Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Destroyer op augustus 02, 2025, 18:04:12
Mis nog de opmerkingen we kunnen de wedstrijden op papier wel afdoen, bespaart de moeite en we kunnen de club maar beter opdoeken.

Ik wens iedereen een goed  :scc weekend toe. En volgende week rollen we Dordt op!!!

Die was ik vergeten inderdaad. Excuus.

Tanjajeah

Ik hoor niemand meer over Sjostrand, hoe deed hij het vandaag?

Inferno-058

1e team maakt een zeer matige indruk

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op augustus 02, 2025, 17:18:26
dus je oordeelt niet zelf. Dat is jammer. Dan valt er geen waarde aan te hechten wat je hier schrijft.

Juust wel. Want degene die mij info stuurt was bij de wedstrijd in Warga.

wiekie1969

Citaat van: Inferno-058 op augustus 02, 2025, 18:20:52
1e team maakt een zeer matige indruk


Nog niet een fatsoenlijke oefenwedstrijd op niveau gespeeld. Het is en blijft oefenen maar ik denk niet dat  het binnen een week helemaal omdraait.

wiekie1969

Citaat van: Poetser op augustus 02, 2025, 18:08:03
Die was ik vergeten inderdaad. Excuus.

Bist nog 1 vergeten. Scouting.

wiekie1969

Citaat van: Korezev op augustus 02, 2025, 17:28:56
Hij heeft weer 3 flessen azijn op, wat een zielig figuur

Jij vindt Binder wel een geweldige speler????

michello

Hebben straks met die Oostenrijker en Van de Sande meerdere opties, ook in de spits..

wiekie1969

Hef besloten hier tot aa n de winterstop niets meer te posten. Bespaart heel veel ergernis. Jum tevreden, ik tevreden. Hopelijk maken we er wat van dit nieuwe seizoen. Veel plezier allemaal. Groeten wiekie  :thumbsup |:) :proost

okkele

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2025, 17:14:09
hou us op te ruien van dien vakantie adres. Ik wa der ook niet dus zeg ik niks over de wedstrijd.
ik was er.
weinig toeschouwers, weinig voetbal.
de kans van binder 1 op 1 in de eerste helft had ik nog gemaakt, knullige afronding.
hij ziet er niet gevaarlijk uit.
sjostrand lijkt me wel een schot in de roos, nog even wennen aan ons voetbal.
amofa doet het prima, bouwt ook mooi op.
dit team heeft net als alle andere nieuw-gevormde teams tijd nodig.
niet weggespeeld door excelsior in een matig potje.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Huizen

Ik heb vertrouwen voor het nieuwe seizoen. Maar Cambuur en een voorbereiding/oefenprogramma... het is al jaren om te janken  ;(

Eerder postte ik dit op X, iemand de antwoorden? 

3 Cambuur quizvragen:
- Wanneer scoorde een speler van Cambuur voor het laatst meer dan 5x in een oefencampagne?
- Wanneer wonnen we voor het laatst met dubbele cijfers?
- Wanneer was de laatste succesvolle oefencampagne?

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 19:13:07
Hef besloten hier tot aa n de winterstop niets meer te posten. Bespaart heel veel ergernis. Jum tevreden, ik tevreden. Hopelijk maken we er wat van dit nieuwe seizoen. Veel plezier allemaal. Groeten wiekie  :thumbsup |:) :proost

Aah toe juh. Kest t toch niet laten straks. Maar wie weet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op augustus 02, 2025, 19:35:33
Aah toe juh. Kest t toch niet laten straks. Maar wie weet.

Stiekem ga je hem missen h?  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Citaat van: Bussum op augustus 02, 2025, 19:20:44
Ik heb vertrouwen voor het nieuwe seizoen. Maar Cambuur en een voorbereiding/oefenprogramma... het is al jaren om te janken  ;(

Eerder postte ik dit op X, iemand de antwoorden? 

3 Cambuur quizvragen:
- Wanneer scoorde een speler van Cambuur voor het laatst meer dan 5x in een oefencampagne?
- Wanneer wonnen we voor het laatst met dubbele cijfers?
- Wanneer was de laatste succesvolle oefencampagne?

Het is elk jaar ook een inspiratieloos programma voor iedereen. Volgens mij wordt niemand er blij of gemotiveerd van.

Jandehulk

Citaat van: okkele op augustus 02, 2025, 19:13:34
ik was er.
weinig toeschouwers, weinig voetbal.
de kans van binder 1 op 1 in de eerste helft had ik nog gemaakt, knullige afronding.
hij ziet er niet gevaarlijk uit.
sjostrand lijkt me wel een schot in de roos, nog even wennen aan ons voetbal.
amofa doet het prima, bouwt ook mooi op.
dit team heeft net als alle andere nieuw-gevormde teams tijd nodig.
niet weggespeeld door excelsior in een matig potje.
amen ...vd Sande er bij , die van Austria wien en gas erop !