Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:36:18
We willen kerels op het veld zien, geen mietjes. Zelden zulke suurten met maakt. Onvoorstelbaar.

Echt? Ik hoorde regelmatig een paar op het forum  :_schater

Inferno-058

Citaat van: Lore op augustus 08, 2025, 22:56:28
Echt? Ik hoorde regelmatig een paar op het forum  :_schater
Waarom zo reageren? Wiekie heeft gelijk, slappe hap

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 00:02:13
Je moet met het hart voetballen. Die jongen die erin kwam de tweede helft deed dat tenminste. Vd Meer.  Voor de rest zie je alleen maar een stelletje doodbidders in het veld. Ze doen maar wat. Rolke viel goed in. Die hele voorhoede van Cambuur heeft niet een knikker geraakt. Omdat ze niet goed aangespeeld worden door de middenvelders.  Diemers is hopeloos uit vorm. Souren wint nooit een tweede bal en Visser is derde divisie niveau. Wat kun je dan verder. Niks. Gvd wat die rechtsback ook slecht. Die van Den Bosch. Ongelooflijk. Maar je hebt geen vervanger. Geldt ook voor Berkhout. Die krijgt 2 keer geel voor 2 oliedomme overtredingen. Waar was die jongen van Jong Ajax. Ook niet gezien. Net als Henstra.  Ze doen maar wat. Wiebe waar was hij. Ook niet gezien. Totale wanorde bij dat hele zooitje. Je hebt gvd 5 weken voorbereiding gehad.

Dou siest spoken wij hewwe geen van der meer in de selectie en we hewwe wel een vervanger voor mulders dat is Jermoumi must dij wat beter inlezen.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:38:55
Struisvogel. Wut es wakker juh. De dramatische slechte voorbereiding werd vanavond moeiteloos doorgetrokken. Zit nul komma nul spirit in dit hele zooitje. Mijn jongens, deze jongens, prachtige jongens
  unieke jongens, trotse jongens. Flikker toch eens man met dat zielige geknuffel. Kap eens met dat zoeken naar excuses. Zet een elftal neer waar we voor naar het stadion gaan. Met passie en strijd en plezier. Ze mutte zich doodskamen bij de club.
hartstikke eens. Ben wel klaar met dat doorzichtige voetbal van ons

AL

Onbegrijpelijke keuzes en wissels van Henk.
Balk op rechtsbuiten en daar hele vootbereiding amper gestaan. Visser in basis zetten met 0 minuten in voorbereiding.
Geen Henstra en Wiebe.
Balk blijft gewoon staan.

Hoop toch echt dat Edwin de Graaf wat tegengas gaat geven!!

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:38:55
Struisvogel. Wut es wakker juh. De dramatische slechte voorbereiding werd vanavond moeiteloos doorgetrokken. Zit nul komma nul spirit in dit hele zooitje. Mijn jongens, deze jongens, prachtige jongens
  unieke jongens, trotse jongens. Flikker toch eens man met dat zielige geknuffel. Kap eens met dat zoeken naar excuses. Zet een elftal neer waar we voor naar het stadion gaan. Met passie en strijd en plezier. Ze mutte zich doodskamen bij de club.

:_schater

Citaat van: wiekie1969 op augustus 08, 2025, 22:46:24
Vandaag??? Al 3 jaar juh. Hou toch op. Iedereen houdt sien freet.  Je zult maar in dat uitvak staan. Ik hef heel erg diep respect en medelijden voor die mensen

Klopt. Daar hef ik dei nog nooit sien. En maar schreeuwen vanachter je toetsenbord hier. En weet je, in de kern kan ik me in sommige dingen echt wel vinden af en toe. Maar de manier waarop je hier dingen neerzet liekst wel een jonkje van 12. Heb je wel eens nagedacht over een training emotie-regulering? Serieuze vraag trouwens.

richard

Citaat van: AL op augustus 09, 2025, 06:44:33
Onbegrijpelijke keuzes en wissels van Henk.
Balk op rechtsbuiten en daar hele vootbereiding amper gestaan. Visser in basis zetten met 0 minuten in voorbereiding.
Geen Henstra en Wiebe.
Balk blijft gewoon staan.

Hoop toch echt dat Edwin de Graaf wat tegengas gaat geven!!

Die Reinsma bepaald alles een dkv'er die dat mag doen maar ik hoor er niemand over onze club is overgegeven aan jaknikkers. We voetballen al twee jaar ver ondermaats maar niemand die het wil zien. Tis werkelijk onvoorstelbaar. Praktijk mannen als Lodeweges Slot Sandor Bosschaart.....ze zijn niet meer. We kunnen beter 3 mokkels van sinne kinderopvang er bijhalen met al die jonkies.

Huizen

Wederom prima uitvak gezien zo midden in de vakantie. Mooi dat daar een switch is ontstaan met groepen die er echt wat van willen maken. Lekker bezig mannen

Voetballend was het veel van hetzelfde. Spelers als Rolke, Marsman en Vd Veen vielen positief op met energie naar voren. Ook zijn er genoeg wisselmogelijkheden voorin, dat is ook weleens anders geweest.

Conditioneel had ik er meer van verwacht. Die Zweed viel nog niet echt op.

Volgende week wel gelijk een belangrijke tegen Top dat vertrouwen heeft getankt.

Kom op  :0=

Oud Cambuur

Citaat van: richard op augustus 09, 2025, 07:27:13
Die Reinsma bepaald alles een dkv'er die dat mag doen maar ik hoor er niemand over onze club is overgegeven aan jaknikkers. We voetballen al twee jaar ver ondermaats maar niemand die het wil zien. Tis werkelijk onvoorstelbaar. Praktijk mannen als Lodeweges Slot Sandor Bosschaart.....ze zijn niet meer. We kunnen beter 3 mokkels van sinne kinderopvang er bijhalen met al die jonkies.

Iedereen ziet dat we onder de maat voetballen hoor lees het forum er maar goed op na. Het probleem is we blijven maar aanmodderen er zit geen verbetering in ook de nieuwe jongens kunnen nog niet brengen wat wij willen zien en ik vrees met het aantrekken van 2 talenten die aanstaande zijn dat het niet gaat veranderen van die 2 jonge jongens kun je ook niet verwachten dat die de kar gaat trekken. Het probleem blijft ons middenveld waar geen diepte inzit en bestaat uit postbodes die de bal steeds maar halen. (Huile) Balk die maar op rechts blijft staan en alleen maar kan gebaren en zeuren maar geen grasspriet voorbij komt Sjostrand geef ik het voordeel van de twijfel maar onze spitspositie blijft een probleem ik heb op de training en ook nu weer in de wedstrijd nog helemaal niks gezien van Binder de man die hem gescout heeft loop waarschijnlijk met een zwarte bril op met stok en een hond ernaast. Had gehoopt dat de Graaf tegenwicht zou brengen maar die doet weinig tot niks op de trainingen alleen Reinsma mag zijn ding doen uitleg van oefeningen van 10 minuten voor een uitvoering van 30 seconden. Hoop echt dat ze het op de rit krijgen maar vrees dat het niet gaat gebeuren

Lore

Citaat van: Inferno-058 op augustus 08, 2025, 23:30:15
Waarom zo reageren? Wiekie heeft gelijk, slappe hap

Ja, dit is echt een hele heftige reactie van mij!

Bankzitter

#250
Ik heb er maar eerst even een nachtje overheen laten gaan en niet alleen uit emotie en teleurstelling te reageren.

Zo'n eerste wedstrijd zegt niet veel. Je kan wel (terecht) vraagtekens zetten hoe we starten en gebrek aan felheid en sommige wissels? met een paar weken staat er een heel ander team.  Er komt nog een kwaliteitsinjectie en er gaat heel wat concurentie op een aantal posities ontstaan. Dus of bijv. Mulders een misser maak ik me echt niet druk om, we hebben ook Jermouni nog en Baoef kan ook nog op de back. Het team komt vanzelf in balans en de besten moeten nog boven komen drijven.

Ik vind het wat te snel om dan te zeggen dat we de lijn van vorige seizoen doortrekken.

Uiteindelijk verlies je door een onnodige fout en wat pech met de actie van R?lke.
Het is nu ook weer niet zo dat we kansloos met 3-0 van de mat gespeeld zijn.

Ik vind bij zo'n eerste wedstrijd het ook altijd wel mooi om te kijken hoe de nieuwe spelers het doen en wat er uit O21 aanhaakt.
Ik verwacht dat er nog heel wat gaat veranderen in de basis de komende weken van wat ik gisteren zag.

Jansen : mooie reddingen weer, gaat weer extra punten pakken dit seizoen
Mulders: durfde niet te voetballen,defensief aarzelend?  gaat het moeilijk krijgen als hij de schroom niet van zich af gooit
Burghout: niet bijzonder, degelijk, had pech met de rode kaart
Amofa: wil bepalend zijn en durft te voetballen. Gaat alleen maar beter worden
Galvez: de meest creatieve speler is een linksback , 2e helft de beste man bij ons tot aan de wissel

Souren: verzoop door de matige veldbezetting (zie Diemers). Heeft ook niet het karakter om daar wat aan te doen.
Diemers: liep overal en nergens, eiste veel ballen op, maar of hij het team daar ook echt mee hielp...?
D Visser: te licht, te bescheiden, kwam apmer in het spel voor, ook door de veldbezetting. 4e keuze op deze positie.
(NB bij Dordrecht stond ook een mannetje van 17 op het middenveld)

Balk: speelde zoals Balk altijd speelt
Binder: eerste helft passief,onzichtbaar, laat zich ook niet zakken om mee te doen.
Sjostrand: viel tegen. Hij komt uit competitie en zou fit en in vorm moeten zijn. Durft wel maar kwam er nooit voorbij

Invallers:
vd Veen: verrassende keuze maar hij kwam (itt Sjoland) het backie van Dordt wel een paar keer voorbij. Gebruikt zijn snelheid goed.
Marsman: eerlijk is eerlijk, speelde echt goed, ook verdedigend. Maar waarom kan hij niet samen met Galvez(middenveld)?
K Visser: er gebeurt wel iets met hem in het veld itt Binder.
R?lke : geweldige actie, blijft de "joker"in de selectie die wel eens kan gaan verrasssen dit seizoen door zijn schoten
Jermoumi: gebruikt zijn snelheid goed en kan daarmee veel corrigeren.

hobbes

Prima analyse, volgens mij had R?lke nog een grote kans, je had zomaar een overwinning mee kunnen pikken. Al was een gelijkspel meer terecht geweest.

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 08:58:57
Ik heb er maar eerst even een nachtje overheen laten gaan en niet alleen uit emotie en teleurstelling te reageren.

Zo'n eerste wedstrijd zegt niet veel. Je kan wel (terecht) vraagtekens zetten hoe we starten en gebrek aan felheid en sommige wissels? met een paar weken staat er een heel ander team.  Er komt nog een kwaliteitsinjectie en er gaat heel wat concurentie op een aantal posities ontstaan. Dus of bijv. Mulders een misser maak ik me echt niet druk om, we hebben ook Jermouni nog en Baoef kan ook nog op de back. Het team komt vanzelf in balans en de besten moeten nog boven komen drijven.

Ik vind het wat te snel om dan te zeggen dat we de lijn van vorige seizoen doortrekken.

Uiteindelijk verlies je door een onnodige fout en wat pech met de actie van R?lke.
Het is nu ook weer niet zo dat we kansloos met 3-0 van de mat gespeeld zijn.

Ik vind bij zo'n eerste wedstrijd het ook altijd wel mooi om te kijken hoe de nieuwe spelers het doen en wat er uit O21 aanhaakt.
Ik verwacht dat er nog heel wat gaat veranderen in de basis de komende weken van wat ik gisteren zag.

Jansen : mooie reddingen weer, gaat weer extra punten pakken dit seizoen
Mulders: durfde niet te voetballen,defensief aarzelend?  gaat het moeilijk krijgen als hij de schroom niet van zich af gooit
Burghout: niet bijzonder, degelijk, had pech met de rode kaart
Amofa: wil bepalend zijn en durft te voetballen. Gaat alleen maar beter worden
Galvez: de meest creatieve speler is een linksback , 2e helft de beste man bij ons tot aan de wissel

Souren: verzoop door de matige veldbezetting (zie Diemers). Heeft ook niet het karakter om daar wat aan te doen.
Diemers: liep overal en nergens, eiste veel ballen op, maar of hij het team daar ook echt mee hielp...?
D Visser: te licht, te bescheiden, kwam apmer in het spel voor, ook door de veldbezetting. 4e keuze op deze positie.
(NB bij Dordrecht stond ook een mannetje van 17 op het middenveld)

Balk: speelde zoals Balk altijd speelt
Binder: eerste helft passief,onzichtbaar, laat zich ook niet zakken om mee te doen.
Sjoland: viel tegen. Hij komt uit competitie en zou fit en in vorm moeten zijn. Durft wel maar kwam er nooit voorbij

Invallers:
vd Veen: verrassende keuze maar hij kwam (itt Sjoland) het backie van Dordt wel een paar keer voorbij. Gebruikt zijn snelheid goed.
Marsman: eerlijk is eerlijk, speelde echt goed, ook verdedigend. Maar waarom kan hij niet samen met Galvez(middenveld)?
K Visser: er gebeurt wel iets met hem in het veld itt Binder.
R?lke : geweldige actie, blijft de "joker"in de selectie die wel eens kan gaan verrasssen dit seizoen door zijn schoten
Jermoumi: gebruikt zijn snelheid goed en kan daarmee veel corrigeren.
Goede analyse maar Sjoland voetbalt niet bij ons Sjostrand wel

Bankzitter


Oud Cambuur