Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: diekhuzen op juli 23, 2025, 17:33:20
De basis elf lijkt prima, maar in de breedte is het niet denderend.
Jeugd zou wel weer een stap verder moeten zijn dan vorig jaar.

Derkx R.H.

Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 09:47:55
Was vorig seizoen ook zo. Op de bank hest niks.
Er komt nog een rechtsbuiten, linksbenige centrale verdediger en een middenvelder bij...en de komende 3 versterkingen zijn ook daadwerkelijk van een hoger niveau(dan we nu hebben), dus toppers(voor ons). Het papierwerk voor Galvez zal de komende dagen wel gefikst zijn.. Dus niet su zuur ouwe...

Derkx R.H.

Citaat van: Gasgeve op juli 25, 2025, 09:55:49
Jeugd zou wel weer een stap verder moeten zijn dan vorig jaar.
Zijn ze ook, maar moeten nog verder groeien...

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 25, 2025, 09:56:00
Er komt nog een rechtsbuiten, linksbenige centrale verdediger en een middenvelder bij...en de komende 3 versterkingen zijn ook daadwerkelijk van een hoger niveau(dan we nu hebben), dus toppers(voor ons). Het papierwerk voor Galvez zal de komende dagen wel gefikst zijn.. Dus niet su zuur ouwe...
klinkt alsof ze zo goed als rond zijn met nieuwe spelers.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op juli 25, 2025, 09:55:49
Jeugd zou wel weer een stap verder moeten zijn dan vorig jaar.
zeker Kooistra en Nartey?

zeewolde

Kan iemand mij aangeven waarom Henstra een groter talent is dan Kooistra?

En waarom we Kooistra dan al meer in het eerste zien?
Zijn even oud.

papier

Bij de eerste ronde al het volledig aantal auto's bezet zie ik. Dat zullen dus wel niet veel uitpotjes zijn dit seizoen voor mij XD

Huizen

Er is een Facebook groep waar je je kan aanmelden voor andere auto's. Samen met Zoltan beheren we die daar. Stuur je een DM

papier

Citaat van: Bussum op juli 28, 2025, 13:33:42
Er is een Facebook groep waar je je kan aanmelden voor andere auto's. Samen met Zoltan beheren we die daar. Stuur je een DM

Thanx, heb alleen geen Facebook meer! Wellicht dat ik Kuzmanovic nog een appje stuur, die heeft immers 80.000 loyaliteitspunten.

RG

Henstra is technisch vaardiger en creatiever dan Kooistra en is het laatste half jaar vooral fysiek met grote sprongen vooruitgegaan waardoor hij Kooistra nu voorbij is.

Gasgeve

Citaat van: RG op juli 28, 2025, 15:36:27
Henstra is technisch vaardiger en creatiever dan Kooistra en is het laatste half jaar vooral fysiek met grote sprongen vooruitgegaan waardoor hij Kooistra nu voorbij is.
En veel doelgerichter.

zeewolde

Citaat van: RG op juli 28, 2025, 15:36:27
Henstra is technisch vaardiger en creatiever dan Kooistra en is het laatste half jaar vooral fysiek met grote sprongen vooruitgegaan waardoor hij Kooistra nu voorbij is.
:thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op juli 28, 2025, 14:02:26
Thanx, heb alleen geen Facebook meer! Wellicht dat ik Kuzmanovic nog een appje stuur, die heeft immers 80.000 loyaliteitspunten.

Helaas ik had een te oude uitkaart, nog uit 1834, en toen had ik opeens geen loyaliteitspunten meer... die komen weer terug als ik de nieuwe kaart heb.
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 28, 2025, 17:39:38
Helaas ik had een te oude uitkaart, nog uit 1834, en toen had ik opeens geen loyaliteitspunten meer... die komen weer terug als ik de nieuwe kaart heb.

Haha, nou ik heb de nieuwe kaart wel aangevraagd. Zie de loyaliteitspunten ook in m?n nieuwe account. Maar een nieuwe kaart? niks gehoord van Cambuur. Niet eens een ontvangstbevestiging.

Bernardo

Citaat van: papier op juli 28, 2025, 20:55:33
Haha, nou ik heb de nieuwe kaart wel aangevraagd. Zie de loyaliteitspunten ook in m?n nieuwe account. Maar een nieuwe kaart? niks gehoord van Cambuur. Niet eens een ontvangstbevestiging.

Je krijgt geen nieuwe kaart, uitkaart word alleen toegevoegd aan je online account.