Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 18:42:17
Mijn probleem met die mannen is niet dat ze negatief zijn. Mijn probleem is dat ze zonder onderbouwing spelers afkraken. Daarmee komen ze in heel veel overeen met mijn dochters van 12 en 15. Die vinden ook alles kut.  maar ik neem aan dat deze mannen de pubertijd al een beetje ontgroeit zijn? Mocht dat toch niet zo blijken te zijn, dan bied ik mijn excuses aan en zal ik ze behandelen conform hun leeftijd.
Vind ik reuze meevallen

Poetser


Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 18:42:17
Mijn probleem met die mannen is niet dat ze negatief zijn. Mijn probleem is dat ze zonder onderbouwing spelers afkraken. Daarmee komen ze in heel veel overeen met mijn dochters van 12 en 15. Die vinden ook alles kut.  maar ik neem aan dat deze mannen de pubertijd al een beetje ontgroeit zijn? Mocht dat toch niet zo blijken te zijn, dan bied ik mijn excuses aan en zal ik ze behandelen conform hun leeftijd.

Prima, maar dan ik wil ik ook zakgeld van je ontvangen
Area 58

Lore


Lore

Citaat van: Inferno-058 op augustus 10, 2025, 20:23:14
Vind ik reuze meevallen

Tsjah. Dan hebben wij andere verwachtingen.

Maar zou de toon van het commentaar hier van sommigen hetzelfde zijn als thuis?

Bijvoorbeeld op de kookkunsten van je partner? Of het wiskunde cijfer van je kind op een moeilijke toets?

Sommige commentaren zij zo vol waardeoordeel of missen elke vorm van respect. Dat kan dan toch nooit goed gaan?

Of leef ik gewoon in een compleet andere bubbel?

Inferno-058

Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 23:15:07
Tsjah. Dan hebben wij andere verwachtingen.

Maar zou de toon van het commentaar hier van sommigen hetzelfde zijn als thuis?

Bijvoorbeeld op de kookkunsten van je partner? Of het wiskunde cijfer van je kind op een moeilijke toets?

Sommige commentaren zij zo vol waardeoordeel of missen elke vorm van respect. Dat kan dan toch nooit goed gaan?

Of leef ik gewoon in een compleet andere bubbel?
Dat weet ik niet. Ik ben zelf niet van het zomaar afbranden, moet ook zeker niet kunnen. Echter moeten we hier nou niet gaan doen alsof alles rooskleurig is... Het lijkt alsof sommigen zich persoonlijk aangevallen voelen als er negatief over een persoon van de club wordt gepraat

Lore

Citaat van: Inferno-058 op augustus 11, 2025, 20:58:52
Dat weet ik niet. Ik ben zelf niet van het zomaar afbranden, moet ook zeker niet kunnen. Echter moeten we hier nou niet gaan doen alsof alles rooskleurig is... Het lijkt alsof sommigen zich persoonlijk aangevallen voelen als er negatief over een persoon van de club wordt gepraat

Hahah, misschien heb je gelijk. Ik probeer mensen uit andere regio?s ook altijd uit te leggen hoe het zit.

Cambuur is net als je moeder, je kan zelf best eens commentaar hebben maar als iemand anders het doet word je altijd pissig

Inferno-058

Citaat van: Lore op augustus 11, 2025, 23:48:31
Hahah, misschien heb je gelijk. Ik probeer mensen uit andere regio?s ook altijd uit te leggen hoe het zit.

Cambuur is net als je moeder, je kan zelf best eens commentaar hebben maar als iemand anders het doet word je altijd pissig
Haha daar zit wat in