Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

fred


NRG

Citaat van: fred op april 25, 2025, 17:15:03
Oost nog 22 kaarten
Zuid nog 4 kaarten

Volle huis.


Blijft vaag met kaartverkoop. Vorige keer was zuid op papier ook uitverkocht, maar waren er best nog veel lege plekken.

denistel

Citaat van: NRG op april 25, 2025, 17:24:10

Blijft vaag met kaartverkoop. Vorige keer was zuid op papier ook uitverkocht, maar waren er best nog veel lege plekken.

omdat niet alle sk houders komen, wij zitten met 7 man maar denk 2 a 3 keer
dat alle 7 er allemaal waren.

fred

Zuid uitverkocht
Oost nog 11

Maar kunnen zo ineens weer kaarten bij komen.

SCC

Citaat van: sunderland op april 25, 2025, 15:08:03
Smand hoeft helemaal niet in de etalage, zijn contract loopt gewoon af. Jonker had er vorige week in gemoeten.
Als Nieling eigen jeugd was geweest, had die hier afgekraakt geworden.
Kom op Sunderland, vanavond vol erachter. Smand deed het echt wel goed vorige week, zeker als je dan in ogenschouw neemt dat hij de teleurstelling/ onzekerheid er bij meetelt van aflopende contract en weinig vertrouwen vanuit staf.
Volgend seizoen maar afwachten of zijn opvolger het beter doet en Smand een mooie nieuwe club toewensen na 11 jaar onze club vertegenwoordigd te hebben!
Vanavond hem en de andere 10 het beste gunnen en toejuichen.

Veel plezier straks allen en alvast: proost

Noordcambuur

Citaat van: NRG op april 25, 2025, 17:24:10

Blijft vaag met kaartverkoop. Vorige keer was zuid op papier ook uitverkocht, maar waren er best nog veel lege plekken.
het is Meivakantie er zullen genoeg lege plekken in het stadion zijn.

Specuveter


fred

Hebben ze weer een mic voor het uitvak staan ofzo ?
Opnieuw hoor je alleen het uitvak. Kut espn

michello

Zullen we maar gewoon stoppen? Tering Jantje zeg wat een verschrikkelijk begin.

fred


Trainert!

gvd wat plichtmatig allemaal. uitzingen tot het einde seizoen lijkt het wel op

Noordcambuur

Nou Nieling is me er ook eentje  :_schater
Doet van Mullem niet mee ?.. :thumbsup

nee,wel?

Weer lekker achter de tegenstander aanwandelen 1 rondje play off en de dames kenne op fakaansje

fred

Je kunt zeggen wat je wilt maar heeft echt wel de loop acties vsn een spits  |:)

sjaak

Een Duutser die 2x scoort in de bevrijdingswedstrijd in een shirt van de Canadese bevrijders  :_schater :_schater