Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2025, 16:48:09
Nope. Vorig jaar was HanBerger hier ook al na de eerste serie slechte wedstrijden. Maar die posts heeft hij allemaal weer gedelete blijkbaar.

Dat gaat ie straks weer doen. Want Cambuur gaat een mooi seizoen spelen.

Destroyer

Ik denk dat het allemaal weer even meer tijd nodig heeft. Jammer maar het is zo. Diemers niet in oude doen, veel niet fit en een nieuw elftal dat nog niet lekker ingespeeld is. Moet nog wel wat ervaring bij want dit is wel erg jong allemaal.

Na 10 wedstrijden weten we waar we staan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2025, 16:49:49
Wat voegt zo'n De Graaf dan nu toe? Of begint die rustig?
Die is notabene hoofdtrainer geweest; die moet toch ook weten hoe het werkt :?
zie wel wat verbetering met achterin met veldbezetting. Er is nu altijd iemand aanspeelbaar maar dat moet veel sneller allemaal. En voorin hebben ze Dord ( de eerste helft) steeds afgejaagd waardoor hun steeds de bal over de zijlijn schoten. Dat deed binder gewoon heel goed en sinds Muhren heb ik dat niet meer gezien. Die 2 dingen waren compleet anders dan vorig jaar.

Noordcambuur

We moeten nu de punten pakken en niet wachten waar we staan over 10 wedstrijden.
Top Oss en jong AZ.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2025, 17:06:45
We moeten nu de punten pakken en niet wachten waar we staan over 10 wedstrijden.
Top Oss en jong AZ.
Eens

Bankzitter

Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 16:38:17
Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.

Dat vond ik flauw? je moet het laten zien in de wedstrijd en dit keer deed hij dat.
Of dat op inet of techniek is maakt dan verder niet uit.

Oud Cambuur

Marsman viel gisteren goed in en had de drang naar voren wat bij de meeste spelers ontbrak. De simplistische commentaren van sommige opnaaiers ten spijt

denistel

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 20:06:25
Marsman viel gisteren goed in en had de drang naar voren wat bij de meeste spelers ontbrak. De simplistische commentaren van sommige opnaaiers ten spijt

mee eens zal niet alles goed doen maar doen anderen ook niet hij straalt
wel uit dat ie er wat van wil maken en dat zie ik bij veel anderen niet die
denken dat het vanzelf wel komt,

Dreet

Citaat van: CaseP op augustus 09, 2025, 10:50:59
. Ik blijf overtuigd dat wanneer je Rolke 10 potjes in de basis laat staan dat hij een van de beteren zal zijn.
Eensch! We hadden allang een spits met R?lke. Geef hem vertrouwen en hij kan er zo 20 inschieten. Mits hij blessurevrij blijft. Waarom stond hij vorig seizoen ineens ernaast? En dat gelul over dat hij geen echte spits is. Fritz Korbach zette Jos Peltzer destijds gewoon vanuit de voorhoede in de verdediging. Of Sander van de Streek die als een malle ging scoren toen hij 'noodgedwongen' in de spits moest.

carlo de leeuw

Citaat van: R058 op augustus 09, 2025, 15:44:21
Als je nooit wat toe te voegen hebt ipv zeiken, snap ik niet dat je hier dingen blijft zeggen. Nooit inhoudelijk waarom een speler niet goed speelt of hoe ze het zouden kunnen verbeteren. Alleen maar uitlachen en zeggen dat ze er niks van kunnen.
Zou beter zijn als je je aan je woord houdt en een tijdje hier weggaat dan. Dan kun je misschien ook wat langer naar onze nieuwe spelers kijken ipv ze meteen alweer af te branden.
En komt er van deze mensen ooit een antwoord op welke spelers we dan wel moeten (en kunnen) halen???
Volgens mij zegt Wiekie gewoon hoe hij het voelt en beleeft. Das toch prima en ook nog vermakelijk w.m.b. waarom moet je altijd verdwijnen hier als je negatief bent. Dan blijven er een paar gelijk gestemden over  :_schater

carlo de leeuw

Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 16:38:17
Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.
dat ie op alle fronten tekort komt vind ik wat vroeg, maar voor de rest eens. Hij gooide de schroom van zich af en toen deed hij het meer dan prima. Dat is misschien wel Marsman zijn probleem. Nog wat te weinig durf/zelfvertrouwen.

De Gast

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 10, 2025, 11:50:57
Volgens mij zegt Wiekie gewoon hoe hij het voelt en beleeft. Das toch prima en ook nog vermakelijk w.m.b. waarom moet je altijd verdwijnen hier als je negatief bent. Dan blijven er een paar gelijk gestemden over  :_schater

Uberpositivo?s vragen we toch ook niet om weg te blijven.. waarom andersom dan wel. Laat lekker gaan inderdaad. En wiekie heeft gewoon een punt op dit moment.
De uitstraling van Henk de hele voorbereiding, het vertoonde spel, dit fitheid die een jaar lang al wekelijks naar voren komt.. je wordt er sikkeneurig van.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 10, 2025, 13:09:02
Uberpositivo?s vragen we toch ook niet om weg te blijven.. waarom andersom dan wel. Laat lekker gaan inderdaad. En wiekie heeft gewoon een punt op dit moment.
De uitstraling van Henk de hele voorbereiding, het vertoonde spel, dit fitheid die een jaar lang al wekelijks naar voren komt.. je wordt er sikkeneurig van.
precies. Zulke goed praters als Mark zit ik ook niet op te wachten. ( buiten zijn inhoudelijke argumenten)

Inferno-058

Helemaal mee eens

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 10, 2025, 14:57:49
precies. Zulke goed praters als Mark zit ik ook niet op te wachten. ( buiten zijn inhoudelijke argumenten)

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 10, 2025, 11:50:57

Mijn probleem met die mannen is niet dat ze negatief zijn. Mijn probleem is dat ze zonder onderbouwing spelers afkraken. Daarmee komen ze in heel veel overeen met mijn dochters van 12 en 15. Die vinden ook alles kut.  maar ik neem aan dat deze mannen de pubertijd al een beetje ontgroeit zijn? Mocht dat toch niet zo blijken te zijn, dan bied ik mijn excuses aan en zal ik ze behandelen conform hun leeftijd.