross doet het veel beter
Ik begrijp ook niet waarom er dan zo opgegeven wordt van die man uit Manchester, ik geniet elke keer van Marsman, maar ik zal er wel geen verstand van hebben
Hopen dat Balk nog verkocht wordt. .
Citaat van: Korezev op augustus 08, 2025, 21:53:36
Ik begrijp ook niet waarom er dan zo opgegeven wordt van die man uit Manchester, ik geniet elke keer van Marsman, maar ik zal er wel geen verstand van hebben
Slaat ook nergens op dat iedereen hem zo afbrandt elke keer vind ik. Galvez vind ik verder wel beter maar Marsman is prima als tweede optie.
Citaat van: sunderland op augustus 08, 2025, 21:48:03
Als je speelt zoals laatste 15 min met veel inzet dan heb geen moeite met dit resultaat. Daarvoor dramatisch
Precies. Kennelijk hadden we een rode kaart nodig om wakker te worden. Jammer dat die van R?lke er niet in ging.
Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:54:51
maar Marsman is prima als tweede optie.
Laten we het zo zeggen: we kunnen ons weinige geld duidelijk beter aan andere posities uitgeven
Balk is echt een beetje g?nant aan het worden. Als het dan niet loopt bij hem gedraagt hij zich als een kind van 5...zo zonde want we hebben vorig jaar gezien dat ie ze wel kan maken.
Verder erg tevreden met de instelling van het team nadat we met 10 kwamen. Laat dit een les voor volgende keer zijn dat je met de goede instelling vanaf het begin een stuk verder komt.
Wat een verschil ik heb genoten van de laatste 25 minuten en nog kansen ook nog we waren beter dan Dordrecht laatste 25 minuten.
Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:54:51
Slaat ook nergens op dat iedereen hem zo afbrandt elke keer vind ik. Galvez vind ik verder wel beter maar Marsman is prima als tweede optie.
Marsman viel geweldig in. Zat pit in
Marsman speelde goed maar ook van der Veen hoor.
Dramatische 1e helft. Totaal geen inzet en felheid, niks gecre?erd. 2e helft begon veel beter, wel inzet, felheid en durf om te voetballen en na de rode kaart zelfs nog beter. Kortom, met dezelfde intenties in de 2e helft gaan we zeker de nodige potjes winnen.
Prima invalbeurten van vd Veen en Marsman trouwens.
Citaat van: sunderland op augustus 08, 2025, 21:48:03
Als je speelt zoals laatste 15 min met veel inzet dan heb geen moeite met dit resultaat. Daarvoor dramatisch
ik wel, dit hadden ze die 75 minuten daarvoor ook moeten doen. En als je dan verliest dan is dat maar zo
Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2025, 21:57:58
Wat een verschil ik heb genoten van de laatste 25 minuten en nog kansen ook nog we waren beter dan Dordrecht laatste 25 minuten.
Dat is ook weer wat overdreven die lui hebben 3 opgelegde kansen gemist, het was de laatste 20 minuten redelijk maar de 70 minuten daarvoor waren schandalig slecht
Balk heeft voorin veel te weinig rendement. De ruimte lag op rechts, maar er komt niks uit, omdat hij of zijn man niet voorbij komt en niet goed kan afkappen voor een voorzet. Daarom werd Sjostrand naar de rechterkant gehaald de tweede helft. Die keuze snap ik wel.
Ik vond Cambuur de tweede helft beter staan en zie wel potentie in dit team.
Lachwekkend dat je dit de eerste 70 min op de mat legt. Om je dood te schamen. We kunnen weer lekker achter de feiten aan lopen.
Citaat van: R058 op augustus 08, 2025, 21:54:51
Slaat ook nergens op dat iedereen hem zo afbrandt elke keer vind ik. Galvez vind ik verder wel beter maar Marsman is prima als tweede optie.
nergens om hoor maar Marsman was vandaag beter dan Galvez.
nog 35 wedstrijden, goed trainen zoals elke week
Citaat van: Yellow Army op augustus 08, 2025, 21:59:32
Dramatische 1e helft. Totaal geen inzet en felheid, niks gecre?erd. 2e helft begon veel beter, wel inzet, felheid en durf om te voetballen en na de rode kaart zelfs nog beter. Kortom, met dezelfde intenties in de 2e helft gaan we zeker de nodige potjes winnen.
Prima invalbeurten van vd Veen en Marsman trouwens.
verdomme ik ben je eens helemaal :thumbsup
Met een beetje geluk pak je ook nog een onverdiend punt.
Dit soort vechtwedstrijden zijn trouwens niet aan Diemers besteed.
Vrije trappen en corners wederom ver onder de maat.
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 08, 2025, 21:56:15
Balk is echt een beetje g?nant aan het worden. Als het dan niet loopt bij hem gedraagt hij zich als een kind van 5...zo zonde want we hebben vorig jaar gezien dat ie ze wel kan maken.
Verder erg tevreden met de instelling van het team nadat we met 10 kwamen. Laat dit een les voor volgende keer zijn dat je met de goede instelling vanaf het begin een stuk verder komt.
Ik snap ook niet waarom dat zo vaak maar niet lukt om gewoon vol erop te gaan. Telkens maar dat halve drukzetten. Elke keer als het met intensiteit gebeurt, knalden ze de bal over de zijlijn. Hetzelfde met aanvallen. Telkens maar tikkie breed of tikkie terug. Maar als Van der Veen erin komt, zoekt hij constant zn man op en ontstaat er gevaar. Wat zijn dan de instructies van de technische staf? Of ze luisteren niet naar de instructies of het klopt tactisch niet.
Zat werkelijk waar nul komma nul spirit in. Jansen was enigste die zijn niveau haalde. De aankopen waren lachwekkend slecht. Die Mulders bij de 1-0. Om te janken wast. Ze laten van Mullem gaan en dan halen ze Berkhout. Wat een drama die vent. Sjostrand en Binder, niet een knikker geraakt. Diemers totaal uit vorm. Balk om te janken zo slecht. Souren steeds een stap te laat. Niet een fatsoenlijke aanval gezien. In jaren niet zo'n slecht Cambuur gezien. Onthutsend, ontluisterend slecht. En wie dat niet ziet mut opnomen wudde in een inrichting
Fantasieloos en machteloos eerste uur. Plichtmatig heen-en-weer getik en elk diepe bal balverlies.
Gek genoeg werd het beter met 10 man.
een wedstrijd als zo velen vorig seizoen slap beginnen en dan op het
einde nog eens volle bak en ook nog met 10 man waarom niet vanaf
het begin en waarom geen Kooistra voor Balk die deed maar wat,
Komende week de koploper op bezoek
Sanodor wilde zijn papiertjes niet halen... dus waarom daarover doorzeuren?
Werkelijk waar niet om aan te gluren, wordt weer precies hetzelfde als de afgelopen 2,5 jaar. Hopen dat de rest ook weer zo dramatisch is als verleden jaar en dat je de playoffs in rolt.
Het is toch van een enorme treurigheid als je moet lezen dat Marsman en van der Veen de meest positieve opvallers waren :|
Hebben Henk en de beleidsbepalers/scouts niet een houdbaarheidsdatum overschreden?
Het is inderdaad nog maar de eerste wedstrijd maar ook de voorbereiding was niet best
In en naast het veld gebeurt er niks wat dit doet omdraaien...
Uiteraard nog 35 wedstrijden te gaan met nog veel kansen en ruimtes op verbetering maar wie nu al niet licht in de zorgen zit heeft zijn duikbril nog op
Tsja dit seizoen moet het wel gaan gebeuren.
1 voetbal moet beter
2 financieel moet het op orde
Wanneer deze twee facetten niet op orde komen mag je idd afvragen of het niet verstandig is van boven tot onder grondig te gaan schoonmaken?.
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 08, 2025, 22:29:54
Hebben Henk en de beleidsbepalers/scouts niet een houdbaarheidsdatum overschreden?
Van Henk kun je dat eventueel nog zeggen.
Maar van de beleidsbepalers/scouts toch niet??? Nieling? Pauwels? Na 1 seizoen voor miljoenen verkocht?
We willen kerels op het veld zien, geen mietjes. Zelden zulke suurten met maakt. Onvoorstelbaar.
Weer typisch dat sommigen na 1 wedstrijd al weten dat het een klote seizoen gaat worden.
De waan van de dag regeert in de voetballerij?
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:36:18
We willen kerels op het veld zien, geen mietjes. Zelden zulke suurten met maakt. Onvoorstelbaar.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 19:13:07
Hef besloten hier tot aa n de winterstop niets meer te posten. Bespaart heel veel ergernis. Jum tevreden, ik tevreden. Hopelijk maken we er wat van dit nieuwe seizoen. Veel plezier allemaal. Groeten wiekie :thumbsup |:) :proost
Welkom terug _O_
Citaat van: michello op augustus 08, 2025, 22:37:54
Weer typisch dat sommigen na 1 wedstrijd al weten dat het een klote seizoen gaat worden.
De waan van de dag regeert in de voetballerij?
Struisvogel. Wut es wakker juh. De dramatische slechte voorbereiding werd vanavond moeiteloos doorgetrokken. Zit nul komma nul spirit in dit hele zooitje. Mijn jongens, deze jongens, prachtige jongens
unieke jongens, trotse jongens. Flikker toch eens man met dat zielige geknuffel. Kap eens met dat zoeken naar excuses. Zet een elftal neer waar we voor naar het stadion gaan. Met passie en strijd en plezier. Ze mutte zich doodskamen bij de club.
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 08, 2025, 22:29:54
Het is toch van een enorme treurigheid als je moet lezen dat Marsman en van der Veen de meest positieve opvallers waren :|
Hebben Henk en de beleidsbepalers/scouts niet een houdbaarheidsdatum overschreden?
Het is inderdaad nog maar de eerste wedstrijd maar ook de voorbereiding was niet best
In en naast het veld gebeurt er niks wat dit doet omdraaien...
Uiteraard nog 35 wedstrijden te gaan met nog veel kansen en ruimtes op verbetering maar wie nu al niet licht in de zorgen zit heeft zijn duikbril nog op
Sorry maar hier staat vooral heel veel onzin.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:38:55
Struisvogel. Wut es wakker juh.
Vandaag was ruk dat zien we allemaal. Welkom thuis trouwens. :proost
Wedstrijd helaas niet kunnen zien maar dit voelde je al aankomen.. als iedereen al van tevoren zegt dat het op karakter maar moet dan weet je het wel. Precies dat waar we niet op scouten.
Citaat van: michello op augustus 08, 2025, 22:37:54
Weer typisch dat sommigen na 1 wedstrijd al weten dat het een klote seizoen gaat worden.
De waan van de dag regeert in de voetballerij?
Ik ben het er mee eens dat dat onzin is. Vooral omdat we vorig seizoen toch ook derde zijn geworden.
Het is alleen erg frustrerend dat er in spelpatronen en intensiteit zo weinig verandert en constant weer dezelfde fouten worden gemaakt.
Citaat van: michello op augustus 08, 2025, 22:40:30
Vandaag was ruk dat zien we allemaal. Welkom thuis trouwens. :proost
Vandaag??? Al 3 jaar juh. Hou toch op. Iedereen houdt sien freet. Je zult maar in dat uitvak staan. Ik hef heel erg diep respect en medelijden voor die mensen
{quote author=Holwerd voor Cambuur link=topic=2812.msg391598#msg391598 date=1754685168]
Van Henk kun je dat eventueel nog zeggen.
Maar van de beleidsbepalers/scouts toch niet??? Nieling? Pauwels? Na 1 seizoen voor miljoenen verkocht?
[/quote]
Als je kijkt naar de laatste jaren is het inderdaad wat betreft spel steeds slechter geworden. Je kan beter de vraag stellen of Henk daadwerkelijk spelers beter kan maken of dat hij te afhankelijk is van de personen om zich heen in de staf. Ik denk dat het laatste het geval is. In de top seizoenen had Henk namelijk een tactisch sterke persoon naast hem (Sandor en bosbaard).
Ik denk dat het bestuur een grote misser heeft begaan door Rene van der Weij niet te benaderen als assistent maar teveel vast te houden aan een profiel van een assistent die de hoogste papieren wel heeft. Ik denk dat hij in het zelfde kaliber valt (en misschien nog wel beter dan Sandor) als assistent zijnde.
Vandaag de wedstrijd gezien op tv en het gaat gewoon in hetzelfde stramien door met dat eeuwige gebrei zonder enige vorm van lef, diepgang, verassingen (behalve die waardeloze terugspeelbal waar de 1-0 uit kwam(zelfs ik had niet zulke verassingen in petto in mijn 20 jarige carri?re in de 5e klasse reserve in de echte kelders van het amateurvoetbal))
Mocht er niet wat veranderen in de manier van spelen (meer variatie in de spelsysteem bijvoorbeeld 4-1-4-1/ 4-4-2/4-3-3/ of wat voor systeem dan ook, meer afwisseling van kant, een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts zodat de bal een keer neergezet kan worden op een bijna 2 meter lange spits en een andere speler die een corner wel goed kan nemen) en in de samenstelling van het middenveld en aanval, dan zal het nog een lang seizoen worden en zullen we de ranglijst aan het eind van het seizoen op de kop op moeten gaan hangen om bij de bovenste 8 ploegen te eindigen.
Citaat van: michello op augustus 08, 2025, 22:39:28
Sorry maar hier staat vooral heel veel onzin.
Mag je vinden uiteraard maar als jij het wel best vind zo en het knuffelgevoel van Henk graag aanhoud dan alsnog even goede vrienden maar ik voel het anders, niet alleen vandaag! En gelukkig mag dit op een Forum
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:36:18
We willen kerels op het veld zien, geen mietjes. Zelden zulke suurten met maakt. Onvoorstelbaar.
Echt? Ik hoorde regelmatig een paar op het forum :_schater
Citaat van: Lore op augustus 08, 2025, 22:56:28
Echt? Ik hoorde regelmatig een paar op het forum :_schater
Waarom zo reageren? Wiekie heeft gelijk, slappe hap
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 00:02:13
Je moet met het hart voetballen. Die jongen die erin kwam de tweede helft deed dat tenminste. Vd Meer. Voor de rest zie je alleen maar een stelletje doodbidders in het veld. Ze doen maar wat. Rolke viel goed in. Die hele voorhoede van Cambuur heeft niet een knikker geraakt. Omdat ze niet goed aangespeeld worden door de middenvelders. Diemers is hopeloos uit vorm. Souren wint nooit een tweede bal en Visser is derde divisie niveau. Wat kun je dan verder. Niks. Gvd wat die rechtsback ook slecht. Die van Den Bosch. Ongelooflijk. Maar je hebt geen vervanger. Geldt ook voor Berkhout. Die krijgt 2 keer geel voor 2 oliedomme overtredingen. Waar was die jongen van Jong Ajax. Ook niet gezien. Net als Henstra. Ze doen maar wat. Wiebe waar was hij. Ook niet gezien. Totale wanorde bij dat hele zooitje. Je hebt gvd 5 weken voorbereiding gehad.
Dou siest spoken wij hewwe geen van der meer in de selectie en we hewwe wel een vervanger voor mulders dat is Jermoumi must dij wat beter inlezen.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:38:55
Struisvogel. Wut es wakker juh. De dramatische slechte voorbereiding werd vanavond moeiteloos doorgetrokken. Zit nul komma nul spirit in dit hele zooitje. Mijn jongens, deze jongens, prachtige jongens
unieke jongens, trotse jongens. Flikker toch eens man met dat zielige geknuffel. Kap eens met dat zoeken naar excuses. Zet een elftal neer waar we voor naar het stadion gaan. Met passie en strijd en plezier. Ze mutte zich doodskamen bij de club.
hartstikke eens. Ben wel klaar met dat doorzichtige voetbal van ons
Onbegrijpelijke keuzes en wissels van Henk.
Balk op rechtsbuiten en daar hele vootbereiding amper gestaan. Visser in basis zetten met 0 minuten in voorbereiding.
Geen Henstra en Wiebe.
Balk blijft gewoon staan.
Hoop toch echt dat Edwin de Graaf wat tegengas gaat geven!!
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:38:55
Struisvogel. Wut es wakker juh. De dramatische slechte voorbereiding werd vanavond moeiteloos doorgetrokken. Zit nul komma nul spirit in dit hele zooitje. Mijn jongens, deze jongens, prachtige jongens
unieke jongens, trotse jongens. Flikker toch eens man met dat zielige geknuffel. Kap eens met dat zoeken naar excuses. Zet een elftal neer waar we voor naar het stadion gaan. Met passie en strijd en plezier. Ze mutte zich doodskamen bij de club.
:_schater
Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:46:24
Vandaag??? Al 3 jaar juh. Hou toch op. Iedereen houdt sien freet. Je zult maar in dat uitvak staan. Ik hef heel erg diep respect en medelijden voor die mensen
Klopt. Daar hef ik dei nog nooit sien. En maar schreeuwen vanachter je toetsenbord hier. En weet je, in de kern kan ik me in sommige dingen echt wel vinden af en toe. Maar de manier waarop je hier dingen neerzet liekst wel een jonkje van 12. Heb je wel eens nagedacht over een training emotie-regulering? Serieuze vraag trouwens.
Citaat van: AL op augustus 09, 2025, 06:44:33
Onbegrijpelijke keuzes en wissels van Henk.
Balk op rechtsbuiten en daar hele vootbereiding amper gestaan. Visser in basis zetten met 0 minuten in voorbereiding.
Geen Henstra en Wiebe.
Balk blijft gewoon staan.
Hoop toch echt dat Edwin de Graaf wat tegengas gaat geven!!
Die Reinsma bepaald alles een dkv'er die dat mag doen maar ik hoor er niemand over onze club is overgegeven aan jaknikkers. We voetballen al twee jaar ver ondermaats maar niemand die het wil zien. Tis werkelijk onvoorstelbaar. Praktijk mannen als Lodeweges Slot Sandor Bosschaart.....ze zijn niet meer. We kunnen beter 3 mokkels van sinne kinderopvang er bijhalen met al die jonkies.
Wederom prima uitvak gezien zo midden in de vakantie. Mooi dat daar een switch is ontstaan met groepen die er echt wat van willen maken. Lekker bezig mannen
Voetballend was het veel van hetzelfde. Spelers als Rolke, Marsman en Vd Veen vielen positief op met energie naar voren. Ook zijn er genoeg wisselmogelijkheden voorin, dat is ook weleens anders geweest.
Conditioneel had ik er meer van verwacht. Die Zweed viel nog niet echt op.
Volgende week wel gelijk een belangrijke tegen Top dat vertrouwen heeft getankt.
Kom op :0=
Citaat van: richard op augustus 09, 2025, 07:27:13
Die Reinsma bepaald alles een dkv'er die dat mag doen maar ik hoor er niemand over onze club is overgegeven aan jaknikkers. We voetballen al twee jaar ver ondermaats maar niemand die het wil zien. Tis werkelijk onvoorstelbaar. Praktijk mannen als Lodeweges Slot Sandor Bosschaart.....ze zijn niet meer. We kunnen beter 3 mokkels van sinne kinderopvang er bijhalen met al die jonkies.
Iedereen ziet dat we onder de maat voetballen hoor lees het forum er maar goed op na. Het probleem is we blijven maar aanmodderen er zit geen verbetering in ook de nieuwe jongens kunnen nog niet brengen wat wij willen zien en ik vrees met het aantrekken van 2 talenten die aanstaande zijn dat het niet gaat veranderen van die 2 jonge jongens kun je ook niet verwachten dat die de kar gaat trekken. Het probleem blijft ons middenveld waar geen diepte inzit en bestaat uit postbodes die de bal steeds maar halen. (Huile) Balk die maar op rechts blijft staan en alleen maar kan gebaren en zeuren maar geen grasspriet voorbij komt Sjostrand geef ik het voordeel van de twijfel maar onze spitspositie blijft een probleem ik heb op de training en ook nu weer in de wedstrijd nog helemaal niks gezien van Binder de man die hem gescout heeft loop waarschijnlijk met een zwarte bril op met stok en een hond ernaast. Had gehoopt dat de Graaf tegenwicht zou brengen maar die doet weinig tot niks op de trainingen alleen Reinsma mag zijn ding doen uitleg van oefeningen van 10 minuten voor een uitvoering van 30 seconden. Hoop echt dat ze het op de rit krijgen maar vrees dat het niet gaat gebeuren
Citaat van: Inferno-058 op augustus 08, 2025, 23:30:15
Waarom zo reageren? Wiekie heeft gelijk, slappe hap
Ja, dit is echt een hele heftige reactie van mij!
Ik heb er maar eerst even een nachtje overheen laten gaan en niet alleen uit emotie en teleurstelling te reageren.
Zo'n eerste wedstrijd zegt niet veel. Je kan wel (terecht) vraagtekens zetten hoe we starten en gebrek aan felheid en sommige wissels? met een paar weken staat er een heel ander team. Er komt nog een kwaliteitsinjectie en er gaat heel wat concurentie op een aantal posities ontstaan. Dus of bijv. Mulders een misser maak ik me echt niet druk om, we hebben ook Jermouni nog en Baoef kan ook nog op de back. Het team komt vanzelf in balans en de besten moeten nog boven komen drijven.
Ik vind het wat te snel om dan te zeggen dat we de lijn van vorige seizoen doortrekken.
Uiteindelijk verlies je door een onnodige fout en wat pech met de actie van R?lke.
Het is nu ook weer niet zo dat we kansloos met 3-0 van de mat gespeeld zijn.
Ik vind bij zo'n eerste wedstrijd het ook altijd wel mooi om te kijken hoe de nieuwe spelers het doen en wat er uit O21 aanhaakt.
Ik verwacht dat er nog heel wat gaat veranderen in de basis de komende weken van wat ik gisteren zag.
Jansen : mooie reddingen weer, gaat weer extra punten pakken dit seizoen
Mulders: durfde niet te voetballen,defensief aarzelend? gaat het moeilijk krijgen als hij de schroom niet van zich af gooit
Burghout: niet bijzonder, degelijk, had pech met de rode kaart
Amofa: wil bepalend zijn en durft te voetballen. Gaat alleen maar beter worden
Galvez: de meest creatieve speler is een linksback , 2e helft de beste man bij ons tot aan de wissel
Souren: verzoop door de matige veldbezetting (zie Diemers). Heeft ook niet het karakter om daar wat aan te doen.
Diemers: liep overal en nergens, eiste veel ballen op, maar of hij het team daar ook echt mee hielp...?
D Visser: te licht, te bescheiden, kwam apmer in het spel voor, ook door de veldbezetting. 4e keuze op deze positie.
(NB bij Dordrecht stond ook een mannetje van 17 op het middenveld)
Balk: speelde zoals Balk altijd speelt
Binder: eerste helft passief,onzichtbaar, laat zich ook niet zakken om mee te doen.
Sjostrand: viel tegen. Hij komt uit competitie en zou fit en in vorm moeten zijn. Durft wel maar kwam er nooit voorbij
Invallers:
vd Veen: verrassende keuze maar hij kwam (itt Sjoland) het backie van Dordt wel een paar keer voorbij. Gebruikt zijn snelheid goed.
Marsman: eerlijk is eerlijk, speelde echt goed, ook verdedigend. Maar waarom kan hij niet samen met Galvez(middenveld)?
K Visser: er gebeurt wel iets met hem in het veld itt Binder.
R?lke : geweldige actie, blijft de "joker"in de selectie die wel eens kan gaan verrasssen dit seizoen door zijn schoten
Jermoumi: gebruikt zijn snelheid goed en kan daarmee veel corrigeren.
Prima analyse, volgens mij had R?lke nog een grote kans, je had zomaar een overwinning mee kunnen pikken. Al was een gelijkspel meer terecht geweest.
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 08:58:57
Ik heb er maar eerst even een nachtje overheen laten gaan en niet alleen uit emotie en teleurstelling te reageren.
Zo'n eerste wedstrijd zegt niet veel. Je kan wel (terecht) vraagtekens zetten hoe we starten en gebrek aan felheid en sommige wissels? met een paar weken staat er een heel ander team. Er komt nog een kwaliteitsinjectie en er gaat heel wat concurentie op een aantal posities ontstaan. Dus of bijv. Mulders een misser maak ik me echt niet druk om, we hebben ook Jermouni nog en Baoef kan ook nog op de back. Het team komt vanzelf in balans en de besten moeten nog boven komen drijven.
Ik vind het wat te snel om dan te zeggen dat we de lijn van vorige seizoen doortrekken.
Uiteindelijk verlies je door een onnodige fout en wat pech met de actie van R?lke.
Het is nu ook weer niet zo dat we kansloos met 3-0 van de mat gespeeld zijn.
Ik vind bij zo'n eerste wedstrijd het ook altijd wel mooi om te kijken hoe de nieuwe spelers het doen en wat er uit O21 aanhaakt.
Ik verwacht dat er nog heel wat gaat veranderen in de basis de komende weken van wat ik gisteren zag.
Jansen : mooie reddingen weer, gaat weer extra punten pakken dit seizoen
Mulders: durfde niet te voetballen,defensief aarzelend? gaat het moeilijk krijgen als hij de schroom niet van zich af gooit
Burghout: niet bijzonder, degelijk, had pech met de rode kaart
Amofa: wil bepalend zijn en durft te voetballen. Gaat alleen maar beter worden
Galvez: de meest creatieve speler is een linksback , 2e helft de beste man bij ons tot aan de wissel
Souren: verzoop door de matige veldbezetting (zie Diemers). Heeft ook niet het karakter om daar wat aan te doen.
Diemers: liep overal en nergens, eiste veel ballen op, maar of hij het team daar ook echt mee hielp...?
D Visser: te licht, te bescheiden, kwam apmer in het spel voor, ook door de veldbezetting. 4e keuze op deze positie.
(NB bij Dordrecht stond ook een mannetje van 17 op het middenveld)
Balk: speelde zoals Balk altijd speelt
Binder: eerste helft passief,onzichtbaar, laat zich ook niet zakken om mee te doen.
Sjoland: viel tegen. Hij komt uit competitie en zou fit en in vorm moeten zijn. Durft wel maar kwam er nooit voorbij
Invallers:
vd Veen: verrassende keuze maar hij kwam (itt Sjoland) het backie van Dordt wel een paar keer voorbij. Gebruikt zijn snelheid goed.
Marsman: eerlijk is eerlijk, speelde echt goed, ook verdedigend. Maar waarom kan hij niet samen met Galvez(middenveld)?
K Visser: er gebeurt wel iets met hem in het veld itt Binder.
R?lke : geweldige actie, blijft de "joker"in de selectie die wel eens kan gaan verrasssen dit seizoen door zijn schoten
Jermoumi: gebruikt zijn snelheid goed en kan daarmee veel corrigeren.
Goede analyse maar Sjoland voetbalt niet bij ons Sjostrand wel
:edit:
't wat met al die nieuwe gasten :P
HAHAHA
Bijzonder interview overigens van die nieuwe jongen van OF met Henk. Henk zit gelijk al op de kast.
Wat ik wel opvallend vind is dat Henk liever niet fitte spelers opstelt dan 2de keus fitte spelers.. hij blijft zich maar verschuilen achter fit dit en fit dat.
Dat viel mij ook tegen van Henk. De fitte spelers waren ook niet bij de besten (Souren , Balk, Sj?STRAND, Mulders, Diemers) , bezetting middenveld klopte gewoon niet terwijl hij dat vooraf juist als de stabielste deel van het team benoemde.
Je kunt 2 dingen doen als spelers niet fit zijn en automatismen ontbreken:
- je past je aan en speelt anders (compacter) en met fitte spelers. Dan speel je puur vechtvoetbal met counters om resultaat.
- je kijkt naar de toekomst hoe je wil gaan spelen met zoveel mogelijk de beoogde basis en verzorgde dominate spel en accepteert dat dit nog niet lukt.
En als je de keuze voor het tweede maakt dan moet je achteraf niet zeuren maar investeer je in de rest van de competitie
Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 09:19:19
Bijzonder interview overigens van die nieuwe jongen van OF met Henk. Henk zit gelijk al op de kast.
Willem Vermeltfoort. Precies wat ik ook dacht. Ik vind zijn interviews tot nu toe erg matig, het is alsof hij een lijstje met vragen heeft bedacht en daar dan niet meer van afwijkt. Ook als het antwoord op die vraag al gegeven is. Moet wel zeggen dat ie durft, hij gaat er met gestrekt been in. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, want het was zoals het was: een slecht Cambuur.
Het enige wat goed was gisteren was dat ze voorin wel de bal afjaagden en dus druk erop kregen. ( vorig seizoen nooit) Vooral eerste helft heeft Dord wel 14 x de bal over de zijlijn getrapt door dat drukzetten. Binder deed dat vooral goed. Verder was het weer een waardeloze vertoning.
Laatste kwartier hebben ze er alles aangedaan maar die 75 min daarvoor om te janken
Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 09:41:17
Willem Vermeltfoort. Precies wat ik ook dacht. Ik vind zijn interviews tot nu toe erg matig, het is alsof hij een lijstje met vragen heeft bedacht en daar dan niet meer van afwijkt. Ook als het antwoord op die vraag al gegeven is. Moet wel zeggen dat ie durft, hij gaat er met gestrekt been in. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, want het was zoals het was: een slecht Cambuur.
Een verademing t.o.v. GvT. Willem durft kritisch te zijn en huilt niet met de wolven in het bos mee. Dan toont de ware Henk zich.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 09:41:17
Willem Vermeltfoort. Precies wat ik ook dacht. Ik vind zijn interviews tot nu toe erg matig, het is alsof hij een lijstje met vragen heeft bedacht en daar dan niet meer van afwijkt. Ook als het antwoord op die vraag al gegeven is. Moet wel zeggen dat ie durft, hij gaat er met gestrekt been in. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, want het was zoals het was: een slecht Cambuur.
Klopt, zal moeten wennen en moet meer op gevoel zijn vragen stellen. Henk was vorig seizoen toen hij tegen Volendam interviewde ook al ge?rriteerd. Doordat hij nog weinig binding heeft zoals die andere journalisten stellen die dan weer niet te kritische vragen.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 09:41:17
Willem Vermeltfoort. Precies wat ik ook dacht. Ik vind zijn interviews tot nu toe erg matig, het is alsof hij een lijstje met vragen heeft bedacht en daar dan niet meer van afwijkt. Ook als het antwoord op die vraag al gegeven is. Moet wel zeggen dat ie durft, hij gaat er met gestrekt been in. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, want het was zoals het was: een slecht Cambuur.
hij heeft gewoon gelijk. Iedere x van die jaknikker vragen zijn ook niet leuk.
Niet fit is natuurlijk niet de reden van ons oersaaie en slechte voetbal en dat mag Henk ook wel eens inzien
Allemaal leuk en aardig, maar Henk maakt elke keer onbegrijpelijke keuzes.
Dan kunnen we wel roepen dat Reinsma of iemand anders bepaalt maar Henk is hoofdtrainer.
Het ging meteen al mis in het begin van het interview. Die Vermeltfoort had geen enkel lichtpuntje gezien. Dat noem ik geen kritische vraag, maar gebrek aan realiteitszin. Na de rode kaart was Cambuur de betere ploeg en het had nog best een gelijkspel kunnen worden. En hij stelde meerdere keren dezelfde vraag over iets wat Henk vlak daarvoor al had uitgelegd. Dan zou ik ook ge?rriteerd worden. Idd, net alsof hij alles van een papiertje opleest en niet daarvan afwijkt.
Citaat van: AL op augustus 09, 2025, 10:13:00
Allemaal leuk en aardig, maar Henk maakt elke keer onbegrijpelijke keuzes.
Dan kunnen we wel roepen dat Reinsma of iemand anders bepaalt maar Henk is hoofdtrainer.
Ja dat willen bepaalde mensen ons doen geloven, maar ieder wel denkend mens weet dat het anders is. Jammer dat die mensen die dit beweren niet op Reinsma af stappen i.p.v. op het internet onzin roepen. En inderdaad Henk is baas en niemand anders...
Citaat van: Tanjajeah op augustus 09, 2025, 09:41:17
Willem Vermeltfoort. Precies wat ik ook dacht. Ik vind zijn interviews tot nu toe erg matig, het is alsof hij een lijstje met vragen heeft bedacht en daar dan niet meer van afwijkt. Ook als het antwoord op die vraag al gegeven is. Moet wel zeggen dat ie durft, hij gaat er met gestrekt been in. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, want het was zoals het was: een slecht Cambuur.
Ja, deze jongen moet nog veel leren. Hoe hij Balk gisteren in het verslag ook neerzette. En dat meerdere keren. Niet goed. Nog niet?
Citaat van: Dreet op augustus 09, 2025, 10:14:27
Het ging meteen al mis in het begin van het interview. Die Vermeltfoort had geen enkel lichtpuntje gezien. Dat noem ik geen kritische vraag, maar gebrek aan realiteitszin. Na de rode kaart was Cambuur de betere ploeg en het had nog best een gelijkspel kunnen worden. En hij stelde meerdere keren dezelfde vraag over iets wat Henk vlak daarvoor al had uitgelegd. Dan zou ik ook ge?rriteerd worden. Idd, net alsof hij alles van een papiertje opleest en niet daarvan afwijkt.
We beginnen al tijden slap, dus niets nieuws onder de zon. Het lukt Henk gewoon niet om daar iets aan te doen. Spelers worden ook niet beter onder hem. We zullen nu wel weer wekelijks zien dat er veel wisselingen zijn en dat het wel effe duurt voordat we met een ?vaste basis? spelen. Ik verwacht hetzelfde scenario als verleden jaar, veel puntverlies in de eerste fase en de rest hakken over de sloot werk.
Citaat van: Harry L. op augustus 09, 2025, 10:23:10
We beginnen al tijden slap, dus niets nieuws onder de zon. Het lukt Henk gewoon niet om daar iets aan te doen. Spelers worden ook niet beter onder hem. We zullen nu wel weer wekelijks zien dat er veel wisselingen zijn en dat het wel effe duurt voordat we met een ?vaste basis? spelen. Ik verwacht hetzelfde scenario als verleden jaar, veel puntverlies in de eerste fase en de rest hakken over de sloot werk.
plus, niet onbelangrijk, voetbal dat niet om aan te gluren is. Kunnen de kenners Lambooij weer de schuld geven.
Het is natuurlijk wel bijzonder dat je vorig seizoen je de Competitie vergooit in de eerste 6 ? 7 wedstrijden omdat je geen spits hebt
En nu komt Henk met het verhaal dat je verliest omdat je geen fitte spelers hebt
Leren wij dan niks?
Henk moet eens leren de beste spelers van het moment op te stellen.
Als je niet fit bent speel je niet. De jongens van O21 gaan als de brandweer.
Die zijn beter dan een half fitte speler.
Afgelopen seizoen hebben de jonge jongens ook te weinig kansen gekregen. Zet Henstra en Kooistra er gewoon eens in.
Er zaten een paar hele goede voetballende momenten tussen gister, met name op links in de combi Diemers-Galvez die smaken naar meer. Keepertje weer prima gister. Mulders speelde een erg goede pot tegen Excelsior, gister drama. Ik blijf overtuigd dat wanneer je Rolke 10 potjes in de basis laat staan dat hij een van de beteren zal zijn. Vergeet ook niet dat Dordt al 31 potjes thuus niet had verloren. Centrum achterin baart mij wel zorgen en hoe profs die elke dag trainen nog niet fit kunnen zijn is ook mij een raadsel! 8P
Ik heb wel respect voor iedereen die naar de uitdwedstrijden gaat of thuis de hele uitwedstrijd volgt. Ik vind de thuiswedstrijden al een hele opgave dus ik hou het daar maar bij.
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 11:00:07
Na de rode kaart zie je eigenlijk het grootste probleem, en dat is niet fitheid, de algemeenheid waarmee Henk zijn eigen verantwoordelijkheid probeert weg te duwen.
Het probleem is speelwijze, dat heeft de staf gewoon wederom niet voor elkaar. Wat er na de rode kaart veranderd: speelwijze en alle tactiek overboord en op basis van opportunisme gas geven. Niet meer nadenken, of half in een speelwijze.
Henk lijkt in de interviews uitgeblust. Voor mijn gevoel speelt er iets intern staf of club. Henk is zichzelf niet.
Dit is iets wat ik al vaker heb geroepen, maar na zijn ziekte is hij in mijn ogen nooit meer de oude geworden. Waar daarvoor het enthousiasme er altijd afspatte tijdens interviews zo anders is hij nu
Henk moet duidelijke keuzes maken en daar vol achter staan. En dat zie ik niet.
Als je kiest voor je beste 11 (op papier) en die zijn niet fit, zeg dan gewoon dat je accepteert dat het team moet groeien maar verschuil je daar niet achter.
En als je zegt dat je resultaat wilt in de eerst wedstrijden, dan pas je het elftal en speelwijze (tijdelijk) aan.
Nu is het een beetje van beide en dus helemaal niks.
Er komt nog een kwaliteitsinjectie (ruim voor einde transferperiode) en dan staat er weer een heel andere team.
Ik denk dat Henk gigantisch baalt van die ontzettend slecht geplande wedstrijd tegen Feyenoord waar een aantal blessures uit zijn gekomen.
Maar Henk zal jongens als Nartey of Balk ook niet laten vallen en kiest er dus zelf voor. Teveel knuffelen, pappen en nathouden omdat het zg. transferwaarde heeft of moet krijgen.
Mateloos geirriteerd aan het interview van omroep fryslan. Het lijkt alsof iemand van de harde kern van DKV de vragen stelt. En wat voor vragen..... Begint het interview met ik heb geen lichtpuntjes gezien. Lekker negatief. Ik sla de omrop dit seizoen over. Waar hebben ze deze gast vandaan gehaald. Wat een ramp.
Er zijn genoeg lichtpunten te zien. Om na 1 wedstrijd alles en iedereen af te branden gaat mij te ver. Bovendien had ik iedereen vooraf wel kunnen voorspellen dat de kans klein was dat we zouden winnen hier. Toch lagen de mogelijkheden er wel. En dan bedoel ik niet zozeer kansen, want daar zijn veel te weinig van gecreeerd. Maar er liggen mogelijkheden om tot kansen te komen. Ik hoop wel dat er dan gekozen wordt voor een echte rechtsbuiten ipv Balk die te weinig rendement heeft. Ik zou Balk gebruiken als je 2-0 voor staat en de ruimtes groter worden. Verder was het middenveld met Daan Visser niet goed genoeg.
Willen komt uit dkv gebied maar zegt een voetballiefhebber te zijn.. dus dan weet je het wel.
Die jongen moet nog even de switch maken van dkv naar een tobbend kkd clubje.
Ik blijf er bij er wordt te veel gepamperd en gemeten en juist daar door
ben je volgens mij niet fit.laat die gasten tijdens de training lekker in het rood
gaan daarna hebben ze 16 uur om weer bij te komen.zelfde met blessures
ze hoeeven maar wat te hebben of je gaat aan de kant en dan weer 2 a 3 weken
wachten.Bikkels heb je niet meer.
En we doen alles weer net als afgelopen seizoen terwijl je weet dat zo,n
middenveld niet kan vooral diemers en souren passen totaal niet bij elkaar
vind ik.alles gaat zo traag pas de laatste 20 minuten werden we gevaarlijk
omdat we meer risico nemen en opportunisme laten zien zelfs met 10 man
en natuurlijk krijg je ook kansen tegen maar dat krijg je met dat afwachtende
spel ook
Citaat van: denistel op augustus 09, 2025, 12:08:31
Ik blijf er bij er wordt te veel gepamperd en gemeten en juist daar door
ben je volgens mij niet fit.laat die gasten tijdens de training lekker in het rood
gaan daarna hebben ze 16 uur om weer bij te komen.zelfde met blessures
ze hoeeven maar wat te hebben of je gaat aan de kant en dan weer 2 a 3 weken
wachten.Bikkels heb je niet meer.
En we doen alles weer net als afgelopen seizoen terwijl je weet dat zo,n
middenveld niet kan vooral diemers en souren passen totaal niet bij elkaar
vind ik.alles gaat zo traag pas de laatste 20 minuten werden we gevaarlijk
omdat we meer risico nemen en opportunisme laten zien zelfs met 10 man
en natuurlijk krijg je ook kansen tegen maar dat krijg je met dat afwachtende
spel ook
Mag toch hopen dat de mensen die daarvoor geleerd hebben er meer verstand van hebben dan jij.
Ben het er wel mee eens dat het vrij raar is dat zoveel spelers blijkbaar niet fit zijn na een voorbereiding, maar het is dan ook gewoon de schuld van de technische staf om ze dan op te stellen. Stel dan wel spelers op die fit zijn en de intensiteit kunnen brengen.
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 11:00:07
Na de rode kaart zie je eigenlijk het grootste probleem, en dat is niet fitheid, de algemeenheid waarmee Henk zijn eigen verantwoordelijkheid probeert weg te duwen.
Het probleem is speelwijze, dat heeft de staf gewoon wederom niet voor elkaar. Wat er na de rode kaart veranderd: speelwijze en alle tactiek overboord en op basis van opportunisme gas geven. Niet meer nadenken, of half in een speelwijze.
Henk lijkt in de interviews uitgeblust. Voor mijn gevoel speelt er iets intern staf of club. Henk is zichzelf niet.
Ik begin er ook wel genoeg van te krijgen. Zoveel excuses maar tactisch hoor ik eigenlijk nooit iets zinnigs voor waarom iets misgaat. Altijd persoonlijke fouten of gebrek aan fitheid, intensiteit. Het lukt de staf gewoon al meer dan een jaar niet om er patronen en spelprincipes in te krijgen.
Citaat van: R058 op augustus 09, 2025, 12:19:59
Ik begin er ook wel genoeg van te krijgen. Zoveel excuses maar tactisch hoor ik eigenlijk nooit iets zinnigs voor waarom iets misgaat. Altijd persoonlijke fouten of gebrek aan fitheid, intensiteit. Het lukt de staf gewoon al meer dan een jaar niet om er patronen en spelprincipes in te krijgen.
Maar het is de staf afgelopen seizoen wel gelukt om,
ondanks dat de selectie niet helemaal in balans was en in mijn ogen een redelijk matige selectie hadden en vooral om er op bepaalde posities te weinig kwaliteit was,
Toch de 3e plaats te veroveren en inde nacompetitie thuis Den Bosch bijna 2x 45 met de rug tegen de muur te zetten. En we hebben een geweldige wedstrijd gezien.
Het is veel te vroeg om nu na 1 wedstrijd allerlei conclusies te trekken en het hele seizoen af te schrijven. Ik denk dat dit team nog veel gaat groeien en beter wordt dan vorig seizoen.
Eind vorig seizoen is er echt gepiekt en heeft een gebrek aan scorend vermogen je opgebroken. Vraag is of je dat 2x gaat lukken met dezelfde manco?s. Ik denk het niet.
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 11:00:07
Na de rode kaart zie je eigenlijk het grootste probleem, en dat is niet fitheid, de algemeenheid waarmee Henk zijn eigen verantwoordelijkheid probeert weg te duwen.
Het probleem is speelwijze, dat heeft de staf gewoon wederom niet voor elkaar. Wat er na de rode kaart veranderd: speelwijze en alle tactiek overboord en op basis van opportunisme gas geven. Niet meer nadenken, of half in een speelwijze.
Henk lijkt in de interviews uitgeblust. Voor mijn gevoel speelt er iets intern staf of club. Henk is zichzelf niet.
Wat denk je, zelf uitspreken voor top 2 te gaan, en terug worden gefloten met proberen top 5 te spelen.
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 12:25:53
Maar het is de staf afgelopen seizoen wel gelukt om,
ondanks dat de selectie niet helemaal in balans was en in mijn ogen een redelijk matige selectie hadden en vooral om er op bepaalde posities te weinig kwaliteit was,
Toch de 3e plaats te veroveren en inde nacompetitie thuis Den Bosch bijna 2x 45 met de rug tegen de muur te zetten. En we hebben een geweldige wedstrijd gezien.
Het is veel te vroeg om nu na 1 wedstrijd allerlei conclusies te trekken en het hele seizoen af te schrijven. Ik denk dat dit team nog veel gaat groeien en beter wordt dan vorig seizoen.
Ik vond de selectie juist wel vrij goed vorig jaar (op de spits na) en ben het er ook niet echt mee eens. Den Bosch thuis was een van de weinige goede wedstrijden. Veel te veel wedstrijden waar we aanvallend totaal geen idee hadden wat we moesten doen. Balk die constant op de buiten wordt gezet terwijl het al heel lang duidelijk is dat dat niet werkt. Gewoon te weinig patronen in het positiespel (buitenspeler aanspelen, gelijk tegenstander opzoeken, over- of underlap van de back zodat je keuzes hebt, bezetting voor de goal bij voorzetten). Ook hele simpele dingen zoals naar voren dribbelen met de bal als er ruimte ligt ipv stilstaan gebeurt veel te vaak. Alleen Galvez, Diemers en Pauwels deden dat goed en zelfs daar leek het vooral te komen, omdat zij dat uit intuitie deden. Verder heb ik dat echt veel te weinig gezien.
Ben het er wel mee eens dat het beter zal gaan uiteindelijk en ik schrijf het seizoen ook niet af, maar ik zie niet wat de technische staf doet op trainingen om het spel te verbeteren en dat al veel te lang.
Ondertussen is men druk bezig met versterkingen. En als je Henk voor de wedstrijd hoorde is ook Kooij en de directie betrokken, dus kan best dat het budget weer wat opgerekt wordt en er serieuze kwaliteitsinjectie komt.
Citaat van: R058 op augustus 09, 2025, 12:44:10
Ik vond de selectie juist wel vrij goed vorig jaar (op de spits na) en ben het er ook niet echt mee eens. Den Bosch thuis was een van de weinige goede wedstrijden. Veel te veel wedstrijden waar we aanvallend totaal geen idee hadden wat we moesten doen. Balk die constant op de buiten wordt gezet terwijl het al heel lang duidelijk is dat dat niet werkt. Gewoon te weinig patronen in het positiespel (buitenspeler aanspelen, gelijk tegenstander opzoeken, over- of underlap van de back zodat je keuzes hebt, bezetting voor de goal bij voorzetten). Ook hele simpele dingen zoals naar voren dribbelen met de bal als er ruimte ligt ipv stilstaan gebeurt veel te vaak. Alleen Galvez, Diemers en Pauwels deden dat goed en zelfs daar leek het vooral te komen, omdat zij dat uit intuitie deden. Verder heb ik dat echt veel te weinig gezien.
Ben het er wel mee eens dat het beter zal gaan uiteindelijk en ik schrijf het seizoen ook niet af, maar ik zie niet wat de technische staf doet op trainingen om het spel te verbeteren en dat al veel te lang.
Ik bedoelde niet dat ik de hele selectie slecht vond, maar vooral niet in balans. Doordat er voorin te weinig scorend vermogen was. Met name doordat we geen spits hadden. Ik ben het met je eens over Balk. Balk werkt hard, doet alles, maar is geen echte rechtsbuiten die met een actie iets creeert.
Ik denk dat de selectie nu veel meer in balans is dit seizoen. Het gaat mij veel te ver om na 1 wedstrijd zo negatief te doen zoals sommige hier doen. We moeten niet vergeten dat we gewoon mee kunnen doen voor plek 1 tot 5. Maar zijn op dit moment absoluut niet de beste ploeg. We hebben daar ook de middelen niet voor. Maar Maar Cambuur is mooi aan het groeien. Kijk hoeveel transferinkomsten we binnen hebben gehaald. En dan hoor ik sommige hier zeggen dat spelers niet beter worden. Nieling wordt voor 1 mln weggekocht. Die jongen is ontzettend gegroeid onder de staf.
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 11:00:07
Na de rode kaart zie je eigenlijk het grootste probleem, en dat is niet fitheid, de algemeenheid waarmee Henk zijn eigen verantwoordelijkheid probeert weg te duwen.
Het probleem is speelwijze, dat heeft de staf gewoon wederom niet voor elkaar. Wat er na de rode kaart veranderd: speelwijze en alle tactiek overboord en op basis van opportunisme gas geven. Niet meer nadenken, of half in een speelwijze.
Henk lijkt in de interviews uitgeblust. Voor mijn gevoel speelt er iets intern staf of club. Henk is zichzelf niet.
de jong is niet uitgeblust, hij zal toch ook wel s beseffen dat iedere keer hetzelfde riedeltje (goed getraind, fijne jongen, sterke tegenstander met een goeie trainer, blablabla) niet meer word gelooft?
ik heb de jong nog nooit de hand in eigen boezem zien steken en eigen fouten of vergissingen horen toegeven.
het is nu WEER wachten op het moment dat de selectie klaar en ingespeeld is en daar kan de jong dan weer de credits voor ontvangen.
maar goed, blijf vooral de jongens die het moeten doen op het veld afbranden en de jong toezingen.
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 12:59:34
Ik bedoelde niet dat ik de hele selectie slecht vond, maar vooral niet in balans. Doordat er voorin te weinig scorend vermogen was. Met name doordat we geen spits hadden. Ik ben het met je eens over Balk. Balk werkt hard, doet alles, maar is geen echte rechtsbuiten die met een actie iets creeert.
Ik denk dat de selectie nu veel meer in balans is dit seizoen. Het gaat mij veel te ver om na 1 wedstrijd zo negatief te doen zoals sommige hier doen. We moeten niet vergeten dat we gewoon mee kunnen doen voor plek 1 tot 5. Maar zijn op dit moment absoluut niet de beste ploeg. We hebben daar ook de middelen niet voor. Maar Maar Cambuur is mooi aan het groeien. Kijk hoeveel transferinkomsten we binnen hebben gehaald. En dan hoor ik sommige hier zeggen dat spelers niet beter worden. Nieling wordt voor 1 mln weggekocht. Die jongen is ontzettend gegroeid onder de staf.
Scorend vermogen is niet alleen dat je bewezen doelpuntenmakers haalt, maar ook dat je op een duurzame en constante manier kansen creeert. Als je geen kansen creeert, kun je ook geen doelpunten maken. Daar ontbrak t naar mijn mening meer aan.
Verder ben ik het wel met je eens en ik vind ook zeker dat de aankopen van Lambooij tot nu toe goed uitpakken, maar ik ben gewoon erg gefrustreerd door het spel van gisteren. Je hoopt zo erg dat er verbetering inzit tov van vorig seizoen en dan krijg je dit. En dan komt Van der Veen erin en die laat in 5 min meer zien dan de andere buitenspelers door gewoon zijn tegenstander op te zoeken en acties te maken. Ik snap daar niks van. Wat zijn dan de instructies van de staf voor de basiself? Of doen die het op de training wel goed en schijten ze tijdens de wedstrijd ineens in hun broek en durven ze niks meer? Als technische staf moet je dat er gewoon goed in kunnen krijgen naar mijn mening.
Citaat van: R058 op augustus 09, 2025, 13:16:01
Scorend vermogen is niet alleen dat je bewezen doelpuntenmakers haalt, maar ook dat je op een duurzame en constante manier kansen creeert. Als je geen kansen creeert, kun je ook geen doelpunten maken. Daar ontbrak t naar mijn mening meer aan.
Verder ben ik het wel met je eens en ik vind ook zeker dat de aankopen van Lambooij tot nu toe goed uitpakken, maar ik ben gewoon erg gefrustreerd door het spel van gisteren. Je hoopt zo erg dat er verbetering inzit tov van vorig seizoen en dan krijg je dit. En dan komt Van der Veen erin en die laat in 5 min meer zien dan de andere buitenspelers door gewoon zijn tegenstander op te zoeken en acties te maken. Ik snap daar niks van. Wat zijn dan de instructies van de staf voor de basiself? Of doen die het op de training wel goed en schijten ze tijdens de wedstrijd ineens in hun broek en durven ze niks meer? Als technische staf moet je dat er gewoon goed in kunnen krijgen naar mijn mening.
Het creeeren van kansen was zwaar onder maats tegen Dordrecht. Daar heeft iedereen zich aan geirriteerd. Het team had duidelijk moeite met de opbouw en elkaar vinden. En voorin vond ik het probleem dat er veel ruimte lag aan de kant van Balk, maar daar kwam steeds niks uit. Er is denk ik bewust gekozen toch het systeem te spelen waar ze dit seizoen in willen groeien en dat ze dat uiteindelijk het meest gaat helpen. Ik denk dat het volgende wedstrijd alweer een stuk beter is. Ik denk dat we ook Nartey missen op het middenveld.
Ik zag in stukjes wel goede combinaties en snel handelen. Alleen het vervolg ontbrak dan. Er zijn nu meer spelers in het team die snel kunnen handelen en iemand uitkappen. Ook verdedigend hebben we meer voetbal in de opbouw. Ik vind die Sjostrund ook een interessante speler.
Citaat van: Galdiano op augustus 09, 2025, 10:49:39
Henk moet eens leren de beste spelers van het moment op te stellen.
Als je niet fit bent speel je niet. De jongens van O21 gaan als de brandweer.
Die zijn beter dan een half fitte speler.
Afgelopen seizoen hebben de jonge jongens ook te weinig kansen gekregen. Zet Henstra en Kooistra er gewoon eens in.
als je niet fit bent speel je niet? dan houden we 2 spelers over. Wat een gejank over niet fitte spelers. R?lke was op de training al prima en op de goal aan het rossen. Niet fit , wordt je toch hartstikke gek van. Wat een softe wereld bij Cambuur.
De Ts heeft gewoon zwaar gefaald met Visser op te stellen. Jongen kon het lang niet belopen. Het MIDDENVELD klopte wederom van geen kant
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 12:25:53
Maar het is de staf afgelopen seizoen wel gelukt om,
ondanks dat de selectie niet helemaal in balans was en in mijn ogen een redelijk matige selectie hadden en vooral om er op bepaalde posities te weinig kwaliteit was,
Toch de 3e plaats te veroveren en inde nacompetitie thuis Den Bosch bijna 2x 45 met de rug tegen de muur te zetten. En we hebben een geweldige wedstrijd gezien.
Het is veel te vroeg om nu na 1 wedstrijd allerlei conclusies te trekken en het hele seizoen af te schrijven. Ik denk dat dit team nog veel gaat groeien en beter wordt dan vorig seizoen.
ik zie geen vastigheden en patronen waarin ik een logische spel opvating zie.
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 11:26:11
Mateloos geirriteerd aan het interview van omroep fryslan. Het lijkt alsof iemand van de harde kern van DKV de vragen stelt. En wat voor vragen..... Begint het interview met ik heb geen lichtpuntjes gezien. Lekker negatief. Ik sla de omrop dit seizoen over. Waar hebben ze deze gast vandaan gehaald. Wat een ramp.
Er zijn genoeg lichtpunten te zien. Om na 1 wedstrijd alles en iedereen af te branden gaat mij te ver. Bovendien had ik iedereen vooraf wel kunnen voorspellen dat de kans klein was dat we zouden winnen hier. Toch lagen de mogelijkheden er wel. En dan bedoel ik niet zozeer kansen, want daar zijn veel te weinig van gecreeerd. Maar er liggen mogelijkheden om tot kansen te komen. Ik hoop wel dat er dan gekozen wordt voor een echte rechtsbuiten ipv Balk die te weinig rendement heeft. Ik zou Balk gebruiken als je 2-0 voor staat en de ruimtes groter worden. Verder was het middenveld met Daan Visser niet goed genoeg.
eindelijk iemand die een vraag stelt zoals het is geweest. Ophouden met dat knuffel gedoe. Het was bar en bar slecht. kijk maar terug Mark
Citaat van: R058 op augustus 09, 2025, 12:13:44
Mag toch hopen dat de mensen die daarvoor geleerd hebben er meer verstand van hebben dan jij.
Ben het er wel mee eens dat het vrij raar is dat zoveel spelers blijkbaar niet fit zijn na een voorbereiding, maar het is dan ook gewoon de schuld van de technische staf om ze dan op te stellen. Stel dan wel spelers op die fit zijn en de intensiteit kunnen brengen.
zal vast wel maar ik kan er soms geen touw aan vast knopen.als ze er verstand van hebben hoe
kan het dan dat we zoveel hebben die nit fit zijn en waar ligt de grens??
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 12:51:26
Ondertussen is men druk bezig met versterkingen. En als je Henk voor de wedstrijd hoorde is ook Kooij en de directie betrokken, dus kan best dat het budget weer wat opgerekt wordt en er serieuze kwaliteitsinjectie komt.
klopt . Die 2 nieuwe jonkjes zullen heus goed kunnen voetballen. Wat denk je wat er gebeurt als je als 18 en 19 jarige in een ander land komt. Alles is anders en daar is wel een half jaar voor nodig om te wennen. Zie liever een speler als van de Sande , goede leeftijd en weet hoe het is.
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 14:21:39
Het zou Henkie sieren dit ook gewoon inhoudelijk, achteraf eens te benoemen. Maar Henk 2.0 verschuilt zich liever achter slechte stukjes gras, een kaart en fitheid. Terwijl de oorzaak veel dieper en dichterbij hemzelf ligt. Keuzes, fitheid en speelwijze
zo is het. Ons game plan is veel te doorzichtig en te langzaam. Ik denk dat Henk eens een keer naar niemand moet luisteren en zelf bepalen.
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 14:30:58
De enige juiste conclusie. Het zou de TS en Henk sieren ook gewoon eens in de spiegel te kijken en te benoemen dat ze zelf ook verkeerde keuzes maken of hebben gemaakt. Niks mis mee. Maar Henk 2.0 wijst liever naar blessures, grassprietjes, kaartjes en fitheid. Alle
Allemaal algemeenheden en vooral ?niet bij zichzelf?. Maar feit is seizoen 3 achter elkaar niet op tijd fit ?n speelwijze er niet in
Alsof andere clubs dat wel allemaal voor elkaar hebben. De meeste teams zitten met dit soort problemen. Dordrecht was dan misschien iets verder dan ons. Maar ben er van overtuigd dat Cambuur verder is dan Dordrecht als we ze thuis treffen. Ik zie Cambuur ook meer groeien in het seizoen dan sommige andere teams.
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 14:34:47
Alsof andere clubs dat wel allemaal voor elkaar hebben. De meeste teams zitten met dit soort problemen. Dordrecht was dan misschien iets verder dan ons. Maar ben er van overtuigd dat Cambuur verder is dan Dordrecht als we ze thuis treffen. Ik zie Cambuur ook meer groeien in het seizoen dan sommige andere teams.
dat zal zo zijn. Wij zien naar ons spel en dat is nu al 3.5 jaar kut Gisteravond weer een trieste vertoning en daar valt niet om heen te lullen
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 14:38:38
Het ?overkomt Henk allemaal maar?, zo doet hij het allemaal voor komen. Maar beste Henk; JIJ zit aan het stuur, JIJ voert de regie en JIJ bent eindverantwoordelijk. Jaar / seizoen 3 waarin we niet tijdig fit zijn en de speelwijze er gewoon weer niet (goed/tijdig) in zit.
Henk luistert naar de rest van de staf wb trainingsarbeid en dat klopt totaal niet bij ons
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 12:25:53
Maar het is de staf afgelopen seizoen wel gelukt om,
ondanks dat de selectie niet helemaal in balans was en in mijn ogen een redelijk matige selectie hadden en vooral om er op bepaalde posities te weinig kwaliteit was,
Toch de 3e plaats te veroveren en inde nacompetitie thuis Den Bosch bijna 2x 45 met de rug tegen de muur te zetten. En we hebben een geweldige wedstrijd gezien.
Het is veel te vroeg om nu na 1 wedstrijd allerlei conclusies te trekken en het hele seizoen af te schrijven. Ik denk dat dit team nog veel gaat groeien en beter wordt dan vorig seizoen.
Beste man, er zit werkelijk helemaal niks in dit elftal. De enigste die het bedroevende niveau nog wat kan opkrikken is vd Sande. Die mut straks de kar trekken. Je zit hier alles maar wat goed te praten, dus je zult wel een functie bij de club hebben. Damage control noemen ze dat.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 15:18:49
Beste man, er zit werkelijk helemaal niks in dit elftal. De enigste die het bedroevende niveau nog wat kan opkrikken is vd Sande. Die mut straks de kar trekken. Je zit hier alles maar wat goed te praten, dus je zult wel een functie bij de club hebben. Damage control noemen ze dat.
Als je conclusie is dat er helemaal niks in dit elftal zit. Ben ik blij dat jij geen scout bent.
Misschien kun jij aangeven welke spelers cambuur moet halen. Dan kunnen ze met jouw lijstje op pad.
Nee ik heb geen functie bij de club, maar ik ben heel blij dat jij die ook niet hebt. Dat zou een ramp zijn.
:_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 15:32:41
Als je conclusie is dat er helemaal niks in dit elftal zit. Ben ik blij dat jij geen scout bent.
Misschien kun jij aangeven welke spelers cambuur moet halen. Dan kunnen ze met jouw lijstje op pad.
Nee ik heb geen functie bij de club, maar ik ben heel blij dat jij die ook niet hebt. Dat zou een ramp zijn.
Beste man, van de aankopen die gisteren speelden viel er niet 1 op. Sjostrand, Berkhout, Binder, Mulders. In mindere mate Amofa. Allemaal 13 in een dozijn voetballers. Meer ist niet.
Wel aardig om dit soort opportunistische berichten zo aan het einde van het seizoen weer naar boven te halen. :proost
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 15:38:18
Beste man, van de aankopen die gisteren speelden viel er niet 1 op. Sjostrand, Berkhout, Binder, Mulders. In mindere mate Amofa. Allemaal 13 in een dozijn voetballers. Meer ist niet.
Galvez was de beste man aan onze kant vond ik en de keeper had een aantal
prima reddingen v veen bracht wel iets van links,
Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 15:38:18
Beste man, van de aankopen die gisteren speelden viel er niet 1 op. Sjostrand, Berkhout, Binder, Mulders. In mindere mate Amofa. Allemaal 13 in een dozijn voetballers. Meer ist niet.
Als je nooit wat toe te voegen hebt ipv zeiken, snap ik niet dat je hier dingen blijft zeggen. Nooit inhoudelijk waarom een speler niet goed speelt of hoe ze het zouden kunnen verbeteren. Alleen maar uitlachen en zeggen dat ze er niks van kunnen.
Zou beter zijn als je je aan je woord houdt en een tijdje hier weggaat dan. Dan kun je misschien ook wat langer naar onze nieuwe spelers kijken ipv ze meteen alweer af te branden.
En komt er van deze mensen ooit een antwoord op welke spelers we dan wel moeten (en kunnen) halen???
Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 16:10:44
Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.
Die vond ik heel goed spelen inderdaad. Toonde lef naar voren. Ik was ook best kritisch op hem, maar zag gister wel een speler met potentie.
Een heerlijke 13 in dozijn speler volgens de definitie van Wiekie
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 16:10:44
Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.
Mooi toch, maar dat maakt nog geen zomer. Al is het wel zomer...
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 15:32:41
Als je conclusie is dat er helemaal niks in dit elftal zit. Ben ik blij dat jij geen scout bent.
Misschien kun jij aangeven welke spelers cambuur moet halen. Dan kunnen ze met jouw lijstje op pad.
Nee ik heb geen functie bij de club, maar ik ben heel blij dat jij die ook niet hebt. Dat zou een ramp zijn.
er zit zoveel meer in dit team ! Maar er wordt helemaal niks mee gedaan en dat is een feit. Je zult vrijdag heus wel winnen maar dat zal wel op haren en snaren gaan. Ik noem wederom ADO uit waar je de 2 e helft met dubbele controleur speelt en dat was in mijn beleving de tactische zet. Maar ja
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 16:10:44
Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten
Citaat van: sunderland op augustus 09, 2025, 16:25:07
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten
Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 16:38:17
Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:42:26
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.
Als de inhoud op is, volgen jij-bakken? Je zet jezelf zo prima neer.
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:42:26
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.
Nope. Vorig jaar was HanBerger hier ook al na de eerste serie slechte wedstrijden. Maar die posts heeft hij allemaal weer gedelete blijkbaar.
Citaat van: sunderland op augustus 09, 2025, 16:25:07
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten
Wat voegt zo'n De Graaf dan nu toe? Of begint die rustig?
Die is notabene hoofdtrainer geweest; die moet toch ook weten hoe het werkt :?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2025, 16:48:09
Nope. Vorig jaar was HanBerger hier ook al na de eerste serie slechte wedstrijden. Maar die posts heeft hij allemaal weer gedelete blijkbaar.
Dat gaat ie straks weer doen. Want Cambuur gaat een mooi seizoen spelen.
Ik denk dat het allemaal weer even meer tijd nodig heeft. Jammer maar het is zo. Diemers niet in oude doen, veel niet fit en een nieuw elftal dat nog niet lekker ingespeeld is. Moet nog wel wat ervaring bij want dit is wel erg jong allemaal.
Na 10 wedstrijden weten we waar we staan.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2025, 16:49:49
Wat voegt zo'n De Graaf dan nu toe? Of begint die rustig?
Die is notabene hoofdtrainer geweest; die moet toch ook weten hoe het werkt :?
zie wel wat verbetering met achterin met veldbezetting. Er is nu altijd iemand aanspeelbaar maar dat moet veel sneller allemaal. En voorin hebben ze Dord ( de eerste helft) steeds afgejaagd waardoor hun steeds de bal over de zijlijn schoten. Dat deed binder gewoon heel goed en sinds Muhren heb ik dat niet meer gezien. Die 2 dingen waren compleet anders dan vorig jaar.
We moeten nu de punten pakken en niet wachten waar we staan over 10 wedstrijden.
Top Oss en jong AZ.
Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2025, 17:06:45
We moeten nu de punten pakken en niet wachten waar we staan over 10 wedstrijden.
Top Oss en jong AZ.
Eens
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 16:38:17
Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.
Dat vond ik flauw? je moet het laten zien in de wedstrijd en dit keer deed hij dat.
Of dat op inet of techniek is maakt dan verder niet uit.
Marsman viel gisteren goed in en had de drang naar voren wat bij de meeste spelers ontbrak. De simplistische commentaren van sommige opnaaiers ten spijt
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 20:06:25
Marsman viel gisteren goed in en had de drang naar voren wat bij de meeste spelers ontbrak. De simplistische commentaren van sommige opnaaiers ten spijt
mee eens zal niet alles goed doen maar doen anderen ook niet hij straalt
wel uit dat ie er wat van wil maken en dat zie ik bij veel anderen niet die
denken dat het vanzelf wel komt,
Citaat van: CaseP op augustus 09, 2025, 10:50:59
. Ik blijf overtuigd dat wanneer je Rolke 10 potjes in de basis laat staan dat hij een van de beteren zal zijn.
Eensch! We hadden allang een spits met R?lke. Geef hem vertrouwen en hij kan er zo 20 inschieten. Mits hij blessurevrij blijft. Waarom stond hij vorig seizoen ineens ernaast? En dat gelul over dat hij geen echte spits is. Fritz Korbach zette Jos Peltzer destijds gewoon vanuit de voorhoede in de verdediging. Of Sander van de Streek die als een malle ging scoren toen hij 'noodgedwongen' in de spits moest.
Citaat van: R058 op augustus 09, 2025, 15:44:21
Als je nooit wat toe te voegen hebt ipv zeiken, snap ik niet dat je hier dingen blijft zeggen. Nooit inhoudelijk waarom een speler niet goed speelt of hoe ze het zouden kunnen verbeteren. Alleen maar uitlachen en zeggen dat ze er niks van kunnen.
Zou beter zijn als je je aan je woord houdt en een tijdje hier weggaat dan. Dan kun je misschien ook wat langer naar onze nieuwe spelers kijken ipv ze meteen alweer af te branden.
En komt er van deze mensen ooit een antwoord op welke spelers we dan wel moeten (en kunnen) halen???
Volgens mij zegt Wiekie gewoon hoe hij het voelt en beleeft. Das toch prima en ook nog vermakelijk w.m.b. waarom moet je altijd verdwijnen hier als je negatief bent. Dan blijven er een paar gelijk gestemden over :_schater
Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 16:38:17
Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.
dat ie op alle fronten tekort komt vind ik wat vroeg, maar voor de rest eens. Hij gooide de schroom van zich af en toen deed hij het meer dan prima. Dat is misschien wel Marsman zijn probleem. Nog wat te weinig durf/zelfvertrouwen.
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 10, 2025, 11:50:57
Volgens mij zegt Wiekie gewoon hoe hij het voelt en beleeft. Das toch prima en ook nog vermakelijk w.m.b. waarom moet je altijd verdwijnen hier als je negatief bent. Dan blijven er een paar gelijk gestemden over :_schater
Uberpositivo?s vragen we toch ook niet om weg te blijven.. waarom andersom dan wel. Laat lekker gaan inderdaad. En wiekie heeft gewoon een punt op dit moment.
De uitstraling van Henk de hele voorbereiding, het vertoonde spel, dit fitheid die een jaar lang al wekelijks naar voren komt.. je wordt er sikkeneurig van.
Citaat van: De Gast op augustus 10, 2025, 13:09:02
Uberpositivo?s vragen we toch ook niet om weg te blijven.. waarom andersom dan wel. Laat lekker gaan inderdaad. En wiekie heeft gewoon een punt op dit moment.
De uitstraling van Henk de hele voorbereiding, het vertoonde spel, dit fitheid die een jaar lang al wekelijks naar voren komt.. je wordt er sikkeneurig van.
precies. Zulke goed praters als Mark zit ik ook niet op te wachten. ( buiten zijn inhoudelijke argumenten)
Citaat van: De Gast op augustus 10, 2025, 13:09:02
Uberpositivo?s vragen we toch ook niet om weg te blijven.. waarom andersom dan wel. Laat lekker gaan inderdaad. En wiekie heeft gewoon een punt op dit moment.
De uitstraling van Henk de hele voorbereiding, het vertoonde spel, dit fitheid die een jaar lang al wekelijks naar voren komt.. je wordt er sikkeneurig van.
Helemaal mee eens
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2025, 14:57:49
precies. Zulke goed praters als Mark zit ik ook niet op te wachten. ( buiten zijn inhoudelijke argumenten)
Citaat van: De Gast op augustus 10, 2025, 13:09:02
Uberpositivo?s vragen we toch ook niet om weg te blijven.. waarom andersom dan wel. Laat lekker gaan inderdaad. En wiekie heeft gewoon een punt op dit moment.
De uitstraling van Henk de hele voorbereiding, het vertoonde spel, dit fitheid die een jaar lang al wekelijks naar voren komt.. je wordt er sikkeneurig van.
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 10, 2025, 11:50:57
Volgens mij zegt Wiekie gewoon hoe hij het voelt en beleeft. Das toch prima en ook nog vermakelijk w.m.b. waarom moet je altijd verdwijnen hier als je negatief bent. Dan blijven er een paar gelijk gestemden over :_schater
Mijn probleem met die mannen is niet dat ze negatief zijn. Mijn probleem is dat ze zonder onderbouwing spelers afkraken. Daarmee komen ze in heel veel overeen met mijn dochters van 12 en 15. Die vinden ook alles kut. maar ik neem aan dat deze mannen de pubertijd al een beetje ontgroeit zijn? Mocht dat toch niet zo blijken te zijn, dan bied ik mijn excuses aan en zal ik ze behandelen conform hun leeftijd.
Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 18:42:17
Mijn probleem met die mannen is niet dat ze negatief zijn. Mijn probleem is dat ze zonder onderbouwing spelers afkraken. Daarmee komen ze in heel veel overeen met mijn dochters van 12 en 15. Die vinden ook alles kut. maar ik neem aan dat deze mannen de pubertijd al een beetje ontgroeit zijn? Mocht dat toch niet zo blijken te zijn, dan bied ik mijn excuses aan en zal ik ze behandelen conform hun leeftijd.
Vind ik reuze meevallen
Citaat van: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 20:23:14
Vind ik reuze meevallen
Dan houdt de hele discussie op.
Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 18:42:17
Mijn probleem met die mannen is niet dat ze negatief zijn. Mijn probleem is dat ze zonder onderbouwing spelers afkraken. Daarmee komen ze in heel veel overeen met mijn dochters van 12 en 15. Die vinden ook alles kut. maar ik neem aan dat deze mannen de pubertijd al een beetje ontgroeit zijn? Mocht dat toch niet zo blijken te zijn, dan bied ik mijn excuses aan en zal ik ze behandelen conform hun leeftijd.
Prima, maar dan ik wil ik ook zakgeld van je ontvangen
Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2025, 21:40:37
Prima, maar dan ik wil ik ook zakgeld van je ontvangen
_O_ _O_ _O_
:_schater
Citaat van: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 20:23:14
Vind ik reuze meevallen
Tsjah. Dan hebben wij andere verwachtingen.
Maar zou de toon van het commentaar hier van sommigen hetzelfde zijn als thuis?
Bijvoorbeeld op de kookkunsten van je partner? Of het wiskunde cijfer van je kind op een moeilijke toets?
Sommige commentaren zij zo vol waardeoordeel of missen elke vorm van respect. Dat kan dan toch nooit goed gaan?
Of leef ik gewoon in een compleet andere bubbel?
Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 23:15:07
Tsjah. Dan hebben wij andere verwachtingen.
Maar zou de toon van het commentaar hier van sommigen hetzelfde zijn als thuis?
Bijvoorbeeld op de kookkunsten van je partner? Of het wiskunde cijfer van je kind op een moeilijke toets?
Sommige commentaren zij zo vol waardeoordeel of missen elke vorm van respect. Dat kan dan toch nooit goed gaan?
Of leef ik gewoon in een compleet andere bubbel?
Dat weet ik niet. Ik ben zelf niet van het zomaar afbranden, moet ook zeker niet kunnen. Echter moeten we hier nou niet gaan doen alsof alles rooskleurig is... Het lijkt alsof sommigen zich persoonlijk aangevallen voelen als er negatief over een persoon van de club wordt gepraat
Citaat van: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 20:58:52
Dat weet ik niet. Ik ben zelf niet van het zomaar afbranden, moet ook zeker niet kunnen. Echter moeten we hier nou niet gaan doen alsof alles rooskleurig is... Het lijkt alsof sommigen zich persoonlijk aangevallen voelen als er negatief over een persoon van de club wordt gepraat
Hahah, misschien heb je gelijk. Ik probeer mensen uit andere regio?s ook altijd uit te leggen hoe het zit.
Cambuur is net als je moeder, je kan zelf best eens commentaar hebben maar als iemand anders het doet word je altijd pissig
Citaat van: Lore op augustus 11, 2025, 23:48:31
Hahah, misschien heb je gelijk. Ik probeer mensen uit andere regio?s ook altijd uit te leggen hoe het zit.
Cambuur is net als je moeder, je kan zelf best eens commentaar hebben maar als iemand anders het doet word je altijd pissig
Haha daar zit wat in