Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Best raar eigenlijk dat de tendens toch vrij negatief is, maar de statistieken de laatste tijd gewoon goed zijn. Vanaf Jong AZ vorig jaar thuis niet meer verloren is een zeer goede reeks.

Toch vind ik er op de ??n of andere manier geen reet aan dit jaar als seizoenskaarthouder. Het oogt allemaal zeer plichtmatig, voetbal zelf is medium en de spits situatie is al 100x genoemd. Als ?t Woanskip klinkt is dit ver verwijderd van de atmosfeer die er in het oude stadion klinkt. Het is allemaal zo gelaten?

Hopelijk komt er een stabiele CV bij en een knallende voorhoede volgend jaar. Die El Khachati van Telstar zal wel niet komen, maar die energie mist precies dit jaar in dit suffe team.

Hopelijk gaat Hilterman het licht zien en worden andere spelers extra fit deze weken zodat we een mooi toetje krijgen. Het is voor mijn gevoel een beetje tegen beter weten in (Emmen, Volendam, Helmond uit) maar we geven niet op!  |:)


Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op april 26, 2025, 08:47:40
Weer een ergernis gisteravond

Nartey en mercera, met als dieptepunt de domme gele kaart van nartey. Mercera mag nog wat peper in de reet hebben, staat erbij en kijkt er naar
verdediging zo lek als mandje. Zo ontzettend veel voorzetten toegestaan waardoor er gevaar ontstond

op de 2 mooie doelpunten en tevens aanvallen niks gezien

wereldredding van onze keeper in de laatste minuut.

Verder ergernis troef met de assistenten peppi en kokki. 1 aanwijzing geven en direct weer het hok in. ook direct stoppen met de warming up trainer.
zo jouw hoogtepunt voor vandaag?..fijne dag Trainert :proost

NRG

Citaat van: De Gast op april 26, 2025, 08:31:16
Dat moet ik je nageven ja. En ook nog prima uitgespeelde aanvallen.

Als we zo doorworstelen richting Eredivisie, hartstikke prima. Dit is wat het is. We kijken er al een heel seizoen naar.


Als we zo futloos blijven voetballen dan zijn we in PO volkomen kansloos. Andere clubs willen namelijk wel graag.

oost

Citaat van: Bussum op april 26, 2025, 09:06:00
Best raar eigenlijk dat de tendens toch vrij negatief is, maar de statistieken de laatste tijd gewoon goed zijn. Vanaf Jong AZ vorig jaar thuis niet meer verloren is een zeer goede reeks.

Toch vind ik er op de ??n of andere manier geen reet aan dit jaar als seizoenskaarthouder. Het oogt allemaal zeer plichtmatig, voetbal zelf is medium en de spits situatie is al 100x genoemd. Als ?t Woanskip klinkt is dit ver verwijderd van de atmosfeer die er in het oude stadion klinkt. Het is allemaal zo gelaten?

Hopelijk komt er een stabiele CV bij en een knallende voorhoede volgend jaar. Die El Khachati van Telstar zal wel niet komen, maar die energie mist precies dit jaar in dit suffe team.

Hopelijk gaat Hilterman het licht zien en worden andere spelers extra fit deze weken zodat we een mooi toetje krijgen. Het is voor mijn gevoel een beetje tegen beter weten in (Emmen, Volendam, Helmond uit) maar we geven niet op!  |:)

Ik deel je mening volledig betreft het plichtmatig en gebrek aan energie. Je merkt wel zodra er een keer gas wordt gegeven dat het publiek er gelijk achter gaat staan.

Maar blijft wel apart dat wij met dit matige voetbal fluitend PO halen. Enige verschil met vorige jaar is dat niet elke schot tegen een goal is (jansen  :thumbsup) Maar voor de rest worden we niet of weinig verwend. Ik heb 3 leuke duels gezien maar daar houd het ook op.

Vlampiep

Om heel kort te zijn: ut was niet best wat we te sien kregen. Henk is zelfs niet meer instaat spelers op te krikken om boven zich zelf uit te kunnen stijgen, logische wissels toe te passen enz. Nee sum kotschen zou R?lke zeggen. Groot compliment voor de geweldige opmaat naar de wedstrijd met alles wat met onze bevrijding had te maken. Prachtig spandoek, de geweldig mooie shirts enz. Wat weer een deceptie dat een stel primaten op Noord elkaar de hersens in  willen slaan.
Dat deze tendens met slecht voetbal geen incident is, lijkt mij een zorgelijke situatie voor de komende periode.
Ik vind dat het niet alleen de spelers is te verwijten, maar vooral de technische staf.

wiekie1969


Cor

Citaat van: wiekie1969 op april 26, 2025, 12:03:06
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.

Een goeie trainer maakt zijn materiaal beter en dekt zich niet bij voorbaat i

Bankzitter

Je hebt ook een goede staf nodig.Henk heeft zelf niet op niveau gevoetbald dus om (jonge) spelers beter te maken heb je assistenten nodig die dat wel hebben. Alleen een spits of verdediger kan echt op details jonge spelers coachen.

Denk dat nu Diemers, De Leeuw en Kieftenbelt dat maar wat doen.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op april 26, 2025, 12:03:06
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.

de trainer zegt dat we een machtige groep hebben toch dus hij vind het materiaal goed.

ik mis totaal de wijze waarop wij spelen. buitens zijn egoisten verdedigers zijn niet
scherp genoeg middenvelders doen aanvallend te weinig mee dan krijg
je zulke wedstrijden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op april 26, 2025, 13:28:26
buitens zijn egoisten verdedigers zijn niet
scherp genoeg middenvelders doen aanvallend te weinig mee dan krijg
je zulke wedstrijden.

_O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Blijft Cambuur in de KKD hou maar rekening mee dat Vitesse volgend seizoen  hoog gaat eindigen.
Leuk en fris voetbal spelen die gasten.

De Gast

Citaat van: Bankzitter op april 26, 2025, 13:24:47
Je hebt ook een goede staf nodig.Henk heeft zelf niet op niveau gevoetbald dus om (jonge) spelers beter te maken heb je assistenten nodig die dat wel hebben. Alleen een spits of verdediger kan echt op details jonge spelers coachen.

Zo is het.
Ultee, Alflen, Barto, Burghout, Bosschaart. De directie lijkt maar wat te doen als het om invulling van de ts gaat. Ze stellen de verkeerden aan en sturen de goeien weg.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op april 26, 2025, 17:33:20
Zo is het.
Ultee, Alflen, Barto, Burghout, Bosschaart. De directie lijkt maar wat te doen als het om invulling van de ts gaat. Ze stellen de verkeerden aan en sturen de goeien weg.
Het is en blijft de vraag of het de club is die de verkeerde keuzes maakt of is het Henk de Jong die de keuze hierin maakt. Bij het vertrek van Bosschaart heb ik nooit begrepen wie hier nu echt de hand in heeft gehad.

mark1989

Citaat van: Bussum op april 26, 2025, 09:06:00
Best raar eigenlijk dat de tendens toch vrij negatief is, maar de statistieken de laatste tijd gewoon goed zijn. Vanaf Jong AZ vorig jaar thuis niet meer verloren is een zeer goede reeks.

Toch vind ik er op de ??n of andere manier geen reet aan dit jaar als seizoenskaarthouder. Het oogt allemaal zeer plichtmatig, voetbal zelf is medium en de spits situatie is al 100x genoemd. Als ?t Woanskip klinkt is dit ver verwijderd van de atmosfeer die er in het oude stadion klinkt. Het is allemaal zo gelaten?

Hopelijk komt er een stabiele CV bij en een knallende voorhoede volgend jaar. Die El Khachati van Telstar zal wel niet komen, maar die energie mist precies dit jaar in dit suffe team.

Hopelijk gaat Hilterman het licht zien en worden andere spelers extra fit deze weken zodat we een mooi toetje krijgen. Het is voor mijn gevoel een beetje tegen beter weten in (Emmen, Volendam, Helmond uit) maar we geven niet op!  |:)

Ik kan me wel vinden in wat je zegt. Maar ik had wel verwacht dat dit jaar niet zo super goed zou zijn. We hebben een team met veel potentie, maar er ontbreekt nog wel iets op bepaalde posities. Ik vind wel dat er goed ingekocht is. Je moet nu nog 1 jaar doorselecteren en dan kun je echt meedoen. En dan zal het voetbal ook veel beter worden. Het team voetbal moeizaam, omdat we ook we goede spits missen en dus scoren we weinig. Daarbij hebben ook geen middenvelders die makkelijk scoren.
Als je dit team volgend jaar op 3 posities versterkt ziet het er allemaal heel anders uit. En dan zullen andere spelers die nu ondermaats spelen ook beter tot hun recht komen.
Ik vind ook dat het qua resultaat echt prima is. En veel meer zit er gewoon niet in. We kunnen nog wel een leuke nacompetitie spelen, maar ik verwacht niet dat we promoveren. Volgend jaar kan het gebeuren.

Dat sommige hier steeds lopen te piepen over slechte wissels enzo ligt vooral aan hun eigen gebrek aan voetbalkennis. Maar ieder zijn mening. Er moet toch iets zeuren blijven.

Vlampiep

Citaat van: mark1989 op april 26, 2025, 19:45:34
Dat sommige hier steeds lopen te piepen over slechte wissels enzo ligt vooral aan hun eigen gebrek aan voetbalkennis. Maar ieder zijn mening. Er moet toch iets zeuren blijven.
Mijn voetbal maat heeft mooi wat jaartjes als betaaldvoetballer op de teller en kan zich dikwijls niet vinden in de keuzes van onze TS en inzet van sommige spelers, dus is bij jouw misschien toch wel sprake van enige overschatting in kennis.