Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Citaat van: Bussum op april 25, 2025, 23:47:14
Wederom een waardeloze pot zonder echte spits in de basis. Hoe je dit kan verkopen aan je achterban met vandaag meer dan 14.000 toeschouwers is mij 1 groot raadsel.

Op naar ADO  |:)
De "gelegenheids spitsen" doen het helaas beter. Remco Balk en ook Der Tony!

denistel

je wint maar er zit totaal geen id achter ons spel. 2 knappe aanvallen
2 goals 2e helft richting de fanatieke aanhang amper wat gezoen

CambuurArnhem

Waarom nou R?lke wisselen? Daarna was het een stuk minder volgens mij.

Delfzijl/Cambuur

Duutsers moesten eigenlijk al in 45 :zweep wegweze, dus wat seure je nou....

Delfzijl/Cambuur

#109
Geen beste wedstrijd mensen, hoogtepunt was vooraf. De eer en respect voor de bevrijding en de vrijheid die we nu genieten met elkaar. Dan de wedstrijd...eerste helft slap en matig...bijna plichtsgetrouw. 2e stukken beter, hoger tempo en meer naar voren...
Paar goede aanvallen hebben deze pot beslecht. 3 punten.
Dankzij de keepert anders hadden we niks. Die ene.....wat een wereldredding was dat zeg......sjoo _O_
Wil je promo volgend jaar....
Keepert Diemers Balk en een 1e klasbak centrumspits.
Vasthouden Nieling Souren Rolke en Pauwels. Graag ook de jonge talenten aanhouden bv Narty en Wiebe en anderen.
Ouwe meuk loslaten, weg ermee.

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 26, 2025, 02:21:20
Duutsers moesten eigenlijk al in 45 :zweep wegweze, dus wat seure je nou....

Toch zorgt een Duitser voor de overwinning. Twee prima goals.

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 26, 2025, 02:38:19
Geen beste wedstrijd mensen, hoogtepunt was vooraf. De eer en respect voor de bevrijding en de vrijheid die we nu genieten met elkaar. Dan de wedstrijd...eerste helft slap en matig...bijna plichtsgetrouw. 2e stukken beter, hoger tempo en meer naar voren...
Paar goede aanvallen hebben deze pot beslecht. 3 punten.
Dankzij de keepert anders hadden we niks. Die ene.....wat een wereldredding was dat zeg......sjoo _O_
Wil je promo volgend jaar....
Keepert Diemers Balk en een 1e klasbak centrumspits.
Vasthouden Nieling Souren Rolke en Pauwels. Graag ook de jonge talenten aanhouden bv Narty en Wiebe en anderen.
Ouwe meuk loslaten, weg ermee.

Balk was dramatisch toch met als dieptepunt zijn struikel moment man man man

Specuveter

Weet niet wat er met ons elftal aan de hand is
Het ziet er allemaal z? plichtmatig uit
Zo stroef en voorspelbaar.
Er is gewoon geen donder aan. Zoon ziek dus thuis voor de tv. Nou heb niks gemist
Vond het spel veel leuker om te zien
Was aan hun onkunde voorin dat we 3 punten bij mogen schrijven, wat een ruimte kregen zij
Ons middenveld werd competitie overlopen
Gelukkig hebben we een prima keeper en een Duitser die doelpunten kan maken.
Zou volgende week tegen Den Haag eens beginnen met twee controleurs.
Kieftenbeld ?n Souren
Diemers ervoor.
Rolke weer in de spits
En mischien moet je een Kooistra eens de kans geven vanaf minuut 1.
Gaat veel ruimte komen volgende week want Den Haag heeft ook niks aan een gelijkspel



wiekie1969

Citaat van: denistel op april 26, 2025, 00:50:15
je wint maar er zit totaal geen id achter ons spel. 2 knappe aanvallen
2 goals 2e helft richting de fanatieke aanhang amper wat gezoen

Die lui waren beter, vooral voetballend. Zat tenminste wat passie in. Als je naar Cambuur kijkt dan kijk je naar niks. Meneer Pauwels loopt alleen maar wat voor zichzelf te voetballen. Hopeloos dat jonkje. Niemand die er oek wat van seit. Laat Rolke maar staan in de spits. Hilterman hewwe we niks aan, die is niet fit. Cambuur maakt op mij een uitgebluste indruk. De nachtkaars brandt al.

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op april 24, 2025, 17:18:20
ach ach wat zien ze toch in rolke in de spits?

een slome duitser in de spits en een houtenklaas achterin. Vragen om problemen.

Hij maakt er 2.

wiekie1969

Citaat van: NRG op april 25, 2025, 22:28:02
Ik probeer meestal het positieve er wel uit te halen, maar vond het echt niet om aan te gluren vanavond. Ik mis ook de energie in het elftal.

Al weken


De Gast

Citaat van: Galdiano op april 25, 2025, 22:36:11
Zoals ik al zei, dan pakken we de punten wel.
Gewoon met R?lke in de spits spelen. Dan pakken wij wel punten.

Dat moet ik je nageven ja. En ook nog prima uitgespeelde aanvallen.

Als we zo doorworstelen richting Eredivisie, hartstikke prima. Dit is wat het is. We kijken er al een heel seizoen naar.

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op april 26, 2025, 08:18:53
Hij maakt er 2.


is blijkbaar een goede spits die in de 16 van de tegenstander moet spelen. mooie doelpunten

Trainert!

Weer een ergernis gisteravond

Nartey en mercera, met als dieptepunt de domme gele kaart van nartey. Mercera mag nog wat peper in de reet hebben, staat erbij en kijkt er naar
verdediging zo lek als mandje. Zo ontzettend veel voorzetten toegestaan waardoor er gevaar ontstond

op de 2 mooie doelpunten en tevens aanvallen niks gezien

wereldredding van onze keeper in de laatste minuut.

Verder ergernis troef met de assistenten peppi en kokki. 1 aanwijzing geven en direct weer het hok in. ook direct stoppen met de warming up trainer.