Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Dordrecht - SC Cambuur 8-8-2025 20:00uur

Gestart door fred, juni 17, 2025, 17:14:33

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 15:32:41
Als je conclusie is dat er helemaal niks in dit elftal zit. Ben ik blij dat jij geen scout bent.
Misschien kun jij aangeven welke spelers cambuur moet halen. Dan kunnen ze met jouw lijstje op pad.
Nee ik heb geen functie bij de club, maar ik ben heel blij dat jij die ook niet hebt. Dat zou een ramp zijn.

Beste man, van de aankopen die gisteren speelden viel er niet 1 op.  Sjostrand, Berkhout,  Binder, Mulders.  In mindere mate Amofa. Allemaal 13 in een dozijn voetballers.  Meer ist niet.

Viper

Wel aardig om dit soort opportunistische berichten zo aan het einde van het seizoen weer naar boven te halen. :proost

denistel

Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 15:38:18
Beste man, van de aankopen die gisteren speelden viel er niet 1 op.  Sjostrand, Berkhout,  Binder, Mulders.  In mindere mate Amofa. Allemaal 13 in een dozijn voetballers.  Meer ist niet.

Galvez was de beste man aan onze kant vond ik en de keeper had een aantal
prima reddingen v veen bracht wel iets van links,

R058

Citaat van: wiekie1969 op augustus 09, 2025, 15:38:18
Beste man, van de aankopen die gisteren speelden viel er niet 1 op.  Sjostrand, Berkhout,  Binder, Mulders.  In mindere mate Amofa. Allemaal 13 in een dozijn voetballers.  Meer ist niet.
Als je nooit wat toe te voegen hebt ipv zeiken, snap ik niet dat je hier dingen blijft zeggen. Nooit inhoudelijk waarom een speler niet goed speelt of hoe ze het zouden kunnen verbeteren. Alleen maar uitlachen en zeggen dat ze er niks van kunnen.
Zou beter zijn als je je aan je woord houdt en een tijdje hier weggaat dan. Dan kun je misschien ook wat langer naar onze nieuwe spelers kijken ipv ze meteen alweer af te branden.
En komt er van deze mensen ooit een antwoord op welke spelers we dan wel moeten (en kunnen) halen???

Bankzitter

Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 16:10:44
Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.

Die vond ik heel goed spelen inderdaad. Toonde lef naar voren. Ik was ook best kritisch op hem, maar zag gister wel een speler met potentie.
Een heerlijke 13 in dozijn speler volgens de definitie van Wiekie

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 16:10:44
Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.
Mooi toch, maar dat maakt nog geen zomer. Al is het wel zomer...

sunderland

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 15:32:41
Als je conclusie is dat er helemaal niks in dit elftal zit. Ben ik blij dat jij geen scout bent.
Misschien kun jij aangeven welke spelers cambuur moet halen. Dan kunnen ze met jouw lijstje op pad.
Nee ik heb geen functie bij de club, maar ik ben heel blij dat jij die ook niet hebt. Dat zou een ramp zijn.
er zit zoveel meer in dit team ! Maar er wordt helemaal niks mee gedaan en dat is een feit. Je zult vrijdag heus wel winnen maar dat zal wel op haren en snaren gaan. Ik noem wederom ADO uit waar je de 2 e helft met dubbele controleur speelt en dat was in mijn beleving de tactische zet. Maar ja

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 16:10:44
Marsman is ook helemaal afgebrand en speelde toch ook goed. Beetje meer geduld en krediet met spelers mag soms best.
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten

HanBerger058

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2025, 16:25:07
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten

Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.

mark1989

Citaat van: HanBerger058 op augustus 09, 2025, 16:38:17
Marsman komt op alle fronten tekort. Waarom kon hij gister ?mee?? Simpel. Na de rode kaart alle - slecht ingeslepen - tactiek overboord en ?lekker rennen en vliegen? .. dan kunnen veel spelers op enthousiasme en opportunisme wel mee.

Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.

HanBerger058

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:42:26
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.

Als de inhoud op is, volgen jij-bakken? Je zet jezelf zo prima neer.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:42:26
Nou Wiekie heeft een 2e account aangemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen door had.

Nope. Vorig jaar was HanBerger hier ook al na de eerste serie slechte wedstrijden. Maar die posts heeft hij allemaal weer gedelete blijkbaar.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2025, 16:25:07
nou dat mag ook wel eens. Op de training is het zelfs heel zwak. Pit en inzet ontbreekt er niet aan bij hem en dat missen de meesten

Wat voegt zo'n De Graaf dan nu toe? Of begint die rustig?
Die is notabene hoofdtrainer geweest; die moet toch ook weten hoe het werkt :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021