Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik vond die nummer 20 echt heel goed spelen bij Vitesse.
Die bleef maar gaan, legde de balletjes overal goed weg en heel doelgericht.

Irakli Yegoian
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op april 26, 2025, 20:15:03
Ik vond die nummer 20 echt heel goed spelen bij Vitesse.
Die bleef maar gaan, legde de balletjes overal goed weg en heel doelgericht.
Irakli Yegoian
Dit ventje zit echt wel op voetbal. Over het algemeen was Vitesse goed aan de bal, maar in afronding niet gelukkig en hadden de pech dat wij een ontzettend goede lijnkeeper hebben.

EdsjeSCC

Citaat van: denistel op april 26, 2025, 13:28:26
de trainer zegt dat we een machtige groep hebben toch dus hij vind het materiaal goed.

ik mis totaal de wijze waarop wij spelen. buitens zijn egoisten verdedigers zijn niet
scherp genoeg middenvelders doen aanvallend te weinig mee dan krijg
je zulke wedstrijden.

Ik heb je hoog zitten Otto, maar natuurlijk zegt een trainer dat.. ik ben ook trainer en vind dat mijn selectie ook heel veel dingen niet heeft die je als trainer graag zou willen, maar ik verkondig dat we een een heel goed elftal zijn! Je gaat niet zeggen wat een kut team dit eigenlijk is...

En dan inhoudelijk; wij hebben geen verdedigers die kunnen voetballen, ja Galvez. Middenveld met te weinig scorend vermogen en de echte wil om dat te doen. Aanvallend al het hele seizoen geen echte spits, 1 buitenspeler met potentie die nog heeeeel veel stappen moet maken en aan de andere kant een rommelaar of iemand die veel te weinig stootkracht heeft.

Galdiano

Citaat van: EdsjeSCC op april 26, 2025, 20:25:35

En dan inhoudelijk; wij hebben geen verdedigers die kunnen voetballen, ja Galvez.

Hij kan goed voetballen, maar valt heel erg tegen op verdedigend gebied.
Als je het voetballend dan een keer niet lukt, en verdediging ben je ook erg matig, dan wordt je terecht gewisseld. Thomas Poll brengt daarin toch wel wat meer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Galvez is verdedigend zeer zeer matig. Vorige week in Helmond dolgedraaid door die rechtsbuiten en gister ook niet best. Ik vind Poll verdedigend beter.


sunderland

Citaat van: michello op april 26, 2025, 22:58:45
Galvez is verdedigend zeer zeer matig. Vorige week in Helmond dolgedraaid door die rechtsbuiten en gister ook niet best. Ik vind Poll verdedigend beter.
ja je hebt gelijk over deze 2 wedstrijden maar daarvoor was Galvez 8 wedstrijden veel beter toch?  Ophouden in het moment te oordelen.  Trouwens Poll was ook heel erg matig tegen Vitesse maar dat vergeten we dan maar weer?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op april 27, 2025, 00:56:30
ja je hebt gelijk over deze 2 wedstrijden maar daarvoor was Galvez 8 wedstrijden veel beter toch?  Ophouden in het moment te oordelen.  Trouwens Poll was ook heel erg matig tegen Vitesse maar dat vergeten we dan maar weer?
Weer heeft momenteel wel de vorm, ik kan er geen opnoemen met uitzondering van Jansen en R?lke die de vorm begint te krijgen.

Johan-12

Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op april 27, 2025, 11:10:17
Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.
ik denk dat Rolke het niet eens bewust doet, hij ziet het niet

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op april 27, 2025, 11:10:17
Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.
hij heeft een geweldig schot in de benen niet normaal man.

Johan-12

Citaat van: sunderland op april 27, 2025, 12:09:36
ik denk dat Rolke het niet eens bewust doet, hij ziet het niet

Zou heel goed kunnen. Ik vind dat Balk en Pauwels ook te veel voor eigen succes gaan. Misschien versterkt dat dan ook naar elkaar.

Stanley

Citaat van: Johan-12 op april 27, 2025, 11:10:17
Rolke is veel te veel met eigen succes bezig. Eerste helft had hij bal breed moeten leggen iov weer zelf schieten uit praktisch onmogelijke hoek.
Mooi was dat de beide goals afgelopen vrijdag juist kwamen uit een goede aanval, waarbij hij eindstation was.
Henk moet Rolke Vijf wedstrijden in de spits laten staan, daar kun je hem pas op beoordelen. Henk zegt dat hij ze op de training de een na de andere er in schiet (niet normaal zegt Henk). Geef hem dan vertrouwen, wat een goede trainer zou doen.

Arno A

tsja wie er speelt wordt dat ook bepaald door Lars L. dus de spelers met doorlopende contracten?  Etalagespelers dus. Pauwels, Diemers , Nartey, Mercera etc. Kassa is ...

Kooistra speelde vorig sz 29 (inval) wedstrijden. En nu de helft? Die is het toch niet verleerd of heeft (altijd) de dozen nog om zijn schoenen ( citaat Rinus Israel)  :_schater

Of wordt ie ook gespaard voor de Graafschap? Net als Iwan & senor Casas?


mark1989

Citaat van: Vlampiep op april 26, 2025, 20:01:09
Mijn voetbal maat heeft mooi wat jaartjes als betaaldvoetballer op de teller en kan zich dikwijls niet vinden in de keuzes van onze TS en inzet van sommige spelers, dus is bij jouw misschien toch wel sprake van enige overschatting in kennis.

Dat snap ik wel. Er valt genoeg aan te merken op de wijze van spelen en de keuzes die spelers maken. Qua inzet heb ik niet het idee dat men niet wil. Maar je als je kwaliteit te kort komt ziet er al snel uit alsof je niet wil.
En als het voetbal minder is wordt er altijd naar de TS gekeken. Meestal veranderd er weinig met andere keuzes. Het blijft slechts een mening welke speler je eruit haalt en welke niet. Het is niet te zeggen dat het met andere keuzes beter was gegaan. misschien hadden ze dan wel verloren van Vitesse.
Al die trainers wissels in het voetbal lossen niks op. Legio voorbeelden. Soms moet je accepteren dat er niet meer in zit. En dat is dit jaar het geval. Ik had niet verwacht dat ze zolang mee zouden doen om de 2e plek.