Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2025, 21:09:01
De ploeg die de meeste intensiteit brengt en het graagst wil winnen wint.

Vandaag even bij HHC geweest met trainer Ren? van de Weij. Over intensiteit gesproken wat een ploegje. Wat die gasten brachten heb ik Cambuur in oefenperiode niet zien doen.

Poetser

Citaat van: richard op augustus 05, 2025, 23:30:30
Vandaag even bij HHC geweest met trainer Ren? van de Weij. Over intensiteit gesproken wat een ploegje. Wat die gasten brachten heb ik Cambuur in oefenperiode niet zien doen.

Dus de hest dien kaart voor Cambuur inlevert en daar een kocht?

richard

Citaat van: Poetser op augustus 06, 2025, 07:23:57
Dus de hest dien kaart voor Cambuur inlevert en daar een kocht?


Nou ik ga daar zeker een paar x kijken, echt wat een genot. Wedstrijd vloog voorbij.

Poetser

Citaat van: richard op augustus 06, 2025, 07:49:35

Nou ik ga daar zeker een paar x kijken, echt wat een genot. Wedstrijd vloog voorbij.

Mooi. Dan heft dat het verschrikkelijke Cambuur weer op. Blij te horen dat je nog wel ergens van kan genieten.

De Gast

Je kunt zoiets wel weer wegpoetsen.. maar het doet mij denken aan de uitspraak onlangs van Henk dat hij de energie mist op het middenveld. Ik vind dat wel zorgelijk. Ergens klopt er iets niet.

Poetser

Citaat van: De Gast op augustus 06, 2025, 08:33:22
Je kunt zoiets wel weer wegpoetsen.. maar het doet mij denken aan de uitspraak onlangs van Henk dat hij de energie mist op het middenveld. Ik vind dat wel zorgelijk. Ergens klopt er iets niet.

Daar hebben we vd Sande voor toch.

Specuveter


richard

Bij hhc loopt een 6, 21 jaar die kan je zo ophalen wat een heerlijke voetballer. Zo'n type missen wij.

Inferno-058


sunderland

#69
Citaat van: Poetser op augustus 06, 2025, 09:10:36
Daar hebben we vd Sande voor toch.
ja en dus flikker je de eerste wedstrijd weer in de sloot. Van de Sande is er niet en met Marsman en centraal wat zonder Amofa zal beginnen.

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 06, 2025, 08:33:22
Je kunt zoiets wel weer wegpoetsen.. maar het doet mij denken aan de uitspraak onlangs van Henk dat hij de energie mist op het middenveld. Ik vind dat wel zorgelijk. Ergens klopt er iets niet.
klopt er is totaal geen intensiteit en dat is zo erg nodig.

Specuveter

Amofa start in de basis.
Vd Sande is er ws volgende week alweer bij.

Bankzitter

#72
Ook zonder automatismen en met 1 of 2 jeugdspelers kun je om de punten spelen.
Verdedigend : Compact spelen, elkaar helpen, duels winnen. En dan hebben we nog een van de beste keepers van de KKD.
Aanvallend: gokken op snelheid en een individuele acties ipv opbouw/combinaties. Maximale halen uit de spelhrevattingen.
Het hoeft niet mooi.

Overigens kun je bij Marsman aardig wat tekortkomingen noemen, maar geen gebrek aan intensiteit.

V-man


sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 06, 2025, 17:29:03
Ook zonder automatismen en met 1 of 2 jeugdspelers kun je om de punten spelen.
Verdedigend : Compact spelen, elkaar helpen, duels winnen. En dan hebben we nog een van de beste keepers van de KKD.
Aanvallend: gokken op snelheid en een individuele acties ipv opbouw/combinaties. Maximale halen uit de spelhrevattingen.
Het hoeft niet mooi.

Overigens kun je bij Marsman aardig wat tekortkomingen noemen, maar geen gebrek aan intensiteit.
duels winnen hoort bij intensiteit en elkaar helpen. En lopen op iedere 2 e bal en niet op een sukkel drafje. Zie Feyenoord hoe die vechten