Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bevrijdingswedstrijd SC Cambuur - Vitesse vrijdag 25 april 2025 om 20.00 uur

Gestart door Arno A, april 15, 2025, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

Poetser


sunderland


Stiens

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 13:08:47
Even jouw stelling doortrekken naar de spelers van Cambuur, het is gewoon hun werk, worden hiervoor vorstelijk betaalt en zelfs na een wanprestatie worden ze nog toegezongen.
En Geert van Tuinen is zo langzamerhand verworven tot een meubelstuk binnen de club,,doet zijn verslaggeving met veel enthousiasme en is hierin realistisch. Hij verslaat te wedstrijd als een commentator en niet zoals Marten de Moes bij OF die als een DKV fan de meest idiote onzin uitkraamt.
Ik sluit niet uit dat Geert van Tuinen best eens een functie binnen de club zou gaan krijgen na zijn werkzaam leven als sportverslaggever.

Nieuwe stadionspeaker....

Dreet

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2025, 13:08:47
Even jouw stelling doortrekken naar de spelers van Cambuur, het is gewoon hun werk, worden hiervoor vorstelijk betaalt en zelfs na een wanprestatie worden ze nog toegezongen.
En Geert van Tuinen is zo langzamerhand verworven tot een meubelstuk binnen de club,,doet zijn verslaggeving met veel enthousiasme en is hierin realistisch. Hij verslaat te wedstrijd als een commentator en niet zoals Marten de Moes bij OF die als een DKV fan de meest idiote onzin uitkraamt.
Ik sluit niet uit dat Geert van Tuinen best eens een functie binnen de club zou gaan krijgen na zijn werkzaam leven als sportverslaggever.
Ik geef geen stelling, maar een mening. Voetballers op dezelfde manier vergelijken met een journalist is onzin. Je reageert vanuit emotie, zoals velen hier. Prima, maar ik sta er anders in. Beetje gechargeerd misschien, maar Geart wordt op die manier soms beschouwd als een soort supporter die bij de grote Cambuurfamilie hoort. Maar een journalist kan nooit supporter zijn. Onafhankelijk van hoe hij iets brengt. En Geart heeft de laatste tijd zelf aangegeven dat hij liever in stilte afscheid neemt als verslaggever bij Cambuur.

RG

Opstelling morgen:
Pauwels, r?lke, balk
Diemers, nartey,
Souren
Galvez, nieling, smand, mercera
Jansen

sunderland


Specuveter

Het is bij de voorbeschouwing van Henk ook elke keer hetzelfde bandje wat je hoort.....

Arno A

Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 16:39:03
Smand   :_schater maar weer even een assist

Over de grond ( R?lke is tweebenig lees ik ) of door de lucht op onze aanvallers?

Over aanvallers gesproken;

https://www.canada.ca/en/department-national-defence/services/military-history/history-heritage/official-military-history-lineages/lineages/armour-regiments/royal-canadian-dragoons.html


_O_ _O_ _O_ _O_ _O_     Merci beaucoup pour notre Liberation / Thank you so much for our Liberation.

De Gast

Citaat van: RG op april 24, 2025, 16:23:58
Opstelling morgen:
Pauwels, r?lke, balk
Diemers, nartey,
Souren
Galvez, nieling, smand, mercera
Jansen

Maar weer eens Rolke in de spits? Waarom eigenlijk? Laat Balkie er lekker staan.

upweer


Trainert!

ach ach wat zien ze toch in rolke in de spits?

een slome duitser in de spits en een houtenklaas achterin. Vragen om problemen.

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 24, 2025, 16:39:03
Smand   :_schater maar weer even een assist
zoals Henk aangaf, hij deed het gewoon goed vorige week.
Maar ja sommige spelers krijgen alleen maar negatieve opmerkingen over zich heen.

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 17:09:49
Maar weer eens Rolke in de spits? Waarom eigenlijk? Laat Balkie er lekker staan.

Omdat wij toen wel de punten pakten.
Sinds R?lke op de bank kwam te zitten, werd het een stuk minder, ook qua punten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: zeewolde op april 24, 2025, 17:47:49
zoals Henk aangaf, hij deed het gewoon goed vorige week.
Maar ja sommige spelers krijgen alleen maar negatieve opmerkingen over zich heen.
ja prietpraat Henk. Wat moet ie anders zeggen. Smand was vorige gewoon kut en al helemaal naast Zorro.

Vlampiep

Smand opstellen en Jonker op het bankje ?
Nergens om, maar zo ken ik oans Henkie niet meer serieus nimme.  Ut sil de leeftied wel weeze, mar ik snap dur geen k#t meer van.