Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Ik vraag mij wel eens af zijn de spelers wel fit allemaal?.

Nog 2 wedstrijden Nartey is geschorst voor de wedstrijd tegen ADO.

EdsjeSCC


NRG

Ik probeer meestal het positieve er wel uit te halen, maar vond het echt niet om aan te gluren vanavond. Ik mis ook de energie in het elftal.

Poetser

Citaat van: NRG op april 25, 2025, 22:28:02
Ik probeer meestal het positieve er wel uit te halen, maar vond het echt niet om aan te gluren vanavond. Ik mis ook de energie in het elftal.

Klopt.

En dan op zo'n avond met alle sentimenten ook nog met elkaar op de vuist gaan. Stelletje doorgesnoven kut pubers. Schaam je kapot.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 17:09:49
Maar weer eens Rolke in de spits? Waarom eigenlijk? Laat Balkie er lekker staan.

Zoals ik al zei, dan pakken we de punten wel.
Gewoon met R?lke in de spits spelen. Dan pakken wij wel punten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dreet

Citaat van: fred op april 25, 2025, 21:10:14
Wat is dat nu weer voor ijscobel steeds
Bereid je maar voor op nog meer commerci?le drek die het stadion langzaam maar zeker binnensijpelt. Wisselsponsors, tussenstandsponsors. Maar goed, ik snap het ook wel weer.

oost

Citaat van: Dreet op april 25, 2025, 22:37:35
Bereid je maar voor op nog meer commerci?le drek die het stadion langzaam maar zeker binnensijpelt. Wisselsponsors, tussenstandsponsors. Maar goed, ik snap het ook wel weer.

Prima dat ze sponsoren hebt voor verschillende dingen.
Maar ze moeten echt kappen met dat irritante geluid  :rodekaart

michello

Tactisch stond het voor geen meter, middenveld werd bij vlagen weggetikt en (wederom) in fases zo slecht met de tweede ballen. Armoedig tegen een Vitesse van gemiddeld 22 jaar.
Dat Nartey geschorst is tegen ADO is wat mij betreft prima, nog wat meer body voorin met Rolke en Hilterman.

diekhuzen


Galdiano

Citaat van: michello op april 25, 2025, 22:50:11
Tactisch stond het voor geen meter, middenveld werd bij vlagen weggetikt en (wederom) in fases zo slecht met de tweede ballen. Armoedig tegen een Vitesse van gemiddeld 22 jaar.
Dat Nartey geschorst is tegen ADO is wat mij betreft prima, nog wat meer body voorin met Rolke en Hilterman.

Hilterman is zo verschrikkelijk dom. Elke keer zelf eerst vasthouden en daarna vallen, maar de overtreding daardoor tegen krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!


Holwerd voor Cambuur

En dat was 8 op rij thuis ongeslagen. Biedt hoop voor de play-offs :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred


Huizen

Wederom een waardeloze pot zonder echte spits in de basis. Hoe je dit kan verkopen aan je achterban met vandaag meer dan 14.000 toeschouwers is mij 1 groot raadsel.

Op naar ADO  |:)