Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Arno A op april 15, 2025, 19:16:21

Titel: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 15, 2025, 19:16:21
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17398886/hoe-beleefden-de-canadezen-de-friese-bevrijding-ik-kreeg-een-bos-gele-tulpen
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Lore op april 15, 2025, 20:54:19
Citaat van: Arno A op april 15, 2025, 19:16:21
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17398886/hoe-beleefden-de-canadezen-de-friese-bevrijding-ik-kreeg-een-bos-gele-tulpen

Prachtig, dank voor het delen
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 15, 2025, 20:57:05
Nu is ie goed Arno? :)
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 15, 2025, 22:34:32
ja niks meer aan doen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2025, 22:48:31
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 15, 2025, 20:57:05
Nu is ie goed Arno? :)
Ik vond drie precies dezelfde topics ook wel eens aardig :proost
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2025, 08:17:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2025, 22:48:31
Ik vond drie precies dezelfde topics ook wel eens aardig :proost
Arno zit er vol van :y
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 16, 2025, 08:58:36
Was ook een hele speciale dag gisteren ( 80 jaar bevrijding van Leeuwarden) Mooi om ook Canadese vlaggen te zien wapperen in mijn buurt! Daarom drie voor de prijs van ??n. En nu nog een driepunter tegen de Rode Lantaarndrager. En veel rood en wit op de tribunes. En een beetje terug naar de roots van de v.v. Leeuwarden.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 17, 2025, 22:22:54
SC Cambuur plots groot nieuws in Noord-Amerika: 'Voor Ajax misschien niks, voor ons een record'

De reacties kwamen uit alle hoeken: veteranen, nabestaanden van soldaten die vochten in Europa en trotse Canadezen. "Mensen vertellen ons dat ze dankbaar zijn, omdat hun vader of overgrootvader in Nederland heeft gevochten."

"Als je al die emotionele verhalen hoort, dan kun je natuurlijk geen nee verkopen. Dus we hebben gezorgd dat er meer shirts beschikbaar komen. De levertijd van drie maanden is alleen wat langer dan gehoopt."

De populariteit rondom het shirt werd groot nieuws aan de andere kant van de wereld en Sijtsma gaf al vele interviews. "Zo'n drie, vier radio-interviews en vijf, zes kranten. Het voetbalteam van het Canadese leger wil graag een oefenwedstrijd tegen ons spelen en ook de Canadese voetbalbond is vereerd."

Cambuur draagt het shirt op 25 april in de thuiswedstrijd tegen Vitesse. Dan wordt er ook uitgebreid stilgestaan bij de herdenking. "Ik kan nog niet alles verklappen, maar er zullen in ieder geval een aantal oude voertuigen zijn, we zullen het Wilhelmus afspelen en er is volop aandacht voor de helden van toen", aldus Sijtsma.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2025, 11:52:09
Noordtribune uitverkocht
Oosttribune nog ongeveer dikke 100 kaarten beschikbaar
Zuidtribune nog een kleine 70 kaarten beschikbaar
Westtribune is voor sponsoren en spelers familie en genodigden.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 20, 2025, 13:12:22
Raakt vandaag of morgen toch uitverkocht? Voor de thuisblijvers ( en/of harkers in het KS - hoor je dan wel wat met de huidige akoestiek? ) is er eventueel de allerlaatste Geart en Andor show. Ereronde voor Geart of applaus(wissel)?  _O_ _O_ _O_



Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 21, 2025, 17:33:02
Ja leuk laten we de bevrijding van Geert vieren  :?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Benniepos op april 22, 2025, 16:26:08
In de 70 min ( begin 69 ) staan en klappen voor Geert van Tuinen. De man heeft namens OA Cambuur in al die jaren nooit in een verkeerd daglicht gezet. Dit is zijn laatste wedstrijd als verslaggever voor de radio  |:)  |:) Cambuurman in hart en nieren
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 22, 2025, 18:19:30
Citaat van: Benniepos op april 22, 2025, 16:26:08
In de 70 min ( begin 69 ) staan en klappen voor Geert van Tuinen. De man heeft namens OA Cambuur in al die jaren nooit in een verkeerd daglicht gezet. Dit is zijn laatste wedstrijd als verslaggever voor de radio  |:)  |:) Cambuurman in hart en nieren

nou heeft in de afgelopen maanden toch wel eens aparte uitspraken gedaan niet
dat dat negatief was maar toch we bedenkelijke dingen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Benniepos op april 22, 2025, 18:51:50
Ja maar dan zijn al die jaren en jaren toch gelijk niet slecht. Iedereen zegt weleens wat toch......?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 22, 2025, 19:51:11
Citaat van: denistel op april 22, 2025, 18:19:30
nou heeft in de afgelopen maanden toch wel eens aparte uitspraken gedaan niet
dat dat negatief was maar toch we bedenkelijke dingen.
Nou wat wij dur soms uitbrake komt oek niet foor de skoanhiedspries in anmerking en oek wel bedenkeluk hoor.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: NRG op april 22, 2025, 19:55:26
Citaat van: Benniepos op april 22, 2025, 16:26:08
In de 70 min ( begin 69 ) staan en klappen voor Geert van Tuinen. De man heeft namens OA Cambuur in al die jaren nooit in een verkeerd daglicht gezet. Dit is zijn laatste wedstrijd als verslaggever voor de radio  |:)  |:) Cambuurman in hart en nieren

Ik zal wel de enige zijn, maar ik ken die hele man niet. Deed verslag voor OF? Nog nooit naar gehoord. Nah ja. Ik klap wel mee hoor..
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: V-man op april 22, 2025, 20:57:38
Ook nooit naar de sportcast gekeken dus?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op april 22, 2025, 22:55:45
Citaat van: Benniepos op april 22, 2025, 18:51:50
Ja maar dan zijn al die jaren en jaren toch gelijk niet slecht. Iedereen zegt weleens wat toch......?

Hij is gewoon te laat gestopt.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 23, 2025, 18:48:37
Ik weet niet dat het a.s. vrijdag vol komt ivm Meivakantie.

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 56 kaarten beschikbaar
Oost nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar
West weet ik niet?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 23, 2025, 21:37:27
Citaat van: Vlampiep op april 22, 2025, 19:51:11
Nou wat wij dur soms uitbrake komt oek niet foor de skoanhiedspries in anmerking en oek wel bedenkeluk hoor.

ja hij is cambuur verslaggever toch tis zijn werk
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 24, 2025, 08:45:31
Citaat van: Noordcambuur op april 23, 2025, 18:48:37
Ik weet niet dat het a.s. vrijdag vol komt ivm Meivakantie.

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 56 kaarten beschikbaar
Oost nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar
West weet ik niet?
een wedstrijd die voor spek en bonen is waar toch nog zoveel op afkomen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op april 24, 2025, 08:53:16
Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 08:45:31
een wedstrijd die voor spek en bonen is waar toch nog zoveel op afkomen.

It aint over till it's over
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: De Gast op april 24, 2025, 09:15:28
Drie oefenwedstrijdjes nog.. hef er eigenlijks niet zoveel sin an. Maarja.

Ik zou Wiebe wel eens even in actie willen zien. Kan me niet voorstellen dat hij het minder doet dan Pauwels. Bovendien staat in je beleidsplan met koeienletters dat je voor eigen jeugd wilt gaan. Geef die jongen dan eens 3 wedstrijden.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op april 24, 2025, 09:37:05
Drie wedstrijden om je voor te bereiden op de nacompetitie
Gaan we door met de bekende opstelling
Of gaan we dingen uitproberen??
Hilterman zal wel rust krijgen om hem fit te krijgen voor de nacompetitie.
Wat een hoofdpijndossier zeg die spitsen dit jaar.
Jonge spelers de kans geven??
Ben benieuwd.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 24, 2025, 11:40:59
Je kan ook Sinterklaas / Kerst spelen. Alle briefjes in een schaal of balletjes? En dan die knvb pief/ notaris 11 namen laten trekken.


Dan zou iedereen een kans moeten kunnen maken op een basisplaats. Uiteraard live uitgezonden bij OF. Presentatie natuurlijk door ....  :_schater

N?e Henk is al lang uit. Gewoon weer de gebruikelijk basis. Jong speelt geen competitie  zaterdag...
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 24, 2025, 12:11:08
Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 09:15:28
Drie oefenwedstrijdjes nog.. hef er eigenlijks niet zoveel sin an. Maarja.
Ik zou Wiebe wel eens even in actie willen zien. Kan me niet voorstellen dat hij het minder doet dan Pauwels. Bovendien staat in je beleidsplan met koeienletters dat je voor eigen jeugd wilt gaan. Geef die jongen dan eens 3 wedstrijden.
Henk is een beste kerel en een uithangbord voor de club, maar als er een wedstrijd is van tegen de zee lullen in Scheveningen, wint  hij de hoofdprijs.
In het verleden zorgde Henk met zijn TS voor een verrassing in zijn opstelling, maar dat is nu uitgegroeid tot teleurstelling.
Flikker die Pauwels en Hilterman mooi op het bankje en zet Kooistra en Henstra er neer.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Dreet op april 24, 2025, 12:33:45
Citaat van: Benniepos op april 22, 2025, 16:26:08
In de 70 min ( begin 69 ) staan en klappen voor Geert van Tuinen. De man heeft namens OA Cambuur in al die jaren nooit in een verkeerd daglicht gezet. Dit is zijn laatste wedstrijd als verslaggever voor de radio  |:)  |:) Cambuurman in hart en nieren
Hij is een journalist die gewoon zijn werk doet. Waarom zouden we daarvoor moeten gaan staan en klappen? En dat Cambuurman in hart en nieren is een beetje overdreven vind ik.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 24, 2025, 13:08:47
Citaat van: Dreet op april 24, 2025, 12:33:45
Hij is een journalist die gewoon zijn werk doet. Waarom zouden we daarvoor moeten gaan staan en klappen? En dat Cambuurman in hart en nieren is een beetje overdreven vind ik.
Even jouw stelling doortrekken naar de spelers van Cambuur, het is gewoon hun werk, worden hiervoor vorstelijk betaalt en zelfs na een wanprestatie worden ze nog toegezongen.
En Geert van Tuinen is zo langzamerhand verworven tot een meubelstuk binnen de club,,doet zijn verslaggeving met veel enthousiasme en is hierin realistisch. Hij verslaat te wedstrijd als een commentator en niet zoals Marten de Moes bij OF die als een DKV fan de meest idiote onzin uitkraamt.
Ik sluit niet uit dat Geert van Tuinen best eens een functie binnen de club zou gaan krijgen na zijn werkzaam leven als sportverslaggever.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 24, 2025, 13:47:36
Citaat van: Dreet op april 24, 2025, 12:33:45
Hij is een journalist die gewoon zijn werk doet. Waarom zouden we daarvoor moeten gaan staan en klappen? En dat Cambuurman in hart en nieren is een beetje overdreven vind ik.
dat is niet overdreven. Als journalist moet je eigenlijk neutraal blijven maar dat heeft hij nooit gedaan. Vind hem veel beter dan die Faber die met alle winden mee lult en zelf geen mening heeft. Geert doet al zoveel jaar Cambuur
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 24, 2025, 13:56:18
Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 13:47:36
dat is niet overdreven. Als journalist moet je eigenlijk neutraal blijven maar dat heeft hij nooit gedaan. Vind hem veel beter dan die Faber die met alle winden mee lult en zelf geen mening heeft. Geert doet al zoveel jaar Cambuur

Hoort bij Cambuur, een soort van pers icoon eigenlijk in het geel blauw. Zou toezingen en klappen heel erg prima vinden !
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Poetser op april 24, 2025, 14:13:33
Nou, jum doen maar.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 24, 2025, 14:52:03
Citaat van: Poetser op april 24, 2025, 14:13:33
Nou, jum doen maar.
hoeft van hem ook niet juh. Naar beneden halen is ook zoiets.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Stiens op april 24, 2025, 15:24:42
Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 13:08:47
Even jouw stelling doortrekken naar de spelers van Cambuur, het is gewoon hun werk, worden hiervoor vorstelijk betaalt en zelfs na een wanprestatie worden ze nog toegezongen.
En Geert van Tuinen is zo langzamerhand verworven tot een meubelstuk binnen de club,,doet zijn verslaggeving met veel enthousiasme en is hierin realistisch. Hij verslaat te wedstrijd als een commentator en niet zoals Marten de Moes bij OF die als een DKV fan de meest idiote onzin uitkraamt.
Ik sluit niet uit dat Geert van Tuinen best eens een functie binnen de club zou gaan krijgen na zijn werkzaam leven als sportverslaggever.

Nieuwe stadionspeaker....
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Dreet op april 24, 2025, 16:08:38
Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 13:08:47
Even jouw stelling doortrekken naar de spelers van Cambuur, het is gewoon hun werk, worden hiervoor vorstelijk betaalt en zelfs na een wanprestatie worden ze nog toegezongen.
En Geert van Tuinen is zo langzamerhand verworven tot een meubelstuk binnen de club,,doet zijn verslaggeving met veel enthousiasme en is hierin realistisch. Hij verslaat te wedstrijd als een commentator en niet zoals Marten de Moes bij OF die als een DKV fan de meest idiote onzin uitkraamt.
Ik sluit niet uit dat Geert van Tuinen best eens een functie binnen de club zou gaan krijgen na zijn werkzaam leven als sportverslaggever.
Ik geef geen stelling, maar een mening. Voetballers op dezelfde manier vergelijken met een journalist is onzin. Je reageert vanuit emotie, zoals velen hier. Prima, maar ik sta er anders in. Beetje gechargeerd misschien, maar Geart wordt op die manier soms beschouwd als een soort supporter die bij de grote Cambuurfamilie hoort. Maar een journalist kan nooit supporter zijn. Onafhankelijk van hoe hij iets brengt. En Geart heeft de laatste tijd zelf aangegeven dat hij liever in stilte afscheid neemt als verslaggever bij Cambuur.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: RG op april 24, 2025, 16:23:58
Opstelling morgen:
Pauwels, r?lke, balk
Diemers, nartey,
Souren
Galvez, nieling, smand, mercera
Jansen
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 24, 2025, 16:39:03
Smand   :_schater maar weer even een assist
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op april 24, 2025, 16:51:14
Het is bij de voorbeschouwing van Henk ook elke keer hetzelfde bandje wat je hoort.....
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 24, 2025, 16:56:48
Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 16:39:03
Smand   :_schater maar weer even een assist

Over de grond ( R?lke is tweebenig lees ik ) of door de lucht op onze aanvallers?

Over aanvallers gesproken;

https://www.canada.ca/en/department-national-defence/services/military-history/history-heritage/official-military-history-lineages/lineages/armour-regiments/royal-canadian-dragoons.html


_O_ _O_ _O_ _O_ _O_     Merci beaucoup pour notre Liberation / Thank you so much for our Liberation.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: De Gast op april 24, 2025, 17:09:49
Citaat van: RG op april 24, 2025, 16:23:58
Opstelling morgen:
Pauwels, r?lke, balk
Diemers, nartey,
Souren
Galvez, nieling, smand, mercera
Jansen

Maar weer eens Rolke in de spits? Waarom eigenlijk? Laat Balkie er lekker staan.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: upweer op april 24, 2025, 17:11:49
Citaat van: Stiens op april 24, 2025, 15:24:42
Nieuwe stadionspeaker....


30e minuut even klappen, kleine moeite groot gebaar.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op april 24, 2025, 17:18:20
ach ach wat zien ze toch in rolke in de spits?

een slome duitser in de spits en een houtenklaas achterin. Vragen om problemen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op april 24, 2025, 17:47:49
Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 16:39:03
Smand   :_schater maar weer even een assist
zoals Henk aangaf, hij deed het gewoon goed vorige week.
Maar ja sommige spelers krijgen alleen maar negatieve opmerkingen over zich heen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op april 24, 2025, 18:08:08
Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 17:09:49
Maar weer eens Rolke in de spits? Waarom eigenlijk? Laat Balkie er lekker staan.

Omdat wij toen wel de punten pakten.
Sinds R?lke op de bank kwam te zitten, werd het een stuk minder, ook qua punten.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 24, 2025, 18:16:25
Citaat van: zeewolde op april 24, 2025, 17:47:49
zoals Henk aangaf, hij deed het gewoon goed vorige week.
Maar ja sommige spelers krijgen alleen maar negatieve opmerkingen over zich heen.
ja prietpraat Henk. Wat moet ie anders zeggen. Smand was vorige gewoon kut en al helemaal naast Zorro.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 24, 2025, 18:18:49
Smand opstellen en Jonker op het bankje ?
Nergens om, maar zo ken ik oans Henkie niet meer serieus nimme.  Ut sil de leeftied wel weeze, mar ik snap dur geen k#t meer van.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 24, 2025, 18:20:15
Citaat van: Galdiano op april 24, 2025, 18:08:08
Omdat wij toen wel de punten pakten.
Sinds R?lke op de bank kwam te zitten, werd het een stuk minder, ook qua punten.
zou um ook opstellen. Maar wat is dat om opeens hem wel in de basis te zetten. Net zoals met Wiebe bij Roda, van maanden op de tribune naar opeens basis. Dat deed ie hartstikke goed en moest weer op de bank. R?lke speelde bij Graafschap heel best en 2 wedstrijden later niet een minuut
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 24, 2025, 18:22:58
Folgend seizoen de SK flink omhoog en dan un dorpsgek as trainer, it sil wel weer los lopen, mar ik krei dur wel uitslag van.
As Henk dit soort volslagen idioate  strapatsen blieft uithalen, haalt die de Kerst echt niet.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 19:02:02
Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 18:22:58
Folgend seizoen de SK flink omhoog en dan un dorpsgek as trainer, it sil wel weer los lopen, mar ik krei dur wel uitslag van.
As Henk dit soort volslagen idioate  strapatsen blieft uithalen, haalt die de Kerst echt niet.

Wat gooi jij de laatste tijd een enorme hoop negatieve zooi hier op het forum zeg.

Tip: verleng je Sk niet; blijf lekker thuis en volg Cambuur niet meer. Scheelt jou een berg ergernis en dat zal je leven leuker maken.

Succes :proost
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 19:08:42
Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 16:39:03
Smand   :_schater maar weer even een assist

Mja, ik heb wel meer vertrouwen in deze combi dan in die van vorige week ;)

Het maakt morgen weinig uit wie er in staan. We winnen toch wel |:)
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 24, 2025, 20:54:02
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 19:02:02
Wat gooi jij de laatste tijd een enorme hoop negatieve zooi hier op het forum zeg.

Tip: verleng je Sk niet; blijf lekker thuis en volg Cambuur niet meer. Scheelt jou een berg ergernis en dat zal je leven leuker maken.

Succes :proost

Niet zo raar doen gelijk,Holwerd.... Vlam zit inderdaad een beetje in een negi spiraal, dat heeft iedereen wel eens. Ik had het ook al gezien maar het zijn wel echte Cambuur mensen he !
Beter ff aan zn oor trekken en dan een schouderklop geven Vrijdag :). Ik hoop echt op een mooie wedstrijd ! |:)
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 24, 2025, 20:58:19
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 19:02:02
Wat gooi jij de laatste tijd een enorme hoop negatieve zooi hier op het forum zeg.
Tip: verleng je Sk niet; blijf lekker thuis en volg Cambuur niet meer. Scheelt jou een berg ergernis en dat zal je leven leuker maken.
Succes :proost
Je kunt ook inderdaad iedere week naar de zelfde slechte film gaan kijken en dan positieve recensies gaan schrijven.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 22:17:19
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 24, 2025, 20:54:02
Niet zo raar doen gelijk,Holwerd

:proost
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: okkele op april 24, 2025, 23:55:32
Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 20:58:19
Je kunt ook inderdaad iedere week naar de zelfde slechte film gaan kijken en dan positieve recensies gaan schrijven.
daar is het henk de jong- topic voor.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 25, 2025, 07:07:39
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17422811/geert-van-tuinen-kijkt-terug-op-30-jaar-cambuur-ut-het-nooit-wat-weest-voor-mij-was-het-alles



Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: CambuurArnhem op april 25, 2025, 10:18:39
Citaat van: Arno A op april 25, 2025, 07:07:39
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17422811/geert-van-tuinen-kijkt-terug-op-30-jaar-cambuur-ut-het-nooit-wat-weest-voor-mij-was-het-alles

Mooi artikel.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op april 25, 2025, 12:01:58
Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 18:16:25
ja prietpraat Henk. Wat moet ie anders zeggen. Smand was vorige gewoon kut en al helemaal naast Zorro.
Smand speelde heel behoorlijk afgelopen week. Heb er speciaal op gelet. Enige wat je aan kan geven dat hij weinig risico nam.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: zeewolde op april 25, 2025, 12:04:12
Citaat van: okkele op april 24, 2025, 23:55:32
daar is het henk de jong- topic voor.
jij bent ook wel eens positiever geweest. Masr probeert nu constant af te geven op Henk de Jong.

Over 2 jaar maar Menzo met Arts en Ultee als assistenten? :devil
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: El FLaco op april 25, 2025, 12:51:43
 w:) Geert  |:)
Minuut 70
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 25, 2025, 13:45:43
Smand vind ik een speler zonder groot zelfvertrouwen en speelt meestal erg ingetogen en sober, maar kan dit wel naast Nieling.
Maar ook Jonker zou voor mij een keuze kunnen zijn, dit om te kunnen zien hoe hij zich houdt mbt de nacompetitie.
Smand laten spelen om hem in de etage te zetten voor komend seisoen lijkt mij hier de onderliggende reden boven het opstellen van Jonker en voor beide valt wel iets te zeggen. De keuzes in de opstellingen die de laatste tijd in de thuiswedstrijden zijn gedaan hebben  wat mij betreft niet vaak kunnen leiden tot meer dominantie en vloeiende combinaties.



Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 25, 2025, 15:08:03
Citaat van: Vlampiep op april 25, 2025, 13:45:43
Smand vind ik een speler zonder groot zelfvertrouwen en speelt meestal erg ingetogen en sober, maar kan dit wel naast Nieling.
Maar ook Jonker zou voor mij een keuze kunnen zijn, dit om te kunnen zien hoe hij zich houdt mbt de nacompetitie.
Smand laten spelen om hem in de etage te zetten voor komend seisoen lijkt mij hier de onderliggende reden boven het opstellen van Jonker en voor beide valt wel iets te zeggen. De keuzes in de opstellingen die de laatste tijd in de thuiswedstrijden zijn gedaan hebben  wat mij betreft niet vaak kunnen leiden tot meer dominantie en vloeiende combinaties.
Smand hoeft helemaal niet in de etalage, zijn contract loopt gewoon af. Jonker had er vorige week in gemoeten.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 17:15:03
Oost nog 22 kaarten
Zuid nog 4 kaarten

Volle huis.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: NRG op april 25, 2025, 17:24:10
Citaat van: fred op april 25, 2025, 17:15:03
Oost nog 22 kaarten
Zuid nog 4 kaarten

Volle huis.


Blijft vaag met kaartverkoop. Vorige keer was zuid op papier ook uitverkocht, maar waren er best nog veel lege plekken.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 25, 2025, 17:34:10
Citaat van: NRG op april 25, 2025, 17:24:10

Blijft vaag met kaartverkoop. Vorige keer was zuid op papier ook uitverkocht, maar waren er best nog veel lege plekken.

omdat niet alle sk houders komen, wij zitten met 7 man maar denk 2 a 3 keer
dat alle 7 er allemaal waren.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 17:55:13
Zuid uitverkocht
Oost nog 11

Maar kunnen zo ineens weer kaarten bij komen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: SCC op april 25, 2025, 18:01:13
Citaat van: sunderland op april 25, 2025, 15:08:03
Smand hoeft helemaal niet in de etalage, zijn contract loopt gewoon af. Jonker had er vorige week in gemoeten.
Als Nieling eigen jeugd was geweest, had die hier afgekraakt geworden.
Kom op Sunderland, vanavond vol erachter. Smand deed het echt wel goed vorige week, zeker als je dan in ogenschouw neemt dat hij de teleurstelling/ onzekerheid er bij meetelt van aflopende contract en weinig vertrouwen vanuit staf.
Volgend seizoen maar afwachten of zijn opvolger het beter doet en Smand een mooie nieuwe club toewensen na 11 jaar onze club vertegenwoordigd te hebben!
Vanavond hem en de andere 10 het beste gunnen en toejuichen.

Veel plezier straks allen en alvast: proost
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2025, 18:09:27
Citaat van: NRG op april 25, 2025, 17:24:10

Blijft vaag met kaartverkoop. Vorige keer was zuid op papier ook uitverkocht, maar waren er best nog veel lege plekken.
het is Meivakantie er zullen genoeg lege plekken in het stadion zijn.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op april 25, 2025, 19:14:59
Geen Souren maar Kieftenbeld.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 20:07:59
Hebben ze weer een mic voor het uitvak staan ofzo ?
Opnieuw hoor je alleen het uitvak. Kut espn
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: michello op april 25, 2025, 20:18:01
Zullen we maar gewoon stoppen? Tering Jantje zeg wat een verschrikkelijk begin.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 20:27:56
Der Tony  |:)

En weer eigen doelpunt  :_spank
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op april 25, 2025, 20:36:52
gvd wat plichtmatig allemaal. uitzingen tot het einde seizoen lijkt het wel op
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2025, 20:38:20
Nou Nieling is me er ook eentje  :_schater
Doet van Mullem niet mee ?.. :thumbsup
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: nee,wel? op april 25, 2025, 20:41:37
Weer lekker achter de tegenstander aanwandelen 1 rondje play off en de dames kenne op fakaansje
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 20:42:27
Je kunt zeggen wat je wilt maar heeft echt wel de loop acties vsn een spits  |:)
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sjaak op april 25, 2025, 20:47:59
Een Duutser die 2x scoort in de bevrijdingswedstrijd in een shirt van de Canadese bevrijders  :_schater :_schater
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 20:51:51
Daarom juicht hij ook niet  :_schater
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: michello op april 25, 2025, 20:54:22
Wat is Galvez slecht zeg. Vorige week ook al niet best.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2025, 20:57:24
Citaat van: sjaak op april 25, 2025, 20:47:59
Een Duutser die 2x scoort in de bevrijdingswedstrijd in een shirt van de Canadese bevrijders  :_schater :_schater
haha lullo geweldig?.. :y
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2025, 20:57:52
Citaat van: michello op april 25, 2025, 20:54:22
Wat is Galvez slecht zeg. Vorige week ook al niet best.
wel een assist  :thumbsup
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 21:10:14
Wat is dat nu weer voor ijscobel steeds
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sjaak op april 25, 2025, 21:13:11
Plaswekker van Rein
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2025, 21:35:26
Wat een kutscheids we hadden strafschop moeten hebben en Vitesse krijgt geen geel bij overtredingen
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 21:37:50
Weer opstootje achter de goal tussen de capuchons?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 25, 2025, 21:39:42
Het voetbal houd weer niet over! Waarom iemand met 2 goals wisselen! Wat een onzin!
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 25, 2025, 21:40:41
Wat een matige vertoning in een wedstrijd die nergens over gaat . Visser doet het uitstekend
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 21:41:53
Gooi kooistra er nog eens in man
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Poetser op april 25, 2025, 21:55:21
Het voetbal was echt verschrikkelijk.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: michello op april 25, 2025, 21:55:39
Wat een gatenkaas op het middenveld. Het stond voor geen meter.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 21:56:51
Citaat van: michello op april 25, 2025, 21:55:39
Wat een gatenkaas op het middenveld. Het stond voor geen meter.

Compleet fries middenveld  :_schater
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2025, 22:07:48
Waar hebben we naar gekeken phoeeee niet best er moet nog heel veel gebeuren dat we in vorm raken voor de playoffs.
Maar we hebben 3 punten :thumbsup
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 25, 2025, 22:18:14
Ik vraag mij wel eens af zijn de spelers wel fit allemaal?.

Nog 2 wedstrijden Nartey is geschorst voor de wedstrijd tegen ADO.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op april 25, 2025, 22:19:42
Citaat van: fred op april 25, 2025, 21:56:51
Compleet fries middenveld  :_schater

Sinds wanneer ligt Lemerveld in Friesland?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: NRG op april 25, 2025, 22:28:02
Ik probeer meestal het positieve er wel uit te halen, maar vond het echt niet om aan te gluren vanavond. Ik mis ook de energie in het elftal.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Poetser op april 25, 2025, 22:33:58
Citaat van: NRG op april 25, 2025, 22:28:02
Ik probeer meestal het positieve er wel uit te halen, maar vond het echt niet om aan te gluren vanavond. Ik mis ook de energie in het elftal.

Klopt.

En dan op zo'n avond met alle sentimenten ook nog met elkaar op de vuist gaan. Stelletje doorgesnoven kut pubers. Schaam je kapot.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op april 25, 2025, 22:34:47
Pauwel, Nartey en Chalvez wat een niveau...
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op april 25, 2025, 22:36:11
Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 17:09:49
Maar weer eens Rolke in de spits? Waarom eigenlijk? Laat Balkie er lekker staan.

Zoals ik al zei, dan pakken we de punten wel.
Gewoon met R?lke in de spits spelen. Dan pakken wij wel punten.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Dreet op april 25, 2025, 22:37:35
Citaat van: fred op april 25, 2025, 21:10:14
Wat is dat nu weer voor ijscobel steeds
Bereid je maar voor op nog meer commerci?le drek die het stadion langzaam maar zeker binnensijpelt. Wisselsponsors, tussenstandsponsors. Maar goed, ik snap het ook wel weer.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: oost op april 25, 2025, 22:47:01
Citaat van: Dreet op april 25, 2025, 22:37:35
Bereid je maar voor op nog meer commerci?le drek die het stadion langzaam maar zeker binnensijpelt. Wisselsponsors, tussenstandsponsors. Maar goed, ik snap het ook wel weer.

Prima dat ze sponsoren hebt voor verschillende dingen.
Maar ze moeten echt kappen met dat irritante geluid  :rodekaart
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: michello op april 25, 2025, 22:50:11
Tactisch stond het voor geen meter, middenveld werd bij vlagen weggetikt en (wederom) in fases zo slecht met de tweede ballen. Armoedig tegen een Vitesse van gemiddeld 22 jaar.
Dat Nartey geschorst is tegen ADO is wat mij betreft prima, nog wat meer body voorin met Rolke en Hilterman.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: diekhuzen op april 25, 2025, 22:58:41
Met Hilterman schieten we ook niks op.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op april 25, 2025, 23:00:00
Citaat van: michello op april 25, 2025, 22:50:11
Tactisch stond het voor geen meter, middenveld werd bij vlagen weggetikt en (wederom) in fases zo slecht met de tweede ballen. Armoedig tegen een Vitesse van gemiddeld 22 jaar.
Dat Nartey geschorst is tegen ADO is wat mij betreft prima, nog wat meer body voorin met Rolke en Hilterman.

Hilterman is zo verschrikkelijk dom. Elke keer zelf eerst vasthouden en daarna vallen, maar de overtreding daardoor tegen krijgen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op april 25, 2025, 23:21:55
Citaat van: diekhuzen op april 25, 2025, 22:58:41
Met Hilterman schieten we ook niks op.


eens, dit is een niet fitte spring in het veld
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2025, 23:29:36
En dat was 8 op rij thuis ongeslagen. Biedt hoop voor de play-offs :devil
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: fred op april 25, 2025, 23:45:57
Citaat van: EdsjeSCC op april 25, 2025, 22:19:42
Sinds wanneer ligt Lemerveld in Friesland?
Na de wissel kieftenbelt visser  :y
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Huizen op april 25, 2025, 23:47:14
Wederom een waardeloze pot zonder echte spits in de basis. Hoe je dit kan verkopen aan je achterban met vandaag meer dan 14.000 toeschouwers is mij 1 groot raadsel.

Op naar ADO  |:)
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: V-man op april 26, 2025, 00:06:04
Citaat van: Bussum op april 25, 2025, 23:47:14
Wederom een waardeloze pot zonder echte spits in de basis. Hoe je dit kan verkopen aan je achterban met vandaag meer dan 14.000 toeschouwers is mij 1 groot raadsel.

Op naar ADO  |:)
De "gelegenheids spitsen" doen het helaas beter. Remco Balk en ook Der Tony!
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 26, 2025, 00:50:15
je wint maar er zit totaal geen id achter ons spel. 2 knappe aanvallen
2 goals 2e helft richting de fanatieke aanhang amper wat gezoen
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: CambuurArnhem op april 26, 2025, 00:56:53
Waarom nou R?lke wisselen? Daarna was het een stuk minder volgens mij.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 26, 2025, 02:21:20
Duutsers moesten eigenlijk al in 45 :zweep wegweze, dus wat seure je nou....
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 26, 2025, 02:38:19
Geen beste wedstrijd mensen, hoogtepunt was vooraf. De eer en respect voor de bevrijding en de vrijheid die we nu genieten met elkaar. Dan de wedstrijd...eerste helft slap en matig...bijna plichtsgetrouw. 2e stukken beter, hoger tempo en meer naar voren...
Paar goede aanvallen hebben deze pot beslecht. 3 punten.
Dankzij de keepert anders hadden we niks. Die ene.....wat een wereldredding was dat zeg......sjoo _O_
Wil je promo volgend jaar....
Keepert Diemers Balk en een 1e klasbak centrumspits.
Vasthouden Nieling Souren Rolke en Pauwels. Graag ook de jonge talenten aanhouden bv Narty en Wiebe en anderen.
Ouwe meuk loslaten, weg ermee.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: hobbes op april 26, 2025, 07:01:46
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 26, 2025, 02:21:20
Duutsers moesten eigenlijk al in 45 :zweep wegweze, dus wat seure je nou....

Toch zorgt een Duitser voor de overwinning. Twee prima goals.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 26, 2025, 07:40:57
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 26, 2025, 02:38:19
Geen beste wedstrijd mensen, hoogtepunt was vooraf. De eer en respect voor de bevrijding en de vrijheid die we nu genieten met elkaar. Dan de wedstrijd...eerste helft slap en matig...bijna plichtsgetrouw. 2e stukken beter, hoger tempo en meer naar voren...
Paar goede aanvallen hebben deze pot beslecht. 3 punten.
Dankzij de keepert anders hadden we niks. Die ene.....wat een wereldredding was dat zeg......sjoo _O_
Wil je promo volgend jaar....
Keepert Diemers Balk en een 1e klasbak centrumspits.
Vasthouden Nieling Souren Rolke en Pauwels. Graag ook de jonge talenten aanhouden bv Narty en Wiebe en anderen.
Ouwe meuk loslaten, weg ermee.

Balk was dramatisch toch met als dieptepunt zijn struikel moment man man man
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Specuveter op april 26, 2025, 08:09:01
Weet niet wat er met ons elftal aan de hand is
Het ziet er allemaal z? plichtmatig uit
Zo stroef en voorspelbaar.
Er is gewoon geen donder aan. Zoon ziek dus thuis voor de tv. Nou heb niks gemist
Vond het spel veel leuker om te zien
Was aan hun onkunde voorin dat we 3 punten bij mogen schrijven, wat een ruimte kregen zij
Ons middenveld werd competitie overlopen
Gelukkig hebben we een prima keeper en een Duitser die doelpunten kan maken.
Zou volgende week tegen Den Haag eens beginnen met twee controleurs.
Kieftenbeld ?n Souren
Diemers ervoor.
Rolke weer in de spits
En mischien moet je een Kooistra eens de kans geven vanaf minuut 1.
Gaat veel ruimte komen volgende week want Den Haag heeft ook niks aan een gelijkspel


Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op april 26, 2025, 08:16:12
Citaat van: denistel op april 26, 2025, 00:50:15
je wint maar er zit totaal geen id achter ons spel. 2 knappe aanvallen
2 goals 2e helft richting de fanatieke aanhang amper wat gezoen

Die lui waren beter, vooral voetballend. Zat tenminste wat passie in. Als je naar Cambuur kijkt dan kijk je naar niks. Meneer Pauwels loopt alleen maar wat voor zichzelf te voetballen. Hopeloos dat jonkje. Niemand die er oek wat van seit. Laat Rolke maar staan in de spits. Hilterman hewwe we niks aan, die is niet fit. Cambuur maakt op mij een uitgebluste indruk. De nachtkaars brandt al.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op april 26, 2025, 08:18:53
Citaat van: Trainert! op april 24, 2025, 17:18:20
ach ach wat zien ze toch in rolke in de spits?

een slome duitser in de spits en een houtenklaas achterin. Vragen om problemen.

Hij maakt er 2.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op april 26, 2025, 08:21:26
Citaat van: NRG op april 25, 2025, 22:28:02
Ik probeer meestal het positieve er wel uit te halen, maar vond het echt niet om aan te gluren vanavond. Ik mis ook de energie in het elftal.

Al weken
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: PePe op april 26, 2025, 08:26:52
Waar was Souren?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: De Gast op april 26, 2025, 08:31:16
Citaat van: Galdiano op april 25, 2025, 22:36:11
Zoals ik al zei, dan pakken we de punten wel.
Gewoon met R?lke in de spits spelen. Dan pakken wij wel punten.

Dat moet ik je nageven ja. En ook nog prima uitgespeelde aanvallen.

Als we zo doorworstelen richting Eredivisie, hartstikke prima. Dit is wat het is. We kijken er al een heel seizoen naar.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op april 26, 2025, 08:35:01
Citaat van: wiekie1969 op april 26, 2025, 08:18:53
Hij maakt er 2.


is blijkbaar een goede spits die in de 16 van de tegenstander moet spelen. mooie doelpunten
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Trainert! op april 26, 2025, 08:47:40
Weer een ergernis gisteravond

Nartey en mercera, met als dieptepunt de domme gele kaart van nartey. Mercera mag nog wat peper in de reet hebben, staat erbij en kijkt er naar
verdediging zo lek als mandje. Zo ontzettend veel voorzetten toegestaan waardoor er gevaar ontstond

op de 2 mooie doelpunten en tevens aanvallen niks gezien

wereldredding van onze keeper in de laatste minuut.

Verder ergernis troef met de assistenten peppi en kokki. 1 aanwijzing geven en direct weer het hok in. ook direct stoppen met de warming up trainer.






Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Huizen op april 26, 2025, 09:06:00
Best raar eigenlijk dat de tendens toch vrij negatief is, maar de statistieken de laatste tijd gewoon goed zijn. Vanaf Jong AZ vorig jaar thuis niet meer verloren is een zeer goede reeks.

Toch vind ik er op de ??n of andere manier geen reet aan dit jaar als seizoenskaarthouder. Het oogt allemaal zeer plichtmatig, voetbal zelf is medium en de spits situatie is al 100x genoemd. Als ?t Woanskip klinkt is dit ver verwijderd van de atmosfeer die er in het oude stadion klinkt. Het is allemaal zo gelaten?

Hopelijk komt er een stabiele CV bij en een knallende voorhoede volgend jaar. Die El Khachati van Telstar zal wel niet komen, maar die energie mist precies dit jaar in dit suffe team.

Hopelijk gaat Hilterman het licht zien en worden andere spelers extra fit deze weken zodat we een mooi toetje krijgen. Het is voor mijn gevoel een beetje tegen beter weten in (Emmen, Volendam, Helmond uit) maar we geven niet op!  |:)

Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 26, 2025, 09:06:40
Citaat van: Trainert! op april 26, 2025, 08:47:40
Weer een ergernis gisteravond

Nartey en mercera, met als dieptepunt de domme gele kaart van nartey. Mercera mag nog wat peper in de reet hebben, staat erbij en kijkt er naar
verdediging zo lek als mandje. Zo ontzettend veel voorzetten toegestaan waardoor er gevaar ontstond

op de 2 mooie doelpunten en tevens aanvallen niks gezien

wereldredding van onze keeper in de laatste minuut.

Verder ergernis troef met de assistenten peppi en kokki. 1 aanwijzing geven en direct weer het hok in. ook direct stoppen met de warming up trainer.
zo jouw hoogtepunt voor vandaag?..fijne dag Trainert :proost
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: NRG op april 26, 2025, 09:25:28
Citaat van: De Gast op april 26, 2025, 08:31:16
Dat moet ik je nageven ja. En ook nog prima uitgespeelde aanvallen.

Als we zo doorworstelen richting Eredivisie, hartstikke prima. Dit is wat het is. We kijken er al een heel seizoen naar.


Als we zo futloos blijven voetballen dan zijn we in PO volkomen kansloos. Andere clubs willen namelijk wel graag.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: oost op april 26, 2025, 09:27:10
Citaat van: Bussum op april 26, 2025, 09:06:00
Best raar eigenlijk dat de tendens toch vrij negatief is, maar de statistieken de laatste tijd gewoon goed zijn. Vanaf Jong AZ vorig jaar thuis niet meer verloren is een zeer goede reeks.

Toch vind ik er op de ??n of andere manier geen reet aan dit jaar als seizoenskaarthouder. Het oogt allemaal zeer plichtmatig, voetbal zelf is medium en de spits situatie is al 100x genoemd. Als ?t Woanskip klinkt is dit ver verwijderd van de atmosfeer die er in het oude stadion klinkt. Het is allemaal zo gelaten?

Hopelijk komt er een stabiele CV bij en een knallende voorhoede volgend jaar. Die El Khachati van Telstar zal wel niet komen, maar die energie mist precies dit jaar in dit suffe team.

Hopelijk gaat Hilterman het licht zien en worden andere spelers extra fit deze weken zodat we een mooi toetje krijgen. Het is voor mijn gevoel een beetje tegen beter weten in (Emmen, Volendam, Helmond uit) maar we geven niet op!  |:)

Ik deel je mening volledig betreft het plichtmatig en gebrek aan energie. Je merkt wel zodra er een keer gas wordt gegeven dat het publiek er gelijk achter gaat staan.

Maar blijft wel apart dat wij met dit matige voetbal fluitend PO halen. Enige verschil met vorige jaar is dat niet elke schot tegen een goal is (jansen  :thumbsup) Maar voor de rest worden we niet of weinig verwend. Ik heb 3 leuke duels gezien maar daar houd het ook op.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2025, 10:18:41
Om heel kort te zijn: ut was niet best wat we te sien kregen. Henk is zelfs niet meer instaat spelers op te krikken om boven zich zelf uit te kunnen stijgen, logische wissels toe te passen enz. Nee sum kotschen zou R?lke zeggen. Groot compliment voor de geweldige opmaat naar de wedstrijd met alles wat met onze bevrijding had te maken. Prachtig spandoek, de geweldig mooie shirts enz. Wat weer een deceptie dat een stel primaten op Noord elkaar de hersens in  willen slaan.
Dat deze tendens met slecht voetbal geen incident is, lijkt mij een zorgelijke situatie voor de komende periode.
Ik vind dat het niet alleen de spelers is te verwijten, maar vooral de technische staf.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: wiekie1969 op april 26, 2025, 12:03:06
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Cor op april 26, 2025, 12:54:03
Citaat van: wiekie1969 op april 26, 2025, 12:03:06
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.

Een goeie trainer maakt zijn materiaal beter en dekt zich niet bij voorbaat i
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Bankzitter op april 26, 2025, 13:24:47
Je hebt ook een goede staf nodig.Henk heeft zelf niet op niveau gevoetbald dus om (jonge) spelers beter te maken heb je assistenten nodig die dat wel hebben. Alleen een spits of verdediger kan echt op details jonge spelers coachen.

Denk dat nu Diemers, De Leeuw en Kieftenbelt dat maar wat doen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 26, 2025, 13:28:26
Citaat van: wiekie1969 op april 26, 2025, 12:03:06
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.

de trainer zegt dat we een machtige groep hebben toch dus hij vind het materiaal goed.

ik mis totaal de wijze waarop wij spelen. buitens zijn egoisten verdedigers zijn niet
scherp genoeg middenvelders doen aanvallend te weinig mee dan krijg
je zulke wedstrijden.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2025, 13:35:25
Citaat van: denistel op april 26, 2025, 13:28:26
buitens zijn egoisten verdedigers zijn niet
scherp genoeg middenvelders doen aanvallend te weinig mee dan krijg
je zulke wedstrijden.

_O_
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 26, 2025, 16:39:32
Blijft Cambuur in de KKD hou maar rekening mee dat Vitesse volgend seizoen  hoog gaat eindigen.
Leuk en fris voetbal spelen die gasten.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: De Gast op april 26, 2025, 17:33:20
Citaat van: Bankzitter op april 26, 2025, 13:24:47
Je hebt ook een goede staf nodig.Henk heeft zelf niet op niveau gevoetbald dus om (jonge) spelers beter te maken heb je assistenten nodig die dat wel hebben. Alleen een spits of verdediger kan echt op details jonge spelers coachen.

Zo is het.
Ultee, Alflen, Barto, Burghout, Bosschaart. De directie lijkt maar wat te doen als het om invulling van de ts gaat. Ze stellen de verkeerden aan en sturen de goeien weg.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2025, 18:54:54
Citaat van: De Gast op april 26, 2025, 17:33:20
Zo is het.
Ultee, Alflen, Barto, Burghout, Bosschaart. De directie lijkt maar wat te doen als het om invulling van de ts gaat. Ze stellen de verkeerden aan en sturen de goeien weg.
Het is en blijft de vraag of het de club is die de verkeerde keuzes maakt of is het Henk de Jong die de keuze hierin maakt. Bij het vertrek van Bosschaart heb ik nooit begrepen wie hier nu echt de hand in heeft gehad.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: mark1989 op april 26, 2025, 19:45:34
Citaat van: Bussum op april 26, 2025, 09:06:00
Best raar eigenlijk dat de tendens toch vrij negatief is, maar de statistieken de laatste tijd gewoon goed zijn. Vanaf Jong AZ vorig jaar thuis niet meer verloren is een zeer goede reeks.

Toch vind ik er op de ??n of andere manier geen reet aan dit jaar als seizoenskaarthouder. Het oogt allemaal zeer plichtmatig, voetbal zelf is medium en de spits situatie is al 100x genoemd. Als ?t Woanskip klinkt is dit ver verwijderd van de atmosfeer die er in het oude stadion klinkt. Het is allemaal zo gelaten?

Hopelijk komt er een stabiele CV bij en een knallende voorhoede volgend jaar. Die El Khachati van Telstar zal wel niet komen, maar die energie mist precies dit jaar in dit suffe team.

Hopelijk gaat Hilterman het licht zien en worden andere spelers extra fit deze weken zodat we een mooi toetje krijgen. Het is voor mijn gevoel een beetje tegen beter weten in (Emmen, Volendam, Helmond uit) maar we geven niet op!  |:)

Ik kan me wel vinden in wat je zegt. Maar ik had wel verwacht dat dit jaar niet zo super goed zou zijn. We hebben een team met veel potentie, maar er ontbreekt nog wel iets op bepaalde posities. Ik vind wel dat er goed ingekocht is. Je moet nu nog 1 jaar doorselecteren en dan kun je echt meedoen. En dan zal het voetbal ook veel beter worden. Het team voetbal moeizaam, omdat we ook we goede spits missen en dus scoren we weinig. Daarbij hebben ook geen middenvelders die makkelijk scoren.
Als je dit team volgend jaar op 3 posities versterkt ziet het er allemaal heel anders uit. En dan zullen andere spelers die nu ondermaats spelen ook beter tot hun recht komen.
Ik vind ook dat het qua resultaat echt prima is. En veel meer zit er gewoon niet in. We kunnen nog wel een leuke nacompetitie spelen, maar ik verwacht niet dat we promoveren. Volgend jaar kan het gebeuren.

Dat sommige hier steeds lopen te piepen over slechte wissels enzo ligt vooral aan hun eigen gebrek aan voetbalkennis. Maar ieder zijn mening. Er moet toch iets zeuren blijven.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2025, 20:01:09
Citaat van: mark1989 op april 26, 2025, 19:45:34
Dat sommige hier steeds lopen te piepen over slechte wissels enzo ligt vooral aan hun eigen gebrek aan voetbalkennis. Maar ieder zijn mening. Er moet toch iets zeuren blijven.
Mijn voetbal maat heeft mooi wat jaartjes als betaaldvoetballer op de teller en kan zich dikwijls niet vinden in de keuzes van onze TS en inzet van sommige spelers, dus is bij jouw misschien toch wel sprake van enige overschatting in kennis.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op april 26, 2025, 20:15:03
Ik vond die nummer 20 echt heel goed spelen bij Vitesse.
Die bleef maar gaan, legde de balletjes overal goed weg en heel doelgericht.

Irakli Yegoian
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 26, 2025, 20:19:06
Citaat van: Galdiano op april 26, 2025, 20:15:03
Ik vond die nummer 20 echt heel goed spelen bij Vitesse.
Die bleef maar gaan, legde de balletjes overal goed weg en heel doelgericht.
Irakli Yegoian
Dit ventje zit echt wel op voetbal. Over het algemeen was Vitesse goed aan de bal, maar in afronding niet gelukkig en hadden de pech dat wij een ontzettend goede lijnkeeper hebben.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: EdsjeSCC op april 26, 2025, 20:25:35
Citaat van: denistel op april 26, 2025, 13:28:26
de trainer zegt dat we een machtige groep hebben toch dus hij vind het materiaal goed.

ik mis totaal de wijze waarop wij spelen. buitens zijn egoisten verdedigers zijn niet
scherp genoeg middenvelders doen aanvallend te weinig mee dan krijg
je zulke wedstrijden.

Ik heb je hoog zitten Otto, maar natuurlijk zegt een trainer dat.. ik ben ook trainer en vind dat mijn selectie ook heel veel dingen niet heeft die je als trainer graag zou willen, maar ik verkondig dat we een een heel goed elftal zijn! Je gaat niet zeggen wat een kut team dit eigenlijk is...

En dan inhoudelijk; wij hebben geen verdedigers die kunnen voetballen, ja Galvez. Middenveld met te weinig scorend vermogen en de echte wil om dat te doen. Aanvallend al het hele seizoen geen echte spits, 1 buitenspeler met potentie die nog heeeeel veel stappen moet maken en aan de andere kant een rommelaar of iemand die veel te weinig stootkracht heeft.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Galdiano op april 26, 2025, 21:54:34
Citaat van: EdsjeSCC op april 26, 2025, 20:25:35

En dan inhoudelijk; wij hebben geen verdedigers die kunnen voetballen, ja Galvez.

Hij kan goed voetballen, maar valt heel erg tegen op verdedigend gebied.
Als je het voetballend dan een keer niet lukt, en verdediging ben je ook erg matig, dan wordt je terecht gewisseld. Thomas Poll brengt daarin toch wel wat meer.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: michello op april 26, 2025, 22:58:45
Galvez is verdedigend zeer zeer matig. Vorige week in Helmond dolgedraaid door die rechtsbuiten en gister ook niet best. Ik vind Poll verdedigend beter.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 27, 2025, 00:53:27
Cpfc -villa 3-0 !!!
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 27, 2025, 00:56:30
Citaat van: michello op april 26, 2025, 22:58:45
Galvez is verdedigend zeer zeer matig. Vorige week in Helmond dolgedraaid door die rechtsbuiten en gister ook niet best. Ik vind Poll verdedigend beter.
ja je hebt gelijk over deze 2 wedstrijden maar daarvoor was Galvez 8 wedstrijden veel beter toch?  Ophouden in het moment te oordelen.  Trouwens Poll was ook heel erg matig tegen Vitesse maar dat vergeten we dan maar weer?
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 27, 2025, 08:33:39
Citaat van: sunderland op april 27, 2025, 00:56:30
ja je hebt gelijk over deze 2 wedstrijden maar daarvoor was Galvez 8 wedstrijden veel beter toch?  Ophouden in het moment te oordelen.  Trouwens Poll was ook heel erg matig tegen Vitesse maar dat vergeten we dan maar weer?
Weer heeft momenteel wel de vorm, ik kan er geen opnoemen met uitzondering van Jansen en R?lke die de vorm begint te krijgen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Johan-12 op april 27, 2025, 11:10:17
Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 27, 2025, 12:09:36
Citaat van: Johan-12 op april 27, 2025, 11:10:17
Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.
ik denk dat Rolke het niet eens bewust doet, hij ziet het niet
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Noordcambuur op april 27, 2025, 12:15:17
Citaat van: Johan-12 op april 27, 2025, 11:10:17
Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.
hij heeft een geweldig schot in de benen niet normaal man.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Johan-12 op april 27, 2025, 12:20:45
Citaat van: sunderland op april 27, 2025, 12:09:36
ik denk dat Rolke het niet eens bewust doet, hij ziet het niet

Zou heel goed kunnen. Ik vind dat Balk en Pauwels ook te veel voor eigen succes gaan. Misschien versterkt dat dan ook naar elkaar.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Stanley op april 27, 2025, 12:25:22
Citaat van: Johan-12 op april 27, 2025, 11:10:17
Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.
Henk moet Rolke Vijf wedstrijden in de spits laten staan, daar kun je hem pas op beoordelen. Henk zegt dat hij ze op de training de een na de andere er in schiet (niet normaal zegt Henk). Geef hem dan vertrouwen, wat een goede trainer zou doen.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Arno A op april 27, 2025, 16:10:21
tsja wie er speelt wordt dat ook bepaald door Lars L. dus de spelers met doorlopende contracten?  Etalagespelers dus. Pauwels, Diemers , Nartey, Mercera etc. Kassa is ...

Kooistra speelde vorig sz 29 (inval) wedstrijden. En nu de helft? Die is het toch niet verleerd of heeft (altijd) de dozen nog om zijn schoenen ( citaat Rinus Israel)  :_schater

Of wordt ie ook gespaard voor de Graafschap? Net als Iwan & senor Casas?

Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: mark1989 op april 27, 2025, 18:22:18
Citaat van: Vlampiep op april 26, 2025, 20:01:09
Mijn voetbal maat heeft mooi wat jaartjes als betaaldvoetballer op de teller en kan zich dikwijls niet vinden in de keuzes van onze TS en inzet van sommige spelers, dus is bij jouw misschien toch wel sprake van enige overschatting in kennis.

Dat snap ik wel. Er valt genoeg aan te merken op de wijze van spelen en de keuzes die spelers maken. Qua inzet heb ik niet het idee dat men niet wil. Maar je als je kwaliteit te kort komt ziet er al snel uit alsof je niet wil.
En als het voetbal minder is wordt er altijd naar de TS gekeken. Meestal veranderd er weinig met andere keuzes. Het blijft slechts een mening welke speler je eruit haalt en welke niet. Het is niet te zeggen dat het met andere keuzes beter was gegaan. misschien hadden ze dan wel verloren van Vitesse.
Al die trainers wissels in het voetbal lossen niks op. Legio voorbeelden. Soms moet je accepteren dat er niet meer in zit. En dat is dit jaar het geval. Ik had niet verwacht dat ze zolang mee zouden doen om de 2e plek.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 27, 2025, 18:43:47
Citaat van: EdsjeSCC op april 26, 2025, 20:25:35
Ik heb je hoog zitten Otto, maar natuurlijk zegt een trainer dat.. ik ben ook trainer en vind dat mijn selectie ook heel veel dingen niet heeft die je als trainer graag zou willen, maar ik verkondig dat we een een heel goed elftal zijn! Je gaat niet zeggen wat een kut team dit eigenlijk is...

En dan inhoudelijk; wij hebben geen verdedigers die kunnen voetballen, ja Galvez. Middenveld met te weinig scorend vermogen en de echte wil om dat te doen. Aanvallend al het hele seizoen geen echte spits, 1 buitenspeler met potentie die nog heeeeel veel stappen moet maken en aan de andere kant een rommelaar of iemand die veel te weinig stootkracht heeft.

er is ook een middenweg toch je hoeft niet te zeggen kut team maar als je een slechte wedstrijd
speelt of meerdere dan kun je dat gewoon zeggen toch ook tegen je spelers ik deed dat wel gewoon
ander hou je je zelf voor de gek,
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: mark1989 op april 27, 2025, 19:01:09
Citaat van: denistel op april 27, 2025, 18:43:47
er is ook een middenweg toch je hoeft niet te zeggen kut team maar als je een slechte wedstrijd
speelt of meerdere dan kun je dat gewoon zeggen toch ook tegen je spelers ik deed dat wel gewoon
ander hou je je zelf voor de gek,

Spelers aansturen doe je binnenskamer, niet via de pers. Het voegt weinig toe en is ook onverstandig. De mensen in Leeuwarden zijn al negatief genoeg dus ben blij dat Henk het een beetje positief houd. Dat hebben de mensen hier wel nodig.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Vlampiep op april 27, 2025, 19:57:12
Citaat van: mark1989 op april 27, 2025, 19:01:09
Spelers aansturen doe je binnenskamer, niet via de pers. Het voegt weinig toe en is ook onverstandig. De mensen in Leeuwarden zijn al negatief genoeg dus ben blij dat Henk het een beetje positief houd. Dat hebben de mensen hier wel nodig.
Henk is zo positief dat hij groen licht uitstraalt. Een beetje meer realiteit zou Henkie niet misstaan.
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2025, 20:20:33
Citaat van: Vlampiep op april 27, 2025, 19:57:12
Henk is zo positief dat hij groen licht uitstraalt.

:_schater
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: sunderland op april 27, 2025, 21:15:48
Citaat van: mark1989 op april 27, 2025, 19:01:09
Spelers aansturen doe je binnenskamer, niet via de pers. Het voegt weinig toe en is ook onverstandig. De mensen in Leeuwarden zijn al negatief genoeg dus ben blij dat Henk het een beetje positief houd. Dat hebben de mensen hier wel nodig.
tja mooi verhaal. Henk had het tactisch slecht voor elkaar. Vitesse had Cambuur goed geanalyseerd. De linksback weg lokken. Het middenveld veel lopers door elkaar. Het was van ons kant een hele slechte vertoning. Vitesse had te weinig kwaliteit om punten te halen
Titel: Re: Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur
Bericht door: denistel op april 27, 2025, 22:16:11
Citaat van: mark1989 op april 27, 2025, 19:01:09
Spelers aansturen doe je binnenskamer, niet via de pers. Het voegt weinig toe en is ook onverstandig. De mensen in Leeuwarden zijn al negatief genoeg dus ben blij dat Henk het een beetje positief houd. Dat hebben de mensen hier wel nodig.

zal wel maar dan in de pers ook geen mooie verhalen die niet kloppen is mijn mening
maar ik zal deze wel niet snappen zelfde als een speler een totaal verkeerde bal geeft
en zijn mede speler een duimpje omhoog steekt pfff niet mijn sport beleving,